Trouwens wat de kraamhulp ook zegt ons kleintje gaat straks lekker om en om op de zij slapen.. Ik zag nu een handig hulpmiddel zodat het kleintje niet kan omrollen, kan je dit gewoon aanschaffen? Niet dat je straks te horen krijgt dat het perse anders moet liggen? Ik neem aan dat de ouders wel mogen kiezen hoe de kleine moet/ mag liggen?
@ Juffie bah vlooien, hoe komen die nou bij jullie in huis terecht? Mijn man zucht ook altijd als ik wil babyshoppen hij ziet de kassa's al rinkelen.. ik had trouwens nog geld in me portemonnee dus ik red het wel tot vrijdag als het goed is. Mams gaat straks toch mee naar prenatal en die wilde ook weer wat geven voor in de box (we hebben geeneens een box maar goed) @ Hilli oe die nachtmerries komen me bekend voor. Hier ook vannacht heel raar gedroomd. @ Ukkie sterkte meid dat klinkt echt niet goed!! Hou je ons op de hoogte? @ Mum daar baal ik ook altijd zo van dat niet alles op de webshop staat. @ Matta iedere keer zie ik weer dat je wat hebt gekocht he mijn man heeft ook zo'n skull candy koptelefoon.. schijnt heel goed te zijn. @ Chamaro anders een crack zoeken op internet ervoor. Kijk wel uit want het zijn vaak van die sites waarachter trojans en irri virussen schuil gaan. @ Kristel lekker bijgeslapen inmiddels?? @ Red hopelijk gaat het nu beter met die kraamvrouw! @ Eva Senne is nog wel klein maar gelukkig groeit ie goed en gaat het goed allemaal. Ik kan geen volledige bv geven ivm medicatie waar ik aan zit. Na inname heb ik een piek waarbij er teveel van de medicijnen in bv zit. Het zal wel moeilijker zijn combi voeden maar ik ga het proberen en gewoon flink mijn best doen. @ Sammie vreemd die buikpijn en kotsneigingen.. hopelijk zit het daarbinnen wel goed.. @ slapen hier werd ik ook regelmatig wakker, maar dat is iedere nacht. Na 5 minuten lig ik alweer te ronken Ik was gisteravond trouwens weer als de dood, kreeg krampen om de paar minuten en het trok ook nog eens wat door in mijn rug en benen. Ik heb echt het idee dat dat voorweeën zijn hoe voelen die aan meiden? Ik ga woensdag naar de vk ik ga mijn angst op tafel gooien en niet meer weg voordat ze heeft gekeken of de boel nog wel potdicht zit daar beneden.
@desiree: ga jij ook helemaal geen box neerzetten? .. hoop niet dat het voorweeen zijn :S @juffie: he bah.. vlooienbeten.. jakkie.. @all: ik denk dat ik zo maar weer ga werken.. heb half uurtje geslapen net.. voel me toch net iets fitter.. Ik mocht komen voor de tussenschoolseopvang maar het was net perse nodig maar vind het wel lekker om even bezig te zijn zit straks nog lang genoeg thuis
Hahah desiree, ik zie je al echt bij de VK, kijken en anders ga ik niet weg Nee goed hoor meis dat je op je strepen staat.. Onze Vk zegt altijd we zien je liever een keer teveel als 1 keer tekort... Onthoud dat he? Ja vlooien, ik denk van de buurhond... Hij rent nog wel eens naar binnen bij ons, geeft in principe niks maar dit vind ik niet zo fijn.. Zij zeggen dat hij geen vlooien heeft maar een huidaandoening.. Nou zolang zij niks aan de vlooien doen mag de hond hier niet meer naar binnen en mag mn man hem niet meer aaien. Want wij laten vaak die hond uit, tsja en het kan ook op je kleren zitten he?! @ Mum Handig he van die moeders?! Mijn vader vroeg gister wat wij nog wilden, tsja we hebben bijna alles al.. schaam schaam.. maja tweedehands gekocht dus.... en aangezien ons kindje waarschijnlijk heel groot is wil ik ook niet teveel kleertjes in maat 56..
Auch! Die kleine schopt heel hard tegen mn rib... Pff en ik maar gek vinden dat ik nauwelijks zin heb in eten laat staan het binnen houdt..
@ Juffiie: dat zal helaas niet gaan want die ligt doodziek op bed! @ Dees: ja echt kl*te is dat, vorige keer stond er in het boekje in de WIJ ook een voetenzak voor in de maxicosy voor 15 euro, maar die staat dus ook niet op de site klinkt idd als voorweeen... hoop het niet voor je meid! ik kijk gewoon scheel van vermoeidheid, beleef alles een beetje in een waas, heb ook het idee dat ik daardoor niet optimaal van ons meisje kan genieten
@ juffie: nee, en buiten dat heb ik niet echt iets perse nodig, en shoppen doe ik het liefst zelf weet ook niet wat ze hebben in de winkels! heb al wat leuke dingetjes online besteld!
