Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Bos: Als het ruw of droog voelt smeer ik er wat zwitsalcreme op (gewoon normale) maar anders niet, zo goed zijn al die smeerseltjes nu ook weer niet ;)
    Hoe lang het duurde? Ik denk een week of 2 ofzo, weet t niet zo goed meer..

2. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @kristel
    Oh dat wist ik niet..Maar ze had er geen last van toen ik dat aan haar gaf..alleen dat ze het vies vond..Als het haar pijn deed, dan had ze wel gehuild..
    Hoeveel ml mag ze in haar neus dan?

@nen
    Ja mijn vriend en ik hadden het ook om de dag gedaan :p

@bos
    Ja Chanell ook wel..

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Chamaro: Ik zou echt beginnen met 2 of 3 druppeltjes, dat is al best wel wat namelijk.. Dus 0,1/0,2 ml per neusgat. (en niet té zout maken he ;))

@Ryanne: Heey :) Het kan echt een hele tijd duren voordat je weer ongesteld wordt.. Maargoed, als je je er zorgen om maakt kan het nooit kwaad om je HA even te bellen :)

4. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Pfff.. hier papieren door zitten spitten van Essent. Op de jaarafrekening van dit jaar zouden we bijna 600 euro moeten bijbetalen. Manlief gebeld, gasmeter klopte niet. Kregen we uiteindelijk geld terug.
    Maar het getal wat nu op de gasmeter staat, zou wel aardig kunnen kloppen met hun eerdere getallen op de jaarafrekening.
    We zitten ons al af te vragen hoe het zo fout is gegaan. Verschil tussen nu en wat manlief heeft doorgegeven is nl. meer dan 3000 m3. Vragen ons af of hij het niet verkeerd heeft gezien. Pff... wordt er gek van! 555 euro per maand betalen gaat ons echt niet lukken.

Wat betalen jullie maandelijks aan gas/licht met tussenwoning? 't Is hier niet heel erg geisoleerd, boven enkel glas, maar heb de kachel weinig aan gehad afgelopen jaar en zo laag mogelijk. Misschien 3/4 uurtjes per dag op 19 graden. Hebben ook een nieuwe VHR-ketel. Doen verder geen gekke dingen, enigste luxe is een droger maar dat zouden we eerder moeten merken aan de elektriciteit.
    Betaalden 139 euro en zijn nu teruggezet naar 100 euro.

Geen idee hoe we het dan moeten gaan oplossen. Zit me al te bedenken wat een jaar lang geen verwarming aan ons oplevert maar ja de kleine komt ook straks.

Morgen maar even bellen met Essent. Zou de fout dan alleen bij ons liggen of hadden zij ook moeten nadenken dat een verbruik van 85 m3 per jaar niet klopt. Grr... kan hier niet tegen!

@Chamaro, vervelend zeg!

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @kristel: ja het is wel ruw en droog...ziet er beetje uit als eczeem....volgens de vrouw van het consultatiebureau was het geboorteuitslag maar daar kan ik dus niks over vinden op internet...

6. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    1 theelepeltje zout per kopje water is geloof ik de bedoeling.

7. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @kristel
    Bedankt :p

@red
    Ja dat klopt!

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @red: jemig vervelend zeg...
    wij hebben een hoekwoning en betalen 130 per maand...maar krijgen eind van het jaar bijna altijd nog terug...denk dat we rond de 110 per maand werkelijk betalen als je de herrekening eraf haalt.

9. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ red 200 euro per maand is al voor een grote vila en dus zou het tussen de 100 en 150 genoeg moeten zijn 550 is belachelijk!!!!

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Bos: Google anders maar eens op warmteuitslag :)

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @kristel: ja daar kwam ik zelf ook op inderdaad. kan ze dat dan niet gewoon zeggen zucht...artsen moeten altijd zo moeilijk doen...

12. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ red, jee zeg wat vervelend!! Wij betalen 130 voor een hoekwoning. Vorige keer moesten we een klein beetje bijbetalen, maar toen hadden we de droger ook veel aangezet. Verder ook de kachel niet hoog, boven kachels uit etc.

13. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    goeiemiddag meiden! :d

zal even bijlezen eerst..

14. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hoi emma :)

15. Mecha

Mecha Niet meer actief

hoi emma

iedereen ik heb een dilemma ( ben net wakker maar goed)

k weet niet wat ik moet gaan koken :$ whahah
    ik heb trek in zoveel dingen ...
    dus k dacht

ovenschotel met aardappel anders mhh :p met veel groente erin ( doe ik altijd en mozzarella en kaas erover mhh )

of surinaamse kip met heeeeerlijke plakrijst en iets van snijbonen of kouzeband ..:S
    helup

16. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Bos, bedankt voor de tip, zal die es proberen.
    Wij zijn ook nog nooit met hem onder de douche geweest, lijkt me ook nog eng. Bad ook nog niet, ga ik wel doen binnenkort denk ik.
    Jorick had ook wat pukkeltjes, heb er crème van weleda opgesmeerd , 2 dagen later ofzo was het weg.
    Ik gebruik alleen spul van weleda voor hem, zit geen parfum en parrafine enzo in, handig als je baby een gevoelig huidje heeft.

