Net trg van babymassage deze keer was ayden iets onrustiger maar nu slaapt hij lekker boven in zijn wiegje ik ga er zometeen achteraan want ben ook doodop @ gaby ja hij ligt aan de beademing en verder weten we nog niks ff afwachten hoe het verloopt deze week @ matta mijn opa is vandaag aan zijn slokdarm geopereerd die hebben ze eruit gehaald en een nieuwe gemaakt van een stuk maag hij heeft kanker op die plek en heeft al bestraling en chemo gehad mijn vader is voor 3 maanden op uitzending naar Dubai ik las dat je weer ongi geworden was, echt klote meid wektrusten allemaal
hey meiden Nou, was een hele drukke dag vandaag.. Net nu ik vandaag met Yentle alleen ben krijgt ze weer ontzettend last van haar reflux en was ze heel veel aan t huilen Na 2,5 uur aan een stuk huilen heb ik haar maar een zetpil tegen de pijn gegeven en een half uur later was ze gelukkig rustig en is ze in slaap gevallen. Maar wat was ik blij toen Kimo thuis kwam zeg! Even snel een paar reacties op wat ik tussendoor kort meegekregen heb: @Sam: Ohh wat schrikken van je moeder Ik hoop dat t gauw beter met haar gaat! Je hoeft je iig niet schuldig te voelen dat je er even niet bij kon zijn, jij kan er echt niks aan doen! @Kim: Heel veel beterschap met je opa, hoop dat hij zich gauw beter voelt! En sterkte met dat je je vader nu een tijdje moet missen @Mum: 10 kilo al! Gaat snel Enne, Yentle schrok in t begin ook van veel dingen hoor, nog steeds wel. Is op zich ook wel normaal he als je nagaat dat ze nu ineens allerlei dingen hoort die ze bij jou in de buik nooit gehoord heeft @De rest: Sorry, heb verder echt niks meegekregen.. Ik duik nu gauw mn bedje in! Slaap lekker allemaal
hee meiden ben ik even snel. Moet zo eerst langs de huisarts urine wegbrengen en dan door naar m'n gezin. Helaas is t net allemaal een andere kant op dus ben wel even bezig. Iemand idee wat bloed in urine kan betekenen? @Gaby, sterkte vandaag met werk meid! @Matta, balen dat je ongi bent geworden! Ik ga er vandoor! Nog even de hond uitlaten. Tot vanmiddag!
Goedemorgen! Hier ook alweer wakker. Ga er zo maar weer ff in. Vanmiddag komt een vriendin uit Leeuwarden met haar zoontje van 10 weken oud. Wordt vast gezellig. @ Gaby.. succes vandaag meid! @ Red.. Jij ook succes en werkse. Wat het betekend.. geen idee.. gewoon zo ff vragen aan de doktersassistent als je het inleverd.
Goeiemorgen meiden!! @ red, bloed in je urine kan een niersteen zijn. Heb ik vorig jaar december ook gehad. Toen had ik 4 +jes bloed ofzo...
@ sam, ben benieuwd wat er vandaag uit de onderzoeken van je moeder komt! @ mum, zo hee al 10kg kwijt! Goed zeg! @ matta, balen dat je ongi bent geworden. Geniet maar lekker van de chocoladeletters meid @ kristel, vervelend dat Yentle weer zo'n last kreeg van de reflux gisteren. Wat veel kindjes hier trouwens met maagzuurproblemen!! @ sterretje, en....? Gaat hij vandaag komen denk je? Ben benieuwd!! @ all, sorry als ik iemand vergeten ben. Zit op stage en ga maar eens aan de slag Liefs!
goede morgen allemaal .. wat is het vroeeeeeeeeeeg whaha niet meer gewent hoor jeetje.. @ gabi had niet gezien dat k al toegevoegd was hihi @ red sterkte en succes @ kim goed dat het goed verlopen is allemaal pff vergeet achtigg.. mja waren dan ook wel 20 paginas of meer kletskouzen hihi Hier gister de 20 weken echo gehad ..nou wat een teleurstelling maar 3 fotos en niet eens een goede profiel foto ennuh ze vergat het beentje op te meten ..het duurde maar 15 minuten mocht niet filmen met me eigen camera ... echt gewoon stom ze zei nog ja het is een meid maar ik kon het zelf niet eens zien doordat ze er geen goed beeld van liet zien ik vond het niet echt leuk ofzo maar .... ze is wel helemaal gezond ze is nu geen 6 maar nog 3 dgn te klein dat is niks dus .. ennuh alles is in orde hartje hersentjes orgaantjes alles is zoals het hoort te zijn
fijn dat alles goed was mecha! maar jammer dat het zo kort was! zo hier noge en daagje pedicuren alhoewel daagje paar klanten! en daarna ff schoenen ruilen als ze mn maat hebben
@ mecha, wat jammer zeg dat er zo weinig tijd werd genomen tijdens de echo en dat je helemaal geen mooie foto's mee hebt gekregen.. Wel superfijn dat alles in orde is! Dat is het belangrijkst he Ga je ook een pretecho laten maken?
