Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    MUM!! :D
    Heey! Fijn dat jullie thuis zijn :D Vreemd he, als je voor t eerst echt thuis bent met je kindje?!
    Ben echt heel erg benieuwd naar je verhaal! Toen ik zag hoe lang de bevalling uiteindelijk had geduurd en las dat t toch een KS is geworden uiteindelijk, kon ik me al enigszins vorstellen hoe het geweest moest zijn voor je :(

*Wacht heel geduldig (ahum) af op de foto van Dimara* :D

2. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Kristel

Wat leuk dat je de Pabo wil gaan doen! Ik snap de beweegredenen maar al te goed om dan snel een tweede kindje te willen nemen. Ook leuk dat je heel bewust voor het moederschap hebt gekozen ipv eerst studeren ;) Mooie keuze, vind ik, persoonlijk.
    Ga je de Pabo dan deeltijd doen?
    Ik heb nog nooit van Fytotherapie gehoord, maar klinkt wel erg spannend... En een lang antwoord is altijd leuk!!

@ Mum ben heel benieuwd naar de foto's .......

Hier zit ik op de bank met haarverf in, en eet augurken en stukjes kaas hahah... voel me nu wel een beetje zwanger *schaam*

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Ons meisje vanmorgen in de maxi-cosy in de auto!
    ze heeft de hele rit geslapen, helaas spuugde ze haar jasje onder toen we ze in de maxi cosy gelegd hadden!

4. juffie2008

Ach wat een heerlijk meissie zeg!!!!
    *ohhhh wat een ontzettend snoesje is Dimara*

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Wat een mooi poppie Mum :D
    Ben heel benieuwd naar je verhaal meis.

6. juffie2008

Zoooo de pot augurken is leeg :D Hi hi...

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Juffie: Ik denk dat ik de Pabo voltijd wil gaan doen. Deeltijd is namelijk 's avonds (toch?) en ik wil 's avonds gewoon lekker thuis zijn, bij mn man en kind(eren) ;)
    Fytotherapie is genezen met kruiden :) Met die opleiding leer je alles, tot in de kleinste details, over kruiden en hoe je allerlei middeltjes ervan kan maken, zoals tincturen, aftreksels, thee, zalfjes ed. Daarmee zou ik aan huis een praktijk kunnen beginnen, maar dat is allemaal toekomstmuziek, want voordat ik überhaupt aan huis iets zou willen beginnen, moet ik wel eerst ook een goed inkomen hebben zodat we kunnen verhuizen naar een huis met ruimte voor een praktijk ;) (dat kan dus nog zo 10 jaar duren) En dus moet ik wel een leuke baan hebben straks, het liefst als juf dan ;)
    Ik ben in ieder geval heel erg gemotiveerd!

Haha, ik zie het al helemaal voor me hoe jij nu op de bank zit :D

@Mum: ohhh wow, wat is ze mooi!! :D Echt een supermooi meisje heb je op de wereld gezet zeg! :D Je zal wel een big smile van oor tot oor hebben van trots elke keer als je naar haar kijkt :D

8. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Mum: Jeej, wat leuk je hier weer te zien :D tWas zo rustig :D
    Wat een mooi meisje heb je!! Echt zo lief. De Maxi-Cosi vind ik trouwens ook heel mooi. Past perfect bij Dimara ;)
    Ben ook wel benieuwd naar je verhaal :D

9. juffie2008

@ Kristel

Je hebt verschillende deeltijd versies. Ik heb zelf in Ede op school gezeten en ik deed werken en leren. 3 dagen praktijk werken 2 dagen school...
    Als we dus klachten hebben en het met kruiden willen oplossen kunnen we jouw bellen ;)

Ik zit trouwens dokter phil te kijken over een meisje van 18 die een kind heeft en nu een miskraam heeft gehad en haar moeder is het niet eens met de keuzes ofzo.. jaja..

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    *heeft een big smile van oor tot oor door de mooie reacties*

11. juffie2008

Ik ga douchen mn haarverf moet eruit.

Ben benieuwd of de kleur weer een beetje mooi geworden is!
    Zometeen even stofzuigen en dweilen.. Pff wilde eigenlijk nog even de commode gaan verven, maar doe het maar vrijdag dan ben ik lekker vrij :D

12. juffie2008

Ahhhh gossie * word er helemaal emo van*
    Wat een heerlijk lekker klein minimensje :D Heerlijke rode wangetjes en die kleine vingertjes.. Super mooi kindje Mum! Good Job!!!!

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Juffie: ah ok, jij bedoelt dan de BBL, zo heb ik mn verpleegopleiding gedaan :) Ik kreeg toen gewoon loon elke maand en mn opleiding werd betaald door het ziekenhuis.
    Ik zou de Pabo alleen BBL doen als ik ook gewoon loon krijg ;) Als ik niks krijg en het werken dus echt als stage gezien wordt dan doe ik het niet, want je kan dan ook geen stufi krijgen. En een inkomen is wel leuk ;) Dus als het onbetaald is dan wil gewoon de voltijd-opleiding doen, dan krijg ik iig nog stufi.

@Mum: Ze is echt mooi zeg! :D Haar mondje lijkt wel veel op die van Yentle, leuk om te zien!
    Hoe groot was ze eigenlijk bij de geboorte? En hoeveel woog ze? Ben wel benieuwd :D (ze ziet er best wel groot uit al!) (Ik gok 54 cm en 9 pond :p)

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Tadaaaa.... met haartjes :D :D we zijn echt helemaal verliefd op ons mooie meisje!!

15. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    *** Buddynieuws van Sammie ***

Ik kreeg net een sms van sammie dat de operatie goed gegaan is
    Het meeste hebben ze kunnen wegbranden en ook de eierstok hebben ze goed los kunnen halen
    Ze heeft drie operatie wonden en helaas moet ze wel een nachtje blijven
    Verder valt de pijn gelukkig goed te doen

*** Einde buddy nieuws****

@mum wat fijn dat het goed met jullie gaat zeg!
    En wat een schatje is Dimara zeg, wat een prachtig kindje zeg, wauw!
    Geniet maar lekker van haar hoor!

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: Bij de geboorte woog ze 3775 gram en ze hebben haar niet opgemeten, nu net heeft de kraamhulp (die we nu overigens al naar huis hebben gestuurd) haar gewogen en gemeten en ze kwam op 3540 gram en 48 cm lang! tis maar een klein poppetje, ze zwemt in sommige pakjes maat 50! hihi

17. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    hey hey

wil ff zeggen dat ik wat foto's op mijn hyves heb gezet dus voor de geeintreseerden............

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Ff een dikke knuff voor Sammie! fijn dat het voorspoedig is gegaan! hoop dat je goed en snel hersteld!

19. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @mum kun je lekker genieten van die kleine pakjes toch, anders was het ook zonde!
    48 cm is zeker klein hoor, lief zeg!
    Leuek kraamhulp of valt dat tegen?

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Mum: jeetje, heb ik t mooi ff mis! Ze ziet er echt groot uit al op de foto's! Maar is wel handig voor de kleertjes, zo kun je er nog ff mee doen :) Wij hebben ook 5/6 weken met maat 50 kunnen doen, dus dat is wel fijn.

@Sam: Fijn dat alles goed is gegaan :D Hopelijk herstel je snel en zal de operatie zn vruchten afwerpen! (over beter gezegd: Zn baby's ;))

Deel Deze Pagina