Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marietje83

Marietje83 Actief lid

12 jul 2008
    479
    0
    0
    Foei! Stoute oma! :p Wie weet volgende week toch nog een positive test ;)

Als het bij ons nu raak zou zijn, kan zou ik ongeveer 9 á 10 weken zijn rond mn ma haar verjaardag, dat zou wel een leuke gelegenheid zijn om het haar en mn pa te vertellen (ietsjes te vroeg naar mn zin, maar langer houd ik het toch niet uit denk ik ;))... maarja, dat stemmetje in mn hoofd zegt dat ik niet zwanger ben :(

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ja de mijne zegt juist weer van wel, dus je ziet maar hoe fout die het kan hebben!
    Geen bloed geeft moed zeggen ze en dat hebben we allebei nog niet ;)

Naar gevoel he dat t niet gelukt is?

Nu ben ik ervandoor.
    Knuffelen met mn nichtje en naar een verjaardags bbq (fijn, t regent al de hele dag :p )

3. Marietje83

Marietje83 Actief lid

12 jul 2008
    479
    0
    0
    Ow, ff ego berichtje...

hier wat minder ongi krampen, steken in mn onderrug, met vlagen ineens misselijk (maar heb ik wel vaker :(), daarnet wat rommellingen in mn buik, veel puistjes op mn nek en rug :( (waar komen die dingen nou weer vandaan!?), als ik opsta wordt het zwart voor mn ogen.... grr dit geeft allemaal veel te veel hoop (voor niks)!

sorry moest dr ff uit... :oops:

4. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ben ik weer

uhm ik weet niet waar ik zit op me cuclus of rond me ongi tijd.. of bij de innesteling...

maar dacht me ei de 15 uiterlijk de 17e gehad te hebben zal wel niet dan... en ik verlies altijd idd eerst een beetje bloed maar zet het die dag altijd nog door en duurt nooit 2 dagen heel me leven nog niet gehad ;) maar ik wacht maar af... als het niet erger word overmogen een test of morgen maar zie wel.. bedankt in ieder geval allemaal!

pandabeerjte ben jij maby zwanger?

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Sterretje: Wow! :D Dat is echt wel een geweldig idee! Lijkt me zooo leuk als we dat zouden kunnen doen :D
    Nu wil ik NÓG grager zsm zwanger zijn :)
    De datum weten we nog niet precies, maar we willen in de eerste 2 weken van November trouwen... Ik heb namelijk even vooruit gerekend gister en mocht ik nou niet zwanger raken, dan zou ik ergens tussen de 15e en 25e ongi worden in November, en ik heb er echt GEEN zin in om ongesteld te trouwen, vanwege de pijn die ik altijd heb... Dus vandaar dat we het safe willen doen en dus voor de 15e willen trouwen :)
    Ja ik denk echt heel erg vooruit :)

@Dreamer: Wanneer zijn jullie eigenlijk getrouwd ook alweer? Oktober 2007 he?
    Ik hoop echt dat je dan weer zwanger mag zijn en dat het dan WEL goed gaat :) Dan kunnen jullie het 3e jaar van jullie huwelijk met z'n 3en ingaan :)

@Natas: Ik hoop zo voor je dat het iets goeds betekent dat bruinverlies! Als het nu niet door zet, wanneer ben je dan van plan om eventueel te gaan testen?

@All: Ik ga nu lekker weer bankhangen met mn vriend :) Tot straks! (denk ik)

6. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ben ongeslted geworden ga ik vanuit meer bloed dus...

op naar de volgende ronde..

7. Hallo meiden,
    Heb niet echt terug gelezen. Druk hier, ben bezig met inpakken. Vannacht lekker op vakantie, ben er echt aan toe!

@ alle zwangeren Gefeliciteerd!
    @ iedereen die ongie is geworden. Kl*te. Op naar de volgende ronde.
    @Dreamer ik ga duimen voor je.
    @Sterretje, was onze maand niet augustus? ;)

Tot over twee weekjes en hoop dat er dan veeeel zwangeren zijn :D

8. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @ryanne, ja! Onze maand komt eraan meis! Dit gaat een goede maand voor ons worden, dat moet gewoon!
    Heerlijk lekker bijna op vakantie en lekekr 2 weken ook!
    Waar ga je heen?

In ieder geval een hele fijne vkantie natuurlijk!
    Lekker genieten hoor, en een mooi vakantie beebje mee terug nemen natuurlijk!

