Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ukkie: vervelened dat je zo'n last hebt van je buik zeg.

all: suus is al onderweg.. gaan we wiije :D zombies schieten...:D

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen

Zo te zien geen nieuws van Agneta nog :(

@Kim: Het kan wel 2 weken duren voordat de Zantac gaat werken, ik weet nit hoe lang je het nu al gebruikt?
    Wat voor een uitslag is het? Héle kleine rode bultjes?
    Yentle heeft dat ook in haar gezicht, nek en op haar schouders, maar dat schijnt warmteuitslag te zijn (google maar ff), kan geen kwaad iig!
    Als je een allergische reactie ergens op krijgt met uitslag, dna is dat meestal over het hele lichaam, niet locaal. Tenzij het door een creme oid veroorzaakt wordt..

@All: Ben echt bang.. moet zo naar de gyn.. Ben gewoon echt bang voor wat er gezegd gaat worden.
    Ben bang dat ze zeggen 'ga maar naar huis en doe heel rustig aan' (Dat doe ik al 7 weken, maar het wordt er écht niet beter op) of dat ik idd geopereerd moet worden.
    Iig, ik ben voor élke uitslag bang ;)

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    sorry mijn internet lag eruit gisteravond..

had agneta gevraagd of ze nog in staat was iemand anders te smsen maar heeft ze dus niet meer gedaan
    buddynieuws
    ze had gisteravond om zeven uur nog maar 3 cm (gisterochtend ook al om zeven uur) ze lag in het ziekenhuis en kreeg weeenopwekkers en een ruggenprik dus ze voelde niks meer was erg relaxt.

om zes over 12 is julie (weet niet of ik het goed schrijf) geboren ze is 51 cm en weegt 3270 gram..alles is goed gegaan ze is alleen wel ingeknipt...ze mag vandaag naar huis...ze heeft er in totaal 23 uur over gedaan

agneta en leon van harte met jullie dochter..geniet lekker van elkaar.

4. gaby1986

kristel: ja is erg spannend...ben benieuwd.. wel meteen komen vertellen he als je terug bent..

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Jaaaah, tóch nieuws van Agneta! :D :D

Jeeej, ze is er!!
    Agneta & Leon: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Julie! :D Het was een zware bevalling zo te lezen, maar je hebt het gedaan hoor meid!
    Geniet ervan :D Ben benieuwd hoe ze eruit ziet en naar t hele verhaal natuurlijk :D

6. Mecha

Mecha Niet meer actief

yeaaa agneta gefeliciteerd :D

@ papa.. ja uhm we hebben al iets van 5 weken niks van hem gehoord.. heb hem als laatste kans een brief gestuurd en het verder aan hem overgelaten.. nou van de week belde hij al maar ik was werken , en gister belde hij dus weer en ja wat zei hij ... uhm dat hij elke dag aan ons denkt en ons mist maar heel boos was door wat ik had gezegt heel gekwetst en niet wist hoe hij ermee om moest gaan . verder hebben we niet veel diepzinnig gesproken want dat werkt toch niet zo goed via de telefoon dus we zien wel verder ;)

7. gaby1986

agneta en agnetaman: gefeliciteerd met jullie dochter. fijn dat je vandaag naar huis mag. ben erg benieuwd naar t verhaal en de kleine meid natuurlijk!

8. gaby1986

mecha: denk je dat t weer goed komt tussen jullie.. en wat ga je doen als de kleine er is en jullie zijn niet bij elkaar..

9. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Jeeee nieuws van agneta! Agneta en leon, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Julie!!!!! *pakt een zakdoekje*

10. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Jaah!
    Nieuws van Agneta!
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Julie!
    Zo te horen heb je het best zwaar gehad meis, maar uiteindelijk was het het allemaal waard zo te lezen!
    Ga lekker genieten met zijn drieen en fijn dat je vandaag naar huis mag!

Hier vandaag verjaardag van mannetje dus gaan er lekker op uit.
    Gister een goede dag gehad, wel krampen maar geen weeen dus helemaal blij, hopen dat dit zo blijft, dan lukt het me nog wel ff om vol te houden!
    Fijne dag meiden!

@kristel heel veel succes bij de gyn meis!

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @Kristel: succes bij de gyn meid

@sterretje: gefeliciteerd met je mannetje...fijne dag saampjes..

@gaby: moet je auto laten keuren..spannend of zal het wel meevallen...

12. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ gabi ik heb tot nu toe alles gedaan zoals ik het zou doen als ik alleen was ..ben ik ook dus ik heb alles op mij en de kleine aangepast als hij wel goedkomt.. dan denk ik dat het wel even gaat duren .. want hij moet zich wel bewijzen zeg maar en zo niet dan hoop ik dat hij tenminste zijn best blijft doen voor de kleine spruit ;)

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    mecha: nog twee weken meid dan weet je of er een prinsje of prinsesje in je groeit...spannend hoor

14. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ bos ik krijg een meid :D dat weet ik al 3 weken en vandaag heb ik de 20 weken echo dus krijg ik hezelfde te horen check me album staat een foto van dr doos whahaha

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @mecha: zo goedemorgen *bos slaat zichzelf voor haar hoofd* zie het ja staat augustus en ik dacht september..sorry...
    spannend hoe laat moet je vandaag?

@kim: ik geef kv en inderdaad dat is niet op verzoek..

16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    heb ik gister twee 1,2,3 spenen gekocht...zijn ze nu gewoon al beide stuk...geschuurd tussen de twee gaatjes in...ga er wel mee terug kan toch niet van het uikoken zijn (daarna zag ik het pas.)

17. Mecha

Mecha Niet meer actief

whahah maakt niet uit hoor :D
    ik moet 13.30 :p

uhm we moeten whaha

18. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    leuk...

*het lijkt al weer zo lang geleden zeg dat ik zwanger was*

19. Mecha

Mecha Niet meer actief

ja alweer bijna een maand joh dat is alweer 1/9e whaha

20. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    @agneta en leon

van harte met jullie meisje! leuke naam ook!

Deel Deze Pagina