Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Over een kwartiertje ga ik even bruidje kijken :D
    Trouwt een kennisje van me vandaag.
    Wel meer trouwens, maar kan mezelf niet splitsen :p

Ja de dokter moet gewoon zn mond houden.
    Maar ja, oftie dat doet is een 2e :(
    Ik wacht gewoon deze cyclus af en is het dan niet raak, dan ga ik er wel heen.
    Ga ik meteen vragen of ze zijn sperma willen testen, want ben zo bang dat dat niks is ivm verleden.

Al is het streepje knalgeel, alsie maar zwanger aangeeft :)
    Dus Marietje en Mac: morgen allebei een positieve test in handen hebben :D
    Kan oma weer jaloers zijn :)

2. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen allemaal,

Hoe gaat het hier?

Bij mij wel goed... ben alleen om een of andere redenen al een paar weken erg moe en nog steeds misselijk...
    Ga maandag naar de huisarts want dat is hij terug van vakantie.

@ Dreamer,

Een dokter heeft een beroepsgeheim, houd hij zich hier niet aan, kan je hem aangeven bij een commissie.

@ Iedereen die morgen gaan testen succes!

3. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Dacht ik trouwens van mijn loopoor af te zijn....

Wat denk je sta ik vanochtend op met oorpijn ik voorzichtig met wattenstaafje erin... en ja hoor weer een loopoor :x

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Het klinkt echt zo ranzig he.
    Laat staan hoe het voelt!
    Hoop dat je er snel vanaf bent Sammie!
    En van alle andere klachten.

Ja de dokter heeft beroepsgeheim.
    Ik kan hem voor de rechter slepen alsie zich er niet aan houdt, maar daar krijg ik mijn geheim niet mee terug natuurlijk.

In het topic erover zegt iemand dat ze vandaag naar de dokter gaat en het gaat navragen, dus ben benieuwd!

5. Niet meer actief

Hoi,

Misschien staat deze tekst niet in de goede topic, maar wilde het toch even kwijt en vragen.
    Ik heb gisteren iets meegemaakt waar we alle2 wel een beetje van schrokken.
    Mijn mannetje kon maar niet klaarkomen. :confused:
    We hebben maar even een timeout genomen en na enkele min. weer een poging gedaan.
    Ja gelukkig lukt hem het nu wel, maar hij moest zich wel erg goed consentreren om klaar te komen, dus het was niet zo lekker zei hij. :(
    Ik vroeg hem of het misschien teveel druk gaf om te klussen, want ja je wilt zo graag. :whistle:
    Wie heeft dit ook al meegemaakt met het mannetje? :(:

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey allemaal :)

Zo.. wat een klote nacht heb ik achter de rug zeg! Ik kon maar NIET in slaap komen... om 4 uur lag ik nog te draaien en te doen :( En nouja, nu ben ik dus superchagrijnig :(

@Dreamer: Ik was vorige maand ook niet veel ongesteld terwijl mn baarmoederslijmvlies toch goed opgebouwdd was, had de gyn naar gekeken met echo... Maar ehm, als het zooo weinig was dat je t met 1 tampon af kon, misschien moet je dan nog maar eens een test doen ;) Je weet maar nooit! En anders idd even navragen hoe of wat...

@Marietje en Mac: Ik duim voor jullie :D We willen meer roze hebben hier :D

@Suhe: hopelijk is je blaasontseking snel over! En idd, plassen na de sex helpt echt hoor. Ik had eerst bijne 4x per jaar wel een blaasonsteking, als t niet meer was.. Maar nu moet ik dus na t sexen naar de wc en sindsdien eigenlijk geen last meer gehad van een blaasontsteking!

@natassie: Bij jou geen onweer meer? Nu onweert t hier :( Onze katten kwamen net doosbang naar binnen rennen.. echt zielig :p

@de rest: sorry als ik je vergeten ben....

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Wendy: Das niet zo leuk he... Maar het kan idd komen door druk. Je hoort t toch vaker hoor, de man is degene die klaar MOET komen als je een kindje wilt, dus de man kan zich heel erg gepushd voelen en dan lukt t niet meer....
    Ik herken het zelf niet, mijn vriend wil bijna altijd :) Dus geen problemen met druk oid.
    Sexen jullie ook buiten je vruchtbare periode?
    Zoniet, doen! Gewoon sexen om de sex dus en niet voor een kindje. Dat kan vaak al een hoop druk wegnemen :) Verder misschien voor jezelf houden wanneer je rond je eisprong zit, zodat je man zich niet gepushd hoeft te voelen?
    En de sex leuk maken dmv mooi ondergoed, kaarsjes, rozenblaadjes, etc, etc, gewoon een beetje creatief zijn ;) Doe ik ook en vriend vindt het zeker leuk!
    Verder weet ik t op dit moment ook even niet ;) Slecht geslapen vannacht (zie bericht hierboven) en nu net pas wakker :(

8. Niet meer actief

Wij klussen gewoon heel de maand door zeg maar, dus ik zelf kijk wel naar de dagen (maak schatting) maar mannetje weet daar eigenlijk niets van af.
    Nou moet ik zeggen dat ik gisteren wel heb laten vallen dat ik buikpijn had en dat het misschien mijn eitje zou kunnen zijn.
    Misschien niet zo slim van me geweest. :(
    Ik zal je raad eens in m`n achterhoofd houden.
    Maar we gaan er van uit dat het eenmalig was. ;)
    Want mannetje is niet te houden met sex, die wil het liefst 2x per dag dus daar ligt het niet aan. :)

9. Celinaaa

Celinaaa Bekend lid

8 sep 2007
    609
    0
    0
    Fryslân
    Voordat ik weer even terug ga lezen,

Ben vanochtend opgestaan met ontzettende hoofdpijn.
    Net alsof er een baksteen in mn hoofd zit, meteen aspirientje genomen.
    Ga straks weer ff liggen.