@kristel, nou ik hoop dat jij het idee dan kan gebruiken, hebben we het toch neit voor neits verzonnen!
    Spannend dan ook voor jullie nu he, lekekr snel de data beslissen hoor, dan kun je er echt naar toe gaan leven!
    November schiet ook al aardig op zo hoor!

@natassie, balen meis toch weer ongi, nou ja je weet iig wel waar het bruine vandaan kwam dan!
    Hoop dat je neit te veel last van ej ongi gaat krijgen!
    Wel netjes op tijd nu weer met 33 dagen dan!
    Das toch positief dan!

@dreamer, dus wel een stuk voor nod getest meid, alles kan dus nog hoor!
    Je temp kan morgen ook gewoon wer iets hoger zijn hoor!
    Ik ga alsnog voor je duimen!

Hier zo lekker eten en dan vanavond gezellig naar de bioscoop!
    Heb er helemaal zin in, lekker nog ff weg!

Fijne avond allemaal alvast!

9. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Zo kom toch maar weer even kijken, maar volgens mij is er niemand, dit topic stond niet eens bij de eerste 4!

Volgens mijn banner zou vandaag mijn eisprong moeten zijn, zo nog maar even aan de klus.... Ik denk dat het ook wel aardig klopt.

En gezellige avond gehad sterretje?

10. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

23 mrt 2008
    693
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Hulpverlener
    Noord-Groningen
    Ook hier een pannenkoekenvreter vandaag ;)

Dreamer: Daar heb je gelijk in, er zoveel mogelijk van proberen te genieten. Als ik heel eerlijk ben naar mezelf, geniet ik er nog niet echt van. Vooral na een dag thuis zijn, zoals vandaag, ga ik erg veel piekeren en mij te veel focussen op wat ik allemaal voel. Ik was erg onrustig vandaag. Ik moet oppassen dat ik daar niet te veel in door schiet. Ik ga maar eens nadenken over hoe ik wat meer ontspanning en afleiding kan invoegen wanneer ik thuis/vrij ben!Tijd voor een nieuwe hobby wellicht?Wie weet wat leuks? :D ;)

Mijn echo is nog niet gepland, ik ga woensdag eerst naar de huisarts en dan een echo plannen! Ik kan haast niet wachten!(20 maart ben ik uitgerekend als alles goed mag verlopen)

Mooi zo dat je afleiding hebt en dan zo'n lief nichtje :D
    Ik las dat je wat zwangerschapssymptomen hebt?Test nu negatief, maar je weet het maar nooit...

Hey Ster!, ja dit leek mij wel een gezellig forum :D
    Woensdag idd naar de huisarts & dan snel die echo plannen!

Jij hebt je positieve draai weer gevonden volgens mij, goed zo meid, you go girl!;):)

Leuk gehad vanaaf en mooie film gezien? Ik heb vrijdag zo'n ontroerende film gezien: "The children of Huang Shi". Echt een aanrader!

@Kristel: Rot dat je je zo slecht voelt, hopenlijk morgen weer wat beter!
    @Natas: Jammer zeg, er voor gaan in de volgende ronde!
    @Marietje: je weet maar nooit, het zou kunnen toch dat het raak is?
    @Ryanne: Fijne vakantie toegewenst! :)

11. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen allemaal,

Hoe gaat het?

Hier wel goed... nog wel ongi...

12. Niet meer actief

Hey Sammie!

Hier gaat het goed hoor en bij jou?
    Aan het werk maar er is niks te doen :(

13. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Goede morgen allemaal!

@dreamerfly Spannend dan woensdag!
    Probeer wel een beetje te genieten hoor meis, gewoon afleiding zoeken dan gaat de tijd wat sneller!
    Is allemaal angstig, maar ik dacht steeds het gaat vaker goed dan fout, dus misschien helpt dat jou ook een beetje wat meer rust erover te krijgen!
    Gewoon hopelijks nel de echo, dan ben je helemaal wat zekerder denk ik!

Hier gister naar batman geweest, niet echt een moooie film hihi, maar hij was wel de moeite waard!
    Vriendlief ging er graag heen, dus ja dan gaan we gewoon gezellig mee he!
    Hoevaak hij wel weer eens een romantische film voor mij moet kijken ;)

@sammie hee meis ook goede morgen, nog erg last van je ongi?

@Suhe hey leuk je eer te zien! Ik heb eeng ezellige avond gehad hoor, heerlijk lekker weg, vooral lekker voor de afleiding he!
    Anders ga ik toch alleen maar hier zitten kletsen, wel gezellig, maar dan ben ik er zo mee bezig!
    Jij rondom je ei, goed geklust hopelijk meis!

