@red: Sporten helpt bij mij niet helaas..Heb een tijd terug op sporten gezeten maar viel niks af..dus dan is er van mij ook geen motivatie meer om te gaan sporten.. Ik ga wel stoppen met eten want wat ik ook doe het helpt toch niks Ik wou dat ik een BMI van 23 had zeg..Dat is helemaal niet dik..!
red: ja hoor heb er 10 gehaald.. chamaro: een te lage bmi is ook niet goed he.. waarom stoppen met sporten? snap echt wel dat als je geen resultaat ziet t moeilijk is.. maar sporten helpt echt wel. en je moet ook niet iederedag op de weegschaal staan.. gewoon 1x in de week op dezelfde dag.. en dan smorgens en niet s'avonds.. stel voor jezelfs eerst een doel die je wilt halen. en als je die streef hebt.. maak je weer een nieuw doel.
@ All.. heb de vk gebeld.. komt zo ff thuis langs hier. Moest een kraamverband indoen en dan gaan persen inderdaad.. Heb niet echt het idee dat het meer wordt maar wel iets.. Het was al een flinke plas wat ik net verloor. Het heeft inderdaad een aparte niet vieze geur maar weeig.. ik heb de boxer hier bij me liggen.. kan de vk zo gelijk zien. Buddy.. eva is mijn buddy. Die houdt jullie op de hoogte als er iets is. De baby wordt me toch ineens druk!!
Bij mijn man hielp fitness ook niet qua gewicht. Wat wel hielp was toen hij werk kreeg waar hij zo'n 10 km per dag moest lopen. Je moet wel blijven eten he, anders val je ook niet af. Wat bij mij ook wel heeft geholpen is www.caloriechecker.nl Kun je dagelijks bijhouden wat je eet. Ik probeerde dan onder de 1500 cal. te blijven en viel daar wel een paar kilo mee af.
@ Red: ben ik nog op tijd voor een klein bakje fruit? @ Mariss: haha jullie kraamhulp zal blij geweest zijn met zoveel handdoeken Dikke knuffel meid!! @ Ukkie: De boxer bewaren en even de vk bellen... hoop dat het allemaal meevalt meid! @ Red: balen zeg dat je wehkamp niet te pakken krijgt! ben er maar weer uitgekomen, lig alleen maar te draaien... flinke hoofdpijn nu, heb maar een paracetamol genomen, hoop dat die zo gaat werken! Net trouwens weer een stuk prop (wel met oud bloed)
@ Ukkie: Fijn dat de vk even langskomt! maar jullie beebje moet eigenlijk nog wel even blijven zitten hoor!! @ Suus: Werkse!
@ All.. ik blijf nu ook ff zitten waar ik zit. Misschien stelt het wel helemaal niks voor joh en is het weet ik veel. Zolang de vk er nog niet is dan blijf ik gewoon mee kletsen hoor
ukkie jeetje wat spannend maar wat mum zei ze moet idd nog even blijven zitten hoor! mariss ik weeg ook 88 en ben ook 1.63 dus wij kunnen elkaar de hand schudden!!! meis maar niet meer eten is geen optie hoor. ik weet echt hoe je je voelt. ik woog een paar jaar geleden 54 kilo en nu 88 nou daar ben ik zo beroerd van geweest en nog steeds eigenlijk als ik eraan denk. als de kleine er is wil ik er echt wat aan doen want ik voel me zo echt niet prettig. tis wat jij zegt ik ga echt niet in bikini of badpak naar het strand of zwembad. hoeveel smoesjes ik deze zomer wel niet heb moeten verzinnen om niet mee te hoeven verschikkelijk.
@Chamaro: Ik weet dat ik niet moet zeuren en dat t allemaal wel meevalt bij mij... Maar ik ben altijd heel dun geweest (had altijd een bmi van 16 ofzo..). Dat vond ik toen heel erg en ben via een diëtiste en héél veel eten aangekomen. Woog toen uiteindelijk 63 kilo (bmi van 20 had ik toen). Tja, toen werd ik zwanger, stopte ik met roken en toen vlogen de kilo's eraan.. Vanaf voor de zwangerschap tot aan t einde ben ik dus 30 kilo aangekomen.. Ik zit echt helemaal onder de strepen (niet gek ook als je zo snel zo veel aankomt), heb een flubberbuik, ontzettende drilbenen en drilarmen.. Voel me echt een drilpudding nu (heb nu ook een bmi van 25, nog net op t randje dus).. Weeg op t moment 77 en vind het echt veel te veel! (ik ben overigens 1.76) Zo, dat was even ego, maar moest ff uitleggen waarom ik me zo dik voel Enneh, ik durf nu ook echt niet in badpak oid rond te lopen, maar eerlijk gezegd lijkt het babyzwemmen me zó leuk dat ik het tóch ga proberen of ik het aandurf Ik wil het Yentle ook niet onthouden om lekker te zwemmen, alleen maar omdat ik zo onzeker ben.. En ik troost me met de gedachte dat het allemaal vrouwen zijn die zwanger zijn geweest bij het babyzwemmen, dus die zullen het ook wel begrijpen als ze mn hangbuik en striae zien Zou je t echt niet eens kunnen proberen? Desnoods heel vroeg in de ochtend als het nog niet druk is in het zwembad.. Misschien gaat het wel hartstikke goed