@emma; zo om de twee uur is best veel ja...doet hij dat overdag ook? Lars komt maar 1 keer per nacht...al vanaf het begin af aan... wij eten aardappelen met plusburger en ertwen met wortelen. poeh de hele dag je schoonmoeder...ik zou gek worden haha.. jee jij bent weinig aangekomen... @sterretje: is je kindje zo ingedaald dat het niet meer lekker zit misschien.... @mecha; jee om de tien minuten rusten....dat is best vaak...voor je het weet zijn de 10 minuten om als je wat doet...wel aan houden hoor anders kun je straks niet meer lopen. @suusje23: spannend meid...laat het ons wel weten he hoe het gaat...hoop dat je snel goed nieuws hebt.. @sammie: succes morgen...mag je gelijk naar huis of moet je blijven? @vriendlief en ik zijn lekker met lars naar de supermarkt gelopen...ff luiers gehaald bij de etos....is echt lekker nu buiten....Lars ligt nog lekker te slapen (is tijdens de fles van 13.00 uur ook gewoon doorgegaan haha) gaat de goede kant op gister en vandaag *bos klopt ff af op hout*
@emma ga je straks wel weer verder met je lessen dan? Of stop je helemaal met het rijden? Gewoon haar Yorick in bad laten doen ja, altijd handig als je wat te doen hebt dan, dan gaat de dag toch net iets sneller voorbij he! Wij gaan taco's eten, met lekker verse sla en tomaatjes en gehakt @bos lekker hoor ff naar buiten met lars Wat fijn dat tie zo goed slaapt nu zeg! Zie dat je bijna naar het cb moet, de eerste keer zeker?
@Sterretje: balen dat je nog steeds zoveel last hebt van voorweeën, maar dat het niet doorzet! Alweer 39 weken, ben benieuwd of je de 40 gaat halen meis. @Sam: sterkte voor morgen meis! Ik denk aan je en hoop dat het werkt en je niet teveel pijn hebt. Ik ga duimen dat je morgen meteen weer naar huis mag. @Emma: nee de FSH was zelfs nóg slechter geworden. Dus een jaar gezonder leven heeft niks positiefs opgeleverd. Vrijdag semenonderzoek en daar krijgen we maandag of dinsdag de uitslag van. Maar we weten nu eigenlijk al dat dat ook niks positiefs op gaat leveren. (zaadjes remmen de aanmaak van FSH, dus als er nu zaadjes hadden geweest, dan was zn FSH lager geworden ipv hoger) Dus we zullen alles moeten gaan afsluiten en dat zal best pittig worden! Veel plezier/succes met je schoonmoeder!
@dreamer nou hopelijk word het geen 40 weken, maar ga er toch maar vast op rekenen nu, want dan kan het alleen maar meevallen Zou graag willen dat de vk vast zou strippen ofzo, maar weet dat die droom waarschijnlijk niet vervuld zal worden al morgen
@Red: Jouw buikje groeit rustig aan hé. Is nog niet heel erg dik, maar je ziet het al wel goed hoor. @Sammie: Veel succes morgen. Moet je lang blijven? Omdat je moet inpakken? @Suusje: Wat fijn dat je mag starten met Clomid. Hopelijk is één ronde voldoende! Vandaag heb ik mijn eerste dag stage gehad. Eigenlijk helemaal niet veel gedaan, vooral geobserveerd. Toch ben ik echt moe ... dat voorspelt wat voor volgende week Ben eens benieuwd.
@Bos, wow 1 keer per nacht maar! heerlijk. Ik ben nu ook best wel heel erg moe hoor, maar ja hopelijk krijgt ie snel zijn ritme. Ik heb dus al 2 weken niet langer dan 2,3 uren achter elkaar geslapen. Overdag heeft ie soms dat ie 4 of 5 uren doorslaapt.. ja heb je zon erge schoonmoeder? Die van mij woont nu een uur rijden van ons af.. ben blij dat we nu verder wonen anders was ze hier elke dag denk ik haha Wat fijn dat lars zo goed slaapt! Dan kom je ook weer es ergens aan toe he, voor hem ook beter. @sterretje, ik ga binnenkort weer beginnen.. zal wel weer even wennen zijn haha. lekker tacos! Ik hoop voor jou ook geen 40 weken zo.. probeer het per dag te bekijken, deed ik ook en dat hielp wel. En probeer lekker je rust te nemen, dat zul je nodig hebben tijdens de bevalling. @dreamer, ok dus eigenlijk is het voor jullie al duidelijk..zal idd lastig worden nu even. Ergens hou je toch nog hoop denk ik. Veel sterkte meis, ik vind je echt sterk! voel me soms ook wel schuldig hoor al dat babygepraat, vind je dat niet vervelend nu? @redm buikje begint te komen he die 4 kilo ineens is vast vocht, dat wil wel. @Hilli, nieuwe dingen zijn altijd vermoeiend, straks als je gewend bent komt het vast goed @Zwangere damens, willen jullie thuis bevallen of in het ziekenhuis? En willen jullie pijnstilling? @all, hij slaapt nog jeej hij laat steeds scheten, dat dat uit zon babytje kan komen haha Ik ben even online aan het shoppen, nog best lastig om handige kleren voor bv te vinden..
Hai meiden, Jullie hebben weinig gekletst, scheelt mij weer bijlezen hahah! Hier heerlijk gewerkt, mn ribje doet iets minder zeer, lijkt alsof de baby weer anders ligt... Jullie nog spannende dingen? Wij eten scholletje, mn man kibbeling, gekookte worteltjes en rijst...
