@ nen ja daar vraag je me wat hihi ik geloof iets met vluchtibformatie en communicatie ofzo en die operatie is wel heftig ze halen zijn hele slokdarm weg en maken een nieuwe van 1/3 van zijn maag. We wachten maar af hè meer kun je niet doen en hij word 2 dagen in slaap gehouden
@ Agneta.. ik denk ook dat ik het ga missen.. ben het nu iig nog niet zat! succes zo met de vk @ KIm.. heftig inderdaad zo'n operatie.. hopen dat het helemaal slaagd!
Goedemorgen kom net mijn bed uit rollen... slaap slecht 's 'nachts. Dreamer, dat is inderdaad je eisprong. Nen, Succes op stage! Kim, Sterkte! Chamaro, wat een schatje
goede morgen meiden jeetje wat een gebabbel mooie bevallings verhalen weer enge foto sam mooie foto van chanell uhm .. pff waterhoofd ik vergeet zoveel leuk opleiding tot dokters assistente bos ik had me aangemeld bij de hyves maar ik heb nog geen bevestiging gezien al een tijdje terug btw ikke ben gister met tel kwijt geraakt gewoon gekaapt door iemand toen ik 2 minuten niet oplette een telefoon die nog geen tientje waard is vrezelijkkkk
ukkie ja ik was het ook echt nog niet zat. mensen vragen nu aan me en??? blij dat die buik weg is?? nee helemaal niet. heerlijk vond ik het. mijn kleine hummeltje zo dicht bij me. mecha bah wat kinderachig zeg een telefoon jatten. vreselijk
Hey! Kom alleen ff gedag zegen! Ben alleen met Yentle vandaag, Kimo is voor t eerst weer aan t werk.. is wel ff wennen! Maargoed, ik wil wat aan t huishouden doen, dus moet maar gauw aan de slag voordat Yentle straks weer wakker wordt en zichzelf niet alleen kan vermaken of honger heeft *zwaai* Fijne dag allemaal!
Ja grappig is dat! Agneta. Zo verschillend hoe daar over gedacht wordt. Hier schopt ze niet tegen ribben, oid. Ligt ze lekker ingedaald (doet geen pijn) en heeft ze alleen af en toe de hik. Maar wil wel graag dat ze zo snel mogelijk bij me komt hoor. Ben zo benieuwd naar der!
goeiemorgen! @Kim, jeetje heftig zon operatie.. hopelijk gaat alles goed. @Dreamer, doe maar duur dan ze kunnen het maar eventjes aan hoor haha Ik had ook pijn aan mn eierstokken tijdens de eisprong, felle steken waren het en soms een aanhoudende zeurende pijn. Idd vooral als je hard gaat zitten ofzo. @Bos, ja mijn bevalling is ook vooral heftig geworden door mn eigen paniek, het overgeven, flauwvallen enzo. Kwa pijn was het laatste uurtje zwaar en het persen was maar een half uur gelukkig. Hoe was het bij de HA? @Ryanne, gelukkig beviel het werken weer @mariss, mooie fotos! Ze lijkt idd op jou @nen, ik weet het niet. Ik had wel drie eitjes toen ik zwanger werd dus misschien iets wat niet helemaal goed is gegaan.. Succes vandaag op stage! @sam, ziet er netjes uit! @Gaby, goed dat je aan jezelf denkt! Morgen ook al een lange dag..
Goede morgen meiden, Heb vanalles gelezen, maar weet niet wat ik onthouden heb haha, maar eens proberen te reageren! @angeta, wat een heftig verhaal zeg, nooit geweten dat ontsluiting dus ook weer terug kan zakken! Zwaar hoor! @ryanne, fijn dat je dag werken goed is bevallen, hoeveel dagen ga je werken nu? @mum hoe was jullie uitstapje gister avond? Kun je eigenlijk alweer zo veel doen nu, nadat je een ks gehad hebt? @gaby goed dat je nee gezegd hebt tegen je werk hoor, knap zelfs! je moet nu echt aan jezelf denken! @emma ook een heftig verhaal hoor meis, maar wel mooi dat je die steun zo goed ervaarde, likt me heel prettig! @ukkie fijn dat alles goed was bij de gyn meis! Wel balen dat je alsnog gewoon in het ziekenhuis moet bevallen zeg! @bos hoe was het bij de ha met lars? @dreamer, vandaag bellen voor de uitslag toch? Hopen dat het ook echt binnen is! @mariss, wat een lieve foto;s van chanell zeg, super! @kim wat moeilijk allemaal zeg! Je mnoeder kan vast goed je steun gebruiken, ook een beetje aan jezelf denken he! @sammie hoe is het nu met je buik meis? Sorry voor wie ik nog vergeten ben... Hier lekker uitgeslapen vanmorgen, had gister bijna niet geslapen weer dus was er wel aan toe Hoopten gister weer dat het begonnen was, had vanaf een uur of 4 tot vannacht 3 uur steeds weeen, maar echt super erger werden ze niet, wilde er niet op hopen, maar stiekem deden we het toch weer hoor En helaas, na 3 uur in slaap gevallen en vanmorgen weer weg
Ster, Had zo gehoopt je hier niet te zien vandaag.. Balen dat het niet doorzet grrrr. Met mijn buik gaat het goed alleen nog erg hard van de operatie maar verder goed
mooie foto van je meisje! @ kim spannende dag he zo'n operatie! @sam ook goede morgen, hier nog 1 die slecht slaapt @kristel lkkr aan de schoonmaak! hier nog 1 heb de slaapkamer goed gedaan, ramen, gordijnen gewassen kasten gesopt en opgeruimd, kan maar gedaan zijn voor de bevalling! vanmiddag komt mn schoonma onkruid wieden @all fijne dag vandaag!
