@Romy: balen meis Had zo gehoopt dat de meds goed aansloegen en dat je misselijkheid weg zou zijn. Niet dus. Hoop echt dat je heel erg snel mag gaan genieten van jullie wondertje! @Sterretje: je ei komt op de dag van je temp dip. Dus als vandaag je echte temp dip zou zijn, dan heb je vandaag je ei. Zou wel weer heel vroeg zijn idd! Maar je had eerder een cyclus van 26 dagen toch? Zou kunnen dan hoor. Maar het kan idd ook door iets anders veroorzaakt zijn. Slechter slapen, korter slapen, andere deken, andere pyama, deur open, ander weer enz enz. Over 4 dagen weet je pas meer helaas. @Sammie: wat fijn dat je nu geen last hebt zeg Is weer is wat anders he @Kristel: balen dat je er nu zolang last van hebt dan. Hoop niet dat ik dat ook weer ineens ga krijgen. Ben net gewend aan die korte ongi's @Dreamerfly: hoop echt dat je je angst snel een beetje kan laten varen en dik kan gaan genieten. Maar kan me voorstellen dat dat pas lukt bij een kloppend hartje. @Natas: balen dat je ongi doorgezet heeft. Maar wel een kortere cyclus dan verwacht toch? Das dan wel weer prettig. Verder weet ik het even niet meer! Hier heb ik de hoop toch echt de prullenbak in gegooid. Ben nog niet ongi en heb ook nog geen ongi gevoel, maar mn temp zit nu weer onder de coverline. Zal dus echt vandaag of morgen ongi worden. Gok morgen dan, want ben tot nu toe altijd snachts/smorgens ongi geworden (ook met pil) Hoop dan toch maar vandaag ongi, want dan komt mn ei voor de oogoperatie van mn man. Anders op de dag van de operatie en kan me voorstellen dat ie dan geen zin heeft. Ach ja, op naar de volgende ronde dan maar he ...
dag allen, pff voelde me vanmorgen weer beroerd, misselijk enzo. met vlagen komt de misselijkheid. kon het tegen niemand vertellen want was op mn nieuwe werk. kon me net staande houden tussen alle nare luchtjes, (tja de zorg he) nog maar ff afwachten met ene test. is nog te vroeg. we zullen zien.
hoi hier alles goed hoor, behalve af en toe de misselijkheid vanmorgen gewerkt en nu lekker vrij. zometeen ff lekker wandelen met de hond. weet trouwens niet wat ik gisteravond ineens had, kwam uit me werk en ineens helemaal emotioneel, was aan het janken om niks. en kon geen reden bedenken. De HORMONEN? xxx
Hoi meiden! Vanmorgen naar me vriendin in het ziekenhuis geweest, van de tweeling! Zo lief joh, mocht ze vast houden, zo klein! Moest me toch een potje janken Maar het was toch ook heel mooi! Ik wil ook @natassie, ongi toch echt helemaal doorgezet meis? Balen, maar wel lekker een wat kortere cyclus! @dreamer, balen dat je temp toch nog verder aan het zakken is, had zo'n goede hoop voor je, maar ben bang dat 2 dagen achter elkaar een lagere temp geen goed teken is toch helaas.... Hier niet slechter geslapen of iets, ook geen andere deken of wat dan ook, misschien alleen wat koeler weer weer, maar geod dat was de dag ervoor ook al En het vage is, geen posi ovu test gehad nog... Neem toch aan dat ik wel vroeg genoeg begonnen ben met testen eigenlijk... Nou ja kijken wat me ovu test vandaag doet1 Hebben net nog maar ff voor de zekerheid geklust, dus dat zit wel goed dan denk ik Heb wel ook heel de dag al zo'n ongi gevoel, net als gister, dus wie weet is dat toch wel aankomend ei gevoel dan ook Nou ja temp maar afwachten morgen... @mac, lekker om nu vrij te zijn he, zo'n lekker weer opeens! Balen dat je misselijk bent zeg, maar hopelijk voor een goed doel dan! @kristel, meis wat vervelend dat je zo beroerd bent door je ongi, is zo balen altijd! Hoop dat je ongi maar snel weer over mag zijn! Verder hier alles goed, zometeen vriendlief helpen verven... Vind er niet zo veel aan, maar ja, als we willen dat het er allemaal prachtig uit ziet met de bruiloft moet ik er toch aan geloven Tot later dus maar weer
