Had ik t trouwens maar mooi fout zeg! Dacht écht dat Mum een jongetje zou krijgen... Nouja, kan niet alles hebben Pak even de lijst erbij!
mum: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa eindelijk!!! gefeliciteerd super! ben helemaal blij! hopelijk voel je je snel beter! zodat je je kleine meid aan ons kan showen agneta: succes spannend meid hopelijk duurt t niet te lang allemaal
***Prinsen & prinsessen poll*** Mumtobe21 heeft: Een Prinsesje! Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsje Kim1988 denkt: Prinsesje Lynnmvjulian denkt: Prinsesje Suus1987 denkt: Prinsesje Evamariah denkt: Prinsesje Ryanne denkt: Prinsje Matta1986 denkt: Prinsje Dreamer83 denkt: Prinsesje Debby86 denkt: Prinsje Red88 denkt: Prinsje Sammie88 denkt: Prinsesje Sterretje08 denkt: Prinsesje Nen87 denkt: Prinsesje Desiree1986 denkt: Prinsesje Hilli denkt: Prinsje Juffie2008 denkt: Prinsje Mecha denkt: Prinsesje Sterretje08 krijgt: Een Prinsje! 8 meiden hadden dit goed! 7 meiden hadden dit fout! Agneta krijgt: Een Prinsesje! 6 meiden hadden dit goed! 2 meiden hadden dit fout! Ukkie2009 krijgt: Een Prinsesje! 9 meiden hadden dit goed! 4 meiden hadden dit fout! Desiree1986 krijgt: Een Prinsje! 5 meiden hadden dit goed! 3 meiden hadden dit fout! Juffie2008 Denkt zelf: Prinsje Kristel86 denkt: Prinsje Kim1988 denkt: Prinsesje Mumtobe21 denkt: Prinsje Nen87 denkt: Prinsje Dreamer83 denkt: Prinsje Sammie88 denkt: Prinsje Sterretje08 denkt: Prinsje Hilli denkt: Prinsje Desiree1986 denkt: Prinsesje Ryanne denkt: Prinsje Suus1987 denkt: Prinsje Suus1987 krijgt: Een Prinsesje! 6 meiden hadden dit goed! 7 meiden hadden dit fout! Hilli krijgt: Een Prinsje! 2 meiden hadden dit goed! 8 meiden hadden dit fout! Mecha krijgt: Een Prinsesje! 5 Meiden hadden dit goed! 4 Meiden hadden dit fout! Red88 Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsje Juffie2008 denkt: Prinsesje Kim1988 denkt: Prinsje Mumtobe21 denkt: Prinsje Nen87 denkt: Prinsje Hilli denkt: Prinsje Desiree1986 denkt: Prinsje Ryanne denkt: Prinsesje Suus1987 denkt: Prinsesje Als je ook een gok wilt wagen, maak dan even je eigen lijstje en plaats die als bericht. Kristel86 zal de lijst dan voor je aanpassen. Totaal: 3 prinsjes en 5 prinsesjes
all: jeej nog maar 6 dagen.. ik voel nog helemaal niks heb echt nergens last van en mijn pijnlijke (.)(.) zijn ook helemaal over.. ben echt zo benieuwd
@Gaby: Ohh spannend! Dat zullen wel hele moeilijke, lange en zenuwachtige 6 dagen zijn! Ik hoop echt zooo dat het allemaal goed gegaan is en je gewoon lekker zwanger bent nu! Ga je niet stiekem eerder testen?? Ik zou mezelf echt niet kunnen inhouden om zo lang te wachten (kon ik nooit haha) @Kim: Misschien is het leuk als je de Augustusmama's ook verteld dat Mum bevallen is? Heb even stiekem gekeken haha maar zag niks staan... Kan me heel goed voorstellen dat je t even vergeten bent hoor
kristel nee eerder ga ik echt niet testen.. dat durf ik niet. en kwa wachten gaat t me best goed af.. moet gewoon hele dagen werken. en dan ben je toch met iets anders bezig.. kan nog altijd veranderen hoor.. heb nog 6 dagen maar ben echt zoooo benieuwd
Mum, van harte gefeliciteerd!!! 't Zal zwaar geweest zijn voor je en ook nog een keizersnee! Geweldig een meisje en ik had nog wel een jongen verwacht! Mooie naam! 'k Hoop dat je niet teveel pijn hebt en snel weer naar huis mag. Gokje, 'k denk dat je woensdag weer naar huis mag. @Agneta, spannend meis! Zorg jij ook maar voor een mooie meid vandaag! Werd wel eens tijd wat babynieuws!
Goedemorgen! Babynieuws zie ik :!! Mum, Hartelijk Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Ondanks dat het anders is gelopen dan je graag had gewild, hoop ik dat jullie samen erg gelukkig zijn! Geniet van haar! Agneta, Heel veel succes met de bevalling straks! Je kan het! Is helemaal happy vandaag Hier mijn zusje jarig, dus jullie hebben een mooie dag uitgekozen
Hier helaas vanochtend weer wakker geworden met onwijze hoofdpijn... Grr! En een enorme maagpijn, het lijkt wel of er een baksteen in ligt. Heb net gelezen dat het een bijwerking is van de kuur ... Gelukkig was gister de laatste dag.
zo alles is al lekker opgeruimt.. en de was staat aan en eentje hangt al.. vanmiddag nog boodschappen doen een keertje.. maar eerst gaat joey paintballen en ik ga even mee om te kijken. ohja bos jij vroeg waarom ik nergens in mag op de kermis..ze hebben in t ziekenhuis gezegd dat ik me rustig moest houden.. en alles waar te voor kwam te staan ik niet mocht doen.. en de kermis is te wild haha..al die atracties waar je door elkaar word geschud en over de kop vliegt enzo.
