Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zo ben weer terug.. boodschappen zijn weer binnen...
    zometeen ff broodje eten.. en vanavond personeelsfeest van joey.... heb niet zo'n zin..

2. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @bos haha, ja je klinkt wel erg lui nu hoor, maarre ben klaar dus kom je berg maar brengen haha

@gaby kan me voorstellen dat je niet zo' n zin hebt, maar misschien doet een beetje afleiding je wel goed!
    Wat gaan jullie doen met zijn personeelfeestje?

3. gaby1986

bbq is er... en dat ene spel dat je zo.n ijzere bal naar een klein balletje moet gooien...

4. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Mmm bbq is meestal wel gezellig toch!
    Hoop dat het toch een beetje een leuke avond voor je word meis!

HIer ben ik er vandoor, staat nog een grote afwas op me te wachten en daarna ga ik lekker ff op de bank tv kijken
    Fijne middag verder allemaal!

5. gaby1986

ja word misschien ook wel gezellig.. k ken alleen helemaal niemand...

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @gaby: jeu de boel? (of hoe je het ook schrijft?

7. gaby1986

bos: ja dat ja... maar volgens mij hoef je niet mee te doen.. dnek dat als ik dat moet gaan doen ik echt sjaggie word :)

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @gaby: kan me voorstellen..zou er ook chagi van worden..

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Bos, je komt idd lui over :p Maar dat mag ook wel een keer he?!

@Gaby: Hopelijk kun je er toch nog iets van maken vanavond, maar snap het heel goed dat je liever thuis blijft!
    Maak er morgen maar lekker een hangdag van, lekker de hele dag in je pyama op e bank, dvd kijken en lekker eten! :) Dat doet mij altijd wel goed als ik me klote voel..

@All: Ben weer weg; ben net heel erg druk geweest met kleertjes uitzoeken voor Yentle. Had op MP namelijk wat grote pakketten gekocht, maarja, 2/3 van elk pakket is niet leuk dus dat gaat gewoon naar de kledingbakken :)
    Maar de kleertjes die overgebleven zijn, zijn echt superleuk! :D

Doen jullie dat trouwens ook, tweedehands kleertjes kopen?
    Dit is nu voor t eerst dat ik t doe, maar vind t op zich wel handig, als je ziet hoeveel het kost om een hele garderobe te kopen in 1 maat.. Maat 50 en 56 is nog wel te doen want dat doe je meestal beetje bij beetje tijdens je zwangerschap, maar zoals nu, Yentle had nog bijna niks in 62 dus heb bij de H&M wat gekocht laatst maar dan ben je zo 80 euro kwijt voor een paar dingetjes..
    Als ik alles nieuw zou moeten kopen zou ik zo 300-400 euro kwijt zijn! En dan zou ze er maar 2-3 maanden mee doen, nee dat vind ik écht zonde.. Dus dan maar wat 2ehands erbij toch (als het er als nieuw uit ziet anders moet ik er niks van hebben ;)) :) Koop tussendoor ook nieuw hoor, genoeg ;)

Nouja, ik ga vast beginnen met t eten (gestoomde sperziebonen, gestoomde aardappels en een karbonade) zodat we op tijd kunnen gaan eten, gaan daarna namelijk nog ff op bezoek bij schoonouders :)

*zwaai*

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @Kristel: nee ik koop niet tweedehands...persoonlijk hou ik er niet zo van als ik niet weet van wie het geweest is...
    wij hebben kei veel gekregen in maat 62 en 68 dus ben er voorlopig nog wel ff zoet mee met al die kleertjes (alhoewel ik net toch een paar dingen heb gekocht bij de hema...kon het niet laten liggen)

11. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Bos: Ik moet over t algemeen ook niks hebben van 2e hands kleertjes.. Maarja, op het moment moeten wij van 1 inkomen leven dusja, 400 euro hebben wij nu gewoon niet om dat elke 2 maanden aan een hele nieuwe garderobe uit te geven voor Yentle..
    Mijn inkomen is al een half jaar 0,0 omdat mijn inkomen (op Second Life) over t algemeen van Amerikanen komt en aangezien ze daar zo erg met die crisis zitten geven mensen bijna geen geld uit ;)
    Maar beetje bij beetje wordt alweer beter, dus als t goed is kunnen we binnenkort weer lekker alles nieuw kopen :D

12. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ach vaak is er niks mis met 2dehands...zit alleen tussen mijn oren denk dat iemand anders het ook heeft aangehad en je weet niet hoe die mensen waren (schoon of niet)...

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    #58573 Kristel86, 19 sep 2009
    Laatst bewerkt: 19 sep 2009
    Hier zit t ook tussen de oren hoor :p
    Maargoed, hier is t nu ff een kwestie van minder geld hebben.. (moest me er dus gewoon overheen zetten dat ik t niet heel geweldig vind in eerste instantie...)
    En ik heb best een dure smaak, of naja, duur.. alles bij elkaar is het duur ;)
    Als je nagaat dat een leuk vestje ofzo al zo 15-20 euro kost en ik er dan minimaal 3-4 al van wil hebben.. Dan nog broeken, shirts, truien, rompers, sokken, etc, dat tikt gauw aan!
    Als mijn inkomen ook weer goed is straks vind ik het geen probleem om zo 200 euro per maand aan kleding uit te geven voor haar, graag zelfs :p :D Vind het namelijk hartstikke leuk :p

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    nja, ik ga met t eten verder :)

Wat gaan jullie allemaal eten?? (is ook een dagelijkse vraag geworden hier :p)

*zwaai*

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    wij eten varkenslajes met champignonsaus en sperziebonen en krieltjes...

16. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    pff lig eerst op de bank. M'n lijf is toch een partij aan het protesteren! Ben gesloopt. Voor m'n gevoel nog lang niet klaar maar laat ik nu maar verstandig zijn.

Wij eten boerenkool. Heb de herfst in m'n kop terwijl t zomerweer is ;)

Hier niet zo'n voorstander van 2ehands maar nu in zwangerschap ook gedaan.

17. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Hai meiden,

Hier een drukke dag gehad, maar wel een lekker gevoel aan over gehouden... Ik heb vandaag Lilly Padz gekocht, had gister een lekkende tiet hahah! Maar vandaag niks aan de hand dus wie weet was het vals alarm maar dacht moet toch maar even in huis halen. Die compressen zijn ook duur 30 voor 2 a 3 euro, dan zijn die Lilly Padz in verhouding goedkoper toch?

Nu kreeg ik er etos zegels bij, maar volgens mij ga ik er niks mee doen.. De luiertjes wil ik van de Kruidvat proberen... Ik bewaar ze nog even en anders maak ik er iemand anders blij mee...

Ik had bak en braad van de AH mee maar wat een rotzooi, mn vlees is gewoon te ver aangebakken... Volgende keer maar weer Croma!!!
    Wij eten trouwens rostirondjes met boomstammetje en gekookte worteltjes. Ik wil heel graag Hutspot eten maar manlief heeft er met dit weer geen zin in :S Ik zou graag bij Red eten hoor, lekker stampot!!!

18. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Ohja en ik koop veel tweedehands.. Ga donderdag naar een tweedehands kledingbeurs heb er erg veel zin in! Het maakt mij niks uit, en we zitten financieel een beetje krapper dus vind het allemaal wel best!

19. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    hey meiden!!

@gaby, nee he :( ik duim voor je dat de ongie toch uitblijft!!
    dikke knuffel! Vind het echt erg voor jullie..:(

@kristel, ik heb ook wel tweedehands gekocht hoor, op mp staat ook vaak spul wat mensen dubbel hadden gekregen of te klein en dus nooit aangehad..
    Ik vind het gewoon zonde om zoveel geld uit te geven wat ze zo kort aan hebben.
    Ik heb van een vriendin van mn zus 2 dozen vol kleertjes gekregen t/m maat 68. Zit echt leuk spul tussen, van noppies etc.
    Jammer dat het babyzwemmen niet doorging..

@Desiree, nog geslaagd bij de ikea?

@dreamer, ik ga idd zitten voortaan.. wil geen risico nemen.
    Gelukkig is mark er weer dit weekend kan ik even wat meer slapen.

@Sterretje, weer last van voorweeen dus..
    hoop dat het snel doorzet! Ze zeggen dat je het merkt als het èchte weeen worden he, nou bij mij voelden de voorweeen net als de 'echte' weeen alleen ze gingen dus niet meer weg... dus als het lang aanhoudt even bellen hoor. Spannend!
    Ik heb trouwens de avond dat het doorzette een flinke wandeling gemaakt , misschien helpt het hihi

@Juffie, en het pakket al open gemaakt? :p

@red, zo jij bent lekker actief ;) doe rustig aan he

@kim, hoe is het daar? Werken de nieuwe medicijnen voor Ayden?

Sorry wie ik vergeten ben! ben tussen de bedrijven door even aan het reageren, druk druk hihi

@all, wij zijn vandaag voor het eerst op visite geweest met Jorick :D Ging goed, hij heeft lekker in het bedje van mn nichtje geslapen. Morgen gaan we wss naar mn schoonouders en savonds hebben we kraamvisite... druk dagje!

Ojaa Jorick heeft vanacht van 11 tot 4 geslapen!! :D:D, toen van 4 tot 7 en van 7 tot 10.
    Tot nu toe zaten er steeds 2 a 3 uren tussen, ben echt blij dus

20. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @kristel
    Ik koop nooit 2ehands kleren..
    Wel heb ik van de vriendin van roy zijn neef 2 dozen vol kleertjes gekregen..Hun meisje was er uit gegroeit..Nou heb de mooiste kleertjes eruit gezocht..even wassen en dan kan Chanell ze mooi aan :D
    Maar ik vind van familie weer anders..Dan dat ik het zo op mp koop..Maar dat is mijn mening..;)
    @emma
    Wat goed van Jorick zeg!!! :D hopen dat het zo blijft gaan nu ;)

@all
    Pff Chanell die hoest sinds vandaag heel erg..Zo erg dat ze er gewoon van moet kokhalzen..:( Ik vind het zo sneu..het enige wat ik kan doen is toekijken :(
    Ik heb ook erg last van mijn keel en ben heel hees en hoest ook veel, maar dat vind ik niet zo erg..

Het zit ons de laatste tijd echt niet mee ..:(

Vanavond verjaardag van mijn oma..!
    Heb er niet zoveel zin in, omdat Chanell zo hoest..dan moet ik haar weer mee naar buiten meenemen 's avonds maar goed..
    Pak haar lekker goed in..
    En ik wil dat niemand haar vasthoud..Ze blijft lekker de hele tijd bij mij zitte..:) Dat maakt toch niet uit??

Deel Deze Pagina