Juffie: ik vind je buik best meevallen hoor! Hij is niet groter dan de meeste met bijna 30 weken. Mensen willen gewoon wat te zeggen hebben, dus zeggen ze dat maar. Niet onzeker worden hoor meis! Zou Sterretje de kleine al in haar armen hebben?
@ Hilli WIl je ook even in mn fotoboek kijken hoe je hem dan zonder kleren vind? Gewoon even nieuwsgierig.. Tsja mensen schrikken van mn buik, snap ook niet zo goed waarom :S De baby is inderdaad te groot maar het is ook niet een olifant...
Mss ligt het aan mij, maar ik vind hem echt niet zo groot om zo'n opmerkingen over te maken, en zeker niet dat er twee in zitten Maar kdenk wel dat hij op het einde best groot kan worden
Thanks meid... Dan moeten andere niet zo zeuren Hier zitten de pro's.... Yes ik ging al 3 uur geleden wat doen... :S Im LAZY! tROUwens zulke rekeningen komen altijd ongelegen he Hilli?! Verschrikkelijk maar goed, je kan er niks aan doen
Even een vraagje aan de mensen die net een kindje hebben... Welke Difraxfles is het beste voor een pasgeboren ukje? Mn man mag snachts ook eens gekolfde melk geven aan de ukkepuk maar nu wil ik een Difrax fles kopen.. moet je de kleine, de iets bredere of de lange fles dan kopen?
Nee idd, kan er niets aan doen. Kan de rekening laten liggen en doen alsof ze nooit is gekomen, maar kdenk niet dat ik dan mijn diploma krijg Hier ook zo lui hoor. Pfff, kmoet nog een heleboel lesvoorbereidingen maken. kBen de krant vergeten te kopen, kan ik weer naar buiten... Mijn klasje staat erin, dus die moet ik wel hebben hé kMoet eigenlijk ook nog strijken, stofzuigen, dweilen, afstoffen, ... haha Geen tijd voor!
Zal ik doen Jeej! kHeb net ontdekt dat ik recht heb op opleidingingscheques! Het bedrag gaat plots van 314 euro naar 140 euro. Ben echt blij
@ Bos: Heerlijk is dat hé in de bossen, en zeker met dit weer... T was alleen de buurvrouw maar dat mens is nog gekker als we al dachten shirtje gekregen maat 80!! en 3 paar sokjes maat 74/86?? haha, ach ja t is lief bedoeld! Wat goed dat Lars en Papa het goed hebben gehad saampjes! Veel plezier in het bos! @ Eten na de bevalling, ik kan nu ook nog bijna niks op, zit heel snel vol! maar ben wel van dat achterlijke maagzuur af! JEEEJJJ!! @ Desiree: Ja ik durf mijn kindje wel uit handen te geven maar blijf erbij zitten en wil het niet altijd kan er ook niet tegen als ze bij mij op schoot ligt en er iemand op mijn lip komt zitten om koetsjie koetsjie koetsjie te doen pfff erger me al kapot als ik eraan denk haha... kan haar nog niet wegbrengen hioor! tja hoe moet ik dat shirtje omschrijven hihi dat is moeilijk.. ik zal de link ff plaatsen zo! Thanx voor de info over floradix, zal het van de week even halen! Lekker geshopt dus Difrax zijn superfijne flessen, ik had eerst avent maar daar past de 1.2.3. speen niet in @ Emma: haha nee niet echt, is een beetje een raar mens, maja we hebben het gehad! Jij alweer aan de sport.. pff moet er echt nog niet aan denken haha... @ Sterretje: Owww spannend, je bent waarschijnlijk vandaag mama!!! Succes meid!!! (al zal je dit niet meer lezen) @ Sammie: balen van die pijn, idd even bellen! @ Ryanne: Werkse meid! @ Kim: Jeetje wat een zorgen zeg! hoop dat je Opa geen infectie aan de operatie heeft over gehouden hoor! hoop dat je Oma zich snel wat beter gaat voelen! Veel plezier vanavond met Frank!! @ JUffie: Ik heb hier een grote en een kleine s-fles van dirfrax, zo'n brede vind ik nogal lomp... ik gebruik beide flessen, maar straks is het kleintje te klein, maar die kan je daarna weer gebruiken voor sap!
zo de badkamer en wc is gedaan. @juffie ik vind hem niet heel groot hoor, niet groter als normaal en wat is normaal??? iedereen heeft een ander lichaam en een ander kindje de een heeft meer vruchtwater dan de ander.. dus trek je er maar niks van aan. ik werd ook soms gek van al die onbgevraagde adviesen of reacties soms word je er echt doodmoe van.. en soms kon ik me er ook niks van aantrekken dan werd ik er echt gek van.. vooral de opmerking oh wel jong he... pff hoe vaak ik die gehoord heb pfff over flessen ik geef met avent maar zag laatst hele mooie van tommy tippie ofzow die flesjes zijn van siliconen en kan je inknijpen dus heel erg fijn in de hand moet je maar eens vast houden.. ik denk dat ik me er zo een ga halen binnekort..
