Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Thnx voor je tip novamama :)
    Het probleem was echter dat ik helemaaal niets binnenhield, ook geen drinken. Ik kan het morgen eens gaan proberen, want vandaag is alles erin gebleven!

2. Marietje83

Marietje83 Actief lid

12 jul 2008
    479
    0
    0
    Dat is hier rustig s avonds zeg....

@Romy, echt vervelend dat je zo misselijk bent, hopelijk ben je er snel vanaf! Heb ff naar je foto's gekeken, wat een buikje heb je al zeg :confused: gaaf.....

@Dreamer, jammer dat je ongi toch is begonnen, hopelijk volgende ronde beter.

@Kristel: Fijn dat je iets hebt gekregen tegen de pijn, hopelijk helpt het. Hopelijk halen de onderzoeken ook wat uit!

voor de rest weet ik het ff niet meer...

Hier dag 30 (dacht ik, zo ff naar mn banner kijken ;)), 16 dagen na mn ei al! Nog geen ongi te bekennen, maar een buikpijn! Pijn in mn onderrug, pijn in mn bm, maar heel anders als bij ongi, pijn straalt uit naar mn liezen en schaambot... Ze zeggen wel dat je bmmond niets kan zeggen, maar toch ff gechecked. Een paardagen geleden zat ie heel hoog en was ie heel hard, nu zakt ie lager en is ie nog steeds hard maar hij lijkt wel minder hard... :( Naja, je kan er toch niets uit opmaken, dus moet me zelf maar niet gek maken. Af en toe denk ik dat het raak is, maar soms denk ik ook dat de ongi elk moment kan komen. Nog een weekje wachten en dan testen (misschien dit weekend al!).

o,ja, nog een vraagje. Als je je ei hebt gehad, zit er dan een max aan het aantal dagen dat het duurt tot je ongi bent?

3. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
  4. Marietje83

Marietje83 Actief lid

12 jul 2008
    479
    0
    0
    hey fioon, op je eerste test zie ik een heel licht lijntje!

5. Marietje83

Marietje83 Actief lid

12 jul 2008
    479
    0
    0
    Joehoe, waar zijn jullie? :p

Nog maar ff een ego berichtje dan. Was nog een klachtje vergeten in mijn lijst: als ik opsta wordt het zwart voor mn ogen (je weet wel, met van die witte stipjes :()

wat denken jullie... mag ik hopen of maak ik me zelf nu gewoon gek...

6. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

23 mrt 2008
    693
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Hulpverlener
    Noord-Groningen
    Dag Meiden

Poeh zeg, dat was even flink bijlezen :confused: :D . Ik moet toch maar eens regelmatiger spieken & posten ;) .

@Ster: Nou die afleiding heb ik vandaag gevonden, de hele tuin zo'n beetje omgeploegd haha :D

En terecht, vriendlief moet idd ook maar eens mee naar jouw film;)

Hoe staat het bij jou er verder voor, al een ei gepasseerd of?

En hoe gaat het met de voorbereidingen van de bruiloft, wanneer ga je trouwen trouwens :) ;) ?

@Romytamara: Fijn dat het weer wat beter gaat door hom.middel! Trouwens: wat een leuk idee zo'n website en dan een dagboekje bijhouden! Ga ik misschien ook wel doen! :D

@Dreamer: Klopt, vast meer rust na een 1e echo. Balen dat je ongesteld bent geworden zeg!
    En dan moet manlief na z'n operatie maar wat parac slikken, ooglap voor en gaan met die banaan! :p
    Heerlijk aan zee zeg, flink er van genieten!

@Mac, voor jou dus een 2e test zaterdag, spannend of het dan wellicht wel een positieve test is!

@Natassie: Hoe is het met je?(confronterend die brief zeg!).

@Marietje: Spannend zeg, ik hoop voor je op een positieve test, als ook voor jullie allemaal natuurlijk. Moet ik nog even wat HCG strooien dames?

@Matta: Suc6 toegewenst!

@Kristel: Balen dat je zo veel last hebt zeg! Goed dat het verder wordt uitgezocht, zeker met het oog op het (gezond)zwanger willen worden/zijn!

@Skye: welkom hier en ben benieuwd of jij het beter kan bijhouden dan mij;)! Hoe is je cyclus op het moment, al regelmatig of?Hopen op een snelle raak!:D

@Suhe: ik hoop voor je mee en relaxed even een paar daagjes weg!

@fioon: op de 1e zie ik heeeeeel lichtjes een streepje, 2e test niet. Anders over 2/3 dagen nog maar een keer testen, waarschijnlijk meer HCG.

