Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    kim en ukkie..fijne avond en truste

2. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @agneta: ook mooie foto's :D

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    iedereen weg? ga ik er ook vandoor tot morgen

4. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    ik ga ook naar bed!!!
    Slaap lekker allemaal!!

5. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @ mum geweldige foto's echt een prachtig meisje

@ agneta ook al zo'n mooi meisje en dat haar echt geweldig

@ sammie herste maar snel meid

morgen weer een nieuwe dag ga nu lekker slapen maar eerst ayden nog zijn voeding geven

oh ja ff nog over het bezoek aan de huisarts hij had idd een allergische reactie dus krijgt nu losec hopelijk helpt dat wel
    en hij heeft trouwens een navelbreukje maar daar doen ze niks aan gaat vanzelf over en hij heeft er ook geen last van volgens mij

slaap lekker allemaal

6. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

goedemorgen allemaal.

gister hebben we de film niet afgekeken.

die lange dag werken van gister en alle spanning werd me een beetje teveel.. en heb even uitgehuilt bij joey..
    nou nu nog 2 daagjes.. kan niet wachten.. moet t gewoon weten...

7. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Goedmoegen allen,

@ gaby.. Idd nog maar 2 dagen. Spannend hoor. Logisch dat je ff hebt uitgehuild.

@ Kim .. Fijn dat ayden nu andere med heeft. Hopelijk doet hij het daar wel goed op. En een nacelbreukje? Gaat dat vanzelf weer weg dan??

@ all.. Hier lig ik al vanaf 04:30 uur wakker. Kan kan om de een of andere vage reden niet meer slapen. Kan geen houding vinden en heb een hele zere nek. Manlief zijn wekker gaat om 7 uur. Nog ff geduld dus. Dan probeer ik het zo nog ff nadat hij weg is.

8. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    ik ben ook weer wakker, zo wat was ik moe gisteravond!

Werkbespreking ging gisteren wel goed. Weegschaal gekregen, die hadden we nog niet. Einde van 't jaar gaat 't slecht, te weinig zorg aanvragen, ook deels door de crisis waarschijnlijk. Zal 's kijken of ik nog wat vakantiedagen heb, mag ze tot half december opnemen maar mag ook wat achter m'n verlof aanplakken volgend jaar.

'k Vroeg aan m'n leidinggevende wanneer ik door moest geven hoeveel uur ik wilde gaan werken. Moest eerst maar gaan bevallen van haar en dan praten we wel weer zei ze. Zijn volgens mij een aantal geweest die gestopt zijn of wat anders gaan doen. Dat doe ik toch niet maar goed komt wel goed uit want dan kunnen wij mooi afkijken hoe 't met m'n man z'n werk loopt.

@Mum, beetje de dingen die de anderen zeiden. Maar ligt ook aan het gezin. Dit gezin waar ik nu zit heeft 3 kindjes. Als ik er om 9 uur kom zitten ze nog ff aan tafel en kletsen we even over de afgelopen nacht. Dan gaat zij douchen en ruim ik ondertussen op en doe de afwas. Daarna controles, tussendoor de voedingen en beetje kletsen ;) Verder doe ik de badkamer/wc, was, boven opruimen, kids beetje bezig houden, o ja badje moet straks ook nog even en wegen dan. Tussen de middag eten, daarna weer alles opruimen (mis de vaatwasser :p) gaat zij ff liggen en dan werk ik de laatste was weg en ga ik stofzuigen. Vandaag ook maar even dweilen denk ik. Ze ligt vaak maar even en komt dan beneden en drinken we even thee. Ach... gaat hier lekker relaxed.

't is wel handig denk ik als ze bepaalde dingen wel uit zichzelf doet. Misschien helpt het als jullie zeggen dat ze maar lekker haar gang moet gaan en moet doen alsof ze thuis is? En de kasten maar opentrekt enzo... dat helpt bij mij altijd wel. 'k Vraag ook wel eens of ik nog wat moet doen of dat ze nog wensen hebben. In dit gezin bijv. opper ik zelf even wat dingen, zoals gisteren nog even de bedden verschonen, vandaag even dweilen, dan is 't weer klaar als ik wegga.
    Als 't echt niet klikt, moet je 't aangeven. Ook duidelijk wezen als je bepaalde dingen anders wilt. Gewoon als opbouwende kritiek.

met keizersnede heb je inwendig wel een vertikale wond hoor, anders zitten ze geloof ik met je buikspieren ofzo.

