Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    mum: dat heb ik ook nog wel eens aan 1 kant...hier lekker broodje frikandel eten..

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Kristel: Ow ja dat is nog steeds wel heel duur...
    En zo'n gewone schommelstoel van Graco, is dat niks?

@ Bos: Ow lekker :D ik denk dat ik ga kijken of ik iemand kan strikken die vanavond frietjes voor ons wil halen :p

3. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Kristel,

Als je langer dan 2 jaar in de ziektewet zit, en of een wia-wao, wajong uitkering hebt krijg je 350 euro extra omdat ziektekosten niet meer aftrekbaar zijn via de belasting.

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Hmm, zie bij de babydump eentje voor €69,- Misschien dat we die dan maar eens gaan kopen! (als die een beetje goed is natuurlijk)

Bedenk me net dat ik nog helemaal niks heb gegeten door alle drukte.. pfft.. Yentle slaapt nu eindelijk dus ik ga gauw even wat eten..

5. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    eetse

6. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    Goeiemiddag! :D

@Ukkie, dat klinkt niet zo goed...

@Mariss, zo jouw meisje heeft lang geslapen dan haha

@Mum, niet schuldig voelen omdat je niet om een 'roze wolk'zit hoor.
    Je bent gewoon hartstikke moe en je hebt ook geen tijd om bij te komen..probeer zoveel mogelijk alle hulp aan te nemen of te vragen en zo toch wat rust te pakken.
    Dat je niet gehuild hebt is niet raar.. heb ik ook niet gedaan. Het is gewoon zon onwerkelijk iets..ik was meer helemaal onder de indruk. komt allemaal wel, je hormonen zijn nog helemaal in de war he.

@Sterretje, ga je nog bevallen hoe zit het :p

@Kim, misschien een regeldag(en)?? het is ook niet niks nee opeens alleen voor hem, misschien is het even wennen.

@Dreamer idd belachelijk dat een man zo weinig vrij krijgt.. mark was 2 weken vrij, dat is echt wel fijn dan. Helemaal in het geval van mum denk ik.
    jeetje nog geen uitslag :(

@Bos, ja helpt het laten huilen? Heb je hem dan ingebakerd?
    Gelukkig helpt het, ik laat hem niet langer dan 1 minuutje ofzo huilen, anders word ie helemaal overstuur, vind ik zielig.

all, mn zus was hier vandaag en die had wat mee voor reflux baby's (heeft Jorick ook last van ) dit laken Slaapwikkel Snoozzz voor veilig slapen - www.schatteboutjes.nl . Dan kun je het bedje veilig schuin leggen en komt het eten niet omhoog. Heb het vanmiddag geprobeert, ben er nu 1 aan het bestellen.. ideaal..

7. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    * BUDDY NIEUWS STERRETJE*

Ze zit nu bij de gyn, en bloeddruk is erg hoog misschien toch zwangerschapsvergiftiging.
    Zo meteen word er gekeken hoe het met de kleine gaat, en hopelijk straks meer nieuws.

8. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @emma: ja ik heb hem ingebakerd....en ja het huilen helpt wel...vind het ook niet leuk om te doen maar goed....anders blijf ik lopen en dat helpt ook niet
    als je een handdoek ofzo onder het matrasje legt kan er toch ook niet zoveel gebeuren zonder die doek??
    wel handig dat er iets voor is..

@sterretje: oh jee hopen dat de kleine maar gewoon snel komt dan...

@mum: niet schuldig voelen hoor...ik heb ook niet gehuild tijdens of na de bevalling...alleen dag vier wat kraamtranen thats it...je hoeft niet altijd altijd je tranen te laten zien om te laten weten dat je gelukkig bent...

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Emma: Thanx voor je reactie meid... heb nu bijna dagelijks een huilbui en
    voel me overal schuldig over en ben bang dat ik alles fout doe! Als Dimara huilt
    ben ik bang dat ik haar pijn heb gedaan en dat soort dingen...
    Het zullen idd de hormonen wel zijn!

Hebben jullie kindjes ook van die koude handjes? die van Dimara zijn soms helemaal blauw... ik stop ze steeds onder haar dekentje maar dan wordt ze boos als ze ze er niet onder vandaan krijgt! k lees overal dat het geen kwaad kan, maar vind het zo zielig!