Hier gaat het verder goed. Darmen blijven moeilijkheden geven, maar ik heb er alles voor over! Ik zou vanochtend naar de huisarts gaan, maar het kon van hun kant niet door gaan. Daar baalde ik wel van! Maar goed nu kunnen we vrijdagochtend komen en dan die echo gaan plannen, want ik wil zekerheid Zien! Ik ben nu weer wat rustiger als het weekend. Maar flink blijven doorploeteren in die tuin ;)

Sorry voor wie ik nu vergeet, ik ben een warhoofd op t moment :oops:

7. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    @ Iedereen ,

Hier even snel een berichtje, morgen ga ik alles terug lezen.
    Ben net terug van familie uitje op Attractie Park Slagharen...

Pfff voel me benen niet meer... van 10.00 tot 20.30...

Verder is mijn ongi hier over :smile: op een paar bruinige sliertjes na...

8. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Zucht ..
    Dacht vanavond even gezellig langs mn ouders te gaan om de vakantie te bespreken.
    Krijg ik natuurlijk weer te horen:
    je raad noooooit wie er zwanger is.
    Ik HAAT dat zinnetje!
    En natuurlijk was het precies degene die ik dacht en waar ik het niet van kan hebben op dit moment.
    Vreselijk egoistisch, maar jammer dan.
    De tranen sprongen in mn ogen en kon me net op tijd wegdraaien.
    Heb er erg lauwtjes op gereageerd (was al blij dat ik uberhaupt iets uit mn strot kon krijgen)

Maar jeetje zeg, wat voel ik me op dit moment ka uu thee! :(

Ik wil OOK zwanger zijn!
    Pfff :(

*einde ego bericht*

@Fioon: zie op de eerste een heel licht streepje, maar zie geen kleur. Kan een indroogstreepje zijn net als bij Pandabeertje dus.
    De 2e zie ik niks.
    Over 2 dagen weer testen en dan weet je meer!
    Spannend, ik ga voor je duimen :D

@Marietje: waarom test je niet gewoon?
    16 dagen na je ei zou toch al een duidelijke test op moeten/kunnen leveren.

@Dreamerfly: succes vrijdag!
    Hoop dat je snel een echo kan krijgen :D

Zo en nu ga ik weer zielig verder sikkeneuren :(

9. Lily2006

Lily2006 Actief lid

14 jan 2008
    367
    0
    0
    Kinderpsychologe
    Eindhoven
    @ dreamer83: Ohhh wat rot zeg! Weten je ouders dat je zwanger wil worden? Het is soms ook zo oneerlijk...

@ Marietje: spannend zeg! Wanneer ga je testen?

Ikzelf zit nu op de "wachtbank" al verwacht ik er niks van....de 1e ronde zwanger komt er bij mij niet in...ik heb altijd he tidee gehad dat ik het ZEKER zou voelen aan mn lichaam als ik zwanger was...maarja. Zul je net zien dat als t lukt ik echt totaal NIKS voel ofzo...

10. Niet meer actief

Goede morgen dames,
    Hier is de vroege vogel..
    Gedouched en al en het hele forum al afgelezen terwijl mijn wekker net had moeten gaan.
    Heb heeeeeeeeeeel slecht geslapen en ben de hele nacht misselijk geweest. (denk dat dat komt omdat ik niet kon slapen ofzo).
    Verder werdt ik vanmorgen vroeg ook nog eens geterroriseerd door een mug!

Gisteren ben ik plots weggegaan van mijn werk omdat mijn moeder naar de eerste harthulp moest. Dus ik 2,5 uur in de trein gezeten om naar haar toe te gaan.. Was ik daar was ze al weer weg uit het ziekenhuis, ze heeft alleen extra medicijnen gehad. Dus dan zijn we maar even de stad in gegaan.

Zoooo nu moet ik nog 3 kwartier wachten voordat ik naar mijn werk kan. :(

Nog steeds misselijk en veel duizelig (ook met opstaan :p )
    Eerst maar eens wat eten :pale: en kijken of dat misschien helpt.

Hoe gaat het verder met iedereen?

11. Niet meer actief

Goede morgen dames,
    Hier is de vroege vogel..
    Gedouched en al en het hele forum al afgelezen terwijl mijn wekker net had moeten gaan.
    Heb heeeeeeeeeeel slecht geslapen en ben de hele nacht misselijk geweest. (denk dat dat komt omdat ik niet kon slapen ofzo).
    Verder werdt ik vanmorgen vroeg ook nog eens geterroriseerd door een mug!

Gisteren ben ik plots weggegaan van mijn werk omdat mijn moeder naar de eerste harthulp moest. Dus ik 2,5 uur in de trein gezeten om naar haar toe te gaan.. Was ik daar was ze al weer weg uit het ziekenhuis, ze heeft alleen extra medicijnen gehad. Dus dan zijn we maar even de stad in gegaan.

Zoooo nu moet ik nog 3 kwartier wachten voordat ik naar mijn werk kan. :(

Nog steeds misselijk en veel duizelig (ook met opstaan :p )
    Eerst maar eens wat eten :pale: en kijken of dat misschien helpt.

Hoe gaat het verder met iedereen?

