Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    he meiden hier nog nieuws?

ik heb gewerkt en boodschappen gedaan. Nu thuis en erg moe. Ga alvast maar koken en straks even lekker slapen. Vanavond nog op verjaardagsvisite.

manlief heeft een andere koelkast opgehaald. alleen dat ding is mega groot! Gewoon 2m hoog en past niet in het hokje bij de wasmachine (waar onze vorige stond). Nu staat ie in de keuken, 't is niet anders. Ziet er verder nog wel prima uit. Manlief heeft 'm al grotendeels schoongemaakt, 'k zal er nog even een keer voor de zekerheid doorheen haha
    Morgenochtend kan ie aan, kan ik volgende week boodschappen inslaan!

@Mum, hopelijk werkt het! Lijkt me zo leuk het kleertjes shoppen! Hier nog even wachten en dan kan ik ook los gaan!

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Bevallingspoll

Sterretje08 - Uitgerekende datum: 22 september
    Denkt zelf: 23 augustus
    Dreamer83 denkt: 15 september
    Matta1986 denkt: 17 september
    Agneta denkt: 20 september
    Ukkie2009 denkt: 19 september
    Juffie2008 denkt: 19 september
    Chamaro denkt: 23 september
    Suus1987 denkt: 17 september
    Mumtobe21 denkt: 18 september
    Kristel86 denkt: 20 september
    Kim1988 denkt: 12 september
    Desiree1986 denkt: 16 september
    Sammie88 denkt: 11 september
    Knarboor denkt: 22 september
    Emma21 denkt: 14 september
    Hilli denkt: 15 september

Ukkie2009 - Uitgerekende datum: 21 oktober
    Denkt zelf: 12 oktober
    Dreamer83 denkt: 9 oktober
    Mumtobe21 denkt: 15 oktober
    Sterretje08 denkt: 9 oktober
    Suus1987 denkt: 10 oktober
    Knarboor denkt: 13 oktober
    Emma21 denkt: 6 oktober
    Juffie2008 denkt: 28 oktober
    Sammie88 denkt: 1 oktober
    Desiree1986 denkt: 20 oktober
    Hilli denkt: 23 oktober
    Chamaro denkt: 19 oktober
    Kristel86 denkt: 18 oktober

Knarboor - Uitgerekende datum: 31 oktober
    Denkt zelf: 21 oktober
    Dreamer83 denkt: 15 oktober, jongetje
    Mumtobe21 denkt: 18 oktober, jongetje
    Sterretje08 denkt: 20 oktober, jongetje
    Suus1987 denkt: 1 november, meisje
    Emma21 denkt: 3 november, meisje
    Juffie2008 denkt: 29 oktober
    Sammie88 denkt: 4 oktober
    Desiree1986 denkt: 21 oktober
    Hilli denkt: 28 oktober, jongetje
    Chamaro denkt: 2 november, jongetje
    Kristel86 denkt: 5 november
    Ukkie2009 denkt: 1 november

Desiree1986 - Uitgerekende datum: 8 december
    Denkt zelf: 19 november
    Dreamer83 denkt: 25 november
    Hilli denkt: 1 december
    Suus1987 denkt: 10 december
    Chamaro denkt: 12 december
    Sterretje08 denkt: 8 december
    Kristel86 denkt: 2 december
    Ukkie2009 denkt: 5 december
    Emma21 denkt: 9 december

Juffie2008 - Uitgerekende datum: 12 december
    Denkt zelf:
    Dreamer83 denkt: 1 december
    Hilli denkt: 12 december
    Suus1987 denkt: 6 december
    Chamaro denkt: 4 december
    Desiree1986 denkt: 10 december
    Sterretje08 denkt: 14 december
    Kristel86 denkt: 20 december
    Ukkie2009 denkt: 15 december
    Emma21 denkt: 18 december

Suus1987 - Uitgerekende datum: 25 december
    Denkt zelf: 20 december
    Dreamer83 denkt: 22 december
    Hilli denkt: 21 december
    Chamaro denkt: 23 december
    Desiree1986 denkt: 27 december
    Sterretje08 denkt: 19 december
    Kristel86 denkt: 29 december
    Ukkie2009 denkt: 31 december
    Emma21 denkt: 18 december

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @emma: zijn gezicht is wel wat beter maar nog lang niet weg...hij krijgt nu beetje berg....bah...heb maar ff babyolie gekocht en hem goed ingevet..

