Ben wel benieuwd naar zijn naam zeg!! ik ben er nu vandoor, lekker tv kijken met z'n 3tjes fijne avond allemaal!
Wat leuk zeg!!! Weer een kereltje erbij Sterretje en Sterretjeman hartelijk gefeliciteerd met jullie kleine wondertje!!! Geniet van de mooie tijd.. Juffie, Juffieman en Pulletje
Wij hebben net de Prenatal leeggekocht.. 80 euro Aiks! Maar goed, maakt niet uit we hadden het nodig.. 2 moltons, 2 hoeslakens, 2 lakentjes 9 washandjes van Nijntje.. 3 difraxflessen 1 kleine 2 grote, extra speentjes uhh kruik, borsteltje en een thermometer voor in bad... Zo das het wel weer Ik vond de dekens alleen niet mooi, dus daar ga ik wel voor naar Ikea.
Jaaah @Sterretje en Sterman: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine man! Hopelijk is de bevalling voorspoedig gegaan en voel je je snel beter! Ben wel héél benieuwd naar zijn naam hoor! @Bos: Ik heb je pb gekregen ja! Zal er later op antwoorden als ik meer tijd heb @Juffie: Wij gebruiken nog steeds de kleine Difraxflessen, Yentle drinkt namelijk nog steeds 150 per keer (soms minder soms iets meer) dus aan een grote hebben we nog niet zoveel. En we doen er nu al bijna 9 weken mee, dus dan is t wel handig als je 2 van elk hebt. Wij hebben 2 kleine en 2 grote @All: Ben weer gauw weg.. We hebben Yentle net weer opgehaald bij opa en oma en gaan haar nu ff in bad doen en naar bed brengen want ze is doodop..
@ Sterretje en man: GEFELICITEERD met jullie zoon!!! Eindelijk is hij er hè! Veel geluk met z'n 3en! @ Kristel hopelijk heb jij dan ook een goede nachtrust nu Yentle zo moe is @ Juffie zo lekker geshopt dus.. ik lees altijd dat de dekens van prenatal snel lelijk worden na het wassen, die ga ik dus ook ergens anders halen. Weer wat geruster nu je weer meer binnen hebt? Ik heb nog helemaal geen dekens ook.. en ook nog geen aankleedkussenhoes.. valt altijd nog genoeg aan te schaffen Ik ga er ook vandoor, mijn man wil de laptop gebruiken dus ik word gewoon verstoten! Ik pak hem morgen wel weer terug bij de Prenatal Weltrusten allemaal
joepie hij is er!!! gefeliciteerd ster en man! geniet van jullie zoon! we zijn wel benieuwd naar zijn naam hor!
@Sterretje en man: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Geniet maar lekker van hem en van elkaar als gezinnetje. Ik ben heel benieuwd naar de naam, je verhaal en natuurlijk de foto's! @Gaby: jij ondergaat de icsi, dus na de 3e moet je het zelf betalen. Je had genoeg emmies toch? Denk niet dat het dan aan het zaad ligt. Laat de optie donor voorlopig maar voor wat het is meis! @Dees: doe je rustig aan meis? Al die enge krampen en pijntjes. @All: pfff nog stééds geen uitslag Verdikkeme een dikke week verder en weet gewoon nog niks. Ik wil verder!
@Sterretje en man: Jeeej Een dikke proficiat met jullie zoon! Ik ben ook heel benieuwd naar zijn naam! @Juffie: Ooh leuk hé, spulletjes kopen @Dees: haha Jij gaat je morgen dus ook uitleven in de Prenatal @Dreamer: Wat raar dat er na een week nog niets is. Kan eigenlijk niet vind ik. Je zit dan zo lang op iets te wachten. Dat ze dan effe erbij zeggen waarom het zo lang duurt ofzo? Nu is het ook weer weekend Duurt het nog minstens tot maandag. Hopen dat hij er dan toch echt is.
@Hilli: ja en t erge is, het slaat ook nog eens nergens op. Het ziekenhuis had maandag de uitslag al! En dan nog sturen ze het gewoon niet op. Als het er maandagmiddag niet is, dan ga ik het ziekenhuis bellen waar het blijft.
