Wat een rust hier zeg! Pff... pak maar eens een kopje thee erbij.. Net als ontbijt een heerlijke punt door manlief gemaakte appeltaart gehad.. hmmm..
@ agneta en man gefeliciteerd met jullie dochter ik vind het een hele mooie naam. Genieten kan nu beginnen er zijn dus niet 2 baby's geboren gister hihi Julie is net 6 minuten later geboren ga zo ff de lijst bijwerken komt er weer wat roze bij @ ster gefeliciteerd met je man, veel plezier @ mecha veel plezier bij de 20 weken echo en ben benieuwd of hij kan veranderen hoop het voor je @ kristel hij heeft wel vaker uitslag van de warmte gehad maar dit is veel griffer is net schuurpapier op zijn wang en ziet er heel anders uit ik hoop dat de zantac dan gewoon even tijd nodig heeft @ de rest ben het ff vergeten de dokter belt me vanmiddag trg en heb nog niks gehoord van de osteopaat. Moet vandaag echt dat fotoalbum afmaken anders krijg ik het nooit op tijd binnen.
Agneta: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie spruit! Hoe gaat t met jullie allemaal? Ik was vanmorgen nog zo moe, dat ik Levi op m'n buik heb gelegd en we zo nog eventjes verder hebben geslapen. Daarna hebben we nog even in bed gekeuteld. hihihi Zo leuk! Die kleine tijgert (wel heeeeeel langzaam) het hele bed door. Vanacht moest ik hem ook al boven uit zijn ledikantje vissen. Straks grote boodschappen doen, ik hoop dat het gaat lukken. Heel veel liefs
@ Kim.. hopen dat je snel iets hoort! De appeltaart is heerlijk. Beschuit met muisjes trouwens ook hoor, maar hou me ff in. Denk dat er straks genoeg beschuit met muisjes gegeten worden. @ Debby.., succes met de grote booschappen @ All.. straks ff strijken en de letters van haar naam op de rompers plakken.. ook nog ff eva bellen om te kijken of ik haar en Senne kan strikken voor de prenatal.. ff slingers halen e.d.
@ kristel succes en sterkte bij de gym hopelijk valt het mee @ debby wat leuk dat hij al zo bewegelijk is Ik heb volgende week dinsdag een afspraak bij de osteopaat gemaakt voor ayden en heb net wat sudocreme op zijn gezichtje gesmeerd hopelijk helpt dat iets.
@ kim ja dat hoop ik ook maar ik ga dr niet op rekenen.. ik hoor nog steeds die verloren woede in zijn stem al probeerd hij het te dimmen .. niet tegen mij maar gewoon tegen het leven ofzo ik weet het niet hoor.. ik merk het wel ben al blij dathij iets van zich heeft laten horen
@ ster gefeliciteerd met je mannetje @ bos die spenen moet je kunnen uitkoken dus ik zou er mee terug gaan @ kristel uitslag heb je niet altijd in een keer over je hele lichaam. Bij Frédérique begon het op haar wangen en zo langzaam door haar hele gezichtje tot op haar schouders @ debs lekker he zo tutten, doen wij ook elke morgen. @ mecha dan hoop ik dat jullie er over kunnen praten. Ik he ook geen contact met mn moeder maar vind t nu wel jammer dat ze haar eerste kleinkind niet zal zien
Ben ik weer.. De gyn bevestigde ook weer een baarmoederverzakking (dat wisten we al) maar volgens haar was het niet zo dramatisch dat er wat aan gedaan moest worden. Ze zei dat het veel te kort na de bevalling was om er een oordeel over te geven en ik het zeker een half jaar de tijd moet geven. En aangezien ik borstvoeding geef kan het nog wel wat langer duren doordat de hormoonhuishouding te vergelijken is met na de overgang en dus de boel sowieso slapper is... Ik moet wel heel rustig aan blijven doen, mag niet tillen bijv. en niet sporten in de zin van hardlopen, aerobics etc. Ook niet te veel lopen, als ik merk dat het zakt meteen zitten en rust nemen.. Wordt dus nog gezellig! Maarja, ben al blij dat t geen operatie hoeft te worden! @Kim: Ja, wat jij zegt, zoals schuurpapier, dat heft Yentle ook op haar wangen! Maar dat voelt zo omdat het droog is.. Dan kun je beter geen sudocreme erop smeren want dat droogt het nog meer in.. Ik smeer bij Yentle sinds 4 dagen gewoon zachte creme van zwitsal erop en het is nu bijna weg Ben er meteen weer vandoor nu! *zwaai*
