@kristel; Ik leg hem 's nachts ook gewoon op zijn rug hoor...en nu ligt hij inderdaad in bed op zijn buik...ik ben in de buurt dus ga gewoon vaker kijken maar het zou handiger zijn als meneer gewoon op zijn rug sliep haha. @ukkie: heeft de vk niet gezegd dat je moet gaan liggen..of is de kleine al genoeg ingedaald..ik weet wel dat ik moest gaan liggen als mijn vliezen zouden breken en de kleine nog niet volledig was ingedaald... ben benieuwd meid maar het klinkt als vruchtwater in ieder gevall @bmi: weet niet zal eens gaan kijken op internet waar ik mijn bmi kan berekenen. @suus: werkse @gaby: al bij de action geweest?? jullie zijn snel...hup joh ga eens wat doen haha @red: hopen dat ze niet bellen vandaag... @agneta: hoe is het met jou.. @babyzwemmen: ik hoorde gister van mijn buurvrouw dat babyzwemmen echt een heel blij gedoe is....ik wilde het ook gaan doen maar ga nu twijfelen...misschien toch maar gewoon zelf 1 keer in de week gaan zwemmen..
@ Bos.. nee heeft ze niet gezegt, maar volgens mij ligt ze al wel volledig ingedaald.. ook dat zullen we zo horen. Ik hoop dat dit gewoon vals alarm is!
kristel als ik je foto's zie zie je er hartstikke goed uit. maar ik begrijp je wel heel goed. als je altijd heel dun bent geweest en nu 77 kilo (wat ik bij jou nogniet veel vind) snap ik dat je je heel dik voelt. ik heb hetzelfde (staat hierboven). en het idiote is toen ik 54 woog en maatje 34 had vond ik mezelf echt nog dik en spuuglelijk! haha weet niet waar ik het vandaag haalde.
Van mijn bovenbenen word ik ook niet vrolijk, hopelijk dat sporten naar de bevalling daar een beetje tegen helpt. Zwembandjes had ik ook al, naja heeft m'n buik nu wat extra ruimte om te rekken. hoop dat de strepen mee gaan vallen, de eerste heb ik al sinds m'n pubertijd.
@ukkie: ik hoop het ook want het is nog wel beetje vroeg hoor nu....wilde je graag thuis bevallen of in het ziekenhuis?
bos ja hier goed hoor. moet zo naar de vk dus ben benieuwd. had gehoopt dat het niet door zou gaan als je begrijpt wat ik bedoel. haha hoe is het met bosman? en het vaderschap?
Herkenning, ik woog eerst 63 kg bij 1.78 en vond mezelf toen ook te dik. 74/75 voor zwangerschap en vond mezelf ook te dik. Nu 77/78 door de zwangerschap...
@ Ukkie: is ze al geweest? @ Sammie: Thnx meid @ Babyzwemmen: Ik wil dat toch eigenlijk ook wel gaan doen, wordt bij ons gegeven door degene die ook het zwangerschapszwemmen deed dus ben benieuwd... als het zulk blij gedoe is ben ik zo weg en ga ik op eigen houtje zwemmen!
Meiden, Weet iemand dit, mijn zusje heeft al een half jaar geen doorbraak bloeding in haar stop week... Nu zit ze weer in haar stop week, en weer niks te zien. Is dit normaal?
@gaby: qua gewicht val ik niet af met sporten hoe hard ik ook mijn best doe..Ik has wel een streef..2 weken anderhalf kilo kwijt te zijn..Nou dat kan ik nou wel vergeten.. @red: Zal wel even op de site kijken mischien heb ik der wat aan. @mum: Daar heb ik haar gelukkig niet over horen klagen. Dank je wel meid
@agneta: haha ik snap wat je bedoelt...met bosman gaat het goed...beetje moe door de gebroken nachten nu hij weer aan het werk is (alhoewel hij vanochtend om zes uur vroeg: hoe laat heeft lars vannacht de fles gehad...euh net een half uur geleden schat...oh haha) volgens mij heeft hij vannacht wel goed geslapen...had hem ook al vast naar bed gestuurd gisteravond... Leon vandaag wel aan het werk? @sammie: dat lijkt met niet normaal nee. zou wel ff de huisarts bellen als ik haar was..
