@Sam: Leuke foto! Jullie zien er heel lief uit samen @Mum: Zo, gaat hard he, al 9 kilo Wil je als je je beter voelt gaan lijnen of zie je wel hoe het afvallen gaat? @All: Zo leuk! Net lag ik met Yentle op de bank en ineens gleed ze zo naar beneden op mn buik en ging ze naar mn (.)(.) toe.. Dus ik deed mn top een beetje omlaag en ineens hangt ze aan me (.)(.) te drinken, helemaal uit zichzelf! Dit is echt voor t eerst dat ze dit doet, vind het wel stoer Normaal moest ik altijd moeilijk doen om haar aan de borst te krijgen en nu doet ze gewoon helemaal zelf.. Alleen jammer voor haar, ik had net vlak daarvoor gekolfd, dus na 30 keer zuigen werd ze boos dat er niks uitkwam
@Kristel, wat super zeg! @Mecha, heel weinig haha.. maar manlief klaag nog niet @Nen, succes! @Juffie, niet zo'n kerkganger slecht ja van die pizza! @Mum, gaan snel die kilo's! Durf hiet niet meer op de weegschaal.... pfff... Collega belde net, naja toen ze met mij meewas was ze nog BBL-er maar inmiddels onverwachts al geslaagd. En zij komt straks bij mij kramen. Zo leuk! Klikte heel goed, zelfde werkwijze en zij wist als eerste verder dat ik zwanger was... naja ben. wordt hartstikke gezellig haha. Wel leuk dat ik m'n eigen kraamverzorgster kan kiezen.
@juffie ik ben Chanell de fles aan het geven en wat ben jij aan het doen nu? Pff alleen thuis..vriendlief is opgeroepen..Heb nog niet gegeten..maar goed heb ook niet honger..
@ red, wat leuk dat je nu al weet dat je zo'n leuke kraamverzorgster krijgt Ik ben maar gestopt met die schoolopdracht. Ben nu ff aan het nadenken over mijn leerdoelen. Morgenavond maak ik de opdracht wel af. Kwestie van ongeveer 2.5 uur en dan kan ik em inleveren. Dat moet via internet dus het scheelt dat ik me niet aan de school openingstijden hoef te houden. Ik ga me dus nog ff op mijn leerdoelen storten... Fijne avond allemaal!!!
Ja echt leuk, weer wat geregeld Geeft een goed gevoel. Ga hier zo op bed, ben nog even film aan't kijken. Maar krijg honger en wil niet meer eten voor vandaag. Kleine is ook wakker zo leuk! Echt vaak per dag, beloofd wat voor straks!
whahah sorry hoor maar inderdaad ineens over sex .. whahah zal wel door me gebrek aan komen whahahaha waar het hart vol van is loopt de mond van over
hey meiden kom even goede avond en truste zeggen. We hebben vanavond kraamvisite gehad, Jorick heeft eerst een kwartier gebruld haha, die willen nu vast eerst geen kinderen meer hahah. Daarna viel ie als een blok in slaap. @Bos, ik bedoelde niet dat de uitslag van de smeerseltjes kwam maar dat het misschien wel zou helpen ervoor. Wat een schatje is lars Truste! Ik ga nu snel op bed nu hij nog lekker slaapt, morgen weer even bijlezen..
@emma: oh dan had ik het verkeerd begrepen sorry..haha heeft jorick ze afgeschrikt...dan heeft Lars ook al aardig wat mensen afgeschrikt denk ik haha @sammie: leuke foto @nen: weet niet of het minder bezig zijn helpt hoor..wij hadden het maar twee keer gedaan maar gebruikte wel voor het eerst ovulatietesten dus was er wel mee bezig die maand. @gaby: dan zal ik maar niet zeggen hoelang ik al geen sex heb haha.... op rtl zeven is een man die is sexverslaafd haha als het er toch over gaat...
Goedemorgen allemaal, Nou hier weer een vreselijke nacht gehad. Veel wakker en om half 5 week klaar wakker. Ben er nu maar uit gegaan. Zo vervelend! Vandaag naar de gyn.. Ben benieuwd hoe dat gaat en of ze alweer goed gegroeid is @ Nen.. in de maand dat ik zwanger werd was ik er ook minder mee bezig. Wel hebben we toen 10 dagen achter elkaar seks gehad @ Sammie.. Wat staan jullie lief op de foto zeg!
Goeiemorgen meiden, Vandaag eventjes werken ben benieuwd of er veel kinderen komen vanwege suikerfeest gister... Ik heb barslecht geslapen, mn ribben... Ik zie dat ik voor mijn doen al erg laat ben, dus ik ga me omkleden.. Ciao!
Goedemorgen.. ik ga gelijk naar het werk.. moest teveel bijlezen om te reageren.. moet werken tot ongeveer 1 uur kwart over 1.. dus ben lekker optijd thuis.. Fijne dag allemaal!!!