Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zo ben er ook weer ff .. gaan zo ook weer weg.. joey gaat eerst ff douchen.. volgens mij vond hj t paintballen wel leuk :)

2. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    Wij zijn weer opweg naar huis, was een gezellig weekend

@ bos zwaar hè.. Buddy zijn hihi ik ben 2 weken lang op mijn telefoon aan het kijken of mum iets had gestuurd haha

3. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @agneta: spannend!!! laat eens wat horen van je tegen bos!!!

@all: pascal vond paintballen ook leuk :p lindsey heeft hier gelogeerd :p was wel erg gezellig.. ze lag gister pas 11 uur in bed want we zijn naar de kermis geweest met mijn ouders :p :D
    Daalijk eerst naar een verjaardag van een oom en tante (geen zin in) van pascal en dan voor de laatste keer naar de kermis en dan is het weer genoeg geweest voor dit jaar ;)
    Fijne middag nog allemaal

4. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    Dubbel geplaatst

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hee meiden ik ben er ook weer. Lekker even gewerkt en vanmiddag naar de kerk geweest. Zouden nu naar het bos met de hond maar manlief is moe.
    Zo nog maar even informeren of hij nog wil of dat we gewoon thuis blijven.

@Agneta, zet 'm op meis!!
    @Sammie, au klinkt pijnlijk! hopelijk is 't snel over!
    @bos, raar antwoord ja van die arts.

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    nog steeds niks gehoord van agneta

7. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Nog niks van Agneta? Jammer... Schade, tot over een paar uur ;) Ik heb visite dus ciao cioa

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    veel plezier met de visite

hier is de visite net weg...

Lars ligt al vanaf 2 uur te slapen op mijn borst....hij moest eigenlijk om vier uur zijn fles maar rek hem wel tot vijf uur...dan zit er vier uur tussen ipv 3 uur...

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    het is weer rustig hier vandaag.

10. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Kristel, ja ik heb zoiets van ik zie wel hoe lang ik het wil..Als ik straks weer een baan heb lijkt het me niet zo handig. Dus ik denk dat ik over een half jaartje ofzo weer ga zoeken, maar misschien ook wel pas na een jaar hoor.
    Vervelend lijkt me dat..ik hoop dat ze het goed kunnen verhelpen. Heeft dat ook gevolgen voor een eventuele volgende zwangerschap?
    Wel goed om er een ritme in te brengen idd..hier is nog niet echt een ritme. Alleen snachts wel al.

@Ukkie, lekker toch zon relaxed dagje ;)

@Kim, mooi dat het weekend geslaagd was :) Jullie hebben familie daar wonen toch?

@suus, gezellig dagje dus :) veel plezier op de verjaardag

@bos, ik zou hem ook lekker laten slapen, als ie erge honger krijgt meld hij zich vanzelf wel toch. Kolf jij of geef je nu kv? Kv is niet op verzoek toch of wel?

ik heb even lekker een dutje gedaan. Jorick werd om 4 uur wakker, heeft na de voeding 10 minutjes bij mij gelegen en nu ligt hij in zn kinderwagen te slapen, is even wakker geweest en zelf weer in slaap gevallen. Gaat goed vandaag :D
    wat gaan jullie eten?

11. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Red: Ja idd, kdenk dat ik ook gewoon een plankje van de Ikea ga halen hoor. Mijn meubels komen ook daarvan. Ik weet alleen niet goed hoe breed zo'n plankje mag zijn. Als het te ver naar voren steekt, heb ik schrik dat de kleine zijn hoofd er tegen stoot bij het verschonen en of aankleden.

@Agneta: Ooh meid, wat spannend! Fijn dat de ctg aantoont dat je wel degelijk weeën hebt, nu maar hopen dat ze doorzetten. Ik typ dit inmiddels heel wat later dan jouw bericht, dus ik hoop dat je al bevallen bent!

@Mum: Huh? Zaterdag ingeleid? Heb ik iets gemist? :D Haha, ik was daarstraks nog aan het denken, morgen is de dag voor Mum. Niet dus :D
    Ooh meid ik ben wel heel erg blij voor jullie! Van harte gefeliciteerd met jullie meisje! Hopelijk herstel je vlug van je ks en kan je snel je verhaal komen doen en foto's komen spammen :D

@Gaby: Spannend seg, ik hoop zo voor je dat je een positieve test hebt!

@Dreamer: Nog even voor de bevallingspol. Ik heb blijkbaar nog niet zoveel gegokt :)
    Sterretje: 15 september
    Ukkie: 23 oktober
    Knarboor: 28 oktober - jongetje
    Desiree: 1 december
    Juffie: 12 december
    Suus: 21 december

@Bos: Wat zielig voor Lars :( Hopelijk kan de dokter iets voor hem doen. Zo erg voor zo'n kleine mensjes :(

12. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Volgens mij als je geen hele brede plank doet, kan het prima. Wel moet je even opletten hoe hoog je 'm hangt.

Hier lekker een uur gewandeld in het bos. Nu even eten. Gefrituurde aardappeltjes, worteltjes en frikandel. niet heel gezond maar goed ;)

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Nog steeds geen nieuws van Agneta? :(

Nouja, dan ben ik meteen weer weg! Ben echt strontverkouden.. De zakdoekjes zijn niet aan te slepen hier!
    En Yentle heeft er ook nog steeds ontzettend last van, echt zielig..

14. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    jeuh ik mag ook op de lijst :p ik gok dat ik 20 december ga bevallen :p ;)
    juffie: 6 december
    desiree: 10 december!! :D

nog geen agneta nieuws :( jammer

15. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @mum!!
    JAaaaah :D Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!
    Geniet er lekker van meid!
    Ik dacht echt dat het een jongen zou worden haha..maar zat er naast dus ;)

@ agneta..
    Wat spannend zeg..!! mischien ben je nu wel bezig met bevallen ;)
    Succes !!

@ all heb niet bijgelezen :p Hadden net kraamvistite :)

Toen wij net wat aan het eten waren, zat Chanell mij telkens aan te kijken hoe ik aan het eten was.. :p Echt zo lief..
    Ze zeggen dat ze dan toe zijn aan een vast hapje..;)
    Ga volgende week een 2 hapjes bij haar proberen, kijken of Chanell dat lekker vind..:p

16. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

suus: hoi

all: de boodschappen zijn ook weer binnen.. (ja wij doen dat op zondag)
    vind t nu wel erg spannens worden voor agneta.. kunnen gewoon ieder moment buddynieuws krijgen:)

17. Mecha

Mecha Niet meer actief

misschien moet iemand haar smsen kan me goed voorstellen dat ze daar ff niet aan denkt als ze net bevallen is.. misschien een smsje met hoe gaat het met je meid denkt ze owwh ja whahah
    :p
    wie weet ik ben zo benieuwd

ik ben naar gforce geweest super leuke film whahah
    helemaal uitbundig zitten lachen in de bios :D

18. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hier nog aan de wandel geweest met de buurvrouw... pfff heb m'n beweging wel gehad voor vandaag.

Spannend dat er nog geen nieuws is van agneta!

19. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Hai meiden,

Allemaal een leuke dag gehad? Wij een erg drukke, maar een voldaan gevoel :d

20. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Kwam nog ff kijken voor nieuws van agneta, maar helaas nog niets zie ik
    Heb verder niet gelezen dus kan ook ff niet reageren
    Fijne avond meiden, tot morgen!

Deel Deze Pagina