12. Niet meer actief

Oeps weer dubbel ;)

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey allemaal :)

Ik ben er ook eens vroeg bij :p
    Hoe gaat het met jullie allemaal?

@Dreamer: Pfff... je zus weer? Of heb ik het verkeerd? Echt klote joh om dan zoiets te horen te krijgen... Maarja, je ouders weten niks van jullie, dus eigenlijk kun je ze t niet kwalijk nemen he.. Hoe kut t ook is :( *Knuf*

@Pandabeertje: Jammer dat je je zo slecht voelt en zo slecht geslapen hebt :( Hopelijk gaat t een beetje op je werk en anders gewoon aan je zelf denken en even lekker rust nemen :)

@All: Hier vandaag weer eens overal pijn aan gewrichten enzo :( Vooral mn heupgewrichten.. En ik wilde nou eindelijk eens een grote schoonmaak houden beneden en boven... Denk dat t er weer niet van gaat komen, bah. Voel me zo nutteloos zo he :( Maarja, hopelijk gaat t straks beter :)

Gisteren bij de Pipoos geweest, allerlei dingetjes gekocht om wat verschillende trouwuitnodigingen te proberen! Spulletjes voor die flesjes, maar ook om kaarten te maken. Even kijken wat het leukste is :) Ik wil iig alles zelf maken, vind ik toch het leukste en zo heb je iig iets origineels :)

14. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

23 mrt 2008
    693
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Hulpverlener
    Noord-Groningen
    Goedemorgen vroege vogels ;)

@Sammie: fijn dat je ongi weer over is! Beetje uitgerust van gisteren?;)

@Lily: Dat is altijd de vraag he, het verschilt vaak ook zo per persoon en per keer hoe men zich voelt tijdens een zwangerschap!Afwachten maar en wie weet...

@Pandabeertje: Poeh dat lijkt mij even schrikken zeg w.b.t. je moeder, gelukkig met een goede afloop!
    Balen dat je zo'n slechte nachtrust hebt gehad! Misselijk en duizelig; of je hebt een griepje o.i.d. of voortekenen van? Hoe voelde je je na het eten en nu?

Kristel: een ware creathea dus :D Leuk van die eigen gemaakte kaarten!Wanneer ga je trouwen?

Iets wat ik je kan aanraden met betrekking tot je gewrichtsklachten:eek:efentherapie. Het is een soort van fysiotherapie, maar dan doe je het meer zelf i.p.v. dat iemand aan je zit te kneden. Je staat stil bij alle vormen van houdingen en je doet oefeningen en krijgt oefeningen mee naar huis.
    Ik zelf heb ook last van mijn gewrichten(heup/bekken/rug) en het verlicht wel wat.

15. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    goedemorgen allemaal,

heb even niks gelezen oohww de lucht is hier zwart :( :( en ben onwijs super erg bang voor ONWEER :cry: brrrr hopelijk gaat het alleen regenen anders... pfff ga ik gillen...

hoe is het verder met iedereen?

@fioon ik zie wel streepjes steeds op je testen

@ de rest sorry ga zo even lezen want zodra ik een flits ziet en is dichtbij trek ik altijd alle stekkers uit de stopcontacten ;) .....

16. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    dames duimen jullie voor mij ik hoor onweer dat ik het overleef :s brrrrr nog niet zoo dichtbijj anders ga ik rillen :s schijterd ik... en me vriend is werken ben alleen met alysia... ohhwww ik haat dit... gekke ik

17. Niet meer actief

@Natassie: Ik duim voor je meid! Je overleeft het wel ;)

@Kristel: idd, heb geluk dat het lekker rustig op het werk is. en thuis lekker vroeg naar bed haha.
    Wel jammer voor je dat je zoveel last hebt van je gewrichten.. Ik weet niet wat je er aan kan doen, sorry ;)

@Dreamerfly: Het was inderdaad even schikken.
    Duizelig ben ik al sinds mijn ei, maar ik heb wel vaker dat ik een periode duizelig ben. De misselijkheid is iets beter geworden na het eten. Nu voel ik het lichtjes, steeds als het iets erger wordt neem ik een klein pepermuntje :) Maar volgens mij is het nu toch nog te vroeg voor voortekenen?

@Sammie: Fijn meid, dat je ongi lekker weg is. En hoe was je dagje Slagharen?

18. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Pandabeertje, dat was natuurlijk even behoorlijk schrikken! Die misselijkheid kan natuurlijk van een zwangerschp zijn, al moet je dan al wel heel vroeg je eisprong gehad hebben, maar wie weet...

19. Niet meer actief

Ik heb mij ei echt vrijdag gehad... Bijna geen twijfel over mogelijk.

20. McGyver

McGyver Niet meer actief

goedemorgen vroege vogels.

ik ga zo heerlijk naar de sauna.
    lekker genieten.

hier is de lucht nog licht en zon komt af en toe licht door.

fijne dag allen

kus

Deel Deze Pagina