dag dames wat is het rustig hier. heb net ff opgepast op mn kleine buurmeissie van 1. wat een lief en schattig meissie. op op te vreten. kan daar zo van genieten! hoe was jullie dag? xxx
2 Mac: Hier is iemand! Hoi hoi dames, hoe is het hier! Ben ff een paar daagjes niet geweest, na de vakantie gelijk weer dagje zeeland en gisteren een vriendin op bezoek en vandaag lekker meubelgeshopt..niet alles mee kunnen nemen wat ik wilde maarja volgende maand weer nieuwe kansen (en euro's haha) Ik denk dat ik afgelopen weekend mijn eisprong heb gehad (ook al zou ik die volgens mn tellertje dinsdag pas hebben) en we hebben toevallig de afgelopen week al goed geklust, hihi Alleen dit weekend was het voor t eerst "bewust" klussen en toen kreeg ik dus de slappe lach echt ik stikte bijna! Mn vent zei "oke, en nu ga ik al mn Xjes en Ytjes aanmoedigen!" (ik zag de mini spandoekjes voor me, hahahahaha)...dusssss Als het raak is MOET het wel een hele blije baby worden hahaha
Hoi meiden, Ik ben een poosje hier niet geweest maar ik heb echt een dringende vraag. Ik heb heel sterk het gevoel dat ik zwanger ben...nu kan ik donderdag of vrijdag voor het eerst testen maar ik verlies vandaag wat bruinig slijm! Ik wordt hier nogal onzeker van en vroeg me af of jullie hier iets meer over kunnen vertellen? liefs eva p.s. hoe gaat het met de rest hier?
@avemariah, zou je innesteling geweest kunnen zijn? ik zou het ook niet weten, gewoon testen. je bent pas ongi als je helderrood bloed verlies hebt. @lily2006 ik moest wel lachen om jou spandoek verhaal.
He eva, dat is zeker al even geleden. Lynn had ook een klein beetje bruin verlies en is nu zwanger, dus wie weet.. Mac, ik bedoel dit echt niet verkeerd en alles wijst erop dat je zwanger bent, maar probeer er niet té veel in te geloven, dan bescherm je jezelf een beetje. Lily, erg belangrijk toch lol in bed!
@Evamariah: het kan inderdaad een innesteling zijn. Het kan ook zijn dat je cyclus korter is dan je verwacht had. Had ik vorige maand ook, dan gaat het door ik een menstruatie.. Afwachten dus
zou je denken? ik probeer er ook zeker niet te veel in te geloven. mn man denkt dat het nu niks is. zo snel al, de 1e ronde. we zullen zien, ik mag van mezelf donderdag pas testen en dan zaterdag weer indien nodig.
@Mac, spannend hoor, misschien wel raak. Probeer je zelf niet gek te maken! @Evamariah: kan vanalles zijn... Voorbode van ongi, maar dan krijg je ook snel bloed denk ik (morgen ofzo), innesteling, misschien? Even afwachten maar. Ze zeggen altijd, zolang je geen ernstige pijnen hebt, hoef je je niet druk te maken. @Kristel, irri dat je zolang last hebt deze keer... Hopelijk is de volgende ronde raak, dan heb je als het goed is op zijn minst 9 maanden geel last meer van ongi kwaaltjes @Romy, wat vervelend dat je zo ziek bent van je zwangerschap. Zo kan je er niet veel van genieten, lijkt me. Hopelijk gaat het toch iig over met 12 weken (dat wordt toch altijd beweerd). @All. Hier allemaal rare pijntjes en dingetjes. Pijn in mn onderrug vooral vandaag. Ongi krampen al een stuk minder. Nu dag 28 van mn cyclus, 14 dagen na mn ei. Het begint nu spannend te worden! Een van de volgende dagen zou mn ongi moeten beginnen... maar hoop het natuurlijk niet... Nog ff een weekje wachten. Ik vind het nu wel spannend worden eigenlijk....
