Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Goedemorgen meiden!

Ff snel een beejte gelezen, maar weet niet of ik er veel van onthouden heb!

@gaby wow je trouwjurk vandaag uitzoeken, gaaf joh, heel veel plezier he!

@dreamer, nog maar een half jaar, wat heerlijk moet dat zijn zeg, super meis!
    En wat ben je lekker positief dat die 5 snel in een 4 zal veranderen, goed zo meis!

@mum geniet lekker van jullie daagje samen, dat zal jullie goed doen!
    Toch blijf ik duimen hoor, wie weet!

HIer wat minder goed geslapen, maar ja dat was te verwachten, had gister nacht heel goed geslapen en overdag ook nog bijna de halve middag natuurlijk :D
    Zo meteen naar me oma toe, was gister jarig, maar ze viert het vandaag dus ff langs!

2. Mecha

Mecha Niet meer actief

goede morgen dames..:D \heb wel gelezen maar was heel veel.. dreamer heel erg bijdehand vind ik het ..:S

ennuh shop ze ..

de rest pfff was zoveel .. k denk dat ik het van hier af maar weer oppak :p

owwh mum maandag spannend:p

mhh hier goed geslapen wel .. kleine liet zich vanmorgen weer ff voelen hihi leukk nja gister een pakje gezien voor de kleine ga ik vandaag halen denk ik :p

3. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Bos: Slik ... 23 weken. Je maakt me een beetje bang :) Ik heb sinds een week echt vaak krampen en pijn in mijn buik. Ik vind dit een verschrikkelijke periode. Je bent toch al redelijk ver, je hebt al een echt kindje. Maar tis nog niet levensvatbaar ... Ik zal zooooo blij zijn als ik wat verder ben. Ik moet me toch ook steeds over iets zorgen kunnen maken :)

@Red: Hoeveel was dat voor het plankje? Weet je dat nog? Ik heb hier de commode al staan, maar tis zo leeg erboven. Ik zou best graag een plankje hangen.

@Bos: Wat leuk dat je al voorleesboekjes hebt besteld. Naar mijn mening kan je daar niet vroeg genoeg mee beginnen.

@Suus: Kan jij zo lang wachten om de box te zetten? Als je mij laat doen, dan staat hij er hier nu al :D Toch super om hem al in de woonkamer te zien :)

@Naar bed gaan: Wij gaan eigenlijk ook 9 keren van de 10 samen naar bed. Ik kan ook niet goed in slaap geraken als hij er nog niet is. :)

@Dreamer: Wat goed dat er snel een 4 zal staan :) Ik hoop dat die maand ook vooruit vliegt. Er moet gewoon heel snel 0 staan!

@Suus: Heb je dan geen zin dat je hond erop gaat springen en dat het omkippert? Ja ik zie altijd meteen al hele scenario's voor me. Ik ken jullie hond natuurijk niet.
    Mijn stoeltje is (zeggen ze) zo gemaakt, dat het niet naar voor kan klappen. Stel je voor. Dan word je toch gek!

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden,

Ik ben hartstikke ziek (keelpijn, verkouden, etc), dus kom alleen ff snel langs om te spieken..

@Mum: Ik geef je groot gelijk dat je vandaag nog lekker met je vriend vanalles gaat doen! Na maandag wordt dat een stuk moeilijker ;) Meid, geniet ervan en ik duim nog steeds dat je voor maandag je mooie beebje al mag vasthouden!

@All: Gister bij mn vader was echt hartstikke leuk! Hij was zó trots :D Hij had Yentle vast en ging met haar om alsof hij een doodnormale man was zonder mankementen (om t zo maar even te noemen). Hij was echt héél helder de hele tijd, echt super :D

Bos vroeg volgens mij of mijn vader mij wel herkent.. Hij weet wie ik ben en dat ik zn dochter ben, maar niet hoe oud ik ben, waar ik woon, dat ik getrouwd ben en een dochtertje heb, etc. Dat weet ie pas als hij het ziet of te horen krijgt... Maar dan is hij het 5 minuten later weer vergeten..

5. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    Hoi meiden

Wij vertrekken nu naar papendrecht, ayden ligt gelukkig te slapen hopelijk houdt hij het vol. En hebben we geen files.
    Auto zit echt nokkie vol

als ik iets van mum hoor dan laat ik het jullie weten maar kom verder niet meer online. Fijn weekend

6. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    ZO ben weer thuis, was vermoeiend bezoek, heb erg last van steken nu helaas weer
    Dus lekker rustig aan nu!

@kim fijn weekend!

@kristel, wat leuk zeg dat je vader zo leuk met Yentle was, echt super!

@hilli 22 weken vandaag, weer een week verder, toppie!

7. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zo ben er weer.. heb echt zooooo'n mooie jurk :D:D:D:D:D:D:D

8. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @gaby goed geslaagd dus!
    Wauw gaaf hoor meis, hoe ziet de jurk eruit of kun je dat niet vertellen ivm meelezers?

9. gaby1986

dan kan ik niet vertellen i.v.m meelezers.. :D sorry!

10. gaby1986

ben weer ff weg even trouwringen ophalen :D

11. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Ooh wat leuk dat je een jurk hebt gevonden. Jullie kunnen gewoon al trouwen. :) Wat moeten jullie eigenlijk nog regelen? Toch niet zoveel meer hé?

12. gaby1986

het enige wat we nog moeten regelen is voor joey een pak en schoenen.. en ik moet ook nog schoenen.
    en een fotolocatie en bruidsboeket en corssages.. en volgens mij was t dat..