@Dreamer, ook vanaf hier een dikke knuff!
    @Ukkie, rustig aan daar he!

9. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Goeiemorgen,

Hier een onrustig nachtje gehad, kleintje heeft heel erg lopen schoppen... Tsja vind je het gek, papa en mama hadden ruzie ;)
    Vandaag heb ik een studiedag in Driebergen, blegh! Helemaal geen zin in, maar moet wel heen... Misschien kan ik eerder wegsneaken heheh...
    Morgen ga ik Pulletjes slaaphoek afmaken :D En dan plaats ik foto's okey?

Fijne dag allemaal!

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen :)

@Melanie: Welkom :) Jullie zijn ook al ff bezig zeg.. Hoop dat t gauw raak mag zijn voor jullie!

@Dreamer: Zo, dat is idd heel pijnlijk :( *knuffel*

@Mum: Ben benieuwd naar de foto's! Hoop dat je ze er vandaag op kan zetten (Ik zit al steeds stiekem te kijken :p)
    Maar wel rustig aan doen he?! Als je er niet aan toe komt moet je jezelf ook niet overhaasten!

@Kim: Hoop dat Ayden beter reageert op de Losec!

@Gaby: Nog even! :D Ik vind het zó spannend!

@Red: Hmm, beetje vreemd eigenlijk dat ze niet wilde praten over de uren voor straks.. Is wel fijn juist om te weten waar je aan toe bent. Misschien dat je er binnenkort nog eens over kan praten en dan aangeven dat je t toch wel fijn vindt om te weten? Of heb je er wel een goed gevoel bij hoe het gesprek verlopen is?

@Juffie: Yentle werd ook altijd heel onrustig in mn buik als wij een beetje ruzie hadden.. Hoop niet dat t al te vaak voorkomt :)

@All: Wil weer even een foto spammen :p Vind m zelf héél mooi gelukt. Denk dat we deze op canvas willen laten drukken :D

11. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    Goedemorgen allemaal!!!
    Ik ben ook weer wakker.. moet straksjes even naar de tandarts :p

@juffie: ben benieuwd naar de slaaphoek :D leuk zeg dat die bijna af is..

@redd: dat is wel fijn dat je nu nog niet hoeft aan te geven hoeveel je wil gaan werken :)

@ukkie: en nog in slaap gevallen?? hoop het wel voor je..

@gaby: hihi.. ben nu ook al met je aan het smsen

@kim: ik hoop dan dat het overgaat.. waarop was die allergische reactie dan?

12. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @kristel: echt een hele mooie foto ja :D lijkt wel bij een professionele fotograaf gemaakt!!

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    #58193 Kristel86, 17 sep 2009
    Laatst bewerkt: 17 sep 2009
    @Suus: Brr, de tandarts.. Gewoon controle of heb je ergens last van waarvoor je gaat?
    Hehe, ik ben ook een professionele fotograaf ;) (in wording dan :D :p Nee, ik doe mn best in ieder geval, vind het gewoon superleuk om te fotograveren en foto's te bewerken :) Maar zou wel heel leuk zijn als ik er ooit professioneel iets mee zou kunnen doen, al is t maar af en toe in mn vrije tijd :))

14. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @kristel: ik vind de foto erg mooi :d
    En bij de tandarts is het gewoon controle.. ik ga ieder jaar 2 keer op controle :p
    Heb geen hekel aan de tandarts.. en als ik gaatje heb dan moeten ze die maar even snel vullen :p zonder verdoving :p

15. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Goedemorgen all

@sammie: wat beter dat de operatie goed is gelukt meid!
    @mum en agneta: Wat hebben jullie 2 prachtige meisjes!! :D
    @gaby: Nog 2 dagen meid! spannend zeg..
    @melanie: welkom hier en dat je maar snel zwanger mag worden!
    @Kristel: Wauw wat een mooie foto zeg! en heel mooi bewerkt.!
    Lijkt net dat de fotograaf het heeft gedaan haha..echt mooi!