@hilli: leuke mensen op je stage...hoeveel dagen moet je stage lopen. @sterretje: ben benieuwd naar jou buik....schiet echt op nu he...spannend hoor @emma; ja lars krijgt om 23.00 uur de laatste...de laatste tijd komt hij om vijf uur pas...van de week 1 keer om vier uur...in het begin kwam hij om 3 uur en dan weer zeven uur...hij heeft zelfs al een paar nachten tot zes uur en 1 keer tot half zeven... als hij om vijf uur komt dan rek ik die tot negen uur en de volgende tot 1 uur (dus dan zit er vier uur tussen en krijgt hij dus geen extra voeding) dat doet hij hardstikke goed. nu zit er ook 3 1/2 uur tussen en moest hem nog wakker maken..
@juffie: beter dat je rib beter is..hopen dat de kleine niet weer richting je rib gaat liggen.... lars heeft sinds vanochtend rode vlekken in zijn gezicht....weet niet zo goed wat het is....(geen bultjes en ook niet echt schraal)
Ben boos.. Overal is de zwemkleding alweer uit t assortiment Alleen bij Livera hadden ze nog wat restanten, maar daarmee zag ik eruit als een wandelende rollade die carnaval gaat vieren ofzo... bah! Nu dus maar ff kijken of ze bij wehkamp of neckerman ofzo nog wat leuks hebben.. Wel weer leuke kleertjes voor Yentle gekocht Wit blousje met een spencertje erbij (lekker kak, vind ik leuk ), een trui, een leuk lang gebreid vest en een broek Ben weer weg, moet eten maken! Kom vanavond weer ff meekletsen als het lukt!
@Kristel: Spijtig dat je voor jezelf niets hebt kunnen kopen. Gelukkig wel voor Yentle @Bos: De stage zal hoogstwaarschijnlijk duren tot 27 november. Ik moet er elke week minstens drie dagen zijn. Nu is het effe elke dag tot oktober ongeveer dan is het iets minder, maar naar het einde toe moet ik van 's morgens tot 's avonds les geven en dat volledige weken. Dus best wel heftig Maar kvind het niet erg hoor. Kan ik lekker vroeg op verlof gaan
Ik ben er ook weer! En heb honger!!! manlief is aan't koken, hopelijk is het bijna klaar en heeft hij veel gemaakt.... eet echt voor 2 geloof ik, maar wordt gek van de honger. @Hilli, vermoeiend he al die nieuwe indrukken! Werken vind ik ook pittig hoor, ben ook altijd moe nu na een dag maar probeer nu toch s avonds nog wat te doen. Moet toch 's wat gebeuren he. Ja buikje groeit rustig, naja zit ie ook niet in de weg. Deze foto is van gisteravond dus 's morgens is 't nog minder. Ach... 't begin is er. @Emma, 'k hoop 't dat 't alleen vocht is Naja anders jammer dan. @Mecha, zo dus wordt rustig aan doen! Ik moet ook nog steeds bellen... wordt denk ik vrijdag pas. In 't gezin bellen vind ik ook niet zo'n optie. 'k Zal ff drinken in schenken hier, krijg al op m'n kop vanwege m'n laptopverslaving
@red; lief buikje al... *bos vraagt zich serieus af waarom red zich te dik vind, kan geen vet vinden* @hilli: dat is best druk inderdaad maar dan heb je het straks rustiger... @kristel: balen dat alle uit de winkels zijn...maar wel geslaagd voor yentle dus...leuk leuk leuk...
Hihi daarom komen er ook nog geen blote buik foto's Kan ik 't mooi verbloemen Manlief had gisteravond eentje van mij gemaakt, buikje stond er mooi op maar m'n cellulitus was erg zichtbaar op m'n bovenbenen dus die wilde ik hier niet plaatsen. 'k Ga volgend jaar wel naar de sportschool om beetje strak in m'n vel te komen, maarre vindt mezelf niet extreem dik hoor en eet er lekker op los
hallo meiden zo vanm lkkr geshopt met mn schoonzus was erg gezellig! weer beetje zoals vanouds(voor degene die het niet weten ze heet ook pcos en het lukt niet erg, zaten samen in zh) maar nu hadden we het over onze babynaam en ging ze raden, we delen alles dus de jongens naam had ze snel goed! maar goed het meisje reageerde ze gelijk ow ik hoop dat een jongen is, dus ik begreep eerst van de naam vind ze niet leuk! maar ze vind hem juist super en hun hebben die naam ook voor een meisje , kortom dilemma?? want tja mijn medicijnen sloegen wel aan en nou hebben we ook nog dezelfde meisjes naam? wat zouden jullie doen/.
heb t eten maar even laag gezet... kreeg net een smsje dat die later thuis is. (10 minuten) maar ja.. toch 10 minuten..
@red: oh gelukkig dat je jezelf niet heel dik vind want dat is echt niet nodig als ik je zo zie @gaby: oh vind het zo spannend he...nog vier dagen....ga je wachten tot het weekend of toch eerder testje wagen? denk dat ik al weet waarom lars rode vlekken heeft (maar aan 1 kant van zijn wang) hij had vanochtend zijn wang in vriendlief zijn nek gelegd en die had net parfum op gespoten...denk dat het daarvan is (vriendlief voelt zich nu schuldig oeps)