@Mum: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Dimara! Een meisje, hoe kan het ook anders! En stinkert, ons een beetje in de maling nemen he Kon me al niet voorstellen dat jij zomaar zo vroeg wakker was Ik hoop dat je snel herstelt van de keizersnede. Geniet maar lekker van jullie kleine meid! @Agneta: spannenddddddd, jij ook vandaag je kleine meid misschien! Heeeeel veel succes meis, ik hoop dat je haar snel in je armen mag hebben. @Sterretje: jij vandaag dan ook maar? @Sam: balen dat het een bijwerking is. Hoop dat het morgen dan ook over is voor je.
Jeuh!!!! eindelijk is mum bevallen.. en ik had het goed.. een meisje heel erg gefeliciteerd..!!! Wel balen dat je keizersnee hebt.. hoop dat je snel hersteld agneta: wat spannend.. Hoop voor je dat je vanmiddag jullie kleine meid in je armen kan sluiten..!!
Ik ben ook aan de schoonmaak gegaan.. Mag eigenlijk niet nu ivm mn baarmoeder, maarja, Kimo heeft al maanden alles gedaan, voel me gewoon lullig.. En ik wíl ook gewoon graag zelf dingen doen! Hopelijk krijg ik niet op mn flikker van m als ie zo thuis komt (moest draaien vannacht in België, dus komt zo pas thuis) Heb de wc's gedaan, bedden verschoond en de was... Ben ook echt zenuwachtig voor morgen, dan moet ik naar de gynaecoloog. Ben bang dat ik geopereerd moet worden.. En dan wordt t helemaal kut, want Kimo moet over een week ook weer aan t werk en dan zit ik hier met Yentle alleen terwijl ik sowieso al rustig aan moet doen. Hoe moet dat dan als ik geopereerd moet worden? Hoop toch wel dat ik dan recht heb op thuiszorg ofzo!
Agneta, zet hem op meis! Wat doen jullie me aan *snik snik* Dubbel babynieuws. *deelt zakdoekjes rond*
Heb trouwens nog steeds onwijze Candida, plassen doet pijn, het is vuurrood en enorme stukken witte afscheiding heb ik. Hopelijk is het voor woensdag over... Heb ook het idee dat mijn eisprong eraan zit te komen, maar van mij mag die wel even wachten tot volgende week ofzo
Bevallingspoll Mumtobe21 - Uitgerekende datum: 30 augustus Denkt zelf: 15 augustus Dreamer83 denkt: 25 augustus, meisje Marisss denkt: 26 augustus, jongetje Kim1988 denkt: 30 augustus Debby86 denkt: 3 september Emma21 denkt: 1 september, jongetje Sterretje08 denkt: 5 september Desiree1986 denkt: 3 september Sammie88 denkt: 8 september Juffie2008 denkt: 20 augustus Hilli denkt: 2 september Red88 denkt: 27 augustus Suus1987 denkt: 27 augustus, jongetje Matta1986 denkt: 30 augustus Agneta denkt: 25 augustus Ukkie2009 denkt: 21 augustus Kristel86 denkt: 9 september Knarboor denkt: 28 augustus Agneta - Uitgerekende datum: 20 september Denkt zelf: 10 september Dreamer83 denkt: 18 september Matta1986 denkt: 22 september Sterretje denkt: 14 september Ukkie2009 denkt: 12 september Juffie2008 denkt: 23 september Chamaro denkt: 15 september Suus1987 denkt: 15 september Mumtobe21 denkt: 22 september Kristel86 denkt: 24 september Kim1988 denkt: 18 augustus Desiree1986 denkt: 11 september Sammie88 denkt: 8 september Knarboor denkt: 25 september Emma21 denkt: 13 september Sterretje08 - Uitgerekende datum: 22 september Denkt zelf: 23 augustus Dreamer83 denkt: 15 september Matta1986 denkt: 17 september Agneta denkt: 20 september Ukkie2009 denkt: 19 september Juffie2008 denkt: 19 september Chamaro denkt: 23 september Suus1987 denkt: 17 september Mumtobe21 denkt: 18 september Kristel86 denkt: 20 september Kim1988 denkt: 12 september Desiree1986 denkt: 16 september Sammie88 denkt: 11 september Knarboor denkt: 22 september Emma21 denkt: 14 september Ukkie2009 - Uitgerekende datum: 21 oktober Denkt zelf: 12 oktober Dreamer83 denkt: 9 oktober Mumtobe21 denkt: 15 oktober Sterretje08 denkt: 9 oktober Suus1987 denkt: 10 oktober Knarboor denkt: 13 oktober Emma21 denkt: 6 oktober Juffie2008 denkt: 28 oktober Sammie88 denkt: 1 oktober Knarboor - Uitgerekende datum: 31 oktober Denkt zelf: 21 oktober Dreamer83 denkt: 15 oktober, jongetje Mumtobe21 denkt: 18 oktober, jongetje Sterretje08 denkt: 20 oktober, jongetje Suus1987 denkt: 1 november, meisje Emma21 denkt: 3 november, meisje Juffie2008 denkt: 29 oktober Sammie88 denkt: 4 oktober Desiree1986 - Uitgerekende datum: 8 december Denkt zelf: Dreamer83 denkt: 25 november Juffie2008 - Uitgerekende datum: 12 december Denkt zelf: Dreamer83 denkt: 1 december Suus1987 - Uitgerekende datum: 25 december Denkt zelf: Dreamer83 denkt: 22 december
Bij Mum had niemand het goed. Bij Agneta kan Emma nog gelijk krijgen. Ik zal Mum haar goklijst en NODlijst gegevens sturen.