@juffie: heb je van die speciale voor nekklachten gekocht?? Hopen dat het helpt...hier ook twee die snel last hebben van onze nek..(gekregen na een ongeluk) @gaby: truste meid @all: ik ben er ook vandoor....
goedemorgen.. Ik ben weer wakker.. vannacht goed geslapen maar wel een beetje te kort maar wel echt lekker vast geslapen.. morgen beetje uitslapen en dan ben ik weer helemaal fit.. vandaag werken van half 8 tot 9 en van kwart voor 12 tot 6.. Nou werk ze iedereen en fijne dag allemaal!!!
Goedemorgen nou ik moest er weer uit om me vent zijn boterhammetjes in een tas te doen en de hondjes uit te laten maar nu snel ATWT kijken en terug nok. @sterretje: successs
@Sterretje, heel veel succes en alle kracht die je maar nodig hebt! Fijn dat ze nu toch wat doen en netjes zeg al 3 cm ontsluiting! Hebben die voorweeen toch wat gedaan! @Slaapzakjes, waarom hebben jullie jullie kleintjes gelijk in een slaapzakje als ik mag vragen? Of beginnen ze met een week of 2/3 al echt in bed rond te draaien? Hihi dat weet ik niet he Zolang de kleine hier gewoon rustig onder de dekens ligt, doe ik denk ik geen slaapzak aan. @Gaby, fijn dat je zo'n steun aan 'm hebt! 'k Ben nog echt moe zeg, werk valt me toch best wel zwaar. Naja nog even 4 dagen doorzetten en hopelijk wat kortere dagen. 'k Ga de hond uitlaten en naar het gezin.
Goeiemorgen! Zo, we konden uiteindelijk pas om 1.00 uur naar bed vannacht, tot die tijd heeft Yentle liggen huilen.. Sinds gisteravond krijgt ze nu de Pepti voeding en ze lijkt t er goed op te doen nu, ze heeft lekker doorgeslapen en slaapt nu na de fles van 7.30 alweer! Maar ik durf nog niks echt te zeggen erover, want daarvoor is t te snel.. Vanaf vandaag eet en drink ik niks meer met melkeiwitten erin (zit echt in héél veel dingen blijkbaar) en dan kan ik de bv vanaf morgen gaan geven.. Wat ik nu allemaal kolf gaat de vriezer maar in voor t geval ze dus geen kma heeft. Dan kan ik dat later aan weer geven @Sterretje: Ohh, wat spannend! Echt super dat je toch al 3 cm ontsluiting hebt Echt geweldig, vandaag word je mama! Héél veel succes en ik hoop dat t voorspoedig verloopt en je gauw je mannetje in je armen mag sluiten @Red: Wij hebben Yentle met 4/5 weken in een slaapzak gedaan omdat we haar 's ochtends altijd bovenin t bed terugvonden, zonder dekens @All: Ik duik nog even mn bed in, want ik ben echt kapot door gisteren en Yentle slaapt nu ook dus ik neem t ervan!
live vanuit bed... Goeiemorgen!! Heel slecht geslapen door de jeukbulten. Nu werd ik wakker door de baby die denk ik lekker ligt te spelen..heerlijk gevoel!! Gister echt wat leuke dingetjes kunnen scoren voor een beetje!! Alleen de bestelling bijbabyplanet is nog niet eens gezet!!! Kortom zit nog steeds te wachten op de klamboe en de deurknopjes.. Im not very amused about that!! Ik denk trouwens dat sterretje haar kleintje om 1600 in haar armen heeft, vraag me niet waarom ik dat denk haha.
@Sterretje, spannend meid! heel veel succes! dit lees je niet meer wss maar toch.. Bij mij hebben ze de vliezen gebroken met 3 cm toen ging het in een uurtje naar 10 cm. Hoop dat het bij jou ook lekker snel gaat! Nog even en je bent mama!! zal straks even bijlezen verder, moet nu Jorick even badderen en ik ga weer even sporten voor het eerst , 5/10 minuutjes op de crosstrainer maar.. even opbouwen weer he
goeiemorgen trouwens! iedereen die moet werken werkse! @Gaby, dikke knuffel meid! hoop dat je je snel weer beter in je vel voelt. Fijn dat je mannetje je zo steunt.
@ sterretje... Je leest dit niet meer maar ik wil je toch heel veel succes wensen! @ all.. Hier vanmorgen om half 8 alweer aan de CTG gelegen. De krampen kwamen regelmatig om de 5 à 10 min. Helaas opweg naar het ziekenhuis weer niks :- S stom lichaam. Wel hebben ze naar de ontsluiting gekeken en die was nu een vingertopje. Is er in ieder geval iets gebeurt maar kan dus nog wel ff duren
Goeiemorgen! @ Sterretje heel veel succes vandaag!! Je kan het meis!! @ Ukkie jammer dat de ontsluiting nog geen cm's is, maar het is in ieder geval aan de gang wie weet binnen enkele dagen ben je bevallen. Nou ik ga onderweg zo naar de trein, helemaal geen zin om te werken blehh.. zit er echt doorheen en moet nog 4 weken werken ach het is alweer bijna weekend, moet gewoon ff doorzetten! Wie ook moeten werken werkse vandaag en de rest tot laterrrrr
Ik ben heel benieuwd. Ik hoop dat ze blijft zitten tot 37 weken. dan heeft ze net iets meer spek om de botten. Ik ga snel slapen. Ben kapot vannacht door de krampen niet geslapen. Trusten en fijne dag iedereen.
ik ben er ook weer.. mocht naar huis.. er waren 3 kinderen ziek. dus ik was over... ukkie: nou als ze nou nog 5 daagjes blijft zitten