@sterretje ja vol goede moed begonnen aan deze periode enw e zien wel wat het word zijn niet zo van de ovu testen. balen dat het hormoon nog niet uit je lijf is
Hey allemaal Suhe: eindelijk ongesteld! Nu kan je eindelijk weer met een nieuwe ronden beginnen Sterretje: Hoe zag je ovulatietest er vandaag uit? Nou, ik weet het allemaal even niet meer Iik voel me echt alsof ik weer zwanger ben, door die steken die ik 2 dagen lang gehad heb, sinds vandaag zijn mn boobs alweer een beetje gevoelig... Gevoel alsof ik ongi kan worden elk moment blijft ook... En NATUURLIJK kon ik me weer niet inhouden. Wordt hier zooo onrustig van.. Vanochtend een test gedaan En ja hoor, heeeeeeeel licht een streepje.. PFFF
kristel....ik vind het niet slim van je hoor dat je nu al gaat testen...moet je zelf weten...maar je maakt je erzelf alleen maar gek mee....ik ben deze maand niet aan het luisteren naar mijn lichaam ik zie wel wat er gebeurt....ik WIL ook heel graag zwanger worden net als al die meiden hier..maar maak jezelf niet gek......
Lynn, ik weet dat t niet slim is... maar aan de andere kant, als ik niet test dan maak ik mezelf net zo gek.. dus het maakt niet zoveel uit of ik t wel of niet doe.. Maargoed, ik denk dat ik na 2x wel weet hoe t is om je zwanger te voelen.. en zo voel ik me nu dus ook weer. En iedereen die altijd zegt 'ja niet testen voor je NOD'. Waarom niet? Omdat het nog fout kan gaan? Het kan na je NOD nog net zo goed fout gaan, kijk maar naar mij.. En als het fout gaat, voor of na NOD maakt geen drol uit, dan wil ik dat gewoon weten...
jah prima moet je lekker zelf weten....je maakt je er alleen maar drukker om als je volgende week gewoon ongi word....
niets...vind het jammer dat je zo schrijft...die zin vind ik niet erg sociaal doordacht....dat jij nu wel weet hoe het is om zwanger te zijn/voelen...dus heb ik het idee wat ik zegt niet telt omdat ik niet zwanger ben/ of ben geweest....snapje dat? begrijp me aub niet verkeerd
Ja sorry, snap wat je bedoelt... Sorry, voel me ook gewoon klote op dit moment en de manier waarop je antwoord gaf op mijn verhaal kwam het net over alsof ik me niet moet aanstellen ofzo.. En eerlijk gezegd word ik er ook gewoon moe van, van mensen die zeggen dat je niet zo vroeg moet testen.. Ja dat weet ik ook wel, alleen mn gevoel zegt anders.. En dan hou ik me al 3 dagen in om niks te doen terwijl ik t graag wil (ookal heeft t geen zin) maar dat is gewoon moeilijk. En wat betreft 'als je volgende week gewoon ongi wordt'... Nouja, ik zie nu al heel licht een streepje, dus als dat zo blijft, dan is t niet 'gewoon ongi worden'... Dat doet gewoon pijn.. 'GEWOON ongi worden'.. Snap je?
Hallo meiden! Ik zou ook heel graag zwanger willen worden.. maaar toch twijfel ik nog een beetje Met name door mijn leeftijd, vraag ik me af of ik niet te jong ben om moeder te worden, en of ik het wel aankan enzo, herkennen jullie dat? Anderzijds lijkt het me zooo mooi, en als ik dan foto's of verhalen lees hier op het forum begint het me helemaal te kriebelen Liefs
Hey narcis Age is nothing but a number! Dus als jij en je vriend de zaakjes op orde hebben om een kind op te kunnen voeden; tijd, inkomen, dak boven je hoofd, stabiele relatie, etc, Dan moet het toch goed zijn? En wat betreft het aankunnen, tja, voor zover ik weet twijfelt iedereen daar wel eens over hoor! Zelfs de dames die al kinderen hebben en eventueel voor een volgende gaan..
Bedankt voor je lieve reactie! We hebben zeker alles op orde, we hebben 5 jaar een relatie en wonen 3 jaar samen, huisje boompje beestje allebei vaste baan.. Ja tuurlijk ik denk dat heel veel mensen wel eens twijfelen, maar ik zie met name tegen zo'n bevalling op, bang dat ik in paniek raak ofzo. Maarja met het oergevoel erbij moet dat eigenlijk ook lukken toch .. Mijn vriend is 28 dus al iets ouder en die ziet het heeeelemaal zitten! Hopelijk heb jij ook snel meer duidelijkheid wat betreft evt zwangerschap! Zal voor je duimen!