@ ster en sterman gefeliciteerd met jullie zoon kylian geniet er maar van want voordat je het weet lijkt de kraamweek een eeuw geleden wij zijn net trg van uiteten was heel gezellig en lekker nu ff snel kolven en naar bedje toe want ben moe *gaap* weltrusten
Goedemorgen allemaal, Na het voeden dacht ik ff snel te komen kijken bij jullie! Natuurlijk is hier nog niet echt iemand aanwezig hihi @ ster en sterman: van harte gefeliciteerd met de geboorte van Kilyan! geweldige naam...hebben we ook in het rijtje gehad net als Ayden overigens! Ik hoop dat alles goed gaat met jou en je kleine mannetje! @dreamer: ik hoop echt dat je snel meer hoort over uitslagen ed...k duim voor jullie!(net als alle anderen volgens mij) @ kristel...ik hoop dat je een goede nacht hebt gehad en dat Yentle goed heeft geslapen...en misschien dat de draagdoek die ik heb je kan helpen want die zorgt ervoor dat je helemaal geen last krijgt van je rug!(tenzij je al last hebt natuurlijk...dan is t geen optie) @ all wil jullie even een fijn weekend wensen... Groetjes Eva
Goeiemorgen! @Sterretje: Ohh wat een leuke naam zeg! En hopelijk mogen jullie lekker naar huis vandaag, lekker genieten @Kim: Lekker, uit eten geweest Vond je t niet vreemd, zo met zn tweetjes alleen weg? Wij gaan maandag voor t eerst met zn tweetjes weg, zal wel even wennen zijn! @Eva: Ik heb nu een mini monkey en een baby bjorn active (niet echt draagdoeken, maargoed), normaal heb ik nergens last van als ik Yentle erin draag, maar ik heb nu al pijn in mn rug (waarvan weet ik niet ) dus beiden hebben nu niet zo'n zin. Wat voor een draagdoek heb jij precies? @All: Yentle heeft een goeie nacht gehad (en wij dus ook!), alleen rond 4 uur begon ze een beetje te rommelen, maar nu slaapt ze lekker weer even dus ik duik ook nog even terug mn bedje in In ieder geval lijkt ze het heel goed te doen op de Pepti want sinds ze die krijgt heeft ze bijna geen pijn meer *klopt even af...* Ik heb vanaf gisteren helemaal geen melkproducten (ook niet verwerkt in andere voedingsmiddelen) meer gegeten/gedronken en vanaf morgen krijgt Yentle dus weer borstvoeding (ondertussen natuurlijk gewoon doorgekolfd).. Ben benieuwd.. We gaan trouwens woensdag naar een Bioresonantietherapeut met Yentle, zij kan wel precies testen óf Yentle allergieën heeft en zoja, welke precies Scheelt een hoop gedoe nu met het elemineren/provoceren van melkproducten in mijn voeding! (want makkelijk is het echt niet, ik mag bijna niks meer eten/drinken wat ik lekker vind ) Hoop dat ik later vandaag nog wat kan meekletsen hier p.s. stomme banner! Telt ineens af naar Yentle's eerste verjaardag ipv dat ie gewoon telt hoe oud Yentle nu is
hee meiden even snel berichtje, was gisteren laat thuis en moest eten koken, eten en daarna weg om te oppassen. Lag pas om 12u in bed en nu nog erg moe. hopelijk een kort dagje. Manlief is achter een andere koelkast aan dus ik kan vanmiddag boodschappen doen. @Sterretje, gefeliciteerd!!!! Mooie naam! Geniet ervan! @Juffie, ik vind je buik ook wel meevallen hoor. Ik koop zo'n S-fles van Difrax. Maarre ik ga er snel vandoor!
goedemorgen sterretje en sterretjeman: gefeliciteerd met jullie zoon... geniet ervan! dreamer: ja we gaan er ook nog niet verder op in ofzo.. vroeg t me gewoon af.. en joey ook..
@Kristel: Wat goed hé, dat de voeding lijkt aan te slagen! Kunnen jullie allemaal eindelijk wat meer genieten. @Flessen: De Difrax-flessen lijken wel het beste hé. Ik ken eigenlijk niemand in mijn omgeving die flessen van Difrax gebruikt. Allemaal AVent-flesjes. Ben eens benieuwd welke ik ga kopen. @Sterretje: Mooie naam hoor Die wij in gedachte hebben is zo saai en simpel tegenover vele namen die ik hier voorbij zie komen Mss zijn wel gewoon saai en simpel
Goedemorgen!!! Grr de boven buren hadden vannacht een feestje, hadden ze ook wel even mogen zeggen.. Eerst werd er vlak voor 00.00 aan de deur gebeld de hele tijd *hart op hol* en vervolgens kei harde muziek met gevolg dat Noushka zat te blaffen... gelukkig kregen we haar snel stil maar dan toch... Vanochtend weer een temp van 37.0 nu 3 dagen achter elkaar, dus ei moet wel geweest zijn * Zwaait naar Dreamer!*