@Mum: Hier nog een die scheel kijkt van vermoeidheid... Yentle is alweer moeilijk aan t doen sinds ik hier wat gepost heb dus heb nog steeds niet kunnen slapen.. Niks helpt.. Fles niet, speen niet, haar bij me dragen niet, rondlopen met haar niet, haar naast me in bed leggen niet.. *zucht* Ondertussen ook nog 2 uur flink liggen krijsen.. Ik heb iig alweer bij Kimo aan de telefoon uit moeten huilen.. Pff, ik ga maar weer, want ze begint weer.. Hopelijk is deze dag snel voorbij want ik vind het echt zwaar zo in mn eentje als ze zo moeilijk doet aangezien ik lichamelijk ook niet 100% fit ben..
@ Kristel He vervelend meis dat Yentle zo blijft huilen! Komt dit door de reflux of heeft het een andere oorzaak?
@ Kristel: Dikke knuff meid! Dimara laat ons s'nachts gelukkig slapen dus dat is ons geluk! ik heb met je te doen meid, hoop dat Yentle snel weer een tevreden meisje is! Gisteravond zo'n mooi moment gehad... Ik zat er even doorheen nadat ons meisje met kracht een groot deel van haar flesje eruit had gespuugd, dus moest ff janken(verlate kraamtranen??), zit op bed met Dimara in mijn armen en er valt een traan van mij langs haar kinnetje af in haar nekje, krijg ik me daar toch een mooie grote glimlach van haar!! zal wel een stuiptrekking geweest zijn maar toch, t was zo'n mooi moment!! ik heb trouwens bij haar geboorte gehuild zonder tranen (ze kwamen niet ) en daarna helemaal niet meer gehuild van geluk, is dat raar?
@ Mum, Nee das toch niet gek? Iedereen reageert er weer anders op toch? Wat lief dat Dimara een mooie glimlach aan je gaf, ik geloof echt dat het geen stuiptrekking was hoor, maar dat ze zag dat je een dikke lach nodig had
Goedemorgen meiden Hier helaas vandaag weer van de partij! @mum het klinkt heel mooi, het moment met die lach van Dimara, of eht zo moest zijn hoor! @juffie he bah vlooien, vreselijk vind ik ze! @ukkie heel veel succes bij de gyn meis, hoop dat het meevalt, wel fijn dat je gelijk mocht komen zeg! @dreamer, ik duim voor de uitslag, hopelijk is het er vanmiddag! @kristel dikke knuffel meis, het valt soms niet mee he! @bos fijn dat het leuk was de visite gister, toch altijd raar als je mensen niet kent die dan op bezoek komen he! @sammie hoe is het nu met je buik meis, raar dat je zo misselijk bent zeg! Goed in de gaten houden hoor! Hier he;aas met hoofdpijn opgestaan, heb het gelijk al gehad voor vandaag Ben het wachten zo zat! Wanneer komt hij nu eens
@SUUS, Mijn ventje is echt super...nog meer dan ik me ooit heb kunnen wensen alleen hij heeft een hele vervelende ex die tegenover me woont en waar ik hele dage last van heb..ze woont daar met n andere meid nu en zijn allebei drugsverslaafd heel vervelend heb geen moment rust kan me honden niet normaal uit laten en gister hebben ze maar verzonnen en uit het raam lopen gillen dat als me ventje werken is ik met een marokkaan vreemd ga.. ZO triest en nu ben ik bezig met n andere woning ik krijg alleen mijn loonstroken niet ingescand ZOOOO irritant
@knarboor was het maar zo;n feest! ZIt er allemaal niet in steeds helaas Hoe bevalt ej verlof, lekekr veel tijd voor alles zeker nu?
@ Sterretje: aaahhh meis toch, k weet hoe je je voelt dat je hier nog steeds rondhangt!! ik hoop dat jullie mannetje zich snel laat zien hoor!! *doet de bevallingsdans voor Sterretje* Was echt een fantastisch moment!! als ik eraan denk wordt ik weer emo...
@Sterretje: bel je even de vk? Hoofdpijn icm je hoge bloeddruk is niet goed hoor meis, zeker zo op het einde niet. @Ukkie: sterkte meis! Hoop dat alles goed is. @Sam: berichtjes nog gelezen over geld? Balen van je pijnen. @Kristel: balen dat Yentle weer huilerig is. Kan ook erger zijn omdat ze jouw gevoel aanvoelt he. Hoop dat ze snel weer beter in der velletje zit! @Gaby: je zat 2 rondes te ver Je ging met ronde 13 de ICSI in. Toen werd je ongi, dus ronde 14. En nu ongi na de ICSI, dus ronde 15. Maar ik zal je eraf halen als je dat wilt. Geef je zelf aan wanneer je er weer op wilt meis? Gaat het een beetje met je verder?
hoi wel teruggelezen maar weinig onthouden sorry @ster: ja is altijd raar als je 'vreemde' krijgt in je eigen huis... @eva: met mij en mijn mannetje gaat het lekker hoor..hij is wel onrustig overdag en kom aan weinig dingen toe maar ach zal vast wel weer beter worden..hij heeft misschien ook koemelkallergie...we testen nu andere voeding maar kan twee weken duren...jee zeg senna in maatje 44...Lars heeft al shirt 62 aan... @oma: kon je vandaag nou weer bellen? iemand nog plannen vandaag?
@ Sterretje... Ik had nooit gedacht dat er weer eentje boven de 39 weken uit zou komen... Kom op, ventje, ga eens even de wereld verkennen!!! Je mama wil je graag nu knuffelen!!!