Balen meis Maarre .. zou je dat nu wel doen dan? Als je je dadelijk over 2 weken nog zo voelt, dan kan ik me voorstellen dat je niet echt kan genieten van je vakantie. Kan je beter je geld bewaren en een andere keer op vakantie gaan (eind van het jaar ofso)
een armband is net als ketting niet handig op mn werk, wordt namelijk kapotgetrokken. ik denk dat het een hangertje wordt met speldje aan mn bh vast. heb net op spiritual garden een donutketting en een hangertje gekocht. xxx
Daarom gaan we pas een dag of 2 van te voren boeken, mits ik me beter voel natuurlijk. En zoniet, dan blijven we lekker in nederland. Maar ik wil het wel supergraag! Eind van het jaar mag ik niet meer vliegen, en iets daarvoor mag ik weer geen vakantie opemen want wij sluiten met de feestdagen, dus dat is voor ons een drukke tijd... Dus dit is onze 'laatste' kans. Maar wat niet gaat gaat niet! Dan verzinnen we wel weer wat anders
Het is voor een heel goed doel Denk dat die gedachte wel heel goed helpt tegen vakantie verdriet. Hoop echt voor je dat je je heel veel beter voelt over 2 weken en nog lekker saampjes op vakantie kan Wel onthouden dat je niet in de zon moet gaan zitten he
Dat onthoud ik goed hoor oma Daarom vind ik het ook zo moeilijk om iets uit te zoeken. Ik wil een niet te groot hotel, maar er moet wel genoeg te doen zijn, ik moet in de schaduw kunnen zitten, vriendlief in de zon enz enz enz enz
Hey meiden Voordat ik ga terug lezen even dit: Ben dus net bij de dokter geweest en ik moet bloed laten prikken op allerlei dingen, waaronder ook vitamine B12... Vitamine B12 speelt namelijk ook een rol bij zwanger zijn en als je daar te weinig van hebt kan je dus mk's krijgen... Dus ik heb even doorgezeurd daarover en daar wordt nu dus ook op geprikt Al is het maar om dingen uit te sluiten. Verder wordt er dus bloed geprikt op andere dingen die moeheid en gewirchtsklachten ed kunnen veroorzaken.. Verder heb ik nu diclofenac gekregen voor als ik ongi ben, omdat de naproxen niet genoeg werkt dan, hopelijk dit wel! We zullen zien hoe het gaat aflopen iig
Kristel, ik snap niet zo goed waarom ze je diclofenac hebben gegeven. Dat heeft namelijk als bijwerking tijdelijke onvruchtbaarheid
Ik heb het even voor je opgezocht meis: Kan ik diclofenac gebruiken als ik zwanger ben, wil worden of borstvoeding geef? Zwangerschap Gebruik diclofenac NIET als u zwanger bent of binnenkort wilt worden. Het kan schadelijk zijn voor de baby. Meld het in elk geval aan uw arts of apotheker zodra u zwanger bent of dit binnenkort wilt worden. Zo mogelijk kunt u (tijdelijk) overstappen op een ander middel, dat u wel veilig kunt gebruiken.
@Suhe: lekker even een paar dagen weg! Leuk ook zo met een kleine man Hopelijk kom je even lekker tot rust EN heb je een posi test als je terug komt @Mac: Lekker hoor, 2 weekenden weg! Ik wil ook wel weer weg, maarja, we zijn al 2 weken naar egypte geweest en nu moeten we een beetje zuinig doen omdat we gaan trouwen... Dus het gaat niet @Romy: Mooi dat je je al wat beter voelt Hopelijk blijft het zo en kan je eindelijk eens gaan genieten van je zwangerschap! Over de Diclofenac; het is echt alleen maar voor als ik ongi ben en dan gebruik ik het ook maar 1 of 2 dagen... De rest van de maand gebruik ik het absoluut niet Huisarts weet dat we zwanger willen worden en hij wilde eerst ook nog een ander medicijn voorschrijven voor mijn hoofdpijn die ik zo vaak heb, een Beta-blokker, die zou ik dan ELKE dag moeten slikken 3 maanden lang, maar die mag dus niet tijdens zwangerschap dus ik moet voorlopig verder leven met de hoofdpijn @Dreamer: Hoe gaat het met jou? Hopelijk is je ongi gauw weg en kunnen jullie weer verder. Dat het maar een vruchtbare maand voor ons zal worden! @All: Ik heb vandaag mn maansteen binnen gekregen Nu maar hopen dat ie werkt! Ik geloof alvas in de werking als ik OF zwanger word deze ronde OF minder klachten van mn menstruatie heb
@kristel de 16e is het vollemaan. dus dan ff de vensterbank in. pas je wel op met de diclofenac? waar had jij je maansteen besteld? en hoe lang moest je er op wachten?
