Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @red: ja ik laat hem ook ff huilen want hij is echt doodop...vind het alleen wel lastig want vanmiddag was hij ook beetje aan het mopperend huilen en toen ik hem uiteindelijk oppakte kwam er toch nog een boer...moet echt goed gaan luisteren naar de huiltjes zodat ik ze straks uit elkaar kan halen...maar hij is stil dus denk dat hij of bijna slaapt of al slaapt...heeft maar 5 minuten gehuild nu (hopen dat hij niet weer begint straks haha)

@mum: haha doos donker grijze washanden bij de witte...niet echt waservarin dus.

@kim: heeft ayden alleen andere medicijnen gekregen of ook zalf voor de uitslag...sneu he als ze zo onder zitten...gelukkig weet je waar het van is en gaat het nu snel over als het goed is...

@ukkie: zo lekker geslapen dus...leuk nieuwe stoelen en slingers..

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Kim: Ja douchen is nog niet echt een groot succes ook ivm de wond maar
    zal het morgen eens proberen! zal vannacht ook gaan slapen met dat sporttopje, dat
    zit goed strak!
    zal je het ww even pb-en!

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Bos: nee niet echt, en ze heeft zelf al een kindje en is 9 weken zwanger van de 2e! vraag me af hoe het daar thuis gaat :p

Nu ben ik echt weg!

toedels...

4. knarboor

knarboor Fanatiek lid

Apr 21, 2008
    1,201
    0
    0
    hallo meiden

heb vraagje ben net naar wc geweest en verlies wat bruine/lichtroze afscheiding hebben jullie enig idee wat dit kan betekenen?

5. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @mum: is goed ben benieuwd...ik was ook al negen kwijt de dag na de bevalling...deze foto is van 10 dagen na de bevalling

6. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @mum: toedels rustig aan he

@Knarboor: euh...nou ik had dat ook en toen begon dezelfde dag nog de bevalling....

7. knarboor

knarboor Fanatiek lid

Apr 21, 2008
    1,201
    0
    0
    ow ow nu maak je me een beetje bang ben vanm bij vk geweest en alles was goed??

8. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    'k Zou 't even afkijken en als het erger wordt de vk bellen.

9. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @knarboor: ja daar was ik al bang voor ja...is het veel of maar een heel klein beetje...misschien is het gewoon een deel van de slijmprop...weet alleen niet of het normaal is dat er dan wat rozig/rood bij zit..

10. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    kijken jullie een ook dubbeltje op zijn kant...vind het altijd wel een leuk programma...
    blijf toch maar ff hier ook kletsen...heb geen zin om mijn ogen dicht te doen want wil ook tv kijken..

11. knarboor

knarboor Fanatiek lid

Apr 21, 2008
    1,201
    0
    0
    maar als ik nu de slijmprop zou verliezen is het ook geen goed teken toch?

12. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    mensen, wat is de site van mum??

13. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ knarboor.. ik verloor ook met 33 weken stukjes. Is niet erg maar als je er mee zit morgen ff met vk bellen.. vragen om een echo. Heb ik toen ook gekregen.

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Weer even tussen de bedrijven door :)

@Mum: Als Yentle wakker was, was ze zeker goed wakker hoor :) Keek idd ook heel goed de kamer door en iedereen zei al meteen dat ze heel wijs uit haar ogen keek (nog steeds trouwens :p) alsof ze het allemaal al wist :p
    Maar ze sliep de eerste paar dagen wel gewoon véél meer dan na 5/6 dagen bijv. De eerste dagen waren er 's nachts ook geen problemen, die sliep ze gewoon lekker door. Maar na 5/6 dagen ging ze stees meer rommelen en ook echt vragen om voedingen terwijl ze dat daarvoor dus bijna niet deed.
    Maargoed, ik zeg niet dat Dimara straks gaat veranderen ofzo he :) Het kan alleen zijn dat ze nu zo is door de morfine en dus nog steeds een beetje in een roes zit die langzaamaan minder wordt...

@All: Had een tankini besteld bij Wehkamp en ik denk da ik me erin durf te vertonen morgen in t zwembad!! :D
    Maarja, misschien l*l ik morgen wel weer anders bij daglicht, als je alles ziet :p

Ben weer weg!
    Fijne avond allemaal *zwaai*

15. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    slijmprop verliezen is volgens mij niet erg hoor nu...

@ukkie: site van mum...moet je ff op haar naam klikken en dan naar haar webpagina

16. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @kristel: hopen dat hij op tijd binnen is....gaan jullie met zijn 3-en zwemmen..vanaf wanneer mogen die kleintjes zwemmen eigenlijk...babyzwemmen is vanaf 3 maanden toch? of mag het al eerder..na de eerste prikjes ofzo?

17. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    dames in de kinderopvang? zijn jullie verwend vandaag? (het is de dag van de pedagogisch medewerkers)

18. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @knarboor: dit staat op internet

De slijmprop
    Bij het verliezen van de slijmprop hoeft de bevalling nog niet te beginnen. De slijmprop bevindt zich in de baarmoederhals. Aan het einde van de zwangerschap kunt u al een gedeelte van deze slijmprop verliezen doordat de baarmoederhals wat van vorm gaat veranderen of zelfs al een beetje open gaat. Bij de slijmprop kan ook een streepje bloed zitten. Dit kan doordat bij de veranderingen in de baarmoederhals weleens wat kleine adertjes kunnen gaan bloeden.
    Zonder dat er weeën zijn, zegt dit nog niet dat de bevalling begonnen is. U hoeft ons dit dan ook niet te laten weten.
    Als u helderrood bloed verliest zoals bij een menstruatie willen we wel graag dat u contact met ons opneemt.

19. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    niks om je zorgen over te maken dus....

20. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268