@kristel: volgens de huisarts moet je het eerst twee weken gebruiken voordat je kan zeggen of het werkt...andere voeding blijft namelijk nog twee weken in hun lijfje....Lars krijgt het vanaf dinsdagmiddag...zijn uitslag ziet er rustiger uit...verder merk ik nog weinig verschil...maar moet het nog ff de tijd geven voordat ik er wat over kan zeggen.
@Bos: Ok, bedankt voor je antwoord Hoop echt dat de uitslag gauw minder wordt bij Lars en dat hij ook mindr last gaat krijgen van zn krampen! @All: Pff.. Mijn gevoel worstelt al weken met dat ze t misschien heeft (aangezien ik t zelf ook heb in lichte mate), maarja, kinderarts zei meteen dat ze reflux had dus dan ga je daar ook maar vanuit. Maarja, de Zantac lijkt nu weer voor geen meter te helpen, dus ik vraag me nu echt af of de reflux niet 'gewoon' een gevolg is van KMA.. Ik heb iig al weken het idee dat er méér aan de hand is dan alleen reflux. Hoop dat we gauw duidelijkheid krijgen, want het gaat echt slecht met Yentle en daardoor ook met ons Voel me nu ook echt een overbezorgde moeder, maarja, ik mag toch aannemen dat mn gevoel niet zomaar zegt dat er meer aan de hand is? Ik ga weer.. yentle is nog steeds superonrustig en steeds aan t huilen (al vanaf 7.30 uur vanochtend, ze heeft alleen vanmiddag even 2 uurtjes geslapen) en wil Kimo ook niet met alles opzadelen, dus ik ga m weer even ontlasten.. Slaap lekker allemaal!
Hey meiden, Ik ben er weer Nog een hele tijd in het ziekenhuis geweest, daarna moesten we nog eten dus nu pas klaar Ben uitgerbreid onderzocht en het was heel erg druk, dus we hebben heel erg lang moeten wachten Bloeduitslagen waren gelukkig goed, helaas wel eiwitten in urine, in combi met mijn klachten en hoge bloeddruk is er na een echo en inwendig onderzoek, waarbij bleek dat ik al 3 cm ontsluiting had , besloten dat ze me morgen toch op willen nemen en ons kleintje gaan halen Heel gek idee, had toch zo graag thuis bevallen Aan de andere kant vind ik het wel fijn dat er nu wat gebeurt, want voel me al weken niet lekker natuurlijk en al met al ben ik behoorlijk op Ben wel zenuwachtig, vind het allemaal maar raar gaan zo Zal niet veel van slapen terecht komen denk ik vannacht, gelukkgi moeten we al om half 8 in t ziekenhuis zijn, dus de nacht is niet lang Zo maar eens alle spulletjes gaan opzoeken dus Heb verder niet echt bijgelezen nog, sorry
Knuff Gaby! Had het in je andere topic al gelezen. Vervelend he, dat soort plotselinge confrontaties. Hoe groot is trouwens de kans dat je voor 30 okt ongi wordt?
@sterretje: jemig meid vet spannend...kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent...lijkt me heel raar als je van te voren weet wanneer je kleine komt.... succes meid...ik hoop dat het allemaal een beetje mag vlotten en dat je je daarna snel 'beter' voelt...
Hoi meiden, Zo ik ben weer terug, morgen toch maar niet werken heb weer lopen overgeven.. komt niet door de kleine maar denk buikvirus. Ik heb op de tweedehandskledingbeurs wel wat leuke dingetjes gescoord.. Maar heel veel mensen dachten dat de baby al over 5 weken zou komen... aan mn buik te zien :S Nou uhh nee hoor, echt pas over 11 weken Mensen vinden het een dikke buik en vragen continu of het er eentje is of dat het er twee zijn en of ik een natuurlijke bevalling ga krijgen... Okey.... :S
@gaby: oh gelukkig maar....trekt hij het allemaal wel een beetje ook...voor hem ook spannend natuurlijk....*bos geeft ook een dikke knuffel aan gaby*
@gaby nog een dikke knuf ook van hier meis! @bos ja echt raar zo hoor, maar ook wel fijn toch weet nu zeker dat alles goed met hem is, en dat is het belangrijkste voor me nu @dreamer, heb je de uitslagen al gekregen vandaag?
@juffie: hebben ze al een keer een schatting gedaan bij de vk hoe groot de kleine gaat worden?? heb je nog recente buikfoto dan (ben nou wel klein beetje nieuwschierig naar je buikkie)
@sterretje: ja inderdaad wel een geruststellend idee pff zat vanavond in de auto toen ineens miste ik mijn zwanger buik wel...komt vast omdat ik alleen was...ben al zo'n tijd niet meer alleen geweest...eerst lars lekker in de buik...daarna lekker bij me....en toen helemaal alleen in de auto haha...dom he...
Nou meiden ik ben er vandoor Alle laatste dingetjes opzoeken, ff lekker douchen en toch maar proberen naar bed te gaan! Als er nieuws is laat ik het aan sammie weten! Slaap lekker allemaal!
@ Sterretje Wat spannend meis!!! Ik ga voor je duimen hoor dat alles snel achter de rug is en dat je je kleine ventje snel in je armen mag hebben... Alvast een dikke knuffel!!
@sterretje: heel veel succes *weet niet of ik slaap hoor vannacht haha vind het zo spannend dat je morgen gaat bevallen* je kan het meid...geloof me het is zeker de moeite waard...die kleine man maakt alles weer goed straks...
@ Bos Vorige keer kwamen ze erachter dat de baby ong. 5 dagen voorliep op de groeicurve.. Maar bij week 33 doen ze een groei echo en dan hoor ik of het een ziekenhuis of thuisbevalling word... De baby lag nu ook in een bolletje in mn buik lekker voorin, soms ligt ie nog in de lengte, en dan is mn buik wat minder dik. Nu was het echt een bol!! Ik zal morgen even een nieuwe foto maken okey? Ohja wij hebben net nieuwe hoofdkussens gekocht, een rib uit ons lijf, maar hopelijk een succes voor onze nekjes :d
@Sterretje: whaaaaa spannendddddd Wat fijn dat er nu gewoon echt iets gaat gebeuren meis. Je zal nu echt heel snel je mannetje in je armen hebben Heel veel succes morgen! Ik wens je alle kracht die je nodig hebt. En nee, de uitslag was nog niet binnen helaas.