* Zwaait terug naar Kristel * Hier ook mijn ongi een stuk minder dus hoop dat het snel stopt. Weet je al waar je de meubels gaat kopen of al iets leuks op het oog?
Hey sammie Gelukkig dat t bij jou ook minder is nu! Kunnen we gauw weer ertegenaan voor deze ronde he Ik denk dat we deze week al spulletjes gaan kopen, maar is even afwachten nog.. Ik heb al wat dingen gezien bij de ikea dus dat scheelt weer! Ik hou er namelijk niet van om daar uren rond te lopen, helemaal als het zo druk is en niemand doorloopt of gewoon midden op het pad stil gaat staan.. dan krijg ik namelijk de neiging om iedereen aan te kant te beuken
Hallo lady's! Kristel, ik vind jou zo vrolijk de laatste tijd Ik word er zelf helemaal vrolijk van! Al heb ik daar niet echt rede toe... Ik dacht gister écht dat het weer beter ging... Maar vanmorgen was weer drama... Kon geen stap verzetten zonder dat ik begon te kokhalzen. Ik heb alvast positiebroeken besteld omdat ze in de aanbieding waren, die zijn vandaag binnen gekomen. Zit er sterk over na te denken om ze gewoon al te gaan dragen.. Niets zit me meer lekker... Ik ga zo weer naar de dokter... Hoop écht dat hij nog wat voor me kan betekenen.. Want ik wil zo graag weer aan het werk! Ik heb wel gister een beebiesite aangemaakt, dus als jullie het leuk vinden.... Link staat in mn onderschrift. Ik zal hier in mn album ook even de foto's van mn ini mini buikje zetten!
Hey romy Ja, ik probeer er maar gewoon het beste van te maken steeds he, het heeft geen nut om chago of depri te zijn Jammer dat je je nog steeds zo slecht voelt! Ik hoop echt dat je HA je kan helpen. @All: Ik moet dit gewoon even kwijt, een filmpje.. vind hem zoooo grappig http://www.youtube.com/watch?v=1JynBEX_kg8
Die is lief Kristel En Romy... Dat kan niet he... gisteren had je zelfs zin in een softijsje. We hadden afgesproken dat het nu beter zou gaan he Hoop dat de ha je kan helpen!
@kristel super leuk he meubels en spulletjes kopen. onze buuf die weet dat we zwanger willen worden heeft een super leuke babyhangmat met onderstell. die mogen we hebben, ben er zo blij mee. laat hem alleen nog ff daar staan, want je weet maar nooit wie hier in huis hints kan vinden dat we zwanger willen worden. @romy vreselijk zeg dat je je zo beroerd voelt hopelijk kan ha iets voor je doen. ik ga zo je site kijken wat super dat je nu al andere kleding moet gaan dragen zal zo je foto bewonderen xxx
goedemiddag dames, hoe gaat het allemaal hier? hier gaat het opzich wel redelijk.. Kon gisteravond niet slapen en heb besloten na het lezen van mijn moeders zwangerschaps-dagboeken (over mij, heb tranen met tuiten gehuild) om ook weer een dagboek te gaan gebruiken.. Ben er onrustig en erg inde war.. om trent de liefde.. mis bepaalde dingen..(ik weet het allemaal niet meer) :'( Vrijdag naar sneekweek geweest.. was erg gezellig, was kapot.. Mama vertelt van me ongi, ze vond het erg jammer.. Vriendje lief had liever dat ik van de pil afbleef omdat hij mij nu weer een stuk leuker vind.. (heb veel last van verschillende humeuren) Was vorige week donderdagochtend ongi geworden en die was zaterdag al zo goed als over.. 1dag echt bloed (zeg maar) de rest waren allemaal klonten en bruinig heid.. Hoop dat jullie allemaal snel zwanger mogen worden!