@Mac: Ik doe wel voorzichtig ermee hoor Neem het alleen in als ik echt heel veel pijn heb en over het algemeen zijn dat de eerste 2 dagen van mn ongi. Voor de rest ben ik wel gewend aan de pijn en dan neem ik ook niks in. Ik heb mn steen via spiritual garden besteld, had geen zin om de stad in te gaan Ik ga normaal vaak naar Baba Jaga in het centrum (weet niet of je dat kent?) maar omdat ik dus ongi was en me zo slecht voelde heb ik m maar besteld. Ik heb dat zaterdag gedaan en vandaag was ie binnen. 3 werkdagen dus
baba jaga ken ik niet, waar zit dat in het centrum dan? ben benieuwd of spiritual garden bij mij ook zo snel is.
Baba Jaga zit in de Rijnstraat, op nummer 67. Is echt heel leuk hoor als je spirituele dingen leuk vindt Ik koop daar vaak boeken, wierrook en allerlei andere benodigdheden
Wat doet zo'n maansteen precies? Zijn dat van die stenen die voor je voor elke kwaal of voor elk gevoel kan kopen? Ik had eens een steen gekocht op de paranormaal beurs voor mijn broertje. Dit was voor bescherming tegen het kwaad enzo, omdat hij nu in aghanistan zit. Is dit hetzelfde of is het iets anders
@ Romy .... Even een tip voor je misselijkheid Ik hoop dat het bij jou ook helpt ... Als je opstaat en voordat je gaat eten een halve glas cola drinken ... Ik ben echt enorm misselijk geweest ben in 3 weken ruim 5 kilo afgevallen ... En dankzij de cola ging het stukken beter en bleef mijn eten binnen
Opstaan en dan al cola drinken, nou daar wordt een niet zwangere vrouw juist misselijk van. Maarja, het zou ideaal zijn als het werkt
Al zou ik nu op dit moment een glas cola drinken word ik al misselijk Tis idd maar net wat werkt voor je. Bij ochtendmisselijkheid helpt een cracker eten voordat je opstaat zeggen ze. Maar ja, als je de hele dag misselijk bent .. dan zou ik ook niks weten! Heb wel wat leuks gevonden aan zee. Wel 2x zo duur als wat we hadden, maar goed, daar zaten we niet aan zee. Ben benieuwd wat manlief ervan vindt!
hoi meiden hoe is het hier allemaal? @kristel, fijn da tje wat voor je ongi pijn hebt gekregen zeg! En ook heel geod dat je zo gevraagd hebt voor het bloedprikken! Kun je weer wat wegstrepen voor jezelf! @romy, fijn dat je je zo geod voelt weer meis! ik weet hoe je je voelt, en dat is zeker geen pretje! Ik besloot toen ook daadwerkelijk nooit meer zwanger te worden, zo vreselijk is het! Fijn dat je nu weer wat meer kan doen! @dreamer, leuk aan zee zeg! Geweldig is dat altijd@ Hoop da tje mannetje het ookw at vind dan! Hier weer druk aan het werk de afgelopen dagen, lekker warm, dsu best wel moe helaas Vanavond dus lekekr niets doen! Verder niets te vertellen, dus kwam alleen ff kijen heo het met jullie was/is!
In cola zit een stofje waar de misselijk veeeeeeeeel minder van wordt of zelf helemaal van weggaat ... Als je gewoon ziek bent en misselijk bent helpt het ook ... Toen mijn nichtje hier een nachtje logeerde keek ze me s'ochtends aan en zei ... Jemig mag jij zo vroeg al cola drinken van oma .. haha