ukkie: thanks.. en t leuke eraan is.. is als dit allemaal lukt.. enzo.. heb ik ook al de eerste echo.. daar zie je (toen met de terugplaatsing) de embryo's op
Haiiiii meiden, Mecha wat een pech zeg!! Nouja volgende week dan maar, maar is zeker niet leuk!!! Ik las ook net dat Mum tot woensdag moet blijven, vervelend zeg... En hoe is het bij Agneta? Hier zit ik met een gekneusde rib, weet alleen niet hoe het komt.. Niet door het beebje hoor, maar mn hele lichaam doet zeer :S Vanavond om 8 uur naar de Vk
@Juffie: Agneta is thuis...ze was nog behoorlijk beurs van onder en het was allemaal nog heel onwerkelijk maar ze zijn erg trots...
net kei stom.. ga nog ff een keertje naar de jumbo was nog iets vergeten.. trek ik de deur.. dicht. shit sleutel ligt binne. gelukkig was suus al thuis.. hé suus
@Agneta en man, gefeliciteerd met jullie kleine meid!! geniet ervan en rust lekker uit @Sterretje, gelukig heb je wat kunnen slapen! @Bos, Mooi dat lars een goede dag heeft! wel lekker even denk ik.. Mooie canvas! @Kim, gebruik je zwistal? Volgens mn kraamverzorgster kunnen veel babys daar niet tegen en krijgen ze bultjes.. Hoop dat de zantac snel gaat werken, is ook zo zielig zo he @Gaby, nog een paar daagjes.. spannend! @Juffie, pijnlijk een gekneusde rib.. beterschap! @Dreamer, en al gebeld? deed ze weer zo belachelijk of viel het mee? @kristel, gelukkig geen operatie! hele opluchting zeker of niet? Moet je ook bekkenbodemspier oefeningen doen? Heb verder geen tijd om bij te lezen.. ik ben deze week voor het eerst alleen met Jorick.. mark is twee weekjes weg. Het weekend is hij gelukkig wel thuis. Toch wel spannend eerste nachtje alleen. Vanmorgen was de intake van het cb.. Jorick was al 4100 gram. Op zn lichst was ie 3340, flink gegroeid dus in 2 weekjes verder zei ze dat ie niet wou slapen en zoveel wakker was door teveel prikkels..
De kuur heeft trouwens goed zijn best gedaan, ben nu al van mijn Candida af Bos, Mooie canvas van jullie zoon Emma, Spannend dat je het nu alleen moet doen
@sammie, beter dat je er al vanaf bent! snel idd @bos, ik moest niet praten tijdsens de voeding en verder zoveel mogelijk boven slapen of beneden en dan de tv uit..en regelmaat, niet dezelfde tijden maar wel dezelfde rituelen zeg maar. En het kan zijn dat hij 'in slaap moet huilen' dus ik mocht hem even laten huilen... maar dat kan ik niet hoor.. vind ik echt zielig. een minuutje ofzo langer niet. heb een na buikfoto gemaakt haha zet hem nu in mn album
wondertjes!!! Julian, zoon van Lynn, 04-03-09, 12.24, 2550 gr, 46 cm, 35 weken Chanell, dochter van Mariss, 21-06-09, 17.45, 3620 gr, 50 cm, 38 weken Frederique Anna, dochter van Ryanne, 04-07-09, 9.25, 3530 gr, 51 cm, 39 weken Levi, Zoon van Debby, 19-07-09, 6.47, 3640 gr, 52 cm, 38,5 weken Yentle Elize, dochter van kristel, 26-07-09, 21.31, 3520 gr, 50,5 cm, 40 weken Senne Peter, zoon van eva, 01-08-09, 1750 gr, 40-45 cm, 31 weken Ayden, zoon van Kim, 06-08-09, 9.48, 3130 gr, 47 cm, 38,2 weken Lars, zoon van Bos, 18-08-09, 22.30, 4460 gr, 53 cm 40,2 weken Jorick Marijn, zoon van Emma, 31-08-09, 14.59, 3620 gr, 50 cm, 40,4 weken Dimara, dochter van Mum, 13-09-09, 03.36, 41,6 weken Julie, dochter van Agneta, 14-09-09, 00.06, 3270 gr, 51 cm, 39,1 weken
@Gaby: Mag ik het wachtwoord van je site? Kan ik ook ff kijken.. @Dreamer: Is het echt zo dat er dan geen zaadjes gevonden kunnen worden mt zo'n hoge waarde? Of kan het alsnog maar is de kans echt heel klein? Je wordt hier echt moedeloos van he... Doe je zo je best en dan zou het totaal niks uitmaken @Emma: Wij moeten dat met Yentle ook doen hoor, ritme en regelmaat in haar dag brengen. Ze is namelijk heel snel van slag als dingen anders gaan dan ze gewend is (overprikkeld). Toen we vrijdag die drukke dag hadden in Limburg bij mn moeder en vader, daarvan is ze zaterdag de hele dag van slag geweest.. Bekkenbodemoefeningen waren niet nodig. Er was ook een bekkenbodemfysio bij en die heeft daar dus heel goed naar gekeken en meegevoeld zeg maar.. Ze vond dat de spieren perfect waren Ze had er niks op aan te merken (is toch wel leuk om te horen ) @All: Ben weer weg.. Eten maken
