juffie: heb hem bij brautmoden overfeld in rees gehaald en wat erg zeg van die baby's mecha: lief he al die kleine pakjes enzo
@Red: helpt dat dan om moedermelk in dr neus te doen? (Vind het zo vreemd klinken ) Kan het eens proberen straks! @Gaby: Je hebt er wel goed over nagedacht dus, 2 jurken uitgekozen Zo slim was ik niet toen ik n jurk uitkoos, maarja, ik ben in de tussentijd niet zwanger geworden, pas op de dag zelf, dus heb er geen rekening mee hoeven houden. Ik ben nu trouwens al voor de 2e x ongesteld.. Eerste keer was al 23 dagen na de bevalling Ik heb het zeker niet gemist! Maarja, aan de andere kant is het wel wer fijn om te weten na zo'n lange tijd dat alles het nog doet @Mecha: Foto van t pakje? @Juffie: Niet te veel geld uitgegeven? @All: Ik ga maar aan t eten beginnen Spitskool met kaassaus en kaas uit de oven, aardappelpuree en t vlees weet ik nog niet
@Kristel, ja helpt wel, niet altijd natuurlijk maar proberen kan geen kwaad. Weet niet of je toevallig een klein spuitje in huis hebt ofzo, dan wil het wat beter. Ik zal hier ff douchen enzo, over klein uurtje weg.
@Red: Ja ik heb een klein spuitje bij de Zantac gekregen.. Zal ik die zo eens gebruiken (en goed schoonmaken dan weer natuurlijk, maar da's logisch )
Ik ben nog maar 1 keer ongesteld geweest..Zit nog steeds te wachten op mijn menstruatie..Heb telkens wel het gevoel dat ik het wordt maar er komt niks
zo joey is nu even douchen en als hij klaar is gaan we even over de kermis hier.. maar we zijn allebei moe.. dus dat zal niet lang zijn..
super lief die kleine kleertjes ... uhm nee moet ik nog maken kriss ik zal morgen ofzo ff foto maken hij is zo cute.. echt super unisex maar ik was gelijk verliefd dus heb er roze dingen bij gehaald voor het meisjes effect whaha
hoi dames @kristel: bah al ongi . jee na 23 dagen al. ik vloei nog steeds van de bevalling (niet zo erg meer maar wel wat) @gaby: jee je jurk uitgezocht....ben zo benieuwd (moeten we echt wachten tot de bruiloft zeg pffff) kun je geen foto pb-en hihi @hilli: oh sorry wilde je niet bang maken meid @all: lars is HEEL onrustig vandaag....was om negen uur wakker en heeft over de hele dag maar 2 uur geslapen ofzo..heeft echt moment dat hij heel hard gilt en soms wel 20 minuten achter elkaar....vanmiddag had ik zelfs het idee dat hij gewoon weinig lucht kreeg omdat er slijm ofzo in zijn keel zat....kijk het morgen nog ff aan en dan ga ik gewoon weer naar de dokter maandag of morgen ff de huisartsenpost bellen... arme manneke zit zichzelf zo in de weg...heb vanmiddag maar weer ff mee gejankt met hem (niet dat het helpt maar vind het zo sneu) bah kwamen mijn schoonouders ook nog langs toen ik zat te janken...zat ik echt niet op te wachten
zo zijn weer terug van de kermis.. alleen ff overheen gelopen.. mag toch nergens in dus ja. bos: ik heb nog geen foto's maken we de volgende keer. is waarschijnlijk pas in november..ligt eraan of ik zwanger ben of niet als ik niet zwanger ben pas 2 weken voor de bruiloft.. zo heel slecht we hebben net pizza besteld.. hadden honger.. dus moeten we nu ff op wachten..
maarre ik ben er ook meteen weer vandoor.. want we gaan nog ff film kijken en eten..dus tot morgen mum: nog even speciaal voor jou.. kom op hé t is nu wel genoeg geweest..!!
Ben weer terug van bios! Ghosts of girlfriends past gezien, erg leuk! Zelf manlief vond 'm leuk. Manlief is nog naar de overburen, buurman is jarig. Ik nu lekker en straks op bed. @Gaby, lekker pizza! @Bos, wat vervelend meis! Anders gewoon bellen hoor!
