Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

oh ik heb ook een pb gestuurd bos hahahaha..

desiree: ik heb die bolletjes tot vandaag.. nu nog 1x vanavond en dan moet ik pas stoppen..

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dees: nee dat duurt wel even denk ik!

ik ben weer weg, ga even lekker alleen op bed liggen! Dimara blijft bij papa beneden, ze ligt nu na haar flesje uit te buiken in de box voor het eerst!

doei doei

3. Mecha

Mecha Niet meer actief

gelijk heb je mum .. helemaal na jou bevalling hih i
    ik vond de fotos van de keizersnede erg mooi moet k zeggen
    maar jeetje bijna 8 pond hihi

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Heyhey :)

@Dreamer: Misschien heb ik eroverheen gelezen, maar wanneer krijgen jullie precies de uitslag?
    Ik hoop echt dat jullie heel erg verrast worden erdoor :)

@Juffie: Mooie commode! En mooie buik :) Ik vind het heel erg meevallen et de striae hoor! Ik zou zo met je ruilen ;)

@Emma: Hihi, dat lees ik zo vaak op t forum hier dat moeders in slaap vallen tijdens een voeding! Hoef je je echt niet vor te schamen hoor :)
    Ik moet wel even zeggen dat je je niet al te veel zorgen hoeft te maken over dat je misschien op m zou rollen ofzo, zodra Jorick pijn heeft zal hij het je echt wel laten horen hoor :) Plus dat jij zelf ook een mechanisme hebt wat ervoor zorgt dat je niet bovenop m gaat liggen, je weet namelijk dat hij er ligt dus zal je lichaam onbewust al op een bepaalde manier gaan liggen.
    Je bent idd de enige die bv zonder fles geeft ;)
    Yentle drinkt soms ook wel aan de borst, maar ze heeft niet de techniek om de hele borst leeg te drinken, (doordat ze dus een fles gewend is) en dus moet ik daarna altijd nog bijvoeden met en fles.
    Ik oefen alleen gewoon af en toe met haar zodat ze t niet helemaal zal verleren, voor t geval we eens een keer ergens zijn en ik heb geen voeding meer in de tas ofzo, dat ze dan iig bij mij kan drinken :)

@All: Babyzwemmen is helaas niet doorgegaan :( Ze beginnen er namelijk pas volgende week voor t eerst weer mee! (hadden ze wel even op de site mogen zetten...) maargoed, blijkbaar wordt het water ook niet verwarmd in dit zwembad en is t veel te koud voor Yentle dan.. (noem het dan geen babyzwemmen!)
    We hebben wel een ander zwembad doorgekregen waar t water wel warmer is, dus daar willen we binnenkort dan eens gaan kijken :)

5. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    kom alleen even hoi zeggen.. hebben het nog druk vanavond.. moeten nog boodschappen doen en dan die blaadjes voor mijn vaders verjaardag op gaan hangen in de wijk :p
    Fijne avond allemaal!!!

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @red, gaby, mecha en mum: thanks voor de pb haha

@kristel: nou wat slecht zeg dat ze het water niet verwarmen voor babyzwemmen...zou er ook niet naar toe gaan dan hoor...groot gelijk dat je verder hebt gezocht

@dees: veel plezier bij de ikea en bij de yoga en fijne dag morgen.

7. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    * Is verliefd op al die mooie baby's van jullie :D *

Mum, heb even je website bekeken, en echt een poppetje!
    Om trots op te wezen!

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @sammie: wacht maar tot je straks zelf een kleine in je armen hebt (en dat gebeurt vast snel)

9. gaby1986

oke... die man is er nu.. ben benieuwd.. wat t gaat kosten 4 nieuwe kozijnen en deuren boven..

10. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Nen: Tot half december wss, tis al verlaat. Maar daardoor komt er op het einde wel een periode dat ik een week wel moet en een week niet. Wat het voor mij wel wat gemakkelijker gaat maken denk ik. Anders moet ik alles veel te snel klaar hebben en kben bang dat, als ik me eens wat minder voel, dit niet gaat lukken.

@Gaby: Moet jij trouwens zelf testen? Of naar het ziekenhuis gaan om bloed te laten prikken? In België is dat zo, en dan moet je wachten op het telefoontje. Of dat dacht ik toch.
    Spannend meid!

@Red: Ik hoop echt voor je dat ze het terug kunnen betalen. Want als ze nog andere schulden hebben, moeten ze gaan kiezen waar ze hun geld eerst aan uitgeven hé. En als ze dan nog eens onverantwoorde uitgaven doen zoals jij zegt, ... tIs nooit leuk om dit mee te maken, en zeker niet als bij familie is.

@Juffie: Mooie commode hoor, dat heeft je nu eens echt bloed, zweet en tranen gekocht hé!
    Als ik zo je buik zie, dan heb ik echt al wel een dikke buik, kheb echt een spurtje gehad de laatste week.

@Celest: Welkom meid, hopelijk ben je snel zwanger :)

@Emma: Jee meid, dat is schrikken als je zo wakker wordt! Ik heb daar ook al over nagedacht. kGa toch maar heel erg recht zitten denk ik, tijdens het voeden.