@oma: he bah waarom moet het allemaal zo lang duren zeg...hebben ze dan echt niet door dat mensen op zoiets zitten te wachten ofzo...

@mum: wat goed dat ze een ritme krijgt....Lars kreeg ook 100 cc op dag negen hoor...(nou kon hij ook aardig wat hebben voor zijn gewicht)
    lekker he ff shoppen...was je niet erg moe daarna? poeh de eerste keer dat ik de deur uit ging (was na een week) ging ik ff spenen kopen bij de etos...jemig zeg ik begon te zweten daar toen ik moest wachten....werd beetje duizelig en was blij dat ik weer thuis was...

@ukkie: ja nou is het jou beurt meid...your next...zenuwachtig voor de bevalling??

@red: heb je een leuk gezin?

@debby: hoe is het meid met jou en de kleine man

@gaby: eetse (waarschijnlijk heb je het al op)

@dees: en nog wat kunnen doen vandaag of lekker lui geweest

@Sammie: jee ei geweest...wel geklust toch (jullie hadden toch tijd genoeg toen je niet kon slapen van de muziek van de buren haha) vanavond op tijd naar bed dus...

@all: zo lekker broodje op in de stad....blousje gekocht voor lars...winterjasje besteld (was al beetje laat hadden zijn maat al bijna niet meer oeps) kan hem dinsdag halen...verder niks gekocht maar toen ik thuis kwam hadden ze mijn 3 truien gebracht die ik had besteld bij esprit...jee...ben er blij mee
    lars is doodop en ligt op bed maar kan zijn slaap niet vatten...

4. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    #59644 bos, 26 sep 2009
    Laatst bewerkt: 26 sep 2009
    @haha zoveel datums genoemt voor sterretje en niemand had het goed

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hihi we moeten toch wat beter leren gokken ;)

6. @ Mum als Dimara het er goed op doet dat is toch het belangrijkst! Zou wel lekker voor jullie zijn als de nachtvoeding eraf kan. Slaapt ze altijd goed?
    Klinkt leuk al die kleertjes, ben je bij de prenatal geweest? Hier hadden ze het shirtje ook al niet meer :( had 't nog gevraagd want er was ook een bijpassend vestje van, maar helaas was ook het hele magazijn leeg.

@ Gaby heb je nog eiersalade over? :D

@ Red hadden jullie een nieuwe koelkast nodig dan? Zit er een vriezer bij, dat ie zo hoog is? Ja nog even dan heb jij ook de 20 weken echo he.

Pff hier veel boodschappen gedaan, bij de prenatal nog een paar dingetjes gehaald en flessenwarmer opgehaald ben gelijk moe zeg. Zo ff lekker liggen :)

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @red: haha ja gokken is niet onze sterkste kant he hier..

@dees :ga maar ff lekker liggen meid

@all: mijn vriend vroeg of ik weer aan de pil wil maar heb gezegd dat ik dat eigenlijk nie wil, maar dat ik alleen condoom wel beetje 'eng' vind...stel dat hij scheurt....zegt hij heel droog: ach we willen toch een keer een tweede dus zo erg is dat toch niet...mmm...haha hele geruststelling....

ik ga pannenkoeken bakken...

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Red: ja idd jullie weten bijna of er een prinsje of een prinsesje in je buikje groeit!
    ik weet niet meer wat ik gegokt heb maar op dit moment denk ik een prinsesje :D
    Heb jij misschien tips tegen het zweten s'nachts na de bevalling? ik wordt er niet goed van!

@ Dreamer: Mijn gokjes voor de poll:
    Dees: 28 November
    Juffie: 14 December - Jongetje
    Suus: 26 December

@ Bos: Ja was heerlijk weer ff shoppen, ik was van de week al even hier naar het kruidvat
    geweest en idd toen ik daar in de rij stond, brak het zweet me uit en stond ik te tollen
    op mijn benen, vandaag ging het gelukkig al een stuk beter! ben er idd wel moe van, maar
    dat ben ik al snel hihi...
    Jij ook lekker geshopt?

@ Dees: ja Dimara slaapt eigenlijk al vanaf dag 1 goed *klopt af :D*
    Ow jammer van dat shirtje! Nee ben alleen hier even de straat in geweest, Heb geshopt
    bij de hans textiel, Jola mode en Zeeman owja en sokjes bij het kruidvat, die dingen zijn ideaal van Bambino!

