@nen Ja en ga je dan een uitstrijkje laten maken toch? wel balen dat jij dat ook iedere keer hebt zeg!
@ dreamer, ja als ik dat net zo las dat het niet gepland was en de ouders al uit elkaar zijn, is het voor die kleine ook niet een optimale situatie... @ sterretje, duizelig en hoofdpijn kan zeker te maken hebben met hoge bloeddruk. Hoe was je bloeddruk de keer hiervoor?
@ chamaro, ja ik denk dat een uitstrijkje dan wel zal moeten... Maarja het liefst niet, want ik voel me bij mijn huisarts niet zo op mn gemak met de benen wijd zeg maar... Hij doet altijd net een beetje té tegen mij en daar voel ik me nogal ongemakkelijk onder..
@nen he bah dat is geen lekker idee dan om bij zo'n man te moeten gaan liggen met je benen wijd... Vorige week was hij ook wat hoger, 91 maar aan ht einde van de controle 85 en dat was goed toen, want die eerste kwam omdat we aan het praten waren toen ze het opnam zij de vk Daarvoor was mijn bloeddruk wel gewoon altijd in de 70 Had wel gezegd dat ik ook wel hoofdpijn had,maar daar ging ze verder niet op in Zit nou ff te kijken op internet en zie als je vocht vast houd, hoofdpijn en hoge bloeddruk dat dit van vergiftiging kan zijn Morgen toch maar eens goed vragen!
ff snel @Knarboor: Gecondoleerd En ik snap wel hoe je je voelt wat betreft je vader.. Mijn vader leeft dan nog wel, maar het is niet echt mn vader meer (weet niet hoe ik t moet uitleggen maar denk dat t wel duidelijk is) @Kim: Leuke foto's! @Bos: Is idd een spencer die ze aan heeft op de foto's gister gekocht, is alleen nog wat te groot! @All: Ze heeft t heel goed gedaan met de prikjes! Ik werd al helemaal nerveus toen ik die naalden zag, helemaal toen die in haar beentje gingen, maar ze heeft maar heel eventjes gehuild! Toen ze klaar was met prikken was ze alweer opgehouden met huilen en ging ze weer lekker tegen me aan liggen Ik had trouwens wel echt de tranen in mn ogen staan... Vond t alsnog zielig ookal huilde ze maar ff. Ze weegt nu trouwens al 4960 gram en is 56 cm! Ben weer weg nu, ff de strijk verder afmaken en daarna met Angel naar de dierenarts, moet ook ingeënt worden
@ sterretje, ja hou het maar goed in de gaten hoor!! @ kristel, goed dat Yentle zich zo flink heeft gehouden! Ik las trouwens iets over een baarmoederverzakking bij jou. Wat vervelend zeg! Is dat ontstaan door de bevalling?
@kristel wat een prikken bij jullie vandaag zeg haha fijn dat yentle het zo goed deed zeg! Je gewicht schatting zat aardig in de buurt trouwens he! Succes met Angel zo! Schoonzusje belde net, komt zo ff een bakje doen, dus dat is wel gezellig, gaat de middag wat sneller ook haha ZO nu eerste eens ff 2 kaartjes schrijven, 2 meiden van de yoga zijn bevallen, allebei dochters!
@Gaby: Ik heb gisteren ook de verwarming gewoon opgezet. Pff, twas hier 19 graden binnen. Alles behalve aangenaam. @Sloffen: Ik heb echt waar altijd sloffen aan Zelfs in de zomer. Ik kan het niet verdragen om niets aan mijn voeten te hebben, en schoenen moeten meteen uit. @Kristel: Schattig ség, die foto's Hihi @Knarboor: Sterkte met het verlies meid. Ik heb ook nooit een grootvader gehad, ze waren beide gestorven voor ik geboren werd. Ook mijn vader zijn moeder heb ik nooit gekend. Dus kheb eigenlijk heel mijn leven maar één grootouder gehad. Eigenlijk mis is het niet, gewoon omdat ik het niet ken. @Kim: Ooh wat lief, hihi. Wie weet liggen ze binnen 20 jaar ook wel zo samen @Dreamer: *knuffel* moet niet gemakkelijk zijn. Zeker omdat het je nichtje is, je worstelt met al je gevoelens. Het begint me trouwens op te vallen, dat ik steeds meer 'pijntjes' voel in mijn zwangerschap. Ik kan helemaal niet klagen hoor. Daar niet van, maar kbegin toch best wel last te krijgen van mijn rug en mijn buik. Maar als het zo blijft, dan kan ik mijn beide handen kussen. Ik ben wel benieuwd wat het gaat geven als ik een hele dag moet rechtstaan Ze zullen het wel verstaan zeker als ik eens een keertje meer ga zitten Gisteren trouwens goed nieuws gekregen. Mijn vriend heeft opslag gekregen, dat wisten we al, maar we wisten nog niet hoeveel. Gisteren werd zijn loon uitbetaald, gewoon 2 meer per uur Dat is gewoon 300 per maand extra! We waren wel heel blij
@hilli wow dat is een mooi bedrag extra per maand zeg! Geef mij ook zo'n baas hihi Zo ben er hier vandoor hoor, ff thee leuten beneden met me schoonzusje haha Fijne middag meiden!
Goeiemiddag meiden, Zoooo heerlijk weer gewerkt, net even naar de winkels geweest. Ga zo even mn haar verven en mn wenkbrauwen doen. Wat een lieve fotos van Ayden en Frederique! Heel erg schattig hoor!!! Lekker twee van die kleine hummeltjes Iemand al gehoord hoe de operatie van Sammie is gegaan?