@mum, jeetje wat slaapt jullie meisje goed zeg! heerlijk :D
    Kom je zelf ook wat tot rust
    bevalt de kraamzorg nu wel goed?
    je voreg hoeveel ik was aangekomen, 9 kilo, er waren er 6 af maar is er alweer 1 bij haha

@Dreamer, ik wil ook geen speen het liefst, maar soms zijn we onderweg ofzo aan het wandelen en dan heeft ie zuigbehoefte. Als je dan geen pinkje doet gaat ie krijsen haha.
    Dan lijkt een speentje me wel handig. Hij valt wel gewoon in slaap zonder pinkje of speentje.

@Gaby, gelukkig ben je geslaagd voor de schoentjes :D

@sammie, hoezo voel je je nutteloos?
    Je buik al wat beter?

@mariss, zielig dat ze zo verkouden is. Ze kunnen idd nog niet zo goed door hun modn ademen.

@red, wat leuk dat de baby zo druk is :) ik mis het wel soms
    dat bedrag is idd wel heeeel hoog!! Wij betalen 120, tussenwoning. Ik heb de kachel boven nooit aan, beneden vaak op 19 overdag en anders op 21 en we hebben geen droger, wel vaatwasser.

@mecha, aardappel anders! jjummie :D Ik ga dat ook doen volgende keer, mozzerella erop

@Nen, succes met je opdracht.
    En nog een weekje tot je ei ! gaat snel weer

@hey ryanne, jeetje alweer aan het werk! gaat snel zeg
    werkse alvast

@all, hier een goede nacht gehad. Ik was zooo moe, kan me niet zoveel herinneren haha. mark heeft hem bij me gelegd om te drinken, verschoond en op bed gedaan. Ik heb dus best veel kunnen slapen :D heerlijk. En hij heeft vanmorgen het hele huis schoongemaakt :D Ik ben komende week weer alleen namelijk.

Hij kwam trouwens om 12, 3 en 6 uur, gaat de goede kant op!

is sterretje al geweest vandaag??

17. Mecha

Mecha Niet meer actief

whaha thanks emma .. :D
    ennuh ja is heerlijk mhh ik doe het er altijd tussen en dan geraspte kaas eroverheen mhhhhhhhhh, me moeder lust het niet ( gesmolten kaas) maar die is er lekker niet :p

lekker dat hij nu op mooie tijden komt heb je ff wat meer tijd voor jezelf

:$:$:$:$:$ ik zag me buik bewegen toen me kleine meid schopte :D dit is voor het eerst dat ik dat zie whahah geweldigggggggg.. voor het eerst hoger dan me navel.. vanmorgen ..naja toen ik wakker werd en nu zie ik haar dansen heelijk ik ben zo blij :D

18. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Goedemiddag meiden

Hier ook lekker lui geweest vanmorgen alles op het gemakje, ben net klaar met alles pas haha
    Heb nergens zin in vandaag, dus denk ook dat we verder niets doen

Heb verder niet echt bijgelezen, sorry meiden, doe ik snel weer hoor!

Ga er nu weer vandoor, lekker hangen met manlief

ben er morgen weer pas denk ik, moet om 9 uur al bijd e vk zijn, dus hopelijk morgen weer wat meer info eindelijk

Fijne dag!

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Mecha: Ik zou gaan voor de ovenschotel ;)

@All: Ben weer weg, voel me echt niet lekker.. Heb ontzettend spierpijn, koppijn, doodmoe, gewrichtspijn.. Merk dat ik me met de dag slechter voel, dus t is écht tijd voor een b12-injctie weer!

Wil trouwens eens met de HA overleggen of ik niet zelf mag gaan prikken, vind t maar niks om elke keer hiervoor naar de HA te moeten. (daardoor vergeet ik t nu dus ook, omdat t zo druk is nu met Yentle en ik zo'n bezoek aan de HA echt moet plannen dan)
    Ook wil ik dat er bij Yentle ook bloedgeprikt wordt dat ze haar B12-waarde eens nakijken, want, zoals ik bijna overal lees, het is erfelijk en als je er bij kinderen niet op tijd bij bent kunnen ze allerlei neurologische afwijkingen enzo krijgen en ontwikkelingsachterstanden en weetikveel wat nog meer voor een enge dingen :(

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @kristel: klinkt eng..laat haar inderdaad maar prikken dan.

@mecha; ik zou ook voor de overschotel gaan.

@sterretje: ben benieuwd hoe het bij de vk is..

@emma: jee weer alleen de hele week...best pittig dan..lekker dat mark het huis heeft gedaan en jij lekker veel hebt geslapen..
    het is niet van de zeep hoor de pukkels van lars want hij heeft het juist in zijn gezicht en dat was ik niet met zeep en de rest wel en daar zit niks...

Deel Deze Pagina