En wat betreft mn uitspraken: sorry alvast tegen iedereen die zich er pissig om maakt ofzo.. bedoelde t niet zo alvast.. Ik word gewoon gek van alles, gek van het proberen zwanger te worden, gek van t afwachten of ik zwanger ben, gek van t afwachten dan of t goed blijft gaan.. gek van iedereen om me heen die blijft zeiken tegen me dat ik me niet zo moet aanstellen omdat ik nog jong ben en een kindje VANZELF wel komt.... RIGHT! Word zelfs gek van mn vriend soms... Ik krijg echt het idee alsof hij niet begrijpt hoe moeilijk t voor me is dat ik al 2x mn kindje verloren ben.. Voor hem is het gewoon zo: ok, blijven doorgaan tot t wel lukt... Ja, HIJ heeft geen kindje in zn buik gehad.. Bah.. sorry, ben echt vet gefrustreerd nu..
leeftijd zegt idd niks.Zolang je alles maar goed in orde hebt voordat je echt aan een kleintje gaat. En zo te zien heb je dat , dus waarom niet ? Veel suc6 !
@Narcis Dat in paniek raken mbt bevallen... SAME HERE! haha, als ik dat zie op tv ofzo, dan word ik al panish Het idee dat er een baby uit zo'n klein gaatje moet komen Krijg al pijn bij het idee... Maargoed, als anderen het kunnen, kunnen wij het ook :-D
kristel....maak je niet zo druk meid....ik word soms ook gek van mijn eigen...ik wilhet ook...ik heb ook kans met mijn afwijking dat het niet goed blijft zitten....maar maak je niet zo druk das ook niet goed voor de baby....
Wat heftig Kristel! Mensen denken vaak niet goed na voordat ze dingen hardop zeggen, ik kan me goed voorstellen dat uitspraken als ; je bent nog jong.... probeer het een beetje van je af te zetten en dingen te doen die je helpen ontspannen.. wat je leuk vindt zodat je ff beetje kan relaxen! En tsja mannen... misschien probeerd hij jou juist positief te houden en bedoeld hij het niet zoals hij het zegt.. praat er met hem over.. probeer je een beetje te helpen! Lekker ontspannen nu! En veel sterkte!
kristel meis... dat zijn nou typisch mannen ik had hier ook heel veel verdiret en was ook kwaad op me vriend van heb jij geen verdriet of iets.. maar mannen houden dat van binnen en uiten dat totaal gewooon niet.... en over de opmerkingen meis ik weer hoe ze zijn van aghh je bent nog jong komt wel weer een 2e en nu al een 2e,.. er is over mij gezegd toen ik zwanger was van jullie zijn net konijnen jullie neu*en veel enz..... meis weet je wat het is je maakt jezelf er super kwaad en verdrietig mee .. je hebt er echt jezelf wel en hoe gek het klinkt meis probeer er boven te staan.. hoe moeilijk het ook is denk gewoon van lul maar een eind weg jij weet niet hoe dit voelt.. pas als iemand het mee gemaakt heb weet je hoe een miskraam voelt zeg ik altijd en dan pas mag je uitspraken maken van je bent nog jong enz... in ieder geval beejte gek geshcreven hier maar hoop dat je me begrijpt! in iede rgeval probeer gewoon te doen wat je gevoel zegt wil jij super graag testen moet je het doen... en gewoon doen waar jij je goed bij voelt het is tenslotte jouw leven en niet die van een ander... kijk ik begrijp ook mensen die zeggen zal niet te vroeg testen dat is meer het punt van straks ben je teleurgesteld... dan denk ik okee... maar als ik ongi word ben ik het alsnog dus ja... meis probeer rustig te blijven en schijt te hebben aan opmerkingen van je bent jong en blablabla hoe moeilijk het ook is maar je moet er gewoon boven staan meis! mensen die dat zeggen zijn zelf gewoon raar....
Ik heb een hele tijd paniekaanvallen gehad daarom ben ik er zo bang voor.. en ja als ik het op tv zie dan krijg ik het al spaans benauwd haha .. Had het er laatst met een vriendin over die zwanger is en die vertelde zo mooi over het oergevoel dat ik dacht tsja daar zit ook wel wat in
@narcis bevallen is leuk joh ik heb het al 1 keer gedaan en er komt hopelijk snel een 2e dus als het super erg geweest was had er geen 2e meer gekomen... en inderdaad zo te lezen heb je alles op orde go for it! super meis.. als je eraan toe bent waarom niet ik ben 19 en wil graag een 2e kleintje en leeftijd zegt niks ik heb het soms beter voor elkaar dan een 35 jarige en ik ben neit zoals de gemiddelde 19 jarige ik heb meer verstand hahaha in ieder geval meis doe wat je gevoel zegt willen jij en je vriend graag schijt aan de rest en doe wat jezelf wilt