Jeeejj mijn bestelling van de prenatal (donderdag besteld) hebben ze vanmiddag ook al gebracht :D Dimara haar kast
    is goed gevuld :)

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: Mmmm lekker pannekoeken, bak je er voor mij ook een paar??

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    zo gaan even Dimara in badden want ze heeft weer last van krampjes...
    hoop dat het even verlicht!

11. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @desiree, je hebt ook wel webshops die niewe ringslings verkopen. Het schijnt ook makkelijk zelf te maken zijn maar daar begin ik maar niet aan :p

@Mum, jeetje wat heeft dimara al een goed ritme met de voedingen! dat is toch wel een voordeel van kv vind ik... en dat ze snachts al langer doorslapen op kv. Maaar Jorick slaapt de afgelopen nachten ook al aardig wat uurtjes door.:D
    Ik heb geen idee hoeveel cc Jorick drinkt haha, ach ja hij groeit goed dus zal wel goed zijn.
    Dus lekker geshopt vandaag :) Doe je wel rustig aan meid?

@red, fijn om weer een koelkast te hebben zeker haha

@Bos, hopleijk helpt de babyolie., gelukkig word het al beter in elk geval.
    Leuk dat je pakketje er was en dat alles goed was :D Altijd zon gedoe als het niet past en weer terug moet vind ik.
    Zo wil je vriend nu al een tweede?? hahah wel snel he. Wil jij dat ook al snel? Ik ga wel aan de pil (minipil), maar dat is omdat ik pco heb, anders weet ik nooit of ik ongesteld word. Ben 2 jaar van de pil geweest en ben welgeteld 3 keer ongesteld geweest ofzo haha onverwachts..heel irritant dus.

@all, wij zijn vanmorgen voor het eerst met zn drieen wezen winkelen en even ergens wat gedronken :D ging goed, hij heeft de hele tijd geslapen. Ik heb even nieuwe kleren voor mezelf gekocht :p.. Vanmiddag nog op visite geweest en in de namiddag nog visite thuis gehad.. druk dagje! Morgen ook de hele dag onder de pannen met visite..
    Ik kreeg vanmorgen trouwens een pannekoekje in de vorm van een hartje voorgeschoteld :phahahah

12. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Mum, zielig die krampjes :( hier helpt het als ik jorick op zn buikje op mn arm leg met .. is ie meteen stil. Misschien werkt het bij Dimara ook.

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @emma: zo druk geweest vandaag.. ik wil wel voor een tweede gaan als lars een jaar is ofzo.

@mum: wil je er 1 met kaas en ham of een gewone

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Heyhey

Even kijken wat ik onthouden heb:

@Mum: Valt wel mee met hoeveel Dimara drinkt hoor :) Yentle zat toen ook al op 105-135cc per keer. Zolang je niet boven de 1000cc per dag uit komt is t goed.
    Ik wil niet betweterig zijn oid, maar vind je t niet heel snel om nu al te proberen dat ze doorslaapt? Ze is nog geen 2 weken oud..
    Zo goed is t niet als ze nu al van 22.00-7.00 zou doorslapen, dat is even 9 uur achter elkaar zonder voeding dan..
    En hierbij heb je ook nog grote kans dat ze die 150 (wat totaal 170 wordt met de scheppen) niet eens opkrijgt en bij 105cc blijft. En al krijgt ze t wel op ze alsnog om 4.00 uur wakker wordt..
    Wij proberen ook regelmatig om Yentle 's avonds iets meer te geven, maar ze drinkt t niet op hoor en blijft gewoon om 5.00 uur 's ochtends komen :p

@Bos: Gelukkig dat de uitslag al wat minder wordt :) Hoop dat ie zo in slaap valt :)

@Dees: Ook al flink geshopt dus, kan me voorstellen dat je er moe van bent! Lekker rustig aan doen vanavond :)

@Emma: Je hebt het idd wel druk met bezoek zeg! Denk je ook wel een beetje aan jezelf?

@All: Met Yentle gaat t echt zoveel beter al.. Ik kan dit geen toeval meer noemen dat ze t steeds beter doet sinds ze die voeding krijgt. Plus dat die 2-4 weken normaal staan voor als je kindje uitslag heeft, dat kan langer duren namelijk voordat t weg gaat, maar buikklachten kunnen veel sneller weg zijn..
    Hopelijk weten we woensdag meer!

