Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @red: alleen drukkerij kosten weet ik niet...we waren voor 100 kaarten 170 euro kwijt

@debby: nou lekker dan van je opa....ik zou echt pist zijn

@ukkie; kun je de adressen niet op stickers printen en dan op de envelop plakken..zo deden wij het ook zo gedaan

@sorry de rest ff vergeten...

2. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ bos als je twijfelt gewoon langsgaan hoor geen risico nemen ';)

3. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Bos.. ik zou inderdaad ook gewoon ff naar de HA gaan voor de zekerheid.. misschien is hij wel ergens alergies voor ofzo.
    Stickers waren inderdaad handig geweest! Niet aangedacht! Heb er nu 40 geschreven dus ben op de helft! Van de andere heb ik nog niet de complete adressen dus daar gaat manlief morgen even achteraan.

4. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Dames.. ik ga! Ff koffie drinken bij Eef en Senne! Ik ben er vanavond weer met het gynaecoloog verhaal!

Liefs

5. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    #58785 Sammie88, 21 sep 2009
    Laatst bewerkt: 21 sep 2009
    Bos,

Vind het er niet uitzien als geboorte pukkels, maar eerder als een schrale huid of allergie.

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Bos: jee, zo dat ziet er wel ff anders uit dan wat Yentle had.. Dit lijkt me echt geen wartmeuitslag/geborteuitslag, maar eerder een allergische reactie ergens op..
    Hoe voelt het aan?

7. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

@ bos geeft jij flesvoeding? want je zei toch ook dat je kleine huilt van krampjes? en met die uitslag samen zal ik gelijk denken aan koemelkallergie. Wil me er niet mee bemoeien maar zo lijkt het wel.. Me nichtje heeft het ook gehad en zag er hetzelfde uit. En die gilde ook van de krampjes. Dus zal het echt even na laten kijken. Wil me er niet mee bemoeien :$ en je bang maken, maar wou het toch even kwijt. Aangezien ik hier toch wel veel mee lees nog :)

8. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Bos: Levi had wel allemaal pukkeltjes maar niet zo heftig... en bij Lars ziet het er ook heel vlekkerig uit. Ik zou inderdaad ook even langs gaan bij de HA wat je ook even kan doen is het consultatiebureau bellen. Wie weet kunnen zij je gerust stellen of juist vertellen toch even naar de HA te gaan. Succes meid.

9. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zo t opruimen is klaar.. nu nog ff wachten op suus. want die komt langs..

10. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Bos,

Het ziet er inderdaad uit als koemelkallergie.

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    bedankt dames...
    ik had al zo'n vermoeiden dat het er niet uitzag als geboortepukkels

het voelt warm en schraal (nou ja nu niet omdat er vasaline op zat maar het is wel warm) hij heeft geen koorts of verhoging..

12. augurkjes

bos doe jij er vaseline op? mag ik vragen wie je dat heeft aangeraden ?? even nieuwsgierig gewoon hoor..

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    niemand maar omdat zijn huid zo droog was en hij als hij op zijn buik ligt maar blijft schuren dacht ik dat helpt misschien voor de jeuk..

14. augurkjes

okee :) was zomaar even vraagje ;) want ik deed het ook atlijd maar wist niet of het wel zo goed was snapje?

maar moet je trouwens eens google op koemelkallergie dan zie je ook fotos van kinderen met dezelfde uitslag, dus zal het snel laten nakijken voor je mannetje, dat hij als het zo is snel op speciale voeding overkan.

15. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @ bos dat ziet eruit als een allergische reactie
    ayden had 1,5 weel geleden ook opeens uitslag en werd met de dag erger toen bleek dat hij allergisch voor zantac was en nu hij het niet meer krijgt is het bijna weg maar hij heeft nog steeds schrale wangen van decreactie ik smeer het in met babyolie dat is lekker vettig. Ik zou ff bellen hoor

16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    wonder
    ik kan het niet vinden op google?/

17. augurkjes

18. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zo suus is onderweg.. dus ik ben er vandoor.. lees af en toe wel ff mee.

doeg

19. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    hey hey

hoe is het hier??
    is ster al bevallen??

gaby is zag dat het mislukt is?! zo balen voor je meis! dikke knuf.

hier alles goed. julie is echt een schatje. ze is heel rustig en drinkt zo goed aan de borst. echt een popje.

ik zal ff mijn bevallingsverhaal opschrijven dat zou ik nog doen.

