Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zaterdagmiddag ga ik trouwschoenen kopen...met m'n moeder.. :)

2. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @knarboor ben blij dat het weer begonnen is hoor!

@gaby das een lange dag morgen dan, kan me voorstellen dat je daar ff geen zin in hebt!

@juffie, au zeg, das niet fijn!
    Hopelijk draait hij zijn voetjes snel weer!

3. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Meiden ben er vandoor ga lekker op bed gtst kijken, man is toch weg, dus kan lekker op bed lui tv kijken haha
    Tot morgen, fijne avond!

4. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @sterretje: ben benieuwd naar je foto...je buik goed insmeren dan voelt het niet zo trekerig...bij mij ging het altijd jeuken omdat he zo strak stond..

5. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Hee meiden,

Ik kom hier zo heel af en toe nog eens ff gluren ;)
    En er zijn alweer heel wat beebs geboren !! Misschien een beetje laat haha... Maar allemaal nog van harte gefeliciteerd met jullie wondertje !!!

6. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @emma
    Ja dat zou zeker snel zijn haha..
    mijn vriend die moet nu de komende tijd 3 cursussen volgen..:p dus die heeft het wel druk met leren dan haha..

Beter dat het met Jorick goed gaat!! :D
    Chanell die was laatst ook wat jengelig!

@all
    Nou mijn schoonzus en ik zijn met de auto naar tiel gegaan..Hebben we daar gewinkeld..Heb leuke sokjes voor Chanell gekocht en mooi roze snoopy pantoffels voor mij :p
    En bij de expo heb ik Zon rond bakje met klei erin en dan kun je een handje en voetje indrukken..heb je een afdruk..Dus das wel leuk voor Chanell..:)

Nou ik ben blij dat ik weer thuis ben zeg..pff wat wordt je daar gaar van zo lang in de auto zitten.!
    Ga niet elke keer met mijn vriend mee..Volgende keren gaat hij met de trein.
    Op het laatst had ik het wel gezien en wou wel graag naar huis..
    Heb de terug weg gereden..nou pff wat een drukte op de snelwegen..Ben ik niet gewend joh in friesland haha..
    Maar ik raak dan helemaal in paniek zeg prff niks voor mij :p
    Ga ik nooit weer rijden op van die drukke snelwegen..en met 3 rijbanen..(heb ik nog nooit opgereden )

Ga even eten ! Hebben nog niet gegeten..en mijn vriend is natuurlijk weer opgeroepen..grr hij draait de laatste tijd alleen maar diensten! maar goed

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @Chamaro: toch tiel geworden...leuke dingen gekocht dus...leuk hoor....

ik ga afsluiten...tot morgen dames...

8. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @bos..
    Als jij het niet had gezegt dan was ik niet eens op tiel gekomen..dan hadden wij ons echt verveeld haha..
    Dus bij deze: Bedankt ;)

alvast welterusten meid!

9. gaby1986

ik ga er ook vandoor..fijne avond nog..

10. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Sam: meis, ik denk aan je.
    Heel veel succes morgen!

@Knarboor: vervelend is dat he.
    Maar als jij nu een meisje krijgt en je geeft uit solidariteit die naam niet, en zij raken zwanger en krijgen een jongen, dan sla je jezelf ook voor je kop.
    Dus ik zou wel die naam nemen als je een meisje hebt.

@All: meteen even daarop inhaken.
    Morgen wordt mn nichtje geboren en wij zijn best wel bang dat ze 'onze' naam krijgt.
    Ons neefje heeft ook al 'onze' naam.
    Maar we hebben al besloten, mocht ze dezelfde naam krijgen, en wij krijgen een meisje, dan zijn er mooi 2 meisjes met die naam in de familie!

Iemand nog iets gehoord van Mum of Agneta?

Slaap lekker all!

11. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @gaby: fijne avond en werk ze morgen!! (ik ben vrij) :p

@chamaro: leuk zeg dat je zo fijn geshopt hebt in tiel.. leuke dingen gekocht dus :D dat is wel fijn :p

@bos: weltrusten!! slaap lekker

@sterretje: haha.. lekker op bed tv kijken :p en daarna lekker slapen zeker :p na gtst :p ;)

@juffie: auw dat doet pijn.. leuk dat je leuke echo foto's hebt :D

@knaboor: er was een mooie dramafilm op.. die hebben pascal en ik gekeken.. over 2 kinderen die verwisseld zijn na de bevalling door een fout van het ziekenhuis.. daar kwamen ze later achter.. hele mooie film :p maar heb je nu niet meer zoveel aan nu die is afgelopen he :p

@kleur van de verf: we hebben nog niks gekocht.. we gaan zowiezo voor structuurverf... en dan denk ik de muren allemaal gebroken wit.. niet teveel kleur.. en dan allemaal roze accesoires.. :D

@bevallen: ik wil in het ziekenhuis bevallen.. heb voor mijn gevoel dan alles bij de hand stel dat er iets mis gaat.. Thuis bevallen zie ik niet zo zitten.. :p weet eigelijk niet waarom niet :D

@all: morgen ben ik tot nu toe nog lekker vrij.. het kan zijn dat ze me morgen als nog bellen om te moeten werken.. dan moet ik dat wel doen want heb veel minuren..
    Pascal gaat morgenavond beginnen met het schuren van de kozijnen van de babykamer..
    Moet nog veel gebeuren op de babykamer: eerst alles afdekken met folie of lakens (want de vloer ligt er al in) dan de kozijnen en verwarmingsbuizen schuren.. Daarna het plafond verven.. als dat klaar is de verwarmingsbuizen, kozijnen en muren verven. en als laatste alle deuren boven nog :p maar dat is het minst belangrijk (zien er nog wel goed uit)

Nou ik ga lekker slapen nu.. !! tot morgen allemaal en slaap lekker allemaal

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden,

Sorry, ben vanavond met andere dingen bezig geweest!
    Maar morgen zal ik wel weer gezellig meekletsen, tenminste, als Yentle het goed doet op t CB.. Ze krijgt morgen namelijk haar prikjes.. ;)

Wil wel even heel graag een foto nog spammen als jullie t niet erg vinden.. Eindelijk is het me gelukt om een lachende Yentle op de foto te krijgen :D

Slaap lekker allemaal!

13. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    hoi hoi

hier alles goed?

ik zal proberen morgen me bevallingsverhaal op te schrijven.
    maar met mij alles goed. en de kleine ook.

14. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Kristel

Wat droppig zeg!!! Heerlijk hoor zo'n lachebekkie!!!

@ Agneta

HAAAAIIII, gaat alles al wat beter met je? Ben erg benieuwd naar jouw verhaal en foto's!!!

Ik heb heerlijk geslapen nu nog even werken morgen en vrijdag zijn de kleuters vrij. Morgen heb ik een lange dag op een landgoed...
    De baby heeft zich vannacht "lief" gedragen, heb geen zere ribben.. Ik heb trouwens de indruk dat de baby snachts slaapt.. Of ik slaap gewoon weer dieper haha!

15. gaby1986

goedemorgen

vandaag lange dag.. heb echt geen zin.....

agneta: ben benieuwd naar je verhaal..

all: ben pas tegen 20.45 thuis vandaag dus niet te veel kletsen he..

16. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    wat een schatje kristel!

@sammie sterkte vandaag, hopelijk mag je snel herstellen en naar huis!

@all zo weer werken tot half 1! daarna lekker tukkie doen! mmm kijk er nnu al naar u it

17. gaby1986

zo over 5 minuten rij ik aan..

sammie: heeel veeeel succes vandaag!

all: moet nu ook anders rijden, want de weg die ik altijd rij is afgesloten... gelukkig heb ik navigatie. haha..

18. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    ik ben er ook weer ff maar ga ook snel. Moet even m'n laarzen poetsen. vandaag maar even rokje aan naar het gezin, moet vanmiddag gelijk door naar werkbespreking en heb geen zin om in m'n werkkloffie daar aan te komen.

@Agneta, ben erg benieuwd!
    @Knarboor, ik zou ook voor die naam gaan hoor.
    @Dreamer, gelijk heb je!
    @Sammie, heel veel sterkte vandaag!
    @Emma, volgens mij vroeg jij dat, ik ga voor thuis bevallen dus ook zonder pijnbestrijding en mocht het niet meer gaan dan moet ik toch naar 't ziekenhuis. Maar die kleine moet maar gelijk luisteren en er gewoon zonder al teveel moeite uitkomen ;)
    @Juffie, beter als de kleine nu s nachts lekker slaapt!
    @Gaby, werkse!
    @Suus, succes met klussen he! Zijn jullie muren mooi egaal? Bij ons op de slaapkamer zie je nl. met structuurverf elk stukje wat niet helemaal strak zit.
    'k Zal m'n zusje van de week 's vragen wanneer die komt vragen, krijg last van lichte nesteldrang geloof ik.
    Wil november 't kamertje klaar hebben en de andere ook (doen 2 tegelijk)

Als goed is komt de stucadoor hier vrijdagmorgen en zaterdagmorgen komt er een nieuw plafond in. Jaja, 't gaat beginnen :)

19. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Goedemorgen iedereen!

Nou ik heb *&!%$@!$#%! weer blaasontsteking, met een verrekte schimmelinfectie erbij!!! :x ik ben wel zoo kwaad nu he..Waaron moet ik dit altijd krijgen..En hoe kan dat nu toch steeds!!
    Heb de dokter gebelt en ik mocht komen en dan komt mij urine op de kweek..en die stuurt ze door naar Leeuwarden..Gaan ze daar mijn urine onderzoeken..
    Pff ik baal hier weer zo van he,maar goed..
    Sorry voor weer een ego verhaal van mij..

Nou ik ga me make-up en haar doen en dan vlieg ik die kant op naar de dokter!

Liefs Marisss

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen!

@Agneta: Heey!! Fijn dat t goed gaat met jullie beiden :D Ben echt benieuwd naar je verhaal en naar Julie :D

@Juffie: Werkse vandaag :) Zou wel fijn zijn als je kleintje nu al een dag en nachtritme heeft, maar ik denk eerder dat je er gewoon lekker doorheen slaapt ;)

@Gaby: Pff, lange dag heb je voor de boeg. Werkse!
    Nog maar 2 dagen :D

@Knarboor: Doe idd maar lekker een middagdutje straks. Deed ik ook bijna elke dag en nu ook nog regelmatig ;)

@Red: Jij ook werkse vandaag :) Hopelijk kunnen jullie gauw echt beginnen aan t kamertje :D Zó leuk om daarmee bezig te zijn, maar het leukste is nog als het af is ;)

@All: Ik ben zenuwachtig voor vanmiddag :p Yentle krijgt vandaag de eerste inentingen, vind het echt zielig.. Dan krijgt ze zo'n grote naald in haar bovenbeen :( Denk dat ik straks mee ga huilen als ze ze krijgt.. :) ;)

Deel Deze Pagina