@ gaby jeetje meid ik weet niet wat ik moet zeggen, ik hoop zo dat het misschien nog te vroeg is om te testen en alsnog zwanger bent maar kan me voorstellen dat de moed je in de schoenen zakt ik had het zo gehoopt en hoop nog steeds dikke knuffel meid
Ahh jezus, Gaby Wat een grote tyfuszooi, als ik het zo mag zeggen, weet ff niet hoe ik me anders moet uitdrukken...! Pffft, ik hoop écht dat het om een of andere reden nog te vroeg is ofzo, maar ben er bang voor.. Verdomme.. Ik vind t echt erg *megadikke knuffel* (heb je niks aan op t moment, maar wil m toch geven..)
@Gaby: Dikke knuffel meid Ik hoop net als de rest dat je gewoon nog positief gaat testen. Dat je heel traag hcg aanmaakt. kVind het echt erg voor jullie. kWeet ook niet zo goed wat ik erop moet zeggen
@gaby dikke knuf! en ook ik hoop dat je te vroeg getest heb! @ all mijn laatste werk ochtend en daarna is het festoval in het dorp dus zal er niet zijn vandaag x
Jeetje Gaby Ik had het zo gehoopt voor jullie. Moet je nu nog een bloedtest laten doen in het ziekenhuis? Welke test heb je gebruikt? De tranen staan in mn ogen meis, vind het echt heel erg voor jullie. Verdikkeme die hele *&^%&ICSI voor niks. Heel veel sterkte meis. Hele dikke knuff voor jou.
Gaby,dit was niet de uitslag waar we op gehoopt hadden,hopelijk was het gewoon nog te vroeg! Hele dikke knuffel!
hey k was nog ff terug naar bed... maar maandag moet ik t ziekenhuis bellen..en de uitslag doorgeven.. en een nieuwe afspraak maken,, van hoe nu verder...als t goed is doen ze geen bloedtest. deze testen heb ik al super lang, zou niet meer weten hoe die heten.. was eentje met een paarse dop...
t is gewoon niet eerlijk.. zoveel moeite voor niks.. t voelt echt aan alsof t ons gewoon niet gegund word.... anders zou t wel gelukt zijn...
Oh lieverd, kan me je gedachtengang zo goed voorstellen Al die moeite en je staat nog met lege handen. Wéér die hele behandeling doorstaan, niet wetend of het nut gaat hebben. Ik vind het echt superkut voor je meis. Hele dikke knuff.
neej e moet niet zo denken gaby .. soms heeft het gewoon meer tijd nodig en meer voeten in de aarde .. ben helemaal opgestaan voor jou en de uitslag maar ik hoop inderdaad ook dat je gewoon te vroeg had getest .. ik had ook getest op de testdag negatief!! 2 dgn later werd hij wel positief .. ik heb nog hoop geen bloed geeft moed en anders dan heb je nog kansen toch?? ze doen het toch niet maar 1 keer??? knuff meid en niet negatief denken daar help je niemand mee.. ik weet niet of je erin gelooft maar the secret..... met andere woorden positief denken blijven geloven dat het kan en dan zal het ook gebeuren
ik ga nu gewoon mijn ongi afwachten.. ben benieuwd hoe lang dat gaat duren.. mecha: we krijgen 3 kansen.. nu dus nog 2 over. moet nu gewoon ff maandag afwachten wat t ziekenhuis zegt. en wanneer we weer door mogen.. hoop dat we snel weer verder mogen. thanks voor alle lieve woordjes en knuffels
@Gaby: ik denk dat je je weer moet aanmelden als je ongi wordt. En dan geluk hebben als je meteen weer kan beginnen of pech hebben als je moet wachten. Kan je het lichamelijk en geestelijk wel aan om direct weer een poging te doen?
dreamer: ja dat denk ik wel.. denk dat ik het moeilijker vind als we een pauze zouden nemen.. wil gewoon zo snel mogelijk weer beginnen...
@Gaby, wat erg meis! 'k Hoop met de anderen mee dat het nog te vroeg is. Bah! Had het jullie zo gegund na zoveel moeite! Dikke knuff! Gelukkig dat alles goed is met jullie buurjongentje! Hier beetje last van de hormoontjes... straks maar 's aan de schoonmaak. Hopelijk krijg ik alles een beetje schoon voor ik aan het werk moet, alles blijft steeds liggen. Vanavond verjaardag van m'n moeder. Benieuwd of manlief meegaat, die heeft nog veel pijn, arme kerel Vannacht beetje slecht geslapen, stomme muggen en steeds plassen. Ze gaan hier nieuw plafond in de babykamer zetten en m'n broertje komt vanmiddag spotjes aansluiten. Wilde manlief graag ipv lamp.
@gaby: Wat klote zeg!!! De moed er inhouden meid! Positief blijven denken.. En ik hoop met de anderen mee dat je gewoon te vroeg hebt getest.. *geeft dikke knuffel aan Gaby*
@gaby: oh ik had zo'n goede hoop voor jullie....dikke knuffel meid...ik heb er gewoon geen woorden voor....
zo ben even onder de douche geweest.. en ging me daar bijna onderuit.. allemal vlekken voor m'n ogen..en t geluid van de douche was erg ver.. was ook helemaal aan t trillen.. dus roep joey.. en die vond me echt spierwit... maar wat frisse lucht doet goed.. ik moet gewoon niet zonder iets te eten onder een warme douche gaan staan.. kan niet zo goed tegen die stoom.
oh dat is schrikken zeg....doe maar voorzichtig hoor... eerste even wat eten en rustig zitten voordat je weer wat gaat doen.
heb je maar 3 kansen icsi? als je wilt kun je toch meer pogingen doen alleen dan op eigen kosten of is dat niet zo?