@ Bos.. ik moet sowieso in het ziekenhuis bevallen ivm streptokokken maar vind dit ook veelste vroeg! @ Mum.. nee helaas niet.. was het maar zo. Zit me hier toch te zweten en druk te maken. Bah bah
bos ja leon is vandaag wel aan het werk haha. liever niet maar hij moet. ohh mannen heeft ie in ieder geval goed geslapen.
@Agneta: Ik had ook wel periodes toen ik zo dun was dat ik me dik voelde hoor Maar ik was mer onzeker over dat ik zo dun was! (klinkt heel tegenstrijdig ) Ik kreeg heel vaak vragen en opmerkingen van mensen of ik wel genoeg at en of ik geen anorexia had.. Zag er ook heel slungelig uit.. Maargoed, het komt vanzelf wel weer goed hier, ik val nu af als een gek! En anders ga ik gewoon sporten @Red: Zwembandjes had ik ook altijd hoor, zelfs toen ik zo dun was Als je helemaal geen grammetje vet aan je lijf hebt is ook niet goed hoor! Dus probeer je niet al te druk te maken erom @Ukkie: Ze moet wel nog ff blijven zitten hoor meid! Maarja, ik ben bang dat dat niet meer gaat gebeuren. Ik denk echt dat jij heel snel je kleine meid gaat zien. Maar ik weet zeker, ze is een sterke en het komt echt goed! Mocht het heel snel gaan gebeuren dan wil ik je alvast héél veel succes wensen! En veel plezier met het zien van je meisje!
@ Sammie: nee dat lijkt me niet normaal... je zou toch ongi moeten worden in je stopweek... @ Ukkie: Vind het raar dat ze je vrij lang laten wachten! ik denk ook net als Kristel dat het niet zolang meer gaat duren voor jullie kleine meid komt! heeft ze niet gezegd hoelaat ze zou komen?(de vk bedoel ik hé )
@ Kristel.. dank je voor je lieve woorden. Gelukkig heeft ze altijd op schema voorgelegen en zou ze nu rond de 2700 a 2800 gram wegen. Ik hoop dat ze nog ff blijft. @ Mum.. jij ook bedankt! Lief van jullie maar ik ga toch echt duimen dat jij je "meisje" eerder in je armen hebt dan ik. Nee ze zou de dienstdoende vk langssturen maar dat is ondertussen al bijna 3 kwartier geleden. Vervelend zolang wachten.
@ Ukkie: Heel vervelend idd, ik zou gewoon nog een keer bellen als het je te lang duurt, die stress en spanning is nu ook niet goed! ik hoop ook voor ons beide dat ik nog altijd eerder beval dan jij, gelukkig is jullie meisje al wat groter geschat en ze zal heel sterk zijn!
Pfff... me hart gaat tekeer! Ik ben altijd iemand die meteen tasjes opruimt (aangezien we katten hebben) Nu had vriend een tas laten staan, en die kleine blijft dus vast hangen mijn zijn kopje aan het handsvat, en rent als een gek door het huis! Het is maar goed dat er een schoenendoos in zat, en ik thuis was, want anders had het anders afgelopen... Hij was net helemaal slap (aangezien ik hem, niet te pakken kreeg) maar het gaat nu al wat beter, hij is wel erg geschrokken, en niet alleen hij Ik heb zo'n hekel eraan als vriend tasjes laat slingeren, dat is een van mijn ergste nachtmerries, dat ze iets overkomt door die handsvaten. We hebben het met de overleden kat gehad, zo erg dat hij niet meer bewoog, maar na flink wrijven hij weer bij kwam ( wij kwamen gelukkig ook net thuis). Dus 1 keer nooit weer...