Juffie.. succes en sterkte! All.. ik ga ook.. douchen en dan slapen! Ik hoop jullie morgen te vertellen dat ik heeeeeeerlijk geslapen heb! Fijne avond!
@ Juffie en Ukkie: Slaap lekker meiden! @ Bos: Tjee wat een flinke vent is Lars al zeg! die foto bij opa op schoot!! Echt een prachtig ventje is het! met zijn mooie blonde kuif!
@Juffie, mooi huis!! @Mum, balen dat je verkouden word, irritant he Jorick knakt niet trouwens, ik hoorde in de buik wel vaak een soort 'knak'ofzo. Echt mooie fotos op je hyves! dat papa's kanjer shirtje heeft Jorick ook 3 ton? Wij hebben een vergelijkbaar huis en hij was de helft, maar ja das in het noorden he.. @red, 4 kilo is hartstikke netjes toch? @Bos, lekker eigenwijs is lars, per sé in de box slapen haha Ik weet niet hoeveel kinderen ik wil, ik denk 3 ofzo. Wij waren thuis ook met zn drieen en ik vond dat wel leuk. Maar ja je weet het niet van te voren. Ik ben trouwens ook hema verslaafd hoor Mooie fotos op je hyves! Wat schattig dat ie in bad in slaap viel. En idd een flink bos haar! Jorick is zowat kaal haha. @Debby, hopelijk hoef je geen operatie dan..gelukkig gaat alles goed daar. heb je al een beetje een ritme erin? @Desiree, ik doe normaal ook gewoon een dikke trui aan, scheelt wel veel geld ja, een graadje lager . Maar als ik niet lekker ben doe ik het hier lekker warm . Ik deed eerst 1 borst , dan verschonen en dan nog een 'toetje' maar dan dronk ie gewoon door om de zuigbehoefte en niet meer om de honger denk ik. Nu geef ik hem een speentje na de voeding en is het ook goed. Misschien heeft ie daarom nu ook wel minder krampjes omdat hij minder voormelk krijgt. 10 weken nog maar.. het is nu echt aftellen he geniet er nog maar even van.. en van je nachtrust hihi. Ik heb de ringsling trouwens binnen, Jorick vind het heerlijk erin haha. Moet alleen nog even uitvogelen hoe hij precies hoort. @all, ben er vandoor, mannetje heeft honger... fijne avond! heb een foto op mn hyves van Jorick in de ringsling haha hij vind het wel leuk erin geloof ik
@ Mum het is echt een mooi poppetje op die foto's! Mannetje en ik moesten lachen bij die poep foto van haar Die boxspiraal heb ik vorige week ook gekocht, leuk ding!! Doet Dimara er al wat mee? Heb geen idee wanneer ze er naar gaan kijken of grijpen ofzo.. Helaas rijdt die trein niet op mijn traject, er is korting op tot november daarna kost het 3x zoveel. Maar het heeft toch al geen nut aangezien ik nooit naar Schiphol ga normaal. Nu alleen omdat de drukker daar vlakbij zit (Zwanenburg), en met de auto zijn we er zo (met het ov is het een ramp..) @ Ukkie ik hoop dat je heerlijk slaapt vannacht! En verder dat de boel daarna gaat doorzetten. @ Juffie trusten alvast, en neem wat in tegen het maagzuur! Helaas gaat het niet meer weg tot de beeb eruit is. @ Red iedere baarmoeder is weer anders (de een is smal en hoog, de ander weer scheef), als het maar een goed huis is voor jullie kleine dan komt 't goed! Maar dat zal wel, anders had ie er niet al zo'n lange tijd met plezier in gewoond. Hmm hier ook een warme kop thee, en straks weer 1 denk ik 1 van de weinige dingen waar het zuur van beneden blijft. Zo alvast me pyjama aan, lekker knus in huis Fysio vanmorgen was pijnlijk ze had me precies daar waar het onwijs veel zeer deed. Maar daarna was het zooveeel beter.
