Ik ben er weg van, ben niet helemaal lekker en krijgen zo de overburen nog op visite, hoop niet dat ze van plan zijn om lang te blijven hangen!! fijne avond! kom straks nog ff spieken of er nieuws is van Sterretje of Ukkie doei doei
hee meiden ik ben er ook weer. Wilde op tijd weg maar 't was bijna half 7 Kindje was zo onrustig aan de borst, eindelijk na ruim een uur aan de borst en toen was ze heel relaxed. Je zou ze toch! Voeding is op gang, ze heeft 3x geplast sinds gisteravond, nog niet weer gepoept en veel last van dus ook wel sneu. Vanmorgen zat ze op -10% maar bij de volgende voeding 10 gram boven het gewicht van gisteren dus als we later hadden gewogen hadden we geen laag gewicht gehad. Komt vast wel goed dus. Ben nu wel moe. Zal de hond even uitlaten en een wasje draaien. @Sterretje, sterkte meis! 'k Had al zo'n voorgevoel vandaar dat ik 't laatst tegen je zei. 'k Hoop voor je dat ze je niet meer laten lopen en gaan inleiden. @Ukkie, spannend meid! @Juffie, haha niet alles uitgeven dan he Bah vlooien! @Sammie, extra centjes zijn nooit weg ja! Vervelend dat je weer zo'n pijn hebt, anders even bellen? @Suus, hier was 't 184 euro van m'n man (tandarts) @Mum, hopelijk doen ze op t werk van je vriend niet zo moeilijk. Lekker gaan slapen he als Dimara slaapt. Hoop voor je dat de buren niet zo lang blijven. @Gaby, duim voor je!
Hey meiden, sorry dat ik verder niet reageer.. Maar wil even wat vragen aan Ryanne, dus hoop dat ze dit leest @Ryanne: Frédérique heeft toch een koemelkallergie? Of heb ik dat verkeerd gelezen een keer..? Wat waren bij haar de symptomen en hoe werd het precies bevestigd? Ik heb namelijk zelf een lichte koemelkallergie, maar die is te verwaarlozen dus ik eet en drink gewoon melkproducten.. Maar het is erfelijk en bij baby's kan het dan heftiger uitkomen. Yentle zat laatst helemaal onder de uitslag (gezicht, nek, hals, schouders, armen en borst) en ze laat ontzettende stinkscheten (ruikt echt naar verrotte eieren), haar neus zit al vanaf dag 1 verstopt de hele tijd en ze niest ontzettend veel en ja, dat gegil gewoon de hele tijd Soms heeft ze dagen dat ze heel vrolijk is en nergens last van heeft, maarja, als ik zo nadenk, ik eet/drink niet elke dag melkproducten, dus dan zou dat patroon wel kunnen kloppen met t krijsen en soms rustige dagen als ze dus allergish zou zijn.. We hebben net maar een pak Nutrilon Pepti gekocht en ik ga de komende weken geen melkproducten gebruiken en niks eten/drinken waar melk in verwerkt is en dan kijken hoe ze het doet. En dan over 4 weken weer melkproducten gebruiken, kijken hoe ze erop reageert.. Hebben jullie t ook zo gedaan? Gewon een pak Pepti gekocht en geprobeerd? En hoe toen verder? @De rest: Sorry dat ik jullie ff verwaarloos verder.. Ik val om van vermoeidheid en moet zelfs nog eten maken, kom echt nergens aan toe. Ben blij dat Kimo nu thuis is en Yenle even uit handen kan nemen!