13. gaby1986

ik baal echt van iets joh.. die vriendin van de moeder van joey waar wij gister op de bruiloft waren die denkt echt dat ze ook op onze bruiloft mag komen..maar joey en ik mogen haar allebei echt niet.
    en ik kwam ze straks tegen en toen vroeg ze op welke dag onze bruiloft viel.. dus ik zeg op een vrijdag.. en toen zei zij.. dan moet ik nog even vrij vragen....maar die moeder van joey was erbij.. en die weet volgens mij dat wij haar niet hebben uitgenodigt..wil haar der echt niet bij hebben.. en als t goed is heeft ze de uitnodiging bij de moeder van joey al zien staan.. en dan denk ze niet na ofzo dat zij er geen gehad heeft..

14. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    ik ben er ook weer! Morgen een kort dagje zodat ik s middags ook weer s naar de kerk kan.
    Manlief kan ook elk moment thuis komen. Ging allemaal prima, begin alleen m'n lijf echt te voelen. maandag toch echt maar even bellen.
    Wehkamp is binnen, eindelijk! Manlief vanmorgen opdracht gegeven dat hij thuis moest blijven, haha was ie nog wel ff weg tot half 10 maar 't is goed gekomen.
    Zal zo 's gaan passen.

Zo ook even eten koken, heb al honger. Denk dat 't bami wordt en gelijk maar even pan soep maken voor morgen.

@Gaby, wat vervelend joh zo'n situatie! Ik vind het zelf altijd lastig om er wat van te zeggen. Maar stom dat ze er gewoon geen rekening mee houdt dat ze geen uitnodiging heeft gekregen.

@Dreamer, nog gelukt met shoppen?
    @Kim, hopelijk breng je snel nieuws van mum!
    @Hilli, nu 69 geloof ik, normaal 89 euro. Je kunt ook gewoon een plankje halen van de ikea of bouwmarkt. Misschien dat ik er iets van schilderijtjes boven hang of van die kleine mandjes en dan een knuffel erin. En als ik een plankje mis, dan haal ik wel een goedkope wat ook mooi lijkt.
    Denk niet dat ik manlief zo ver krijg dat ik de bijpassende mag kopen, haha vindt hij gewoon belachelijk voor een 'stom' plankje.

15. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Gaby: Wat goed dat je een jurk gevonden hebt! :D Ben cht benieuwd naar hoe ie eruit ziet!
    Heb je wel rekening gehouden met dat je tegen die tijd al een paar maanden zwanger kan zijn en dus een buikje kan hebben? ;) (neem aan van wel...)

@All: Ben echt gaar dus ben er weer vandoor!
    Hopelijk gauw nieuws van Mum dat ze aan t bevallen is :D (of van de andere hoogzwangere meiden natuurlijk!)

Yentle is trouwens ook verkouden, echt zielig :( Ze heeft de hele tijd haar neusje dicht zitten en moet veel niezen en hoesten.. Gelukkig geen koorts!

Enneh, ben alweer ongesteld aan t worden :( Heb ineens bruinverlies sinds gisteravond.. Ben benieuwd wanneer t doorzet! Zal wel vandaag of morgen zijn iig als ik zo die krampen voel... Wel echt snel dat ik gewoon weer een cyclus heb, had ik niet verwacht!

16. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Kristel, balen zeg dat jullie zo verkouden zijn! Misschien helpt 't Yentle om een paar druppeltjes borstvoeding in haar neusje te doen.
    Beterschap he!

@Gaby, super zeg dat je je jurk gevonden hebt!

Wij gaan vanavond even gezellig naar de bios, vroege film om 19.00u en manlief gaat daarna nog naar verjaardag van de overburen.

17. gaby1986

kristel: ja heb ik rekening mee gehouden ze hebben 2 jurken appart liggen eentje zit me als gegoten en die kan ik dus alleen als ik nu niet zwanger ben, maar die vind ik wel het mooiste. en de 2de jurk kunnen ze nog alle kanten op met inmaken e.d die kan ik ook nog gewoon aan als ik zwanger zou zijn. die jurk kunnen ze ook zo maken als jurk nummer 1 maar is dus alleen meer werk en dus duurder. en bij deze is de sleep wat korter maar ja dat is niet zo erg..

irri dat je nu weer voor de 1ste x ongi moet worden.. zul je vast en zeker niet hebben gemist toen je zwanger was..

18. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Hai meiden,

zo hier een berichtje uit Noord Holland.
    We relaxen vandaag heerlijk!!! Beetje gewinkeld en nu even op de bank zitten..

Nog geen nieuws van de hoogzwangeren?

Ohja ik las net in het Noord Hollands Dagblad dat het in dat ziekenhuis inmiddels al 8 baby's betreft. 2 zijn al vastgesteld maar er zijn nu ook 6 babys waar een onderzoek naar loopt.. De gynecoloog werkt gewoon nog maar er loopt wel een onderzoek naar... Vreemd eigenlijk he?!

19. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Gaby

FIjn dat je een jurk hebt gevonden meis! Waar ben je uiteindelijk geslaagd?

20. Mecha

Mecha Niet meer actief

leuk gabi een trouwjurk whaha super

kriss beterschap meid

juffie wat erg he?! hoe durven ze?? :$

kim have fun in de file whaha

red have fun op bezoek ;)

ikke heb me pakkie gekocht het is zo een snoezig pakje.. nee ik heb hem gekregen van me zus en dr gezin :D
    het word het eerste pakje van me kleine drol :D

Deel Deze Pagina