@ Emma: Jorick knakt dus ook niet, Dan zijn Chanell en Dimara toch apart haha... in mijn buik nooit een knak gehoord, wel vaak gelezen dat mensen dat hoorden idd! Hier papa's kanjer en mama's kanjer shirtjes In het noorden zijn de huizen idd een stuk goedkoper! wij hebben ook een huurhuis omdat het hier haast niet te doen is voor starters! Ziet er ingewikkeld uit trouwens die ringsling! @ Dees: thnx meid die poepfoto haha zo ligt ze dus altijd al ze ligt te poepen met die voetjes over elkaar hahaha... Lief issie hé dat boxspiraal Nee voor het grijpen is het nog wat vroeg, ze grijp wel naar haar speentje in haar mond! Balen dat je niet met die trein kan blijven reizen, scheelt een hoop reistijd! maar als het zoveel duurder is, is het ook niks! Waarom moet de fysio je altijd eerst gigantisch pijn doen voor het beter wordt? Zo ik ben er vandoor, er valt net een gigantisch pak folders (sinterklaar in aantocht hé) in de bus dus die ga ik eens even op mijn gemakkie bekijken! Fijne avond meiden! doei doei
@mum: haha hier ook al de shirt met papa's en mama's kanjer...volgens mij heeft iedereen die hihi misschien knakken alleen meisjes haha @emma: leuk joh dat hij het lekker vond in de ringsling @juffie: bah maagzuur sterkte ermee @ukkie: ik hoop ook morgen te lezen dat je heerlijk geslapen hebt..truste @red: een scheve baarmoeder haha...kan geen kwaad toch....wel goed dat de vk in de gaten houd dat je niet te veel werkt.... bah de site van de intertoys doet het niet...
@Dees: zo, dan ging die trein wel heel hard zeg Mooie kaartjes gevonden? Ikke ehh .. ben in denial denk. Maar we gaan binnenkort even lekker op vakantie met zn 2-tjes. Dan zal het wel komen denk. @Bos: mn nichtje is 2,5 en nog nooit geknipt! Ze kan pas net een klein staartje in. Die kleine van jou groeit echt megasnel @Aantal kinderen: ik hoop iig 1 kindje te mogen krijgen. En misschien 2.
@Knakken: ik knak ook altijd (ouderdom denk 8)) Maar mn nichtje knakte niet. Heb geen idee of het kwaad kan bij kleintjes. Zou het idd even navragen.
@Bos: Ik zie alleen foto's in die slideshow en wat fotoalbums, maar verder geen album van Lars.. Misschien moeten we eerst vriendjes worden op hyves daarvoor?? @Mum: Ik ben benieuwd of Dimara en Yentle nog op elkaar lijken als ze wat ouder zijn! Maar nu vind ik iig dat ze wel veel van elkaar weg hebben @Bad: Yentle gaat elke dag in bad, maar niet elke dag met zeep, want ze heeft een droge huid (net als mama ) en dan is t niet goed, dat gaat heel erg trekken dan! @Aantal kinderen: Ik denk dat wij t bij 2 zullen houden, ik kom zelf uit een gezin met 3 kinderen en ik was altijd alleen zeg maar. En bij Kimo hetzelfde, de 2 oudsten trekken over t algemeen t meest naar elkaar toe, of de 2 jongsten en vaak is er 1 die alleen zit... @Desiree: Zo, wat een mega reactie-actie! Daar moet je nu zeker wel van bij komen? Je hebt trouwens een hele mooie foto van jou en je man op je hyves staan! @All: Sorry, verder niet onthouden.. Ik heb echt nog steeds last van na-zwangerschaps-dementie ofzo. Ik vergeet hier thuis ook de meest stomme dingen.. Heel irritant! Yentle heeft trouwens nu ook haar handen echt ontdekt, zo leuk Ze is nu ook sinds een paar dagen steeds op haar duim aan t zuigen, lekker makkelijk, heeft ze geen speen meer nodig In het begin zat ze altijd op haar hele hand te sabbelen, maar nu dus echt haar duim alleen, ziet er schattig uit Morgen weten we trouwens zeker of ze nu KMA heeft of niet. We gaan naar een of andere therapeut die dat gaat testen en die test meteen of ze ook andere allergieën heeft.. Ben benieuwd! Ik denk alleen wel dat als ze het dan heeft, ik toch langzaam ga afbouwen met de borstvoeding, want ik vind het héél zwaar om zoveel dingen die ik gewend ben te eten/drinken te moeten laten staan.. Denk aan smeerkaas, allerlei sauzen, geraspte kaas over de spaghetti, roomsaus, creme fraiche, slagroom, allerlei soorten koekjes, CHOCOLA, etc etc etc.. Allemaal dikmakende dingen, maar het zit ook echt in allerlei andere dingen die we gewoon voor t avondeten ofzo gebruiken.. Zelfs in brood zit t Vind het wel echt supererg, ik heb zoveel moeite gedaan om bv te kunnen geven en t heeft zeker 5 weken geduurd voordat ik Yentle volledig kon voeden ermee en dan zou ik na 7 weken bv alweer moeten stoppen Al die moeite voor niks Nouja, ik ga Yentle in bad doen en dan naar bed brengen
@ Mum: http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/163144-baby-kraakt-oppak.html Have fun met de folders!