@hilli, ja he ik snap het ook niet echt kinderachtig, hij woont toch echt al lang genoeg hier om hem te vergete maja blijkbaar is het een obsessie
@mum: ja inderdaad kastanjes rapen en andere herfstdingen. leuk voor in de vazen in huis.. was het gezellig met de buren.. @Ukkie: ik kon inderdaad ook weinig op...heb verder geen tips helaas... ik kon na de bevalling ook nog weinig op...begint nu pas weer beetje te komen...mijn maag is volgens mij gewoon kleiner geworden tijdens de zwangerschap.... darmen (was jij toch die dat vroeg??) ik had er geen last van...was wel naar het toilet geweest voor de bevalling maar was niet anders dan anders.. @gaby: jemig winterstop?? wat dom zeg...hopen dat het niet nodig is.. @emma: oh wat goed zeg dat hij hem nu wel neemt...net zo eigenwijs als de mijne haha @red: zo drukke dag gehad dus...gelukkig dat de kleine wel geplast heeft..hopen dat ze snel van de ontlastig af is. @kristel: je hoeft je niet te verontschuldige meid.... @mecha: hoi doei hihi @all: zo bbq was echt slecht geregeld zeg...we hebben paar stokbroodjes op en zijn door gegaan naar de mac (met nog 2 collega's) haha was veel beter en nog lekker ook... papa en lars hebben heerlijke avond gehad..hij is heerlijk in bad geweest...heeft voor het eerst 180cc gedronken (we willen terug naar vijf flessen per dag) en is lekker gaan slapen... trots op mijn mannetjes haha
@ babyslaapzakjes die heb je toch ook in kleine maten? Wil er ook nog 1tje, maar kan het niet vinden in een kleine maat en met mouwen. @ bevallen dames durven jullie je kindjes uit handen te geven? @ Gaby ik hoop dat je voor die tijd ongi bent geworden. Stom hoor zo'n winterstop Hebben ze dat niet persoonlijk tegen je gezegd? Misschien geldt het niet voor jou. Ik hoop echt dat je het gewoon gaat redden qua tijd. @ ukkie ik ken er genoeg die last hadden van hun darmen (diarree) voor de bevalling. Die stolsels komen ook overeen met voorbereiding voor de bevalling. Stukjes van de slijmprop. Kan nog wel een paar dagen duren soms. @ Sterretje ik hoop dat het goed gaat en de kleine kan komen! @ Mum welk shirtje wou je van Prenatal voor Dimara die Kristel ook had? Wie weet is ie hier nog wel. Typisch he met die kleintjes, net een schone luier en weer vol.. ach ja, zo gaat dat met kindjes. Voor je het weet schijten ze de volgende weer vol Scheelt wel dat die litteken vrij onopvallend is, dat harde is idd littekenweefsel. Ik heb dat ook op mijn arm en het is nooit weggegaan wat ik ook deed. Houd daar rekening mee dat dat kan zijn. Floradix heb ik trouwens ook en 1 voordeel het werkt wel heel snel maar dan moet je er wel vrij veel van nemen. Kan prima bij die tabletten. Te koop bij de apotheek! @ Dreamer wat duurt dat lang voor de uitslag er is zeg. Morgen moet het er toch wel eens zijn! @ Bos fijn dat Lars gewoon in de wagen ging slapen houden zo! @ Emma ik wil ook een ringsling (van babylonia toch?), waar bestel jij die? Hopelijk helpt die johannesbroodpitmeel, spugen is ook zo zielig. Jij hebt dus lekker geslapen gisteren. Fijn, af en toe tenminste toch nog een nachtje goed slapen. @ Juffie ik heb mijn salaris vandaag al gehad . Ik heb geen idee trouwens, ik heb veel last van maagzuur en opgeblazen gevoel maar niet een zwaar gevoel ofzo. Veel plezier op die beurs, hoewel je bent nu vast weer terug . Met die boxpakjes en pyjama's met voetjes schijnt het heel erg te schelen of het fijn zit bij de kleine of niet. Is gewoon uitproberen. Ik heb er ook een paar, vind het schattig. @ Nen het is meer voor hoe lang ik met de kleine in het ziekenhuis moet blijven, 1 of 2 dagen verwacht ik maar daar gaat het dus om. Goed dat die docent zo onder de indruk was, heb je het toch beter gaan dan je had verwacht! Knap hoor meid. @ Sammie fijn dat extraatje geld, kan je volgens mij precies goed gebruiken! @ hier ik heb een paar dingetjes bij de prenatal gehaald op jullie aanraden die difrax flesjes in het blauw, nog wat spuugdoekjes en nog wat flesaccessoires. Mijn moeder had wat boxdingetjes gekocht voor me. Altijd handig zo'n moeder .
