Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ mecha.. suc6 bij de fysio!

@ Sterretje.. ja net :).. wat vervelend van de weeen zeg! Hoop dat ze bij jou snel doorzetten!!

2. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Sterretje: heej meid!
    Ohhhh wat heerlijk zeg een dagje strand! Een menselijk lichaam zit maar raar in elkaar he?
    Het is een overdekt winkelcentrum. hihihi Dus ook al regent het dat het giet wij zijn droog.
    Ik heb heel veel behoefte aan leuke nieuwe kleren omdat ik niet echt tevreden ben met mijn body moet ik me in leuke kleertjes steken snap je? Eigenlijk mag ik niet klagen hoor, alleen heb nu weer een kleine b en mijn buik is nog wat slapper. Ik zit gewoon nog niet helemaal lekker in mijn velletje en in m'n hoofdje.

Geniet van je dag meis.

3. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Deb.. dat is ook heel begrokpbaar.. als je altijd strak geweest bent en nu heb je een klein hang buikje is dat geestelijk moeilijk te verwerken. Het trekt vast snel bij! Ga maar lekker shoppen.. dat helpt mij ook altijd (geestelijk ;)) Geniet ervan meisje!

4. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    @suus vreselijk dat woord alleen al :p
    Maar begin toch steeds meer te denken dat het dat toch echt gaat worden helaas, wil al bijna 2 weken niet doorzetten, dus ik geloof er niet meer in hoor...

@debby kan het me goed voorstellen meis, kleren maken de man he zeggen ze!
    Dus ga maar lekker nieuwe dingetjes kopen, waar je je super in voelt!
    Enne je mag wel wat cup van mij hebben hoor ;)

@ukkie succes bij de drukker, hopelijk lukt het nu wel om het goed te krijgen dan!

5. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Ukkie: 's ochtends zie je het niet eens, maar heb een eetstoornis gehad dan blijft dat altijd een zwaktepunt hea...

Ik ga me lekker uitleven! Maar niet teveel... want wil misschien ook bij H&M gaan bestellen. Is toch wat goedkoper hea! :)
    En die kleine groeit zo hard dat hij bijna geen truitjes heeft met lange mouwen. hihihi :D

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Sterretje: Graag!!!! ;)
    Ik had na de geboorte van Levi een D!!!! Dat is voor mij echt huge!!! hihihi :D Was helemaal trots op mijn figuurtje toen. Maar ja ik had er niets aan want als Daan er al naar keek kreeg hij een klap!

7. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Deb.. dan is het een ander verhaal.. maar nogmaals shoppen is voor elke vrouw een goed medicijn ;) Geniet ervan.

@ Sterretje.. ja ben erg benieuwd.. misschien kunnen ze er wel 1 drukken zo en dat ik die dan direct mee mag nemen.. hoop het zo! En lekker hoor strand! Helaas wonen wij niet dichtbij de zee.. daar moeten we ff voor karren maar soms is dat zeker de moeite waard!

8. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ debby.. heb je ook hyves??

9. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    @debby arme Daan haha
    Denk dat het vrouwen eigen is hoor, je wilt er allemaal goed uitzien toch?
    Kan me voorstellen dat je er soms moeite mee hebt als je een hangend buikje ziet, lijkt mij ook vreselijk straks!
    Maar ja wat doe je er aan?
    Gewoon leuke kleertjes erover en straks gaat het hopelijk vanzelf, of met wat hulp ;), weer weg!

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Goeiemorgen!

Heb even geen tijd om terug te lezen, moet zo naar de osteopaat weer met Yentle :)
    En straks ga ik shoppen voor zwemkleding! Hoop echt dat ik iets kan vinden waar ik mezelf enigszins in durf te vertonen :p
    We willen vrijdagochtend namelijk gaan babyzwemmen met Yentle :D

Tot later!

11. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ sterretje.. same question for you.. heb jij hyves?

12. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Is iedereen ineens verdewenen :(??

13. Mecha

Mecha Niet meer actief

thanks.. fysio ging goed.. moet elk uur 10 minuten rusten met een kussen tussen me benen .. ennuh me banden zijn overbelast dus beginnende instabiliteit ofzo..

@ suus nee ik had me vergist in de tijd dus ik heb geen echo gehad :(

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Ben ik weer :)

Even snel wat reacties voordat ik ga eten!

@Sam: Héél veel succes en sterkte morgen! Ik denk aan je :) Hoop dat je gauw hersteld!

@Mecha: Rustig aan doen jij :) Goed naar je lichaam luisteren.

@Iedereen die moet werken: Werkse vandaag!

@Sterretje: Oh lekker zo'n dagje strand!
    Hoop dat jij ook gauw je mannetje in je armen mag sluiten :D
    En je weet wat ik vorig jaar zei he ;) 'in december word je zwanger en alles zal goed gaan!' En het is allemaal waar!
    Dus maak je geen zorgen, je kleine man doet het hartstikke goed :D

@Debby: Ik voel me ook super onzeker over mn lichaam nu.. Ik weeg nog steeds 10 kilo meer dan voor de zwangerschap en voel me echt een drilpudding met grillstrepen :p
    Kimo heeft er totaal geen moeite mee en vindt me mooi zoals ik ben.. Maarja, als ik in de spiegel kijk voel ik me nog steeds lelijk, dus veel heb ik er niet aan ;)
    Lekker shoppen! Hopelijk vind je heel veel leuke kleren en voel je je een stuk beter daardoor :)

@All: Ik ben weer weg, even soep met stokbrood eten en dan gaat de speurtocht naar een tankini beginnen! (normale bikini durf ik me niet in te vertonen, zo leuk vind ik t namelijk niet om rond te lopen als wandelende rollade en badpak vind ik helemaal niet lekker zitten...)
    Hoop dat ik iets leuks kan vinden :D

*zwaai* fijne dag allemaal!

15. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

Sep 9, 2008
    2,622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @kristel: veel plezier met shoppen.. hoop dat je wat vind :p wel erg leuk om te gaan babyzwemmen..

@debby: jij ook veel plezier met shoppen :D moet je vooral doen als je je niet goed in je vel voelt zitten :p Shoppen is vaak een oplossing he ;)

@mecha: jammer zeg.. dat je nu geen echo hebt gehad :( wanneer is die nu in de plaats?

@ukkie: ik is niet verdwenen :p ik is hier :p was even naar de winkel.. mijn vader word maandag 50 en viert het zaterdag dus moest even snel een kadotje kopen voor die lieve papa van mij :p
    Hebben ook een opblaasabraham gehuurd van 3,5 meter voor in de voortuin :p en hele leuk postertjes gemaakt om in de wijk op te hangen :p met hele leuk teksten erop :D :D :D

16. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

Jul 7, 2008
    1,061
    0
    0
    cuijk
    hallo meiden,

even weer een kleine update van mij want heb in het begin toch aardig wat gekletst hier.

vandaag heb ik mijn allereerste doosje clomid op kunnen halen. Voor ons begint het vanaf vandaag echt spannend te worden.

Ik wens jullie in ieder geval nog heel veel succes voor de laatste loodjes, de beginmaandjes, de wachtweken en het klussen. (dat staat ook mooi door elkaar haha)

liefs Suusje23

17. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    @ukkie sorry meis, kwam iemand aan de deur dus was opeens weg...

@kristel ja je hebt helemaal gelijk meis, het is precies zo gegaan als je zei!
    Gelukkig wel zeg!
    Succes met het zoeken, hoop dat je slaagt voor een tankini zeg, super leuk om met Yentle te gaan zwemmen!

@suus je vader zal blij zijn met jullie haha, wel leuk altijd die dingen om te doen als je ouders 50w orden he!

@mecha, rustig aan doen dus he!

@suusje23, spannende tijden voor jou dus ook nu meis!
    Super dat jullie nu een 'echte' kans hebben!
    Hopelijk mag je nu heel snel zwanger zijn!

HIer ben ik er weer vandoor, net ff lekker gedoucht, heerlijk die warmte, ga nu ff rustig aan naar de winkel wat boodschapjes voor het eten halen, tot straks!

18. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    @Chamaro, nu al een tweede zou wel snel zijn ja haha
    Dus je vriend heeft het druk.. veel plezier met shoppen met je schoonzus! Met Jorick is ook alles goed, hij is alleen wat jengelig en last van krampjes.

@Juffie, hopelijk draait de baby nog op tijd!

@Bos, 9 kilo en er zijn er 6 af nu. Die andere kilos zitten nog op mn heupen haha

@mecha, hopelijk helpt de fysiotherapie

@debby, vanaf wanneer ging Levi langer doorslapen? Jorick komt soms wel om de 2 uur snachts pff. Snap je gevoel wel hoor wat je lichaam betreft. Ik mag ook niet klagen maar het voelt gewoon niet lekker omdat je jezelf niet gewend bent zo..ik ga ook het liefst nu alweer sporten haha maar kan beter nog maar even mee wachten
    Shopse meid! Bij de H&M bestellen doe ik ook vaak hihi

@Sterretje, gezellig dagje strand, lekker even uitwaaien

@kristel, o leuk babyzwemmen! ben benieuwd wat ze ervan vind. Succes met je zoektocht

@Sammie, heel veel succes morgen en sterkte

Hier een druk dagje, de hele dag al met Jorick in de weer. Hij ligt nu eindelijk zelf in zn bedje te slapen.. ik heb hem een minuutje laten huilen (met veel pijn en moeite haha) en toen is ie als een blok in slaap gevallen..
    Morgen komt mn schoonmoeder de hele dag...

19. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Zo ben weer terug!
    Alles in huis voor deze week gelukkig weer
    Het gene waar ik voor ging voor het eten van vandaag was ik alleen vergeten, lekker slim
    Maar ff snel bij de dagwinkel gehaald, kon ik drie zakken normaal voor de prijs van 1 nu voor halen, maar dat is jammer dan, had echt geen zin weer terug te gaan

Vond vandaag voor het eerst dat het autorijden niet meer zo gemakkelijk ging, kon moeilijk zitten had ik het idee, beetje zo verkrampt :(

@emma vervelend dat Yorick wat jenigelig is, maar wel goed dat je hem toch ff hebt laten huilen en hij nu slaapt, echt super!
    Morgen je schoonmoeder heel de dag... Dat word een lang daagje dan zeker voor je ;)

20. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    @sterretje, gooi het maar op zwangerschapsdementie haha ;)
    Lijkt me ook niet prettig meer nee autorijden dan.. ik was aan het lessen maar op het laatst ook gestopt.
    Ja word een lang dagje idd .. ze is wel heel aardig hoor maar vind een hele dag wel lang altijd. Ik denk dat ik hem maar later in badje doe morgen, kan zij het mooi doen :)

@Dreamer, geloof dat ik heb gemist dat je de uitslag al had.. het is weer niet goed dus begrijp ik? :( hopelijk kunnen jullie het nu afsluiten voor jullie zelf.. Ik hoop dat de tijd echt om gaat vliegen voor je! Jullie gingen in de herfst nog even op vakantie toch?

@all. zo heb eindelijk even wat in huis kunnen doen, was wel nodig . Wat gaan jullie allemaal eten?

Share This Page