@Hilli: Zo, zo'n opslag mag Kimo ook wel krijgen Kun je nóg meer leuke dingen voor je kleine mannetje kopen @All: Zo, net weer ff alle was van Yentle weggestreken! Heb ook maar meteen alles in maatje 50 opgeborgen in een plastic bewaarbak, dan kan t naar zolder, het is haar nu écht te klein allemaal namelijk. En we bewaren het voor het geval ons tweede kindje ook een meisje zal zijn (ik ga er maar ff vanuit dat een tweede kindje ook gaat lukken) Moet wel zeggen dat het nu alweer begint te kriebelen... Echt erg! Maar voorlopig kan ik t echt ff niet hebben lichamelijk. Ik wilde eerst ook ongeveer 3/4 jaar ertussen laten, maar misschien dat het al veel eerder gaat gebeuren.. Heb t er al met Kimo over gehad dat we misschien over een jaar al voor een tweede gaan (misschien zelfs wel eerder, maar is eerst maar ff de vraag of dat lichamelijk kan). Ik zit er namelijk mee dat ik ook nog graag een keer weer naar school wil en ik wil niet nu of volgend jaar aan een opleiding beginnen en dan tussendoor moeten stoppen/pauze nemen ivm een zwangerschap. En ik wil ook niet 5 jaar wachten totdat ik een keertje klaar ben, dat vind ik weer te lang.. Dus waarschijnlijk gaan wij over een tijd alweer voor een tweede..!
@ kristel, jeeej wat spannend zeg dat jullie nu al zulke gesprekken voeren @ all, ik ga zo ff boodschappen doen. Mn broertje komt vanavond eten en moet nog eten in huis halen. Heb net een docu zitten kijken over een tienermoeder die haar kindje echt heel erg verwaarloosde en dat heeft me zo aangegrepen! Ben er gewoon beduusd van...
@ Hilli Heerlijk die salarisverhoging!!! Kan je altijd goed gebruiken @ Kristel Ohjee, kriebels.. houdt ze binnen hoor, Yentle is nog zo klein hi ih.. Vind het wel goed dat jullie er over praten, zeker als je nog wil studeren. Wat zou je dan willen studeren?
@Kristel: Spannend meid. Hopelijk komt alles lichamelijk goed en kan je binnen dit en een jaar aan een tweede beginnen. Tis ook wel te hopen dat je wat minder last gaat hebben tijdens je zwangerschap hé. Nu met Yentle erbij. Maar ze zeggen, geen enkele zw is hetzelfde, dus wie weet En ook, Kimo die blijft toch regelmatig eens thuis werken hé. Dus die kan jullie ook helpen De opslag was niet zo'n overbodige luxe hoor (vind ik). Hij werkt er al meer dan 3 jaar, en had nog steeds hetzelfde loon als toen hij startte. Dat is wel een voordeel aan werken in het onderwijs, mijn loon zal automatisch jaarlijks stijgen Jeuj. Ik kijk er al naar uit, naar de dag dat ik kan gaan werken Dan hebben we pas een inkomen ... Hihi Ik moet beginnen aan het eten, maar ik heb geen zin. Ik wil eigenlijk gewoon in mijn zetel zitten, lekker onder een dekentje en niets doen. Maar dat zit er niet in Eerst mezelf maar eens naar de keuken zien te slepen, en daarna lessen gaan voorbereiden. Er zitten er wel een paar leuke bij. Zo ga ik met de kindjes naar een boomgaard gaan om over de appel en de peer te leren. Mogen ze zelf appels plukken en daar wordt dan op het einde van de week appelmoes of fruitsla mee gemaakt.
Ha meiden, Allereerst hartstikke bedankt voor alle lieve krabbels, berichtjes en felicitaties Super!!! we zijn sinds eind van de ochtend thuis en Dimara doet het goed, ligt nu lekker te slapen in de kinderwagen en het gaat steeds beter met mijzelf! mijn hele verhaal zal ik van de week wel een keer plaatsen denk ik, t is niet echt om over naar huis te schrijven zeg maar zal zo even foto's uploaden van ons mooie meisje!!
@Juffie: Nou, voordat wij zijn begonnen met zwanger proberen te worden stond ik op t punt om naar de Pabo te gaan.. Wij hebben een week vor het starten van de opleiding de pil in de bak gegooid Ik zat toen namelijk met hetzelfde 'probleem', dat ik niet 4/5 jaar wilde wachten voordat we aan kinderen zouden beginnen en tussendoor stoppen/pauze nemen wilde ik ook niet Ik heb wel al een opleiding gedaan voordat ik Kimo leerde kennen; verpleegkunde, maar lichamelijk kan ik dat niet aan, heb allerlei klachten, veroorzaakt door mn B12 tekort waar ik nu injecties voor krijg, maar sommige dingen blijven (zoals heel snel moe zijn en gewrichtsklachten). Maargoed, ik zou dan graag nog steeds naar de Pabo willen gaan Maar dat zou ik pas doen als t tweede kindje een jaar of 2/3 is. Eerder wil ik niet de deur uit zijn elke dag Dus dat duurt sowieso nog wel een aantal jaren voordat ik eraan zou beginnen, maar in de tussentijd wil ik graag een thuisstudie doen voor Fytotherapie (kruidengeneeskunde). Die opleiding is net vorige maand begonnen, daarvoor was ik afgelopen februari aangenomen, maarja, doordat de zwangerschap zo zwaar was al durfde ik het toch niet aan om zo snel na de bevalling alweer een studie op te pakken, dus heb ik me af moeten melden. Maar hier ga ik dus volgend jaar aan beginnen! Pfft, wat een lang verhaal als antwoord op een hele simpele vraag