@all ik had vanmorgen opeens een hele temp drop, je zou zeggen mijn ei aan de hand van de temp, mits hij ,morgen weer stijgt enzo, maar heb nog helemaal geen positieve ovu test gehad!
    Vind eht zo raar!
    Snap neit waar de lage temp opeens vandaan komt?
    Iemand ervaring mee?

14. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    @ Sterretje,

Heel vreemd heb voor het eerst in mijn leven sinds in ongi ben totaal geen ene ongi kramp...
    Terwijl ik normaal niet eens kan lopen van de buikpijn...
    Verlies wel veel bloed, maar ook amper stolsels en die heb ik normaal heeeel erg veel...

Wel apart van je temp... misschien vannacht meer uren geslapen?

15. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Nou dat is zeker raar dan meis!
    Nou ja wees er maar gewoon blij mee denk ik dan he
    Beter gewoon zo ongi dan die vreselijke buikpijn elke keer, dat is ook niets, heb er zelf ook altijd last van en ben blij als het weer voorbij is!

Ik snap ook niets van mijn temp, zo laag is tie zelfs nooit als ik ongi ga worden!
    Hij is van 36,6 naar 36,2 gegaan, laagste wat ik ooit heb, normaal had ik 36,4 of 36,3 met mijn ei, snap er niets van
    Misschien vandaag dan posi ovu test!

Weet jij of op de dag van je temp dip je ei springt of dat je ei dan al gesprongen is op dat moment?

16. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Als je temp heel laag is en morgen ineens hoog heb je een ei gehad...
    Misschien heb je deze maand wel een reuze ei :smile:
    Dat je ineens zo lage temp hebt.

Misschien morgen wel ineens onwijs hoog ;)

17. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Nou ik hoop het eigenlijk niet.
    Hebben nog niet echt goed kunnen klussen zeg maaar
    Was aan de smep begonnnen, dsu echt om de dag en met een posi ovu test pas elke dag 3 dagen achter elkaar
    Hebben nu alleen maar vrijdag en gister geklust...
    Hopelijk is dat genoeg geweest dan...

En heb denk ik anders ook wel echt een korte cyclus deze maand!
    Zit nu pas op dag 11 natuurlijk!

Nou ja morgen maar afwachten dan, en vandaag nog ff voor de zekerheid maar een keer klussen dan he ;)

18. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Als je gister hebt geklust is dat goed hoor als je vandaag je ei hebt..
    De zaadjes doen er 8 uur over om er aan te komen en je ei heb je 12 uur lang...
    En Zaadjes blijven 48-72 uur leven...

19. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Hey meiden, hier even een super ego bericht.
    Alles wel gelezen, maar geen puf om wat terug te schrijven. Ben het eerlijk gezegt ook allemaal weer kwijt... Sorry!

Hier ziek thuis... Gister weer hele dag plat gelegen... Bij elke beweging kots en kots misselijk... Gelukkig blijft het vocht en kleine beetje eten er nu wel in..
    Vandaag zijn mn medicijnen op en wilde het graag zonder proberen... Omdat dat beter is voor de baby...
    Maar ben bang dat het niet gaat lukken... :(
    Ik baal er zo van... Ik wil zo graag genieten, maar voel me zo beroerd.. :cry:
    Ik hoop dat ik snel weer kan reageren op al jullie verhaaltjes, iig sorry!

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden :)

@Sammie: Je ongi kan zo verschillen elke maand als je eigen lichaam alles moet regelen met hormonen... Bij mij is het nu ineens weer heeeeel veel :( Afgelopen maand was het 1 a 2 dagen heel veel en dan de 3e dag was t bijna weg... Nu is het de 3e dag nog steeds heel veel en pijnlijk :(

@Sterretje: Hoeveel was je temp lager dan?
    Ik heb niet heel veel verstand van tempen, maar als je eens slecht slaapt oid kan je temp ook lager zijn.. Weet niet of je goed geslapen heb? ;)

@Romy: Pff doe rustig aan he meid. Echt klote voor je dat je je zo slecht voelt steeds... Ik hoop echt dat je je gauw wat beter voelt en dat je echt kan gaan genieten! Je hoeft iig alvast geen sorry te zeggen dat je niet zo veel reageert, je hebt een goeie reden ;)
    Nogmaals, doe rustig aan, het komt echt goed :)

@All: Hier dus nog steeds heel veel bloedverlies en voel me daardoor ook helemaal niet lekker :( En ehmm... verder eigenlijk weinig te melden :p

Deel Deze Pagina