@ alle nieuwen, welkom!

xx

10. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Gelukkig net op tijd binnen voor het slechte weer :smile:
    Het begint hier te regenen en onweren...
    Ga maar het huishouden doen...

11. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Testers?! Waar zijn jullie?! Al getest?!
    Hier weer terug bij af...
    Gister alles er heerlijk ingehouden... Vanmorgen van 1 slokje yogi weer meteen een half uur spugen :cry:
    Word er nu echt een beetje verdrietig door...
    Had gister meteen mn werk gebeld dat het beter ging. Ze zeiden, nou meis, morgen nog een dagje bijkomen, dan voel je je maandag weer op en top... Ik hóóp het...
    Verder heeft hier de verkeerde het te horen gekregen... Nu weet heel de stad het al...
    Ik heb ruzie met een meisje (dat is opzich al heel iets, want Romy en ruzie past niet zo goed bij elkaar...) Daar krijg ik nu smsjes van dat het zielig is voor mn kind en weet ik het allemaal... Weet dat ik het me niet moet aantrekken maar ik kan het ff niet hebben nu... :cry:

12. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    @ Romy,

Niks van aantrekken, en al weet heel de stad het, het gaat erom dat jullie gelukkig worden en wat anderen hiervan denken moeten ze zelf weten...
    Het is in iedere geval niet leuk nee.

Jammer dat het weer achteruit gaat.. misschien zijn de pita broodjes te zwaar gevallen...
    Probeer het met een cracker of een beschuitje valt ook niet zo zwaar op de maag...
    En Yogi was dan niet zo'n goede set..
    Water, thee en bouillon vallen ook niet zwaar...
    Ik hoop dat het snel wat beter gaat meis...!

13. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Yogi zit heeeeeeel wat vet in ;) .. Je kan beter beginnen met slappe thee of water

14. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Mja het maakt ook niet zoveel uit dat heel de stad het weet, maar ik ben zo bang dat het nog mis gaat...! Straks schreeuw ik het van de daken, dan weet heel nederland het. :) Maar het liefst pas over een week of 4... Maar nu weet iedereen dat dus al... :( Ik had het graag zelf willen vertellen... Ze is me nu zelfs aan het bedreigen... :(

Nee yogi was niet zo'n goede zet nee, haha, daar ben ik achter gekomen!
    Maar die pita's zijn volgens mij wel goed gevallen! Gister is alles er nl. wel ingebleven...
    Ik blijf me verbazen over mn lichaam.. haha..!

15. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Wacht maar als je niet meer zo misselijk bent . hihi dan heb je s'avonds of nou s'nachts zin in een vette frikadel speciaal haha ...

16. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    nou mensen hier kom het ben vanmorgen bij de dokter geweest om te testen omdat het bij mij altijd klote ging met de testen telkens maar niet :confused: maar heb super goed nieuws ik krijg een kindje :D ik kan me geluk niet op nu maa wachten tot me vriend bel vannuit uruzgan om het goede nieuws te vertellen :D

17. Niet meer actief

Van Harte gefeliciteerd met je zwangerschap. :)
    Wanneer komt je mannetje weer terug uit Uruzgan?
    En wanneer mag hij bellen?
    Nou helemaal toppie voor je hoor, ben jaloers op je zwangerschap. :oops: ;)
    Ben je lang bezig geweest, hoeveel ronde`s heb je er over gedaan?
    Heel veel plezier en succes met je zwangerschap.

ps. je banner wel aanpassen hoor, is zo leuk als je kan aftellen naar de vermoedelijke bevallingsdatum. :)

18. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    heej nou hij zou rond half 4 bellen zo lang kan ik gelukkig nog wel wachten wij zijn half jaar bezig geweest ik had ook telkens onregelmatigheid van me ongesteld heid en daar werd ik bang telkens en die banner ga ik zeker aan passen :D maar van de banner snap ik ook niet veel dus dat mag me zus doen want ik weet niet vannaf welke dag ik dat mag doen als het met de dag van vandaag is :rolleyes:

19. Niet meer actief

Als je eerst kijkt bij calculator, en voer daar je gegevens in en die rekend dan uit wat je vermoederlijke bevallingsdatum is.
    En die kan je dan invoeren bij zwanger banner.
    Ik zou zeggen probeer het gewoon.
    Als je dan bij de gyn bent geweest kan je hem altijd nog aanpassen als zij een andere datum heeft.

Dit zegt de calculator bij mij; cyclus van 31 dagen gerekend hoor:
    24 Juli 2008 Eerste dag van je laatste menstruatie
    7 Augustus 2008 Een beetje vruchtbaar
    8 Augustus 2008 Vruchtbaar
    9 Augustus 2008 Erg vruchtbaar
    10 Augustus 2008 Eisprong
    15 Augustus 2008 Innesteldag
    24 Augustus 2008 Vanaf hier kun je testen
    3 Mei 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum

20. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    @ Priscilla,

Hartelijk Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Maar wat bedoel je met die testen... waren ze steeds negatief of?

Deel Deze Pagina