@all: Ik ben sinds vanochtend 0,5 kilo kwijt..heel weinig ik weet het, maar ik ben er nu al heel blij mee :p
    Maar die 0,5 kilo zal er wel weer snel aanzitten..Dat heb ik toch altijd..maar goed we zien wel ;)

16. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    Goeiemorgen

@ kristel mooie foto heb je ze alleen rood gemaakt of ook die roosjes er in verwerkt?
    Mum haar foto's staan een paar pagina's trg tussen het geklets in. Moet je maar ff kijken

@ suus hij is allergisch voor zantac en nu krijgt hij losec

*Kim deelt blikjes energy uit voor alle meiden die weer een slechte nacht hebben gehad*

ik heb van 12 tot half 6 kunnen slapen en toen nog tot half 10 dus ben wel uitgerust

17. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Suus: Gaatje vullen zonder verdoving?! Oh nee, ik heb ook geen hekel aan de tandarts, maar gaatjes enzo doen ze maar lekker MET verdoving ;)

@Chamaro: Dankje :D
    Ik ben ook blij met elke 100 gram die ik afval hoor ;)
    Gaat iig de goeie kant op!

@Kim: Yentle is met rozenblaadjes en al op de foto gegaan, ik heb alleen de kleuren wat aangepast en wat lichteffecten erop gedaan ;)
    Ja, de foto's van Dimara heb ik idd gezien :) Ik bedoelde de foto's van de geboorte die ze op de babysite zou zetten :)
    Je hebt een goeie nacht gehad dus, echt fijn! Zo kan je er weer even tegenaan :)

18. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @kristel: Geen dank hoor ;)
    Als het zo door blijft gaan vind ik het wel best haha

19. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Goedemorgen meiden

@kim mmm jij hebt lekker kunnen slapen zeg, heerlijk!

@kristel, wat een gave foto van yenle zeg, echt super mooi!

@suus brr ik houd er ook niet van om te vullen zonder verdoving hoor, succes straks bij de tandarts iig!

@mecha ja mijn onderdruk was tussen de 93 en 96...
    Klopt dat het kan zijn voor de bevalling ook dat het wat hoger is, maar ja daar geloof ik niet meer in haha
    Ik ga geloof ik nooit meer uit mezelf bevallen ;)

@chamaro, 500 gram is toch best wat hoor meis, alle beetjes helpen en het beginnetje is gemaakt nu!
    Doe je 1 keer in de week wegen?

@dreamer, wat een pijnlijk nieuws zeg, vreselijk!

@juffie toch veel plezier vandaag hoor!

@mum ben ook benieuwd naar de foto;s van de ks hoor!
    Enne hoop dat ht vandaag wat beter gaat met de kraamzorg!

Hier wel liefst van half 1 tot half 4 kunnen slapen, vreselijk...
    Uiteindelijk er maar uit gegaan en gelukkig om 8 uur nog ff tot 10 uur kunnen slapen
    Ben toch redelijk uitegerust, ga vanmiddag nog wel ff liggen

Zo eerst de vk nog maar eens proberen te bellen, want nu weet ik nog niet hoe laat de extra controle is, en vind toch wel fijn wat te weten...
    Heb al een paar keer gebeld, maar steeds antwoordapparaat, lekker handig haha

20. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen!

Ik ben weer thuis, zou morgen even alles terug lezen, ben nu nog steeds erg duf, en mijn buik lijkt wel een ballon van de lucht ;)
    Verder voel ik me goed, mag aankomende ronde er ook weer tegen aan, vandaag is de Gyn nog weer langs geweest, en de wondjes zagen er netjes uit (vind zelf dat ik een lelijk navel heb..)
    Bedankt voor jullie lieve berichtjes, en Ster, je mag bevallen hoor :D

Deel Deze Pagina