Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Ryanne: Het gaat idd snel. Ze wordt snel groot.
    Ik was gisteren je site aan het bekijken. Ik had al die foto's nog niet gezien. Maar wat heb jij een mooie meid! Al die foto's waarop ze lacht vond ik zo mooi. (de andere ook hoor :D) Dat lijkt me zo heerlijk om een lach te krijgen van je kindje.

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Ryanne: ja ik vind jullie foto's echt geweldig!
    Ik ga ze zeker weer terugzoeken wanneer wij een kleine hebben.
    Ga ik mooi jouw artistieke ideeën pikken :p
    (ik kijk trouwens alleen op hyves, maar als er nog meer foto's op je beebsite staan wil ik graag een keer een uitzondering maken :p )

@All: pff merk toch dat het wachten me lichamelijk gaat opbreken.
    Ik heb last van mn maag, veel pijn.
    Ik wacht al zolang op die ene uitslag.
    Wil zo graag verder.
    Wil zo graag weten waar we aan toe zijn.
    En dan laten ze me zolang wachten!
    Hoe moeilijk is het om die ene brief te posten of te faxen.
    Wil hem zelfs persoonlijk ophalen als het zoveel moeite is.
    Sorry, moest het even kwijt.

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @oma; kan me voorstellen dat je verder wilt...heb je wel gezegt tegen de dokter dat je het raar vind dat je zo lang moet wachten op de uitslag...misschien kan hij ook ff het ziekenhuis bellen maandag

@emma: Jemig rot pco....heb je dan vaak last van hoofdpijn en pukkels dan daardoor?

@juffie: pff wat wij kwijt waren...geloof in totaal 170 euro incl drukkosten...zal de site ff opzoeken waar het kaartje staat (wij hebben hem daar niet besteld hoor maar qua prijs scheelde het niet zoveel)
    Geboortekaartjes - Kaartinformatie - Belle & Beau - 58915

lastig he kaartje uitzoeken

@hilli: schattig buikje zeg...ook best bescheiden toch...

@ryanne: lekker de avond voor jezelf...heeft Frederique nog maat 56??? lars heeft al shirt maat 62 aan....

@dees: lekker avondje niks doen...

sorry rest niet onthouden.

hier ff de was weggewerkt pfff wat een bende was het zeg boven haha moest nodig vouwen en strijken...
    gelijk ff zwangerschapskleding de kast uitgegooid...binnenkort ff een doos kopen en alles op zolder zetten... ff lars zijn kleding apart gelegd wat hij niet meer past...heb ik vandaag een doos voor gekocht...kan ook naar zolder..en ff mijn kleding recht gelegd in de kast want dat was ook HEEL hard nodig haha

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Bos: ja de dokter vond het ook raar dat het zolang duurde.
    Ik bel maandag gewoon zelf, dan weet ik tenminste zeker dat er gebeld wordt ;)
    Heb niet echt vertrouwen in mn dokter :p

Lars is echt een grote knul he!
    Gaat ie ook sneller met ontwikkeling dan?
    Of weet je dat nog niet?

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @oma: weet nie of hij sneller gaat met ontwikkeling...hij begint nu wel een beetje geluidjes te maken (heb het nu een paar keer gehoord heel kort)

groot gelijk dat je zelf belt hoor...laat ze maar ff doorwerken...anders blijf je in spanning zitten..

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Zoooo, we hebben samen kunnen eten!! Normaal is altijd een van ons met Yentle bezig tijdens t eten (niet altijd, maar wel gemiddeld 5 van de 7 dagen per week :p) omda ze altijd heel onrustig is, maar we hebben haar in de swing gezet en ze vond het geweldig :D Ze was lekker aan t lachen en uiteindelijk is ze in slaap gedoezeld :D
    Heb haar net in bad gedaan en naar bed gebracht en ze ligt nu lekker te slapen! Meteen even wat was weggewerkt en nu kan ik lekker op de bank ploffen nog ff met mn pot thee.. Wat later dan gepland, maarja, met een kindje valt niks meer te plannen ;)

@Dreamer: Kan de huisarts niet gewoon naar t ziekenhuis bellen voor de uitslag? Als een uitslag hier te lang duurt bellen ze zelf naar t zkh..

@de rest: sorry dat ik niet reageer, heb wel gelezen, maar ik wil gauw nog even op de bank ploffen :D Even uitrusten..

7. @ oma ik begrijp je heel goed. Gewoon lekker zelf bellen dan weet je hopelijk maandag meer

@ bos ze eeft te lange benen en armen voor mt 56 maar ze is te smal voor mt 62. Ga wel overstappen op mt. 62
    Hier ook de zw.kleding in een doos op de zolder gezet en een door coor Frédérique waar al spulletjes inzitten die te klein zitten

8. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    hoi..
    Ik heb het zo druk dit weekend :p maar ik hoorde van gaby dat sterretje bevallen is :D
    Heel erg gefeliciteerd :D en een erg leuke naam :D kylian :D
    Leuk zeg :D

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ben er ook vandoor..fijne avond meiden

10. @ Kristel dat is mooi dat het ding een succes is :D

@ Dreamer snap wel dat het je opbreekt.. je wacht er nu een week op, je wilt het zo graag weten. Het is ook wel raar dat het zo lang moet duren!! Maandag maar gelijk ziekenhuis bellen idd, die dokter en die assistentes daar zijn beide niet zo geweldig geloof ik..

@ Ryanne zitten zeker hele leuke foto's bij, en niet alleen omdat Frederique zo'n leuk en lief koppie heeft ;) Jij ook al geshopt dus.

@ Bos altijd fijn als dat weer gebeurd is he! Ik heb het ook gedaan, maar dan met me normale kleding die nu als naveltruitjes vallen :)

Ik heb ff een vraagje wat voor afmetingen hebben jullie waskussens/aankleedkussens? Die van mij is 73x47 en ik had vanmiddag een hoes gekocht bij prenatal maar het lijkt amper te passen (tenzij ik 'm compleet uitrek..). Is mijn kussen dan zo groot of ligt het aan die hoes? :(
    Ik ga nu gelijk door naar bedje ook.. weltrusten!!

11. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    weltrusten allemaal!! ik ga ook naar bed..
    doegdoeg

12. slaap lekker all

13. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    ik kom even hoi zeggen en ben weer weg ;) tot later ergens deze dag!

14. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

goedemorgen..

ben net wakker...

dreamer: knuf meis.. hopelijk heb je maandag de uitslag... en anders echt bellen hoor.. en laat ze maar horen dat je t er niet mee eens bent dat t zo lang duurt allemaal.

all: suus haalt me straks op en gaan we hier naar een rommelmarkt.. met troepjes van suus :D

en vanavond taarten proeven voor de bruiloft :D

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @gaby: lekker taarten proeven mag ik mee haha

16. gaby1986

ja hoor bos.. t is bij mij thuis om 8 uur.

17. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen!

Gaby,mag ik ook mee taart proeven :)

18. gaby1986

sammie: ja hoor!

er komen 3 taartjes voor 4 personen per taartje:D

1 tje is bokkepootjescreme en 1tje is karamel creme en 1tje is vanillecreme :D

19. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @gaby: 8 uur bij jullie thuis ;) dat red pascal wel :p hahahahaha..

20. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    goedemorgen allemaal trouwens!!!!

Deel Deze Pagina