@ bos nee whaha elk uur tien minuten rust @ de rest ja ik doe het rustig aan @ ego bericht... ik ben vandaag bij de baby papa geweest ,, ging goed was wel even verfrissend..nu kijken hoe en wat verder maar ja dat zal de tijd vertellen ben nu weer lekker thuis.. ga zo eten en dan ff terug lezen @mum wat een spetter :O zie je wel spectaculair whaha
@Mum: net als mij een klein poppetje bij (flink) overtijd lopen. Enne .. een meisje he Geniet maar van der meis! @Sam: fijn dat de operatie goed is gegaan! Hoop dat je niet teveel pijn hebt en je morgen weer gewoon naar huis kan.
@Agneta: Zoo, ook al zo'n supermooi meisje Jee, ik word er helemaal emo van, van die foto's dat ze net geboren is! *pinkt een traantje weg* Ik wil dit ook weer meemaken
@ Sterretje: ja idd kraamhulp is wel aardig hoor maar beetje raar en weet niet wat ik haar moet laten doen hihi... @ Kristel: ja ik had ook het idee dat ze gekrompen is toen ik net de foto's terug zat te kijken @ Mecha: hihi Mijn bevalling was ook superspectaculair ik zal van de week de foto's van de keizersnee op de babysite zetten, dan kunnen de "liefhebbers" zien hoe ze geboren is..
@Sammie: Herstel maar snel. Beetje spijtig dat je een nachtje moet blijven, maar langs de andere kant. Nu ben je wel verplicht om toch een dagje rust te houden hé. Thuis ben je zowiezo meer geneigd om iets te doen. Zou ik toch hebben @Agneta: Ooh, ook al zo'n klein lief meisje En wat heeft ze veel haar! Geweldig Kan je snel staartjes in maken
@ Dreamer: ja idd thanx genieten doen we zeker! @ Kristel: hihi gaan je hormoontjes weer opspelen? @ Agneta: Wat een supermooi Meisje is Julie ook zeg!! en ook al zo'n flinke bos haar!! Jullie ook genieten hé Over genieten gesproken, ga ik nu ook weer doen ga ff lekker knuffelen! doei doei misschien kom ik straks nog ff spieken!
@Mum: ben zeker benieuwd naar de foto's van de geboorte Kan ik weer helemaal emo worden En naar je verhaal natuurlijk! Ben je trouwens nog borstvoeding gaan geven? Of had je er geen goed gevoel bij en krijgt ze gewoon lekker de fles?
@mum doe maar rustig aan hoor, enne laat de hulp maar lekker poetsen haha Ben benieuwd naar de foto;s van de ks! @mecha fijn dat je bij de vader van ej kindje bent geweest meis! @kristel, lijkt alweer zo ver weg dan zeker nu, dat Yentle is geboren en zo klein was? Ben er weer vandoor meiden gaan zo eten! Fijne avond!
@Mum: haha, ja zeker weten... Kimo en ik hebben t er al over gehad dat we misschien binnen een jaar al voor een tweede willen gaan. (uitgebreider verhaal staat een paar pagina's terug )
@ knar gecondoleerd meid sterkte in deze tijden @ kim wat een leuke foto's heerlijk die kleintjess @ dreamer ik snap dat het heel moeilijk voor je is allemaal , al dat blijde baby geluk waar jij dan zelf elke keer met je neus op de feiten word gedrukt bah!.. maar jij word moeder en dan word je echt eentje met bakken liefde @ sammie dr operatie.. gefeliciteerd meid dat je snel mag herstellen en verder kan oefenen
@ aGNETa Wat een ontzettend mooi meisje!!! Wauw wat een heerlijk mooi meisje.. Het zijn echt meisjes meisjes vinden jullie ook niet? Echt een meisjes gezicht.. Zowel Julie als Dimara. Zo die kleine van ons heeft zich weer bovenin genesteld, mn rib doet " ineens" zeer... Hoe zou dat toch komen.... Ohja Kristel, ik kreeg als OAer betaald 2 jaar lang. dus niet volledig leerkrachtsalaris maar op MBO niveau, verder kreeg ik ook nog STUFI dus was een goede inkomstenbron
@ ster.. je onderdruk is 93 bedoel je??? dat is inderdaad wel hoog maar als je begint met bevallen ...weeen dan is het wel vaker zo dat de bloeddruk stijgt doordat je je druk maakt toch? nou succes meid dat je snel mag bevallen en je bloeddruk stabiel word
@Agneta: ahh wat een schatje! En wat een lieve foto die dat Leon de navelstreng doorknipt. Je kijkt zo vol liefde naar hem, prachtig!
@ kristel: ik geef gewoon fv, was zo doodop na de bevalling, dacht daar toen echt aan! @ sterretje: ja kan haar laten poetsen maar alles is schoon haha
ons meisje slaapt op mijn schoot door en ik zit hier te typen haha ben er nu wel weg van, vriendlief en ik gaan zo even eten en dan is het alweer tijd voor een flesje!! doei doei
hee meiden ff snel berichtje, moet naar m'n eten. Baalde want manlief zou koken maar die had dat niet door ofzo dus mocht ik nog koken. Naja makkelijk eten alleen heb honger. @Mum, wat een schatje!!! echt cute!! 'k Ga ff foto's van agneta bekijken
@mum: jee je bent weer thuis..doe maar lekker rustig aan en knap maar snel weer op.. @hilli: lekker zeg die opslag...altijd mooi meegenomen @sterretje: ja ben ook benieud naar het cb morgen...ben ook erg benieuwd wat ze met zijn tongriempje willen doen...en hij ziet helemaal rood in zijn gezicht...ben ook benieuwd wat hun daarvan zeggen...lijkt op eczeem alleen is niet echt schraal @kim: lars heeft sinds zondag bijna geen krampjes meer *bos klopt ff af*.. hij is een stuk rustiger en huilt niet meer zo gillend en schopt niet meer zo hard me zijn benen...heb gelezen in mijn oei ik groei boek dat ze vanaf een week of vier a vijf een hele ontwikkeling doormaken van binnen dus misschien is het ineens beter van binnen. @kristel: jee dan al weer voor een tweede...leuk maar lijkt me wel pittig...maar wel leuk als er tussen je kindjes niet zo veel leeftijd tussen zit...voor de kinderen zelf ook wel erg gezellig denk ik... @mum: jee inderdaad wat een poppetjes..mooie meid hoor en inderdaad niet zo groot voor 42 weken...gaat dan niemand mij inhalen haha @oma: gefeliciteerd met je nichtje...hoe heet ze....zuur dat hun nu een kleine hebben terwijl jullie zo graag willen, maar denk maar zo bij jullie is het veel gewenster (is dat nederlands??) en het zal bij jullie veel meer liefde krijgen... @mecha: oh elke uur 10 minuten haha...ik zou zo blond kunnen zijn... @agneta: wauw wat een mooie dochter...vrij houden voor lars he haha... vanmiddag bij mijn ma op de koffie geweest...zijn wezen lopen (half uurtje) mijn oma was er ook..ze had lars nog niet vast gehouden en nu wel...ze vond hem geweldig en hij viel in slaap bij haar...zo lief vanavond weer visite...