@sammie fijn dat het goed gaat met je buik verder, wanneer is dat harde over? Ja had ook gehoopt hier niet te zijn vandaag, zou wel leuk zijn op de uitgerekende datum he! @ukkie succes met de adressen, groot werk he! @kanrboor, lekker verlof nu meis, heerlijk he! Geniet er maar van hoor!
@Nen: ik had dat dus gisteravond ook. Kon amper gaan zitten en aan sex moest ik echt niet denken! Heb het nog nooit eerder gehad, maar het lijkt me niet gezond als je het altijd hebt zo. Het kan ook op endo duiden volgens mij, zeker ook met jouw ongi pijnen altijd. Dus zou toch maar eens aan de bel trekken bij je gyn! @Gaby: super dat je voor jezelf hebt gekozen meis! Heb je ook echt wel even nodig nu hoor, anders loop je jezelf voorbij. Er gebeurd zoveel en zo snel allemaal, dat moet je de tijd geven. Dikke knuff meis! @Kim: zware dag vandaag dus. Sterkte meis! @Sterretje: jeetje, weer niks! En je hebt de 40 weken gehaald! Wie had dat gedacht he meis. Zal zo de goklijst is opzoeken @Bos: ben benieuwd hoe het is gegaan bij de dokter! @Agneta: kan me wel voorstellen dat je het zwanger zijn mist. Je hebt er toch 7 maanden bewust mee rond gelopen. Maandenlang getrappel gevoeld. En dan ineens niks meer in je buik hebben, dat is ook raar. Je moet geestelijk ook ontzwangeren denk. @All: vanmorgen naar de huisarts gebeld, maar uitslag was nog niet binnen. Morgenmiddag bel ik weer en hoop toch echt dat het dan wel binnen is. En gok dat mn eisprong is geweest. Voor de tempers: temp was 0,32 graden hoger vanmorgen. Wel raar dat ik het zo hard gevoeld heb dan! Echt nog nooit eerder zo gehad. Felle steken bij het zitten gaan en dat zeurde nog even na. Enne .. ondanks alle stress een ei op dag 14! Een cyclus van 26 dagen. Dat is lang geleden zeg
@ Sterretje.. is inderdaad groot werk! Moet ook alle lijntjes tekenen en uitgummen daarna.. Pff. maar we zetten door.. Nog 20 te gaan :-D
Bevallingspoll Sterretje08 - Uitgerekende datum: 22 september Denkt zelf: 23 augustus Dreamer83 denkt: 15 september Matta1986 denkt: 17 september Agneta denkt: 20 september Ukkie2009 denkt: 19 september Juffie2008 denkt: 19 september Chamaro denkt: 23 september Suus1987 denkt: 17 september Mumtobe21 denkt: 18 september Kristel86 denkt: 20 september Kim1988 denkt: 12 september Desiree1986 denkt: 16 september Sammie88 denkt: 11 september Knarboor denkt: 22 september Emma21 denkt: 14 september Hilli denkt: 15 september Ukkie2009 - Uitgerekende datum: 21 oktober Denkt zelf: 12 oktober Dreamer83 denkt: 9 oktober Mumtobe21 denkt: 15 oktober Sterretje08 denkt: 9 oktober Suus1987 denkt: 10 oktober Knarboor denkt: 13 oktober Emma21 denkt: 6 oktober Juffie2008 denkt: 28 oktober Sammie88 denkt: 1 oktober Desiree1986 denkt: 20 oktober Hilli denkt: 23 oktober Chamaro denkt: 19 oktober Kristel86 denkt: 18 oktober Knarboor - Uitgerekende datum: 31 oktober Denkt zelf: 21 oktober Dreamer83 denkt: 15 oktober, jongetje Mumtobe21 denkt: 18 oktober, jongetje Sterretje08 denkt: 20 oktober, jongetje Suus1987 denkt: 1 november, meisje Emma21 denkt: 3 november, meisje Juffie2008 denkt: 29 oktober Sammie88 denkt: 4 oktober Desiree1986 denkt: 21 oktober Hilli denkt: 28 oktober, jongetje Chamaro denkt: 2 november, jongetje Kristel86 denkt: 5 november Ukkie2009 denkt: 1 november Desiree1986 - Uitgerekende datum: 8 december Denkt zelf: 19 november Dreamer83 denkt: 25 november Hilli denkt: 1 december Suus1987 denkt: 10 december Chamaro denkt: 12 december Sterretje08 denkt: 8 december Kristel86 denkt: 2 december Ukkie2009 denkt: 5 december Emma21 denkt: 9 december Juffie2008 - Uitgerekende datum: 12 december Denkt zelf: Dreamer83 denkt: 1 december Hilli denkt: 12 december Suus1987 denkt: 6 december Chamaro denkt: 4 december Desiree1986 denkt: 10 december Sterretje08 denkt: 14 december Kristel86 denkt: 20 december Ukkie2009 denkt: 15 december Emma21 denkt: 18 december Suus1987 - Uitgerekende datum: 25 december Denkt zelf: 20 december Dreamer83 denkt: 22 december Hilli denkt: 21 december Chamaro denkt: 23 december Desiree1986 denkt: 27 december Sterretje08 denkt: 19 december Kristel86 denkt: 29 december Ukkie2009 denkt: 31 december Emma21 denkt: 18 december