ik hoef er 's nachts ook nooit uit om de speen te geven gelukkig...overdag heeft hij hem wel nodig met slapen maar 's nachts niet...hopen dat het zo blijft..
goedemorgen: dreamer: ja t zijn de schoenen geworden die ik had laten zien.. all: gister was best gezellig.//. k ha 2x gewonnen
dreamer: jeu de boules was opzich wel geinig ja.. had t nog nooit gedaan.. en de schoenen ga ik wel inlopen. maar ze zitten echt perfect. dus misschien is dat wel niet nodig.. ga ze morgen denk ik aan doen.. en dan een paar uur op lopen
@ Gaby trouwschoenen: loop ze in ergens waar je vloerbedekking hebt. Anders is de kans dat ze al weer vies zijn en met putten in de hak voordat je ze aan gaat doen!
juffie: we hebben alleen vloerbedekking op de trap.. haha.. maar ik ga ze alleen binnen inlopen, ga er nu nog niet mee naar buiten.. wij hebben laminaat beneden..
Ik heb ze niet ingelopen en heb geen blaren oid gehad. Ze zaten gewoon lekker. En of je ze nu inloopt of niet. Pijnlijke voeten heb je aan het einde van de dag toch wel Je staat de hele dag (tenminste, ik wel!)
dreamer: ja dat is waar.. ik heb ze nu aan.. en ze zitten echt lekker.. dus ik denk niet dat t nodig is om ze echt in te lopen.. ik denk dat ik ze mooi bij mijn moeder neer zet. aangezien ik tegen die tijd dan daar ben..
@Gaby: Fijn dat je geslaagd bent voor de schoenen! Het zijn hele mooie! Ik heb trouwens ook mn schoenen niet ingelopen, was niet nodig.. Idd wat Dreamer zegt; aan t einde van de dag doen je voeten toch wel pijn @All: Goeiemorgen *zwaai*
Goedemorgen, Gaby, ja het gaat goed Meiden, sorry dat ik er zo weinig ben, maar voel me op dit moment nutteloos.
@sammie: waarom voel je je nutteloos.... @gaby: leuk je schoenen aan. haha dat word alleen maar traplopen dan met je schoenen hihi...
Haha nee dat schiet zeker niet op.. Chanell huilt soms ook wel met de speen in maar dan huilt ze echt helemaal histerisch..Dan troost ik haar..maar meestal krijg ik haar wel met de speen stil.. speen: Chanell krijgt de speen omdat ze zonder niet in slaap kan vallen (als ze heel moe is wel) Als ze eenmaal in slaap is gevallen spuugt ze de speen uit en slaapt de hele nacht door 'S middags is dat een probleem dan kan ik 100x heen en weer lopen om die speen er telkens in de drukken, als ze de speen kwijt is dan huilt ze weer...Soms word ik er niet goed van maar goed @all Chanell heeft last van een verstopte neus..vannacht om 3.00uur schrok ik wakker, want toen snuifte ze heel raar..dus toen heb ik haar even opgepakt..Daarna ging het wel weer..toen heb ik haar weer op bed gelegd en sliep zo weer verder..tot 8uur.. Ik haat verstopte neuzen..want Chanell slaapt ook nog met de mond dicht dan en gaat gewoon met die verstopte neus door haar neus ademen..ipv dat ze door haar mond gaat ademen.. Als ik een verstopte neus heb gaat het heel zwaar door mijn neus ademen en krijg ik het gewoon heel benauwd.. Ik ben zo bang dat ze dan 's nacht gewoon stikt daardoor hé..Bah moet ik niet aan denken.. Ik had deze week ongesteld moeten worden maar ben het niet geworden..heel raar..Mischien komt het nog wel.. Chanell morgen alweer 3 maanden Dan is mijn vriend ook jarig..Op de 21e
goedemorgen... eh... middag! bijna Hier was 't gisteravond gezellig. Alleen manlief heeft de halve nacht liggen spoken, zo'n pijn had ie. Dus niet zoveel geslapen, gelukkig vanmorgen nog even en manlief slaapt nu nog. Hoop voor 'm dat het beter wordt. Misschien weet mum raad? Geen idee wat normaal is maar tandarts zei dat het 4 dagen kon duren alleen lijkt me dat het dan toch langzaam wel wat beter moet worden? 'k heb net via Essent m'n verwachte verbruik bekeken via internet maar het gas klopt voor geen meter. Wij zitten veel hoger dan ze daar schatten en als we dat allemaal willen betalen zou ons voorschot naar 555 euro moeten gaan!????? Dat klopt toch nooit? Elektriciteit zitten we netjes tussen de 2 waarden in die zij aangeven. Gas snap ik echt niet. Thermosstaat staat hier op 6 graden dus die kan ook niet aan slaan.
chamaro: is t niet zo dat baby's sowieso door de neus ademen en pas als ze wat ouder zijn door de mond.. ? all: net even lekker onder de douche geweest.. enheb gewoon mijn pyama weer aan gedaan haha.. lekker lui dagje,.
@ Chamaro misschien even een uitje naast haar bed zetten? Doe ik zelf ook altijd als ik verkouden ben.. Dat doet iets met je verstopte neus.. Natuurlijk wel de ui even door de helft doen he? @ All Kung fu baby heeft mij vannacht weer flink te grazen genomen.. Nu doen mn ribben aan allebei de kanten zeer.. Kan nauwelijks zitten of staan ALLES doet zeer.. Maar aan de andere kant is het wel fijn om de kleine voelen... Het is in ieder geval lekker aan het spelen
Pasgeboren baby's ademen over het algemeen van nature door de neus. Pas na + 6 maanden kunnen baby's ook door de mond gaan ademen. gevonden
Hier is de baby ook aardig aan't bewegen! Zo leuk! Gisteravond ook al. Volgens mij voelde ik 'm of haar (haha) vanmorgen ook vanaf de buitenkant maar echt heel licht.