Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Ukkie, 1 Oktober, Knarboor 4 oktober,

2. Mecha

Mecha Niet meer actief

Gefeliciteerd met je dochter mum!! super echt heel mooi jammer van de keizersnee maar je hebt je dochter :D

Spannend agneta over een korte tijd heb je je dochter ook bij je succes meid ;)

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Dames, ik ga de december mamma's erbij zetten.
    Mum is bevallen, Agneta is bezig met bevallen en Sterretje zal niet lang op zich laten wachten denk.
    Dus de lijst is zometeen wel erg kort anders.

Vanaf nu kan er gegokt worden voor Desiree, Juffie en Suus!

4. @ mum ook hier nogmaals GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER!!!!!!!!

@ Agneet zet hem op meid. heel veel sterkte en dat jullie meid er snel mag zijn.

5. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @mum: van harte gefeliciteerd met jullie dochter....geniet er maar van en hopenlijk ben je snel hersteld

@agneta: succes meid....(voel me wel een slechte buddy dat ik nu pas kom maar gelukkig had ze het zelf al gemeld en is sammie schijnbaar ook op de hoogte)

ben er nu pas omdat we beetje met lars in de weer zijn....heb toch even de huisartsenpost gebeld en de diensdoende arts belt zo terug...

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    @Bos: heeft Lars nog steeds zoveel pijn?
    Is het niet net zoals bij Kristel, dat het na de osteopaat eerst erger wordt en daarna pas minder?
    Hoop dat de dokter iets voor je kleine mannetje kan betekenen.
    En zorg ook voor jezelf he meis!
    Dikke knuff.

7. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Bos, Jij bent haar Buddy, denk houd iedereen even op de hoogte tot jij er bent :D
    Dus ik draag haar weer over aan jou :D

* Hoopt niet dat Bos nu boos is... :( *

8. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    Buddynieuws....de vk komt zo naar agneta...ze hoopt dat het gevorderd is want het word nu wel pijnlijk en ze kotst zich de rambam

9. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @oma; weet niet...de osteopaat heeft niet zo heel veel gedaan hoor....hij kan gewoon soms ineens uit het niks 20 minuten gaan gillen en je hoort het gewoon in zijn borstje omhoog komen en hij moet gewoon soort naar adem happen af en toe...

@sammie: tuurlijk ben ik niet boos gekkie...moet je aardig je best voor doen hoor wil je mij boos krijgen...

ga nog ff snel aankleden want mijn zus komt zo lars in bad doen.

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    @Bos: :( Echt zielig voor Lars dat hij zo'n last heeft steeds :( En voor jullie is het nu ook hartstikke zwaar, zo kan je bijna niet genieten van hem.. (Je weet wel hoe ik het bedoel denk ik ;))
    Hopelijk kan de arts wat voor hem betekenen!
    Als jullie t er nog niet over gehad hebben; vraag maar eens of het mogelijk is dat hij Zantac krijgt..? (als je dat wilt natuurlijk)

@All: Nou, heb idd net op mn flikker gekregen van Kimo :p
    Nu moet ik de hele dag rustig aan doen van hem..

11. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @sammie: ik wilde eigenlijk typen...gelukkig is sammie ook op de hoogte...heb het nu beetje dom neer gezet sorry

12. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @kristel: ja het genieten is een stuk minder zo...hij zit zichzelf zo in de weg...slaapt bijna niet overdag
    werkt de zantac bij yentle goed?
    heb het idee dat de johannesbroodpitmeel ook niet werkt...en zijn ontlastig word ook een stuk harder..

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    @Agneta: Jaah, het gaat dus echt snel gebeuren! :D Kom op, je kunt t! :D Nog even en je hebt je mooie meisje in je armen!
    Geniet ervan, dat is zó'n mooi moment!! :D

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    @Bos: Hier werkt het JBPM ook niet... we zijn er dus mee gestopt, want Yentle deed uiteindelijk een uur over een fles elke keer (en met een speen 1 maatje groter verslikte ze zich continu). Nu 20-30 minuten :)
    De Zantac slaat hier goed aan ja! Het duurde even een paar dagen, maar nu heeft ze bijna geen last meer :) Heel af en toe nog en dan ruik je t ook, maar ze krijst er niet meer zoveel bij als eerst!

15. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Oh bah, balen zeg dat ze zo moet overgeven.
    Wel weer typisch Agneta hoe je het schrijft :p

@Bos: klinkt wel eng hoe je het omschrijft.
    Hoop dat de dokter iets kan doen.
    Denk je aan reflux?
    Of heb je het idee dat er iets anders aan de hand is?

16. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Agneta is gewoon online :p
    Zeg muts, moet je niet gaan bevallen ofso? :p

17. @ Mum ik had vanmorgen een voorgevoel dat ik gelijk moest kijken hier en jeej je kleine meid is er eindelijk!! Gefeliciteerd met jullie dochter Dimara! Geniet er van en ik hoop dat je snel een beetje opknapt van de keizersnede.

@ Agneta kom op je kan het!! Spannend!!

@ Gaby ik duim ook dat je zwanger bent!

@ Dreamer de bevallingspoll.. bij mezelf denk ik 19 november.. bij knarboor 21 oktober.. bij ukkie 20 oktober. Juffie en suus moet ik nog even over nadenken!

Moet nog ff wat teruglezen.. was de afgelopen dagen nogal emo en onzeker en de baby was best wel rustig, maar dat komt uiteindelijk doordat hij gewoon anders is gaan liggen. Had ook nog krampen en diarree bleh. Gisteren verjaardag gehad van me moeder maar heb ook van alles gekregen van familieleden (geen idee waarom maar iedereen vind 't kennelijk leuk om babyspullen te kopen). Zelf zijn we ook nog bij de babydump geweest eindelijk eens een aankleedkussen gekocht en een luieremmer en had zwangerschapskleding besteld via internet, da's ook binnen :). Vandaag ga ik verder met het uitruimen van baby's kamertje, krijg nu wel steeds meer het gevoel ik moet gaan opschieten.
    Ik hoop dat het hier verder goed gaat..

18. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    Goeiemorgen

@ agneta wat spannend heel veel succes ik denk aan je

Whoehoe 2 meisjes er weer bij morgen op de lijst als ik thuis ben werd ook wel erg blauw hè :)

@ kristel thnx had er idd niet bij nagedacht vanacht :)

Ben er weer vandoor Ayden moet de fles krijgen

19. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    @agneta, je kunt het meis!
    Kom op he!
    Vervelend dat je zo moet overgeven, hoop dat je aardig wat ontsluiting hebt al als de vk komt zo!

20. Hoe is het met jou vandaag Ster? Hoop dat je snel mag volgen meid :)

Share This Page