Zo meiden, Ben weer terug van de winkels. Heb melk en eieren gekocht voor de pannenkoeken en bij de Hema wat spullen voor de naaimachine. Ik had een kruikzak gemaakt, maar ben er niet helemaal tevreden over, ga er nog eentje maken kijken of die mooier word. Tevens wil ik dit weekend naar de lapjesmarkt om wat stof te kopen voor de afbakening van Pulletjes slaaphoekje.. Wat zijn jullie allemaal aan het doen? En is er al nieuws van Ukkie en Sterretje?
hey meiden, Even snel een berichtje van hier! @ kim, wat heftig van je opa zeg. Ik hoop dat die infectie meevalt en dat je oma zeker geen gelijk heeft!! Voor haar natuurlijk een moeilijke periode nu en voor je moeder ook. Sterkte! @ kristel, wat vervelend dat Yentle steeds zo moet huilen. Hopelijk komen jullie er gauw achter wat het is, want ik kan me voorstellen dat je soms van gekkigheid niet meer weet wat je nog moet doen om haar rustig te krijgen... @ sterretje, wat spannend dat je vandaag ingeleid wordt!!!! Wie weet heb je nu je mannetje al in je armen zelfs... @ all, zit weer op stage. MOet kutklussen doen haha dus ben blij dat het bijna weekend is...
Hey meiden, Yentle is nu even een paar uurtjes bij opa en oma. Ze is wel echt héél rustig vandaag, heeft pas 1x gehuild en dat was omdat ze honger had, dus de Pepti lijkt toch iets te doen.. Even snel wat reacties: @Juffie: Mensen kunnen nooit eens zeggen 'wow, mooie buik' en t daarbij laten, ze moeten altijd nog een opmerking maken Ik kreeg ook altijd opmerkingen over of er niet 2 in zaten, ik zei dan gewoon 'nee hoor, er zitten er 5 in ' en dan waren ze stil @Sterretje: Hoop dat t allemaal voorspoedig gaat en je misschien nu al je mannetje vast hebt Ik hou t in de gaten hier iig! @Ryanne: Ok, dus jullie zijn na 2 weken alweer begonnen met melk te introduceren zeg maar.. De klachten die je beschrijft van dat ze krampen had na elke voeding komen me ook heel erg bekend voor.. Hoe zag de ontlasting van Frédérique er eigenlijk uit? (misschien stomme vraag, maargoed) Hier is t namelijk sinds deze week heel slijmerig, net alsof er heel veel slijm/snot in zit, t zijn ook echt draden, heel vreemd @Las iets over flessen?? Wij hebben verschillende flessen geprobeerd maar hier is de Difrax favoriet We hebben Avent gehad, Tommee Tippee en Difrax dan en die is echt favoriet. Tommee Tippee ws t minst favoriet.. @All: Sorry wie ik verder vergeet.. Ik ga even wat voor mezelf doen en dan straks Yentle weer ophalen (mis haar nu alweer...)
pfff het is wat met die visite... iedereen wil op zondagmiddag langskomen hoe hou je in godsnaam iedereen te vriend op deze manier haha... hoeveel mensen (stelletjes of gezinnen) lieten/laten jullie op 1 dag komen? S'morgens laat ik hier niemand komen, dat is voor onszelf, we slapen graag uit van 12 tot 14 rust ik en van 14 tot 17 zijn we dan open voor visite zeg maar, dan eten en dan vanaf 19.00 weer visite en dan maar hopen dat die op tijd naar huis gaan! ik vind het zooo moeilijk.
zo ben er ook weer.. joey komt zo thuis.. dus ff lekker samen zijn.. misschien vast boodschappen doen.. want hebben we morgen geen tijd voor..
Lang leve de babyborrel! Hier is het de gewoonte om ongeveer één maand na de bevalling een soort drink te geven voor iedereen. Duurt maar 2-3 uurtjes. Dat kies je zelf. Veel mensen wachten tot dan om naar het kindje te komen kijken. Scheelt zoveel in vrije uren, dat ik het er echt voor over heb om even een zaaltje te huren. Zoveel kost het echt niet, en als je weken aan een stuk ervoor moet zorgen dat je drank en een hapje in huis hebt voor het bezoek, kom je ook aan dat bedrag. Nu ik eraan denk, kheb nog geen zaal vastliggen Volgende week maar eens beginnen met rondbellen
@ kristel, misschien is ze ook wel heel rustig omdat ze gisteren zo overstuur was. Ik wil je hoop niet weghalen mbt tot de Pepti voeding hoor! Hopelijk komt het gewoon daarvan Maar wat bos zei, dat het wel twee weken duurt voordat je het echt merkt.. @ mum, wat een gedoe met de visite zeg.. Maar je moet gewoon je grenzen duidelijk stellen! Moe = moe en als je al veel visite hebt gehad en jullie zijn allemaal niet zo fit, dan moet je dat eerlijk kunnen zeggen vind ik! Liefs
@ Hilli: Ja idd een kraamfeest, nou ik denk dat wij dat bij een eventuele volgende ook gaan doen, ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat er zoveel mensen langs willen komen. maar je moet het allemaal maar in de weekenden zien te proppen... @ Nen: Ja ik ben ook gewoon eerlijk hoor, maar scheve gezichten zal je altijd houden en dat vind ik een beetje jammer!