@ matta een dagboek kan je misschien wel lekker rustig maken, lekker alles van je afschrijven. je zei dat je vriend wil dat je van de pil afblijft, wil je weer aan de pil aan dan? wat mis je in je relatie dan? sterkte meissie
Romy: balen zeg dat je weer zo slecht gaat! Hoop dat de dokter iets anders heeft voor je en dat je niet naar het ziekenhuis hoeft. En wat gaaf dat je buikje al zo groeit zeg Heb een berichtje achtergelaten op de beeb site hoor @Sammie en Kristel: fijn dat de ongi's bijna over zijn Op naar een volgend ei en dat die maar flink bezwangerd mag worden en dat het goed mag blijven gaan! @Matta: je mist iets in de liefde? Werk er goed aan voordat je er weer voor gaat meis. Sterkte! En hier is de 3e ronde echt afgelopen. Zoals verwacht is mn ongi vandaag gekomen. Helaas pindakaas, hoop dat deze ronde meer geluk gaat brengen. Wel even een realitycheck zo zeg. Nooit verwacht dat we minimaal 4 rondes nodig zouden hebben (dat krijg je als de rest van je familie al zwanger wordt als je naar ze wijst ..) Mn nieuwe NOD is al gewoon in September. Klinkt nog zoooo ver weg! Of het nu 2 of 3 sept is weet ik niet, dus hou maar 2 aan. Klinkt iets minder ver Maar na 10 jaar pil wel netjes 29-28-29 Om maar even iets positiefs te noemen Ik baal alleen heel erg dat mn ei op de dag van mn man zn oog operatie is of de dag erna ... Hoop dat ie niet teveel pijn heeft zodat deze ronde geen verloren ronde is.
hallo allemaal hoe is het hier verder? pfff ik haat me cyclussen van 35 dagen maarjah... ik wacht geduldig af dreamer ongi geworden las ik klote meis! komen we samen in september terrect en kristel weet niet of k het al gezegd had super mooie jurk zeg heb je! en ik weer pfff.. vandaag leuk de wij jnge ouders weer.. zit er ween een rief bij de blije doos stat voor u klaar :s ik denk oh ja van me eerste zwangerschap :s had alweer ong 30 weken geweest vandaag!.. maar niet aan denken... alles hier goed verder?
@dreamer jammer dat je toch ongi bent. en hopelijk valt de operatie ven je man mee. zodat jullie toch kunnen klussen xxx
ja tis klote maar helaas... maar niet teveel over denken.. anders ga ik huilen en geen zin in.... jij bijna testen zie ik ? en goed gevoel of niet?
@ Natas, Vervelend dat je die brief hebt gekregen... Maar ff iets anders hebben jullie ook wanneer je een reactie geeft dat hij zegt "Bestaat geen reactie of onderwerp".. En dat vervolgens het bericht dubbel geplaatst word? Volgens mij heb jij er ook last van Mac of niet?
@all Ik zou weer aan de pil gaan als het nu niet lukte.. Maar in die 2 maanden dat ik er niet meer aan zit, heb ik gewoon een vast gezellig vrolijk humeur gehad, zoals ik ben.... En daar genieten we dan zoveel mogelijk van.. Vaak was ik door de pil, zomaar down, heel huilerig, uitdagend (negatief), chagerijnig. Vond mezelf ook helemaal niet leuk toen. Wat ik mis in mijn relatie..(waar ik ook eigenlijk niet meer om wil vragen) onze heerlijke lange gesprekken over van alles en nog wat.. het knuffelen voor het slapen gaan. Het dag lieverd, hoe was jou dag. Het huis is een bende omdat ik het vertik op te ruimen.. met de hint help eens mee.. Het blijft me gewoon dwars zitten, dat hij zo lui is.. En nooit eens iets uit zich zelf doet.. 'Want hij werkt hele dag en ik heb vakantie.. Hij verdient het geld en ik niet..' hij bedoelt het niet zo, maar zo komt hij wel over.. Heb ook eigenlijk geen zin, om hier weer ruzie over te gaan maken. Het komt er opneer dat hij zegt dat hij meer zijn best zal doen. en dat moet ik dan maar afwachten.. Heb wel tegen hem gezegd. (hoeveel ik ook van hem hou) dat als hij zo doorgaat dat ik dan weg ben.. want ik ben zijn vriendin, niet zijn moeder en al helemaal niet zijn schoonmaakster! Frustraties..