@Eva: kan van alles zijn. Maar je kan gewoon testen hoor. Gewoon morgenochtend een testje doen als je ongi niet doorzet. Maar meestal geeft bruinig slijm wel een ongi aan helaas. Ga voor je duimen dat het net als Lynn gaat! @Lily: hahaha zie het helemaal voor me Hoop dat de spandoeken geholpen hebben dan @Marietje: Spannend! Ik ga voor je duimen @Mac: ik wil testen woensdag Maar vrees dat morgen mn ongi komt, dus dan hoeft het niet meer he Heb nog geen ongi gevoel. Wel een enorm opgezette buik en dat heb ik meestal als ik ongi ben. Ik merk het morgenochtend wel! Baal er al niet eens meer van. Baal alleen wel dat mn vruchtbare dagen tijdens zijn operatie zijn Ach, met zn ogen dicht kan die ook klussen toch
Als mijn ongi deze week niet komt (NOD heb ik nu voor woensdag staan) dan ga ik volgende week testen. Misschien dit weekend al, als ik het niet vol houd. Toch denk ik nog steeds dat ik gewoon ongi word Heb nu minder ongi krampen dan afgelopen week, wel pijn in mijn onderrug en opgeblazen gevoel (nog nooit gehad, iig niet zo lang --> beetje winderig wordt je dr van to much information) Gisteren had ik een heeeeeeel raar gevoel in mn bm. Hij deed pijn op een manier dat ik nog nooit had gevoeld en als ik mijn hand er op legde kreeg ik weer een pijnscheut vreemd... Dag 29 van de cyclus, 15 dagen na mn ei... t is zo spannend! Maar toch heb ik een negatief gevoel Zo, nu moet ik gaan werken, doei!
Haiii dames... Voor mij is het ook al een lange tijd dat ik geweest ben... Lees pagina 1... :S... Had voor mezelf besloten het iets rustiger aan te gaan doen om dan maar uiteindelijk eens zwanger te worden... Heb veel contact gehad met evamariah, lyn en natassie op msn.. Maar dacht laat ik hier ook maar eens weer wat van me horen.. Raad eens nog steeds niet zwanger... Mijn NOD is 7 aug heb natuurlijk al getest die zegt niet zwanger... Ik voel me niet zwanger dus heb eindelijk een afspraak gemaakt bij de dokter vrijdag om 8.40.... Mocht ik wel zwanger zijn maar omdat ik voor mijn NOD getest heb laat ik de afspraak staan want zal deze zwangerschap onder behandeling komen te staan van gynacoloog. Verder aan alle zwangeren ook die ik eigenlijk nog niet ken.... Van harte gefelliciteerd jullie zullen supermama's worden... Voor alle niet zwangere echt balen... EN ja ik weet hoe jullie je voelen ik zit in datzelfde schuitje... Ik zal proberen wat vaker proberen te komen om werkelijk ook iets te schrijven en niet alleen lezen ! Groetjesss... Ps voor een dinsdag is het hier wel erg rustig idd haha...
goedemorgen dames. ik dacht ik ga vanmorgen maar eens op de weegschaal staan. ik vind dat ik de laatste week behoorlijk opgeblazen buik heb. dus ik had verwacht minimaal 2 kg aangekomen te zijn. Maar nee hoor, woog nog precies hetzelfde hoe is het met de rest tis weer zo stil hier is iedereen met vakantie?
HHAAAALLLLOOOO Ik ben er *zwaait naar iedereen* Hoe gaat het met jullie allemaal? Hier gaat alles wel ok, mn ongi is eindelijk een stuk minder, dus ik kan mn dagelijkse gang van doen gelukkig weer oppakken Ook heben we net onze nieuwe eettafel EINDELIJK gekregen en wat een ruimte hebben we nu over in de woonkamer zeg Dus we gaan binnenkort nog voor een extra kastje kijken oid, want het lijkt nu wel heel leeg hier Heb er zin in alvast! Vind het zo leuk om het huis te pimpen Voor de slaapkamer gaan we ook snel allemaal dingen kopen, sinds dat we hier wonen is er namelijk vri jweinig aan gedaan nog Geen kledingkast nog, helemaal niks, alleen een bed en 2 nachtkastjes Maar komt goed, heb er helemaal zin in om eindelijk de slaapkamer ook gezellig te maken