zaterdag had ik al heel de dag wat menstruatiekrampjes en de gyn zei nou het zou wel eens heel snel kunnen gaan beginnen. (ik was in het ziekenhuis omdat ik haar niet meer voelde vonden ze het wel fijn als ik elke dag een ctg liet maken). heel de dag gewoon van alles gedaan en die avond mijn haar geverfd en mijn nagels laten doen. toen ik om 23.00 thuis kwam had ik nog die krampjes en ben ik rond 12 uur naar bed gegaan. om 00.30 werd ik wakker omdat het wat sterker en krachtiger werd. ik dacht zou het begonnen zijn? en ik ging naar beneden. beetje opruimen en computeren en weer naar bed om te proberen te slapen maar dat lukte niet meer. ik dacht om 03.00 maak ik leon wakker als het dan nog zo is. maar om 03.00 uur lag hij nog lekker te slapen dus liet ik hem liggen en het werd steeds regelmatiger. ik heb leon toen om 05.00 uur wakker gemaakt.(hij is geloof ik nog nooit zo snel uit zijn bed gesprongen!!!! haha) hij belde gelijk mijn zus want ik twijfelde of ik de vk moest bellen. mijn zus was er binnen een minuut en toen hebben we de vk gebeld. die was er om 06.10 en ik had toen 3 cm. dus we dachten zo dat gaat lekker. zei ik kom eind van de ochtend terug om te kijken en ze kwam rond 13.00. ik hoope net als iedereen dat het behoorlijk was opgeschoten want ondertussen kwamen de weeen elke 3 min. nou een echte tegenvaller dus want het was nog steeds 3cm. toen hebben ze een soort van gestript en was het 6 cm dus ik was al weer blij. ze zou rond een uur of 15.00 terug komen. dus ik weer in bad ondertussen was ik best al moe. om 16.00 kwam ze binnen en ik weer vol goede moed (ik zei wel ik kan niet meer, ik ben zo moe!) zij kijken en g***erd***e nog steeds 3 cm. het schijnt dus dat het weer terug kan die rot ontsluiting van 6 naar 3. ik helemaal in een dip. ze zei we kunnen of zo doorgaan maar dan duurt het minstens nog een dag of nu naar het ziekenhuis. ik wilde niet naar het ziekenhuis want ik was als de dood voor de weeenopwekkers omdat ik al zo moe was ik ze niet meer op kon vangen dus ik overstuur en huilen IK WIL NIET!!! NAAR HET ZIEKENHUIS!! maar leon zei agneet je moet! zo gaat het niet. dus wij naar het ziekenhuis. mijn moeder en mijn zus gingen mee. ik kwam daar aan en alles stond al klaar, het infuus met de verpleegsters. ik weer janken ik wil geen infuus!! maar toen kwam de vk met de gyn en die hadden besloten dat ik een ruggeprik zou krijgen. hmmm ok. ik nog meer janken ik durf geen ruggeprik hahaha DRAMAQUEEN. maar goed de verpleegsters stelde me zo gerust en voor ik het wist zat die ruggeprik erin en heb ik zo gelachen dat ik me zo aanstelde want het stelt ook werkelijk niets voor. maar daar lag ik dan met alle toeters en bellen. en zo heb ik gelegen tot 22.30 en toen kwam de gyn kijken en had ik 7 cm maar zag ze dat julie een sterrekijker was. en moest ik op mijn rechterzij liggen want dan kon ze misschien nog draaien. zo rond 23.15 kreeg ik een soort drang en riep leon de gyn toen ze kwam kijken schok ze zich dood want de weeen waren zo heftig dat had ze niet verwacht en toen ze ging voelen had ik 10cm en kon ze het hoofdje al zien. dus alles uit de ruggeprik en de weeenopwekkers. en toen ging het snel. ( julie was gelukkig wel gedraaid). om 23.50 kon ik echt persen en om 00.06 is ze geboren. ben wel ingeknipt waar ik zo bang voor was maar ach je bent het zo vergeten. ik heb maar 16 min geperst en 4 persweeen gehad. echt geweldig.

sorry voor het lange verhaal.
    maar meiden het is echt zo ongelooflijk mooi. het moment dat dat kleine warme lijfje op je buik wordt gelegd vergeet je nooit meer. er bestaat niets mooiers. nu ik dit heb meegemaakt gun ik het iedereen zo ontzettend.

20. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @agneta
    Wat een verhaal zeg!! Ik zat het met verbazing te lezen :p
    En mooi dat Julie het zo goed doet! :)

het moment dat dat kleine warme lijfje op je buik wordt gelegd vergeet je nooit meer. er bestaat niets mooiers.
    Hier kreeg ik de tranen van in de ogen..Echt mooi gezegt! :)

Deel Deze Pagina