@knarboor: jij maakt er een bende van dus in huis haha @sammie: gaat de goeie kant op met je buik zeg @emma: lekker de boel de boel laten inderdaad...valt jorick niet in slaap in de auto?? @hier net alle versiering (slingers, ooievaar etc) weggehaald en alle kaarten ook...het is nu zoooo kaal in huis zeg.....
Mijn moeder heeft straks nog een scan, en krijgt anti-stollingsmiddellen, en als alles goed gaat mag ze vanmiddag weer naar huis. Ik moest namens mijn moeder iedereen bedanken voor de steun Ze vond het lief dat jullie zo meelevend waren
@Sam: wat fijn dat ze misschien straks al naar huis mag! Weten ze nu wat er achter haar longen zat dan? En wat de oorzaak ervan is geweest? Voelt ze zich al beter? En voel jij je alweer iets beter? @Bos: leeg is het dan ineens he! Gelukkig wen je daar ook weer snel aan.
Een longembolie. De oorzaak is waarschijnlijk van het vele hoesten, en ze voelt zich nu wat beter Nu het met mijn moeder beter gaat, gaat het met mij ook beter
@ Sam hopelijk knapt ze dan snel weer op. Gelukkig is het niet iets heel ernstigs zeg. @ Dreamer spannend hoor voor die uitslag, al heb je natuurlijk een vermoeden.. is je man thuis als je gaat bellen? @ Sterretje jammer dat de kleine man nog binnen zit! Hup hup kleintje kom je eens melden op de aardbol @ Emma succes met al die dingen die je nog moet doen! @ Knarboor wanneer begint jouw verlof dan? Ik ben nu een eitje aan het koken goed idee was dat van jou Ik schrok trouwens vanmorgen, ik liep echt van onder behoorlijk leeg het voelde niet aan als de afscheiding die ik normaal heb maar echt als vocht het kwam met scheutjes eruit.. het rook ook nog eens licht zoetig heb nog steeds geen idee wat het was maar het is nu weer gestopt dus was vast niks ergs.
@Dees: nee die is gewoon werken. Die hoort het vanavond wel Is het geen vruchtwater dan? Als je perst, komt er dan nog iets uit? Anders even de vk/gyn bellen om te vragen? @Sam: fijn dat jullie je beiden weer wat beter voelen. Hopelijk is ze snel helemaal opgeknapt!
@sammie wat fijn dat je moeder waarschijnlijk vandaag nog naar huis mag, dat is super meis! Doen ze nog iets aan de longembolie, of moet het vanzelf weggaan? @desiree mm lekker verse bolletjes, altijd een geod idee hihi Maarre is het geen vruchtwater geweest? Als je op je hand blaast en er nog komt, ff de vk bellen hoor! @bos oh dat is zeker kaal nu bij jullie dan, weer een raar gezicht na zo'n tijd dan he! @dreamer hoe laat ga je bellen? En ja oktober klinkt wel leuk toch
@Ukkie: Ooh dat zijn lekkere koekjes hé. Ik vind ze ook helemaal geweldig. Mijn vriend lust ze niet graag, dus dat hele pak is voor mij alleen @Emma: Ik zou ook bang zijn. Brrr. Als het iemand bekend was, zou hij/zij dan niet even naar je gebeld hebben ofzo? @Filmen bij de echo: Waarom mag dat niet? Wij kunnen gewoon een dvd'tje meenemen en daar wordt heel de echo opgezet. @Sammie: Jeej, fijn dat je moeder zich al wat beter voelt. Ik ken dat, het gevoel dat als het met je moeder beter gaat, het met jou ook beter gaat Mijn moeder heeft een hartprobleem, nu na anderhalf jaar weten ze nog niet exact wat er aan de hand is. Maar ze is al zovaak het bewustzijn daardoor verloren, waardoor ze soms heel erg lelijk valt. De ene keer moet ze weer naar het zh voor haar hart, de andere keer voor de letstels die ze heeft opgelopen door het flauwvallen. Er is bij haar nu een of ander toestel geplaatst dat alles wat haar hart doet registreert. Ben dus heel benieuwd wat daar uit gaat komen.