@ Agneta & Leon Gefeliciteerd met jullie dochter Julie! Lange bevalling zeg, hoop dat je snel weer opknapt. Geniet van jullie meisje. @ Mecha balen dat je je had vergist in de tijd.. een week is ook zo voorbij, voor je het weet kan je d'r zien! @ Sterretje gefeliciteerd met je mannetje! @ Bos gek dat die spenen nu al stuk zijn dat is echt niet goed! Hoe moet dat dan gaan als Lars er bijv. hard aan zuigt.. Mooi canvas! Wij hebben een canvas van de bruiloft, wil er ook eentje van de kleine straks. Echt super. Dus goede kwaliteit van de Hema? @ Debby heerlijk lijkt me dat ff rustig wakker worden met je kleine samen in bed! Lief dat ie het bed door tijgert haha. Het is een mooi ventje die Levi. @ Kristel gelukkig is het geen operatie, straks moet het vanzelf weer goed zijn eigenlijk? Zijn jij en Yentle weer beter inmiddels? @ Knarboor heb je nu pas de intake gehad.. heb die al een paar weken terug gehad. Waar ga jij eigenlijk bevallen thuis of zkhs? @ Hilli wat een eng verhaal zo vroeg al bevallen, wel gek dat ze idd niet zo'n ding om haar baarmoederhals heeft gekregen. Is namelijk normaal om te doen als je 1e kindje ook zo vroeg is gekomen. Oh lijkt me vreselijk. @ Ukkie nu kan ze geen kant meer op he nog een paar weekjes dan mag ze komen! @ Emma zo jullie mannetje wordt al snel groot zeg En wakker door teveel prikkels? Moet ie dan helemaal in het donker liggen ofzo? @ Sammie kijk dat is nou fijn dat de candida weer weg is. Ben je zenuwwachtig voor overmorgen trouwens? @ Dreamer ik dacht zelf 19 november (niet 10, denk typfoutje). Voor Juffie 10 december en voor Suus 27 december. Oh, ben je vast van geschrokken dat zijn FSH nog hoger is geworden.. is echt hoog zeg. Snap dat je geen moed meer voor de 18e hebt, de kans op zaad is al niet zo groot en zo zakt de rest je in de schoenen. Bah ik vind het zo kut voor jullie. Ik blijf heel erg voor jullie duimen. De laatste 6 maanden gaan nu in.. hoop zo dat jullie toch eerder kunnen beginnen. Ik kom ff wat minder, voel me nogal onzeker laatste tijd en heb het idee dat niemand me berichten leest. Ik hou het nog wel in de gaten hoor of er mensen bevallen. Want dat wil ik natuurlijk wel weten he. Ik heb ook beetje last van schuldgevoelens (dat ik zwanger ben en sommige niet.. ik krijg het ook niet uit mn kop..) en ik moet rustig aandoen ivm de krampen telkens. Fijne avond allemaal
@emma ik gebruik wel zwitsel maar dan zou die toch al veel eerder uitlsag moeten krijgen.. wat goed dat jorick zo goed is aangekomen @desiree het is ook soms heel oneerlijk dat sommige nog neit zwanger zijn maar je moet je niet schuldig voelen.dat moet je jezelf echt niet aandoen. jij verdiend het om zwanger te zijn en jullie hebben een hele zware rit van te voren gehad. als iemand het verdiend om nu zwanger te zijn ben jij het wel na zo'n lange tijd. knuffel voor jou ben ervandoor fijne avond allemaal. (heb nog geen foto van mum ontvangen)
Dees, Nee ben (nog) niet zenuwachtig Hoe gaat het verder met jou?! Natuurlijk vergeten we jou niet meis! Maar er waren een paar spannende weken, en dan leest iedereen wel eens over iemand heen (ook vaak bij mij gebeurd ) (((((Hug))))) En het is jullie ook zoooo gegund om zwanger te zijn! Jullie hebben ook een zware periode achter de rug gehad om zwanger te raken! Geniet ervan, en voel je niet schuldig! Onze tijd komt wel We hebben gegeten, maar het ging er niet van harte in CousCous met groente en marokaanse saus, met kikkererwten balletjes.. 1 keer nooit weer blegh
hee meiden, ga zo wel even reageren. Eerst een gokje: Sterretje: 24 september Ukkie: 21 september Knarboor: 6 november Desiree: 13 december Juffie: 9 december Suus: 28 december
hoi all, hier was ik eindelijk weer!! leef nog steeds .. Had echt geen tijd om te kijken en de puf ook niet om te kijken. Ben de laatste tijd erg moe, met mijn zus gaat het ook niet zo goed. ze is zwaar depressief.. ze wordt spiritueel aangevallen, ze had zaterdag een aanval, waarbij we haar bijna kwijt geraakt waren.... kon wel janken.. kan gewoon niets voor haar doen. Ze moet dit helemaal zelf doen, gelukkig krijg ze nu eindelijk hulp en wil ze ook hulp. Verder gaat het met mij goed, ben erg moe en ehb veel honger..:s.... niet echt leuk..blegh.. ga vanaf volgende week er weer flink om denken en super gezond eten. Werk si super lleuk, lieve kinderen, maar ook erg vermoeidend. weekend allemaal feestjes gehad en we hebben er zelf voor gezorgd dat we 3e klasse blijven spelen.. ook weer erg fijn. @mum en agneta van harte gefeliciteerd met jullie dochters @dees ik snap wel wat je bedoelt. Dat gevoel heb ik soms ook wel, maar het kmot er ook gewoon puur door dat er veeeeel gepraat wordt.. je mist ook sneller dingen. Doe maar lekker rustig aan! sorry voor de rest,. die ik vergeten ben, liep echt 70 pagina's achter. Hoe gaaat het verder met iedereen??? Ik zie net dat mijn banneer gewoon heeft doorgeteld. maar ben nog geen ongi geworden!!! kijk nu net even hart van Nederland, blijft mooi zeg die politie paarden!!