Nou zeg, idd een mooi huis juffie!! zo vind je ze hier niet voor die prijs helaas hebben jullie al meer kijkers gehad voor jullie huis?
Hoi meiden, Heb geprobeerd ff wat bij te lezen, maar het is zoveel, een beetje teveel voor nu helaas, dus dat ga ik een andere keer nog verder doen Moet nu alweer haasten om Kylian te voeden en daarna weer visite strakjes De dagen vliegen voorbij zo zeg Probeer morgen wat foto's te laten zien van ons ventje en hopelijk kan ik dan ook weer reageren! Fijne avond allemaal verder! Knuffel voor iedereen, denk wel aan jullie hoor, het is gek om opeens niet meer met jullie te kletsen, maar dat komt hopelijk snel weer (opgezwollen onderkant begint wat af te nemen en de hechtingen wat minder te trekken, dus kan gelukkig weer ff zitten )
@mum: oh ik ga ff je hyves bekijken.. @sterretje: fijn dat alles wat beter word daaronder en je weer wat kan zitten haha...dat kletsen komt vanzelf weer...ik dacht in het begin ook dat ik daar nooit meer tijd voor zou kunnen vinden maar ik klets weer volop mee haha @juffie: ga ook ff je huis bekijken.. eet eerst ff mijn macaroni op.
@mum: wauw wat een mooie meid hebben jullie toch zeg....vooral die foto dat ze ligt te slapen en de hond ook op de bank haha @juffie: leuk huis zeg...gaan jullie naar het open huis.. @knarboor: dat was ik die dat vroeg over je vriendin haha
@ All.. bedankt voor jullie lieve reacties.. Ik hoop ook dat het doorzet. Moet maandag weer komen dan kijken ze weer verder. Ze vond het net iets te vroeg om de vliezen te breken. Zeker ivm de GBS bacterie. @ mum.. ga zo direct ff spieken (manlief ook) @Juffie.. mooi huis hoor! Hopelijk verkopen jullie je eigenhuis snel! @ Ster.. Fijn dat het beter gaat en je kunt genieten van je mannetje! @ Bos.. prachtig jasje! Zo sweet!
@ bos.. dat vind ik echt mooi! Kale babies vind ik persoonlijk nooit zo mooi... we hebben op de echo gezien dat onze uk ook haartjes heeft
Ja dat vertelde ze vorige week maandag... allemaal puntjes in de schedel.. dat duidde op haartjes .. ben zo benieuwd!
@Ukkie: ja kan me voorstellen...altijd spannend hoe de kleine eruit ziet... hoeveel kids willen jullie eigen allemaal?
Heyhey Yentle heeft zichzelf nu écht helemaal ondergepoept Gelukkig is Kimo thuis, nu mag hij het schoonmaken! @Ukkie: Waarom laten ze je nu een week lopen zo? Kon je niet eerder weer langskomen? @Mum: Mooie foto's! En ik vind Dimara op bepaalde foto's best wel op Yentle lijken, gewoon de manier van kijken ofzo @Bos: Ik zie geen foto's van Lars op je hyves?? @All: Ben weer weg! Fijne avond allemaal