@ Juffie.. geen idee.. @ Sammie.. Ja de meeste kazen in NL zijn gepasturiseerd.. dus dat mag je gewoon eten Fijn van je moeder zeg! @ Desiree.. dat was ff schrikken.. ik heb dat ook 1 x gehad en het rook ook zoetig.. vk is toen geweest bleek het gewoon ook afscheiding of urine te zijn.. iig geen vruchtwater :-D @ All.. Duurde het bij jullie ook zo lang voordat je een keer geld ziet van het UWV? Hier moet ik sowieso nog tot 7 oktober wachten voordat er uberhaupt iets gebeurd.. Vind het echt belachelijk! Nu kunnen wij het makkelijk redden van 1 inkomen maar stel nou dat dat niet zo is :-S dan zit je wel mooi met je handen in je haar!
@Sam: Dat is van President he? Dat mag gewoon Ik hb me ook scheel gegeten aan brie (nog steeds, vind het superlekker ) Hoop dat je moeder gauw naar huis mag en dat ze zich gauw beter voelt @Kim: Fijn dat Ayden lekker doorgeslapen heeft ZO kom je zelf ook aan je rust toe @Desiree: Ja daar heb je helemaal gelijk in Ik wil ook gewoon niet meer naar de vk, helemaal niet met hoe t er nu voor staat met mn baarmoeder.. En ik ben gewoon bang dat een eventuele tweede zwangerschap net zo moeizaam gaat en ze me gewoon zo lang rond laten lopen weer. Nu dat ik bevallen ben staat mn baarmoedermond ook open (is normaal) dus nu zou ik ook ingeleid kunnen worden mocht t nodig zijn.. En een VK stuurt je daar niet zo snel voor door. Met mn baarmoeder gaat t nog hetzelfde, het duurt echt lang voordat t weer vanzelf goed kan komen.. Als je je zorgen blijft maken, gewoon de vk bellen he. Liever een keer te vaak dan een keer te weinig! @All: Wat ik nog was vergeten, ik mag sowieso bij een tweede zwangerschap weer vroege echo's laten maken bij de gyn, net als bij deze zwangerschap ivm de eerdere miskramen. Dat is echt wel een opluchting! (had deze keer met 4 weken een echo en met 6 1/2 week) Ben nu weer gauw weg.. Moet kolven en moet maar weer eens wat aan mn 'werk' gaan doen Wil graag weer wat geld verdienen
@ Ukkie Als je het doosje dicht laat kan het best lang denk ik.. Ach ik vind dit wel eventjes genoeg ik eet alleen kaas thuis.. En sinds ik zwanger ben eet ik wel meer kaas, maar daar moet ik ook mee oppassen wil niet te dik worden.. Moet er straks ook weer af :S vorige keer was ik 4 kilo gegroeid, maar nu zag ik dat er al weer een kilo af was.. Het wisselt bij mij best wel.. Ik snack nu gewoon alleen maar groenten is ook beter voor het kleintje Heb een beetje een augurken tik..
De mensen die nu zo blij zijn met de brood/kaas aanbiedingen van de Ah komen duidelijk nooit bij de Lidl Daar heb je altijd 2 kilo kaas voor nog geen 8 euro. En die blijft langer vers en lekker dan die van de AH/C1000. @Kristel: fijn dat je dit alles alvast weet! Scheelt een hoop zorgen denk. @Sterretje: ja ik vind oktober wel een mooie maand Maar hoop voor jou toch op een septemberbeeb meis @Dees: beter 10x teveel bellen dan 1x te weinig. Dus bellen als je het niet vertrouwd he!
@ Dreamer Ik lust de kaas van de Lidl niet, vind het persoonlijk naar plastic smaken.. Brood koop ik er wel eens maar ik mis dat knapperige ovenverse korstje...
@Juffie..ja ik eet ook veel meer kaas dan voorheen.. en hier schommeld het gewicht ook heel erg hoor... nu 6 kilo aangekomen dus nog steeds min 4 kilo dus ik vind het wel prima. Augurken! Hmmm lekker Ik ga er een op mijn broodje kaas leggen! @ Dreamer.. klopt. Lidl is goedkoper alleen moet er voor omrijden terwijl de Appie hier naast zit dus heb ik nooit zin in (te lui )
@ukkie: ik krijg gewoon salaris van mijn werk...en het uwv stort het geld aan mijn baas. vervelend dat je zo lang moet wachten op je geld.. hier alle ramen gezeemd binnen (beneden) buiten had ik gister al gedaan...ben best goed bezig al zeg ik hetzelf...handig als vriendlief nog thuis is...geloof dat hij al 10x de speen is wezen geven aan lars haha..kan ik mooi ff wat doen in huis voordat hij weer gaat werken volgende week.
Zo nu zit ik zo vol als een tonnetje! Heerlijk! @ Juffie.. hoe voel je je verder vandaag?? Ik ga morgen ff naar de HA voor mijn bloeddruk. Begin nu ook last van vocht te kriijgen en hoofdpijn. Vertrouw het dus niet. Ff naar de assistent om te laten meten. Als hij weer zo hoog is dan ga ik de gyn bellen.
@ Bos.. ja daar kon ik ook voor kiezen maar aangezien vandaag de laatste officieele dag is van het detacheringscontract heb ik gekozen om het rechtstreeks aan mezelf te laten uit keren. Het maakt ook niet uit. Ik bedenk me ineens dat ik sinds vandaag werkloos ben haha. Niet eens aangedacht. @ ramen goed van de ramen zeg. Moet hier ook maar heb er geen kracht voor dus laat de glazenwasser maar weer langskomen.
@Bos: Wow, dat gaat snel bij jou! Goed bezig @Augurken: Hihi, kheb er ook net een paar gegeten Zo lekker. Mmmm. Ik doe ze ook altijd op mijn kaas