@sam, dat klinkt niet zo goed.. hopelijk is het niks ergs!! @Juffie, ja kleintje had bij mij wel een beetje vaste tijden. Savonds en snachts was ie erg druk. Na de geboorte had hij ook een omgekeerd ritme eerst, het is nu wat bijgetrokken gelukkig. lekker dat je man een weekje vrij is! die van mij is dan ook weer een week vrij @Ukkie, die koekjes zijn zeer verslavend ja! Net als scholiertjes @Bos, mijn navel was ook nog een week geplopt haha, daarna is ie weer normaal geworden. Mooi dat lars zich zo goed heeft gedragen kun je elkaar tenminste verstaan hahaha @Kim, hoe lang duurt zon massage dan? Lijkt me ook wel leuk. Ik masser zn rugje sochtends wel altijd even als ik hem insmeer, lijkt ie wel fijn te vinden. @kristel, zielig dat ze last van reflux had, gelukkig was Kimo er saovnds weer. @gaby, werkse meid, vind het knap dat je het allemaal volhoud nu. @red, behalve bo en nierbekkenontsteking geen idee wat het kan beteken.. had Kim dat ook niet tijdens de zw? @Ukkie, veel plezier met je vriendin, gezellig! @mecha, jammer dat de echo zo tegenviel.. was bij ons ook zo. In 10 miuutjes was ie klaar Gelukkig was ze wel helemaal ok voor zover te zien @all, ik lag gister op bed, werd ik opeens wakker van de deurbel, om half 2 snachts ofzo. Bleef maar bellen Ik sneaky uit het badkamerraam kijken, zag niks. Stond wss onder het afdakje onder dat raam. Even later hoorde ik iemand om het huis lopen Onze slaapkamer is aan de achterkant namelijk en ik hoorde iemand aan de schutting, gelukkig zat die op slot..echt eng, had het hart in mn keel zitten. Ik naar beneden met het lampje van mn tel aan haha, durfde niet maar ja moest wel, alles nog maar even goed op slot gedaan enzo... Daarna werd Jorick wakker en die heeft de hele nacht gehuild, moest steeds kokhalzen en spugen. Ik ben dus brak haha. Ik had mark gesmst en die gaat kijken of ie misschien vanavond toch even thuis kan komen..
Goedemorgen * Zwaai, zwaai!* Volgens mij is mijn ei wel al geweest... maar wanneer Dan heeft de operatie toch baat gehad gelukkig Heb namelijk sinds vanochtend onwijze pijnlijke (.)(.)
@ emma, jeetje wat schrikken! Altijd eng he als Mark dan weg is... Pasgeleden was Jacob op oefening in Spanje (nouja, pas dat was in juni..) en toen werd die motor gestolen uit onze straat. Toen was ik als de dood dat ze bij ons ook zouden komen inbreken... en ik ben al zo'n held haha @ sam, fijn dat je ei toch is geweest! Maar jullie hebben zeker niet kunnen klussen of wel?
Nen, Aangezien ik niet weet wanneer mijn ei is geweest, weet ik niet of we goed geklust hebben, dus zie ik het wel.. De eerste keer was 2 dagen na de operatie... en 9 dagen voor de operatie de laatste. Daarna hebben we om de dag geklust, maar ga absoluut nergens van uit.
@ emma wat naar .. heb je niet effe geroepen ik neem aan dat een inbreker ofzo niet aanbelt.. mja iemand die je kent zou je mobiel proberen mhh heel appart ja laat hem maar ff een kijkje nemen vannacht en wat zielig dat hij zo ziek was
Goeiemorgen meiden, Hier lig ik dan ziekjes op de bank... Heb me ziekgemeld.. Eerst maar een beetje bijkomen.. Last van mn keel, buik (niet door de baby hoor) en kortademig (komt wel door de baby) Er kwam net een beetje bloed uit mn keel, vermoed dat het door het overgeven komt maar kijk het vandaag maar een beetje aan. Heb gister niet eens House gekeken, zo misselijk was ik.. @ Bos dank je wel voor de tip!! Ik ga maar weer kleinere porties eten :S pff heb 7 weken gewoon kunnen eten... @Sammie Heb je nog lopen klussen ondanks de operatie? Of begin je volgende maand weer? @ Emma wat Spooky zeg!!! Houd je het goed in de gaten? @ Mecha Wat jammer dat het zo tegenviel zeg. Was het bij je VK of bij een ander echo bedrijf... Jeetje maar een kwartiertje.. Nou is echt niet leuk! Maja aan de andere kant het is ook geen pretecho.. Maar dit is ook wel een beetje erg summier! @ Kristel Jammer dat Yentle gister dan zo'n last er van had, misschien voelde ze dat je alleen was en dacht kom laat ik even gaan huilen Wel fijn dat een zetpiletje dan werkt, ik zou dat nooit durven te geven aan een kindje.. Ben zelf een scheiterd voor zetpillen.. Ik had nog een vraagje voor jou Kristel: Toen jij zwanger was ging jij cakejes bakken voor in de vriezer. Hoeveel weken van tevoren (geboorte Yentle) heb je dat gedaan? Ik wil dat namelijk ook doen, maar weet niet zo goed hoelang Cake houdbaar is in de vriezer... Alvast bedankt voor jouw advies Nou heb een bakje yoghurt op, lig een beetje tv te kijken.. Weet niet zo goed wat ik vandaag meot doen.. Behalve op de bank liggen...