@Mum: Idd, na deze stage studeer ik af :) Als het goed is natuurlijk :)

11. gaby1986

hilli: wij meoten zelf testen.

all: die man is weg.. hij kon nu nog niet zeggen wat het ging kosten.. maar onze kozijnen zijn nog goed zegt die.. dus t gaan nu om 1 kozijn die omgedraait moet worden en 4 deuren.. dus ben benieuwd..

12. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    Hoi Dames,

Hoe gaat hiet hier?/
    Hier gaat het goed, was vanmiddag erg misselijk..
    Gelukkig nu weer over. Mijn maag rommelt alleen nog een beetje.
    Weer een druke week gehad, ben woensdag lekker naar mijn ouders gweest, gezellig geshopt met me paps. Verder nog bij vrendinnetje op viste geweest. Had ik ook alweer heel lang niet gezien.
    Verder veel voorbereiden voor volgende week. We hebben dan een sponsorloop voor de arme kinderen in India..:) leerligen gaan zelf rondjes lopen en geld verzamelen, en van dat geld wat ze gesponsord krijgen, gaan we naar de winkel en kopen we daar allemaal leuke dingetjes voor.
    Echt heel leuk. Gaan allemaal leuke dingen doen.
    Verder een druk weekend, morgen feestje en zondag bbq.

Hoe gaat het hier??

@kristel
    Tof zeg dat je de Pabo gaat doen, wil ik ook nog wel. Of miss docent voor een specifiek vak. Lijkt me ook erg stoer.
    Beter van de auto, die van ons is voor de vakantie helemaal gemaakt, nu gaat het lichtje van de Handremknipperen en het lamp je van de koelvloeistof.... en als we de kachel aan zetten, gaat het roken.. niet te geloven.. wordt echt tijf voor een andere auto.

@MUM
    Wauw wat een beauty zeg, die dochter van jou!
    Wat een heftige bevalling.. zo he, toch jammer dat het met een keizersnee meost, maar ze is gezond en dat is toch het gene dat belangrijk is. Toch?!

@Emma
    Goed zeg, dat Yorick het zo goed doet..hih.. wij doen ons best :p..

@sammie
    Sorry als je het weer moet vertellen, maar hoe is je operatie gegaan??? Hoe voel je je nu?? Ohhh ik lees het net, maar waar komt dat lucht dan vandaan??? Je ziet haast geen wondjes.

@gaby
    Kan je het nog een beetje volhouden??? Spannend zeg, morgen ga je testen?! Ik hoo pzooo dat het raak is.. mijn duimen draaien overuren!!!

@mecha
    Ik walg echt van die vrouw. Vreselijk gewoon. Ze had er al 5 ofzo en daar keek ze al niet naar om.. nu 8.. echt belachelijk. Er zijn genoeg andere mensen die haast geen kinderen kunnen krijgen.. die verdienen het veel meer..
    Hoe gaat het met jou??

@red
    Wat lief zeg, er zouden meer van jullie moeten wezen!!

@dreamer
    Woww.. jemig zeg.. moet ik zeggen, hebben wij zo ook geld geleend van de oma van emiel en daar de helft alweer van terug betaaald..
    Onze andere auto was gewoon af.. die kon niet meer.. we meosten wel een andere.
    Kan het overigens de oma van lief ook niet schelen, die kijkt er niet naar om.
    Die weet niet eens dat ze veel geld heeft.
    Kan me voor stellen dat je er tegen op zit.. vind het niet leuk voor je. Ik hoop dat jullie een keertje goed nieuws krijgen.
    Ik meot ook een verstandkies eruit, die groeit in mijn andere tand.. ik durf gewoon niet mijn tand te laten trekken..
    …

13. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @mum
    wat een mooie foto's zeg van je keizersnee!!!
    heeel mooi!!

14. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    zo hier even terug van de bouwmarkt. manlief heeft weer erg pijn maar mag nog geen nieuwe ibuprofen.

'k Zal zo 't bed maar opmaken dan kan hij straks lekker naar bed.

Leuk nieuwtje: ik voel de kleine sinds gisteren! 'k Dacht het gisteren al toen ik aan het werk was maar was in gesprek met m'n kraamvrouw dus kon me er niet goed op concentreren. Maar nu vanmiddag weer in de auto en net weer. Zo leuk!

15. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @matta, weet je al wat voor auto jullie willen? al ongi of nog niet?

16. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @red
    nee weten we nog niet. En nee ik ben ook nog niet Ongi geworden!
    wat tof zeg dat jij je kindje hebt gevoeld

17. gaby1986

zo wij hebben net zelf even bij de karwei deuren besteld alvast..

matta: spannend hoor, nu 6 dagen overtijd dan toch?

18. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @gaby
    jep en jij?? hoeveel ben jij overtijd??

19. gaby1986

morgen is de nod denk ik.. haha geen idee. eigenlijk...maar morgen mag ik van t ziekenhuis testen..

20. gaby1986

t buurjongetje van mijn moeder is net met de ambulance opgehaald.. hij heeft een halve fles aceton gedronken..

Deel Deze Pagina