@Agneta: gefeliciteerd met jullie wondertje Julie Ik ben heel benieuwd naar de rest van je bevallingsverhaal meis! Geniet maar lekker van haar en van elkaar als gezinnetje. @Bos: sorry! Agneta heeft mij vanacht ge-smst, maar ik wist dus niet dat jouw internet eruit lag! Vandaar dat ik niks doorgegeven heb. @Kristel: fijn dat je nu niet meer bang bent dat je snel een operatie hoeft. Ik dacht dat je wel wist dat je bm eerst moest slinken enzo, anders had ik het wel gezegd. Hoop dat het vanzelf weer goedkomt en je over 9 maanden alsnog geen operatie hoeft! @All: straks even de dokter proberen of de uitslag van zn FSH er al is. Helemaal geen zin om te bellen, maar goed, wil wel de uitslag weten natuurlijk.
kristel: nou beter dat je geen operaties hoeft.. maar wel rustig aan doen dan he all: mijn auto is goedgekeurd jeeej weet iemand hoe dit moet.. ik heb de foto's van mijn embryo's van de digipoli afgehaald met printscreen zoals iemand zei. maar nu kan ik ze niet op mijn site zetten.. omdat t geen jpg bestand is.. kan ik dit veranderen.. zo ja.. hoe?
@ kristel fijn dat het geen operatie word! gewoo rustig houden en hopen dat nog bij komt! @all zo hier net intake gehad van de kraamhulp stelde niet zoveel voor maar het komt zo wel dichtbij zeg! nog 2 weken en dan mag het bed omhoog!
@mecha vervelend dat je zoveel van iemand houdt die zo is he je kiest niet uit op wie je gek word. @kristel ik heb er nu babyolie opgedaan want die zachte creme smeer ik er standaard al op elke dag. maar nu lijkt het al zachter te worden. ik duim maar gewoon dat het geen allergische reactie op de zantac is want dan weet ik helemaal niet wat tie kan krijgen voor het zuur. ik ga afsluiten, ga zometeen naar ryanne daar komt iemand voor babymassage.. ben benieuwd of ayden het iets vind.
@Dreamer: Ja, de baarmoeder moest sowieso slinken, maar dat ging al heel snel na de bevalling doordat ik een oxytocine-infuus gehad heb die ze nadat Yentle geboren is nog een uur of 2 hebben laten doorgaan om zo het inkrimpen te versnellen.. Mn baarmoeder was ook binnen 5 dagen alweer de normale grootte (heb ook supererge naweeën gehad daardoor), dus dat is verder het probleem niet Of bedoel je wat anders? Hoop dat de uitlsag binnen is! Ben benieuwd @Gaby: Printscreen indrukken, paint openen, ctrl+v intoetsen (dan krijg je de schermafdruk als bestand) dan de foto 'uitknippen', crl+c om het te kopieren en dan in een nieuw bestand weer ctrl+v drukken. Zo heb je de foto 'schoon' zonder alle andere dingen eromheen van de website! En paint slaat t bijna altijd op als jpg en andrs moet je kiezen voor opslaan als Ben weer weg nu
@ Kristel.. fijn meid dat een operatie eerst niet nodig is.. hopen dat je lichaam het helemaal zelf oplost! @ Dreamer.. succes met bellen meis! Je kunt het. @ Gaby.. even een kopie maken van de afbeelding(of direct openen met paint) dan opslaan als en daar kiezen voor JPG en dan opslaan op de bureaublad.. dan is het opgelost Succes
@ zwangere of bevallen dames had jullie mannetje ook angst om te vrijen tegen het einde van de zwangerschap?