@dees: lars is 1 keer anderhalf uur bij mijn moeder geweest (vond het wel raar om hem weg te brengen) en vanavond voor het eerst een avond bij papa maar dat vond ik eigenlijk niet gek...vond het wel lekker om ff weg te zijn...en papa red het wel met hem... maar zou hem niet bij iedereen brengen hoor nu.. leuk geshopt dus...hadden ze bij de hema geen slaapzakken met mouwen in de aanbieding?? volgens mij is 70 cm het kleinst toch?
Bij de Hema heb je maat 56 slaapzakjes. Dat is de kleinste. @Bos: balen dat de bbq niet leuk was! Wel fijn dat je mannetjes het goed hebben gedaan. @Dees: lekker geshopt dus! @Sterretje: hoop dat alles goed gaat meis.
@bos, jammer dat de bbq tegenviel..maar mac is ook lekker . En alles goed gegaan thuis, is ook fijn @Mum, was de visite nog gezellig? @Desiree, mn moeder heeft vanmiddag even opgepast terwijl ik boodschapjes haalde, vind ik niet erg. Mn schoonmoeder heeft ook al een keertje een uurtje opgepast, dan vind wel ongemakkelijk haha. Ik had nog nooit van babylonia gehoord, ben nog even aan het kijken welke ik wil. Ik wil niet een met zon hele lange staart..maar die kun je zelf ook korter maken misschien. Lijkt me echt ideaal, je kleintje lekker dichtbij je. Dus lekker geshopt bij prenatal leuk he. Bij de H&M hebben ze ook maat 56 slaapzakjes, ik heb er 1 alleen nooit gebruikt nog.. als iemand er nog 1 wil hebben, hoef er niks voor ofzo Zo Jorick heeft vandaag bij elkaar misschien een kwartier gehuild! heb hem vandaag ook voor het eerst in de box gehad. Ik ga even lekker douchen, nu tenminste tijd voor nu mark thuis is haha. Fijne avond nog en truste!
@emma; vond hij het leuk in de box. lars is zich volgens mij het lazeris geschrokken van de mobiel ofzo...hij begon ineens zo hard te huilen dat hij gewoon vergat te ademen...toen ik hem oppakte legt hij zijn hoofd op mijn schouder en was hij gelijk stil...zo sneu.. verder vind hij de box nog geen reet aan en begint na een minuut te piepen ... lekker lang genieten van je douche dan vanavond...
@ Bos ik zag alleen vanaf maat 68 ofzo bij Hema in het gidsje.. @ Dreamer ook in die kleine maat met mouwtjes? Die kon ik hier bij de Hema niet vinden nl. @ Emma ben gister bij de H&M nog geweest en niet eens gezien.. hoe ziet die van jou eruit? Heb vandaag ook nog wel krampen gehad maar zo pijnlijk zijn ze ook weer niet, dan zouden het toch ook geen voorweeën zijn toch. Verder is er niks meer gebeurd. Ik ga nu slapen. Ben moeoe. Weltrusten allemaal (en kindjes ook allemaal slapen he! )
@Bos: Ik las net in je eigen gestarte topic over KMA dat jij nu dus ook Pepti geeft aan Lars (hier in dit topic gaat t me veel te snel en wordt er veel te veel geklets voor mij om dat te kunnen lezen, heb t hier dus ook niet gezien). Sinds wanneer geef je dat en merk je nu al verschil aan Lars? En wat gaat de HA nu precies bekijken over 2 weken en wat gaat hij dan doen?? Ben namelijk benieuwd wanneer we eventueel verbetering mogen opmerken (als ze dus idd kma heeft..) Ik heb voor maandag trouwens een afspraak bij de HA en ga t hier ook ff over hebben met hem..
@dees: euh...maar je zoekt toch ook een kleine maat zei je....er is niet kleiner dan 68....truste meid...
@Bos: ze zijn er al vanaf maat 56 hoor Bij de Hema en blijkbaar ook bij de H&M. @Dees: ik heb geen idee of ze mouwtjes hebben. Heb er verder nooit op gelet ofso. Zal de volgende keer even kijken als ik bij de Hema ben.