We hebben net trouwens toch maar zo'n electrisch schommelstoeltje gekocht! En was nog goed geprijsd ook :D
    We hebben er eentje van Fisher Price, 3-in-1. Normaal is ie 140, maar was nu afgeprijsd voor 100 en toen ging er nog korting vanaf vanewege de mm-dagen bij prenatal dus we hebben nu maar 72 betaald ervoor :D (die doos bij de kassa heeft die 20% berekend nav de prijs van 139 ipv 100 :p)

Hopelijk vindt Yentle het leuk, dan hebben wij ook wat vaker onze handen vrij!

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @voeding: ach als het werkt prima toch...zou ik ook wat meer geven...je ziet vanzelf of ze het opdrinkt en wat ze erop doet...bij lars werkt het ook hoor....krijgt nu 180cc en lag vanochtend om half 8 te kijken in zijn bedje...vanaf 11 uur de laatste gisteravond...

hij krijgt er overdag ook nog maar 5 nu omdat hij meer krijgt. dus om de vier uur en ik vind het ideaal..

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Bos: heb je pb beantwoord net ;)

@All: ben er weer vandoor! Fijne avond allemaal :)

17. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @mum: hopen dat het bad helpt...zou wel oppassen met de krampjes als je 150 gaat geven...is een behoorlijke slok extra vooral als ze al veel last heeft...hoop dat ze er geen last van heeft en er lekker een tijdje op doorslaapt..

@kristel: fijne avond meid...*bos gaat ff pb lezen*

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: ja het gaat echt super zo met Dimara en de voedingen! hoop dat we goed kunnen
    switchen zodat we van de nachtvoeding af kunnen, maar reken nergens op, ze doet het al
    zo super :D!! ja doe alles lekker op mijn gemakkie ;)
    Lekker geshopt voor jezelf! ik zal blij zijn als ik dat ook weer kan!
    Wat lief dat pannekoekje!!
    soms helpt het idd als ik haar op haar buik op mijn arm leg, maar dat is heel verschillend
    de ene keer werkt het wel, andere keer niet helaas!

@ Bos: Een gewone alsjeblieft :p;)

@ Kristel: ze hoeft van mij niet perse door te slapen hoor... maar als ze het 1 uurtje
    langer vol zou houden (ik vind het ook prima zo) dan zou de nachtvoeding eraf kunnen, en zou ze
    dus terug gaan naar 6 voedingen die gewoon allemaal wat meer inhoud hebben!
    Onze kraamverzorgster adviseerde het op deze manier, en wil gewoon even kijken hoe ze ermee omgaat!
    als ze het er goed op doet vind ik het prima!
    Toch goed geslaagd voor de schommel :D hoop dat ze het leuk vind!

@ Bos: Ze heeft op zich niet heel veel last meer van de krampjes de laatste tijd, nu vanmiddag weer wel
    ineens, we gaan het gewoon even bekijken met de voeding en het ophogen enzo, werkt het niet of krijgt
    ze er last van dan gaan we gewoon weer terug in haar "ritme"

Ze is lekker in bad geweest, vond ze niet zo lekker als anders maar ze is weer schoon :) en heeft nu net haar flesje gehad van papa! hoop dat ze nu even wil slapen, dat heeft ze vanmiddag nog niet veel gedaan dus ze kan wel even wat rust gebruiken en dan kunnen wij even eten!

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @juffie: jij kreeg toch steeds opmerkingen dat je buik zo dik was?
    hier een foto van mij toen ik precies 30 weken was. kun je vergelijken.

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @Mum: gewoon proberen met de voeding...je merkt het snel genoeg of het wel of niet werkt haha..
    vervelend he die krampjes...bij lars hielp op de arm ook niet altijd....soms was niks goed en dan weet je je echt geen raad als je kleintje zo'n pijn heeft..
    hopen dat ze lekker slaapt en jullie een 'rustige' avond hebben..

@emma: ah wat lief die pannekoek..

iemand nog plannen vanavond...wij gaan zo lars in bad doen (nou ja ik denk ik haha) hij krijgt nu het flesje van papa en dan gaat hij lekker slapen en gaan wij 24 kijken...lang geleden dat we lekker dvd avondje hadden.

Deel Deze Pagina