Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mummie2be

mummie2be Lid

Jul 3, 2009
    82
    0
    0
    Nog 1 vraagje...waarom kunnen jullie geen volledige bv geven eigenlijk?

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Heyhey,

Wil ff iedereen een fijne nachtrust toewensen!
    Heb niks teruggelezen, sorry.. Yentle is echt een handenbindertje ;)

@Chamaro: Ik stuur je morgen wel ff een pb erover!

@Eva: Fijn dat Senne het zo goed doet! Hij is echt een sterk mannetje :D
    Hier is t in de kraamweek verkeerd gegaan met de bv, Yentle wilde niet aan de borst drinken en ik wildeo p dat moment niet kolven ivm dat ik niet lekker in mn vel zat. Ze heeft toen dus kv gehad, 2 weken. Na 2 weken ben ik pas begonnen met bv, productie was 0,0 en heb t opgekrikt door heel veel te kolven (en kolf nu ook alles omdat ze de drinktechniek kwijt is door de fles), maar heb nog steeds niet altijd genoeg. Dus vandaar ;)

@All: Slaap lekker allemaal! :)

p.s. @ Dreamer: Hoop echt dat de uitslag morgen wel binnen is en dat je maar verrast mag worden erdoor :D

3. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    @kristel
    Haha ik heb het al haha hoeft niet meer :p
    Maar ik heb er 1 gedownload en dan kan ik 30 dagen proberen.
    Heb jij dat ook? Of heb je der 1 gekocht?

4. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

goedemorgen...hier super goed geslapen.. maar veelste vroeg op..

dreamer: ja een ronde oeps foutje.. en ik mag wel van de nod lijst af hoor.. klopt toch niks meer van,.

5. blondoniempje

blondoniempje Actief lid

Mar 30, 2009
    272
    0
    0
    Project Secretaresse
    Breda
    Goedemorgen,

Nou hier helemaal niet goed geslapen... onze pup heeft heel de nacht liggen blaffen omdat er aan de overkant weer bonje was..

achja ventje si net naar zn werk ik kijk ff rtl gemist ATWT en dan ga ik meestal nog n paar uur terug dus mag niet klagen

6. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

Sep 9, 2008
    2,622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    wel gelezen maar meot nu meteen naar het werk.. heb zooooooo slecht geslapen vannacht.. de kleine was steeds aan het schoppen, ik had het heel erg warm, was kotsmisselijk en lag de hele tijd te piekeren.. ik kon gewoon ook niet in slaap komen..
    Hoop dat ik het een beetje vol hou vandaag.. :(

Vanavond naar een verjaardag (gaby ook he ;) )

Maar dat word gelukkig niet heel erg laat..
    Nou ben ervandoor.. want moet aanrijden naar het werk.. fijne dag allemaal!!!

7. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    @Knarboor, je kunt het wel combineren maar er is wel een kans dat je productie wat terug loopt. Maar dat kun je wel weer opkrikken door vaker aan te leggen.

'k Zal zometeen naar m'n kolvende kraamvrouw ;) Hopelijk heeft het voldoende effect, plast de kleine en is ze niet meer afgevallen. helpen jullie duimen? Dan is 't allemaal even wat leuker en gezelliger voor we naar bijvoeding moeten grijpen.

@Eva, fijn dat alles zo goed gaat met Senne!

Ben hier nog echt moe. M'n buik doet soms ook een beetje zeer,beetje spierpijn achtig gevoel.
    Manlief heeft een leuke rekening binnen van de tandarts, zal ik 's even declaren.

Tot vanavond!

8. blondoniempje

blondoniempje Actief lid

Mar 30, 2009
    272
    0
    0
    Project Secretaresse
    Breda
    @kristel
    ja ik lig n beetje te denken in bed.... bevind me in een moeilijke situatie;)

9. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

10. juffie2008

Morguhh meiden,

Hier een erg verrotte nacht gehad, ik denk dat we last hebben van vlooien op een of andere manier.. Zo maar het hele bed verschonen.. Of het is een klein mugje wat mij helemaal lek prikt! Word helemaal gek van de jeuk!!!

ook was het midden in de nacht erg warm in onze slaapkamer waardoor ik geen slaap meer kon vatten :S Voel me gebroken..
    Eerst maar eens een kopje thee en dan rustig wakker worden, vinden jullie ook niet?

11. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Goedemorgen dames,

Even een ego bericht, ik heb geen tijd om terug te lezen.

Vannacht is het helemaal mis gegaan.. zo'n buikpijn en hoofdpijn dat wil je niet weten! Net bloeddruk weer gemeten en die was weer te hoog 160/90. Net gyn gebeld. Moet direct komen en aan de CTG, bloed en urine onderzoek.

Heel vervelend. Zeker het feit dat manlief niet in Zwolle is maar in Adam. :(

einde ego bericht

12. juffie2008

@ Ukkie

Sterkte meid!! Hopen dat alles toch goed komt... Knuff!!!

13. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

Sep 9, 2008
    2,622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @ukkie: hoop voor je dat het goed komt allemaal.. laat je even weten wat er aan de hand is..

@juffie: jij ook al slecht geslapen.. Het is denk ik gewoon benauwd geweest vannacht..

@redd: ik zit ook nog te wachten op rekeningen van de tandarts.. moet er nog 2 krijgen.. 1 van mij en 1 van manlief :p

@kristel: en slaapt ze nog?

@blondoniemje: waarover lig je zo te denken?

@all: ik duik even terug mijn bedje in.. straks weer werken.. moet ik toch even een beetje uitgeruster zijn.. ben kapot.. hoop dat ik kan slapen.. meestal niet namelijk zo overdag..

14. Hilli

Hilli Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    1,864
    0
    36
    @Dees: Jeej nog eventjes geduld en je hebt de meubels. Ga je foto's spammen? :D

@Dames die zo slecht hebben geslapen. Balen meiden :( Is nooit leuk.
    Ik heb redelijk goed geslapen, alleen heel druk gedroomd en ook niet zo fijn. Iedereen was kwaad op me en ik had helemaal niets gedaan. Ik was echt zo hard aan het huilen en voelde zoveel onmacht. En met dat gevoel werd ik ook wakker. Niet zo leuk :) Gelukkig voel ik me nu al wat beter :)

@Ukkie: Jeetje meid, gelukkig mag je meteen naar het ziekenhuis hoor. Goed dat ze het allemaal willen opvolgen.

@Suus: Hoop dat je meteen in slaap valt als je hoofd je kussen raakt! Ik kan best goed slapen overdag :D Geen enkel probleem mee :)

Ik moet vandaag pas om 11 uur naar school. Wel lekker, kon ik nog eens uitslapen :D
    Nu nog snel wat taken maken.

15. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen!

Ukkie, Sterkte! En mochten het weeen zijn, succes!

Hier gaat het niet lekker, heb zo'n enorme buikpijn bij mijn navel dat ik alleen maar kotsnijgingen heb, en weet echt niet waarvan..

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Bos: Ja idd schattig, maar zeker vermoeiend! helemaal in mijn situatie, ik moet
    echt tussen de middag even slapen maar als Dimara zo aan het jengelen is lukt dat gewoon niet!
    Ze is niet echt aan het omslaan, verder is ze idd heel lief maar ze heeft gewoon mamahonger denk ik :p

@ Ukkie: tjee dat is schrikken, hoop dat alles goed is en ze je weer naar huis
    laten gaan!

Zo ga even wat dingetjes bestellen bij de prenatal, die mama mazzeldagen komen goed uit zo :p

17. juffie2008

@ Mum

Ja leuk he die mama mazzel dagen.. Ik ga deze week ook nog even wat dingetjes kopen!

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Juffie: ja haha... baal er wel van want niet alles is te koop in de webshop, maar ja echt shoppen doen we nog maar even niet!

19. juffie2008

@ Mum

Nee jij blijft lekker rond je eigen huisje :D Misschien kan je je mannetje op pad sturen?

Mijn man begon al te zuchten dat ik naar Prenatal wilde, hahah hij dacht dat gaat me weer geld kosten ;)

20. juffie2008

Ja ik weet duizend procent zeker dat we vlooien in huis hebben.. Heb even gekeken hoe vlooienbeten er uit zien en nu zie ik dat dit wel erg op mijn plekjes lijkt.. Kortom zo maar alles even gaan wassen... :( Heb ik helemaal geen zin in...

Share This Page