Heb vanmorgen lekker even wat leuke kleertjes voor Dimara geshopt in de prenatal webwinkel. een jurkje, 2 shirtjes, een broekje een maillot en laarsjes (vond ze zo schattig :p) wilde eigenlijk ook dat truitje uit de nieuwe collectie die Yentle ook heeft maar die is uitverkocht :(

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Sterretje: Jee toch misschien zwvergiftiging, hoop dat je nu spontaan gaat bevallen zodat ze jullie ventje niet hoeven te gaan halen!

11. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @mum: lars had inderdaad ook koude handen maar waren niet blauw (nu niet meer omdat hij ingebakerd ligt)
    kan inderdaad geen kwaad...wij zouden ook koude handen krijgen als we steeds met onze handen boven de deken zou leggen toch.

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Bos: Ja dat is waar haha...

Dimara heeft een slaapdagje, hoop dat ze dan vannacht ook gewoon lekker slaapt!

13. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Sterretje... ooooh spannend! Hopen dat ze jullie kleintje dan snel gaan halen! (luisterd de kleine toch naar me, om eerder te komen)

@ eten.. hier lekker verse bolletjes met dikke kaas.. hmm..

@ emma.. dat is inderdaad ideaal! Is ff over nadenken straks :).. het is niks ernstigs hoor.. de gyn vertelde me dat het niet erg was als ze nu komt. Ze is lekker groot

@ Kristel.. fijn dat Yentle nu lekker slaap. Eetse!

@ All.. hier blijven de krampen komen maar gaan ze ook weer weg. Ze houden dus niet aan. Ben wel helemaal moe ervan. Dus drink men beken melk op en dan kruip ik in bed. Vannacht ook amper 3,5 uur geslapen.

14. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    en om de hoeveel tijd komen ze ukkie...zit er patroon in of niet..

15. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    @Sterretje: hoop dat het geen zw vergiftiging is meis!

@Mum: je hoeft toch niet perse te huilen?
    En het is onzekerheid en hormonen die je zo laten voelen nu.
    Komt helemaal goed hoor meis!
    Je moederinstinct laat je echt niet in de steek ;)

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Ukkie: Slaap lekker meid!

17. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    @Bos, ja maar nu ligt je kindje in een soort broekje dus hij kan geen kant op , aangezien je hem dan omhoog legt. En dan idd wat onder het matras leggen zodat die schuin ligt. Gelukkig helpt het , hier niet, hij word dan alleen nog maar meer overstuur lijkt het wel..meestal is ie dan ook steeds aan het kokhalzen en spugen, denk dat hij last heeft van maagzuur/reflux ofzo. Nu heb ik hem in de box een beetje omhoog liggen en hij slaapt de hele tijd al :)

@Mum, ja Jorick heeft ook koude handjes, is niet erg.
    Je moet je echt niet schuldig voelen hoor, het is ook allemaal wennen en nieuw.. je weet echt niet alles in een keer. Komt goed hoor!
    Dus lekker geshopt :) ik heb vanmorgen weer nieuwe kleertjes gekregen van mn moeder :)maatje 62. Sommige kleertjes maat 56 worden al te klein pff, maat 50 hoef ik helemaal niet meer te proberen haha.

@Ukkie, maar lekker slapen dan meid

@Sterretje, hoop niet dat het zw.vergiftiging is !!

@all, ik ben gister half 9 gaan slapen al hahah heb tot 7 uur geslapen!:$ Jorick zn matrasje had ik schuin omhoog gelegd op mijn bed en hij heeft de hele nacht niet gehuild en geslapen :) alleen om 1 en 5 voor een voeding :D
    Hij heeft echt last van voeding die weer omhoog komt, ik heb johannesbroodpitmeel gehaald .. es kijken of het helpt.

18. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Bos.. ik heb het niet echt bij gehouden maar ze zijn ook niet zo heftig dat ik er niet door kan praten maar ik moet wel ff zuchten. Eigenlijk rommeld het continu

19. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    @ukkie, ik kon door al mn weeen praten... heb nooit hoeven puffen.. alleen de laatste cm's werd ik misselijk..
    Het belangrijkste is of er regelmaat in zit

20. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @emma: hier ligt hij zoiezo boven aan het bed maar heb mijn lakentje dubbel liggen zodat hij niet naar beneden kan zakken maar anders heeft het inderdaad niet veel nut nee als hij onderin ligt ..had ik ff niet overnagedacht haha..beter dat hij zo goed geslapen heeft...hopen dat het johannesbroodpitmeel ook goed werkt...

Share This Page