@ dESiree, Klinkt wel als vruchtwater ook omdat je zegt dat het zoet ruikt.. Even navragen bij de Vk? Ik heb net boodschapjes gedaan lig nu even op de bank met een boterhammetje en wat drinken.. Heb vreselijke dorst vandaag!
Weet iemand of je smeerbrie/smeercambert mag eten tijdens een zwangerschap?! Want ben al sinds het er is aan verslaafd, en zou het graag door willen blijven eten mocht het zover zijn..
Hey meiden, @Dreamer: Hoop dat er wonder gebeurt is en er toch iets gevonden is! Ik probeer straks nog even langs te komen voor de uitslag @Juffie: Ik heb de cakejes gemaakt rond 35/36 weken zwangerschap en nadat ze afgekoeld waren meteen in de vriezer gedaan. Daarna gewoon normaal laten ontdooien en ze zijn prima te eten dan @All: Sorry dat ik zo weinig meeklets de laatste tijd.. Heb t gewoon zó druk! Net nog op nacontrole geweest bij de gyn die bij de bevalling was.. knip en alles zag er goed uit En voor de rest zou ik bij een tweede zwangerschap onder controle van de gyn mogen en hoogstwaarschijnlijk in t ziekenhuis moeten bevallen.. Ik heb er total geen problemen mee! Ik vond t maar helemaal niks bij de vk namelijk, veel te primitief (in de zin van dat je t maar allemaal zelf moet uitzoeken)...
Goeiemorgen ayden heeft mooi 5,5 uur doorgeslapen maar 2 uur later werd hij gillend wakker denk een nachtmerrie dus toen heeft hij naastmij gelegen @ sammie geloof het wel hoor dat is toch gepaterisseerd ofzoiets... Schrijf het geloof ik helemaal verkeerd maar dat moet op de verpakking staan @ matta nee geen oorlog vanuit daar vliegt het vliegverkeer door naar Afghanistan en dat word daar geregeld. Mijn opa had vanochtend aan de telefoon al een paar woordjes gesproken tegen mijn oma ze hebben hem eerder van de beademing gehaald. Heb ayden nu voor het eerst boven liggen, hij slaapt maat heeft al 2 keet even gemekkerd en toen ik hem zijn speen gaf en een aai slieptie weer verder hopelijk slaapt hij nog ff dan kan ik nu de koelkast gaan uitsoppen moet nodig gebeuren
@ vragen babymassage het duurt ongeveer 20 minutjes en zijn 3 lessen. Nu ze zo klein zijn houden ze langer niet vol dus doen elke keer een beetje
@ sammie de meeste brie die je in Nederland koopt kan je gewoon eten maar op de verpakking moet het staan (au lait cru mag niet) @ kristel hoe is het nu met je baarmoeder, of kunnen ze daar nog niks over zeggen? Primitief is het vaak in Nederland met de zorg moet ik zeggen Ik heb trouwens geen last meer gehad van iets wat benende eruit kwam lopen en ook geen pijn ofzo.. als ik op mijn hand blaas ook niet.. het was trouwens doorzichtig vocht ik denk zelf toch afscheiding maar dan in andere substantie zeg maar. Ook nog de baby gevoeld tussendoor maar ik houd het wel in de gaten hoor als het straks weer is bel ik ook de vk. ik ben al als de dood omdat ik ook dagelijks van die ongi krampen heb door me hele baarmoeder heen, maar dat was ook niet erg volgens de vk.. Ik ga ff shoppen nu moet een paar dingetjes halen.
Président site: 1. Kan ik Président kaas eten als ik zwanger ben? A: Ja, alle Président producten die verkrijgbaar zijn in Nederland zijn namelijk gemaakt op basis van gepasteuriseerde melk.
@ Desiree Dan is het goed, maar we houden je in de gaten hoor!!! Weet iemand hoe je tomaten makkelijk kunt ontvellen? Je moet Ze dan toch even in kokend heet water gooien? Of heb ik dat mis?
Trouwens bij de AH is het brood in de aanbieding.. Heerlijk vers brood voor een euro, met zo'n knapperige korst. En 2 kilo kaas voor 6,90 Kortom ik ben erg blij..