@red: leuk dat de film de moeite waard was... het is rustig hier.. ga ook zo bed in tot morgen dames wie heeft er trouwens een pak nutriolon standaard in huis..ben namelijk wel benieuwd hoeveel eiwitten daar in zitten.. als er iemand is die het me kan vertellen hoor ik het graag truste
@Gaby: super dat je geslaagd bent! @Kristel: wat fijn dat je vader zo helder was! En het blijven hangen in de tijd en nieuwe dingen niet opslaan herken ik wel. Maar echt super dat hij Yentle nu heeft leren kennen. @Hilli: eng allemaal he! Goed je gevoel volgen meis. @Sterretje: het wil niet doorzetten he meis. @Bos: pff zal je altijd zien dat ze dan komen he. Hoop dat het snel beter gaat met Lars. @Mum: hoe was je dagje en rommelt het al? @Agneta: waar verstop jij je? @All: niks gekocht natuurlijk. Ja, alleen kadootjes voor anderen
hey hey hoe is het hier vandaag geweest. ik heb zo'n voorgevoel da het bij mij begonnen is. heb al heel de dag menstruatiepijntjes en sinds een uur of 1,5 elke 5 min. zijn best pijnlijk aan het worden. hoop dat het doorzet maar aan de andere kant ben ik onwijs moe want afgelopen nacht heb ik oook niet geslapen vanwege een soort voorweeen geloof ik en ongerustheid, omdat ik de kleine helemaal niet meer voel. heb vanmiddag de vk gebeld en die zei dat als ik wilde elke dag een ctg mag laten maken in het ziekenhuis en dat doen we dan maar. op de ctg was te zien dat ik al wat weeen had en de gynaecoloog zei dat het wel eens een beginnetje kan zijn. hoop het want dan ben ik ervanaf. mum hoeist met jou?
(kom ik weer op een belachelijk tijdstip maar ben weer aan het kolven) @ agneta ohoh jij voorkruiper ghihi, nee hoor meid. Heel veel succes als het begonnen is hopelijk heb je nog even kunnen slapen
buddynieuws mum is vanacht bevallen om 3.36 en ze zijn trotse ouders geworden van een meid dimara. Nadat ze zaterdagochtend was ingeleid om 8 uur is ze met een keizersnee ter wereld gebracht gefeliciteerd mum en vriend met jullie meid dimara geniet ervan en hopelijk herstel je snel van de ks. Nu ga ik weer snel trg mijn bedje in
k ben ook begonnen. heb nu 3 cm. vk is net geweest en heeft me verder gestript. hoop dat ik er vanmiddag vanaf ben
Oeh wat spannend hier zeg, straks 2 beebjes op dezeflde dag! @mum van harte met jullie meid zeg! Hoop dat het allemaal meevalt en dat je snel mag herstellen van de ks! Dikke knuffel hoor! @agneta, oeh spannend meis! heel veel succes de aankomende uurtjes, hopelijk mag alles snel en goed gaan! Denk aan je! Hier ook al weer wakker, nog steeds krampen en alles hier ook, maar helaas zet het hier nog steeds niet door, word er zo moe van Nou ja we zetten door en ben super blij met het nieuws van mum en agneta
Goeiemorgen! Woow, Mum bevallen!!! Van harte gefeliciteerd meid!! ben echt SUPERBLIJ voor jullie! En wat een mooie byzondere naam zeg, nooit gehoord, maar echt heel mooi! Wel echt een lange bevalling zeg.. Hoop echt niet dat t zo erg was als bij mij, zo niet erger Hopelijk herstel je gauw van de KS! Maarrehm.. Zaterdagochtend ingeleid? Haha, jullie zouden toch een dagje met zn tweetjes doorbrengen? Je hebt lekker gelogen tegen ons dat je maandag ingeleid zou worden haha. Of is was het wél maandag de bedoeling...? @Agneta: Joehoe! 3 cm al!! Spannend!! Hoop dat t gauw doorzet en je heel gauw je meisje mag zien eindelijk Héél veel succes meid! Je kunt het! @All: Wat een spannende dag vandaag zeg! Jee.. Ben ik even blij dat ik zo vroeg al wakker was (6.30) en t dus meteen kon lezen