Bevallingspoll Ukkie2009 - Uitgerekende datum: 21 oktober Denkt zelf: 12 oktober Dreamer83 denkt: 9 oktober Mumtobe21 denkt: 15 oktober Sterretje08 denkt: 9 oktober Suus1987 denkt: 10 oktober Knarboor denkt: 13 oktober Emma21 denkt: 6 oktober Juffie2008 denkt: 28 oktober Sammie88 denkt: 1 oktober Desiree1986 denkt: 20 oktober Hilli denkt: 23 oktober Chamaro denkt: 19 oktober Kristel86 denkt: 18 oktober Knarboor - Uitgerekende datum: 31 oktober Denkt zelf: 21 oktober Dreamer83 denkt: 15 oktober, jongetje Mumtobe21 denkt: 18 oktober, jongetje Sterretje08 denkt: 20 oktober, jongetje Suus1987 denkt: 1 november, meisje Emma21 denkt: 3 november, meisje Juffie2008 denkt: 29 oktober Sammie88 denkt: 4 oktober Desiree1986 denkt: 21 oktober Hilli denkt: 28 oktober, jongetje Chamaro denkt: 2 november, jongetje Kristel86 denkt: 5 november Ukkie2009 denkt: 1 november Desiree1986 - Uitgerekende datum: 8 december Denkt zelf: 19 november Dreamer83 denkt: 25 november Hilli denkt: 1 december Suus1987 denkt: 10 december Chamaro denkt: 12 december Sterretje08 denkt: 8 december Kristel86 denkt: 2 december Ukkie2009 denkt: 5 december Emma21 denkt: 9 december Mumtobe21 denkt: 28 november Juffie2008 - Uitgerekende datum: 12 december Denkt zelf: Dreamer83 denkt: 1 december, jongetje Hilli denkt: 12 december Suus1987 denkt: 6 december Chamaro denkt: 4 december Desiree1986 denkt: 10 december Sterretje08 denkt: 14 december Kristel86 denkt: 20 december Ukkie2009 denkt: 15 december Emma21 denkt: 18 december Mumtobe21 denkt: 14 december, jongetje Suus1987 - Uitgerekende datum: 25 december Denkt zelf: 20 december Dreamer83 denkt: 22 december Hilli denkt: 21 december Chamaro denkt: 23 december Desiree1986 denkt: 27 december Sterretje08 denkt: 19 december Kristel86 denkt: 29 december Ukkie2009 denkt: 31 december Emma21 denkt: 18 december Mumtobe21 denkt: 26 december
@ukkie: kleine nog ff binnenhouden hoor want iedereen gokt oktober in de poll haha @kristel: denk ook dat we eerst vriendjes moeten worden... krijg je al gelijk de uitslag van die testen.. @oma: haha dat zijn je ouwe botten die je hoort hihi..
@dees: ik ben pas 24 hoor 8) D) zijn uitslag lijkt wat minder te worden. zijn voorhoofd is aardig weggetrokken (uitslag dan ) alleen zijn wangen en in zijn nek is het nog wel erg rood en vooral zijn wangen zijn erg droog...blijf smeren met babyolie in de hoop dat het beter word...
deze is van net toen vriendlief gekke bekken ging trekken je ziet hem denken he 'mijn vader spoort niet'
Kom nog ff gauw reageren vriendlief zit voetbal te kijken... @ Bos: Ja wie weet zijn het alleen de meiden! en idd die shirtjes zijn erg populair @ Dreamer: Mijn vriend en ik knakken ook heel wat af... als wij opstaan hoor je altijd wel een knie of enkel oid knakken! maar bij die kleintjes had ik het nog nooit gehoord! @ Kristel: ja ben ik idd ook wel benieuwd naar of ze dan nog steeds wat van elkaar weg hebben! we zullen zien hé... Hier ook nog steeds last van zwangerschapsdementie, het lijkt wel of het nu NOG erger is... of zou dat door de bloedarmoede kunnen komen? @ Dees: thnx, ik ga meteen even lezen! Nu ben ik er echt weg van, ga zo lekker naar bed!! doei doei
Hihi ook dat handje erbij, echt grappig. Hij vindt het wel grappig dat zijn vader zo'n bijzonder figuur is Op die foto is de uitslag al een stuk minder. Babyolie is altijd goed, doe je dat ook in het badje erbij? Heb je van die parfumvrije? Je hebt ook van die speciale crèmes voor de erg droge en gevoelige babyhuid. Voor als de babyolie niet gaat helpen. Ik ga naar bedje toe zo, lekker met mn koppie thee! Ben een beetje met de baby aan het spelen, had het idee een arm te voelen en die duw ik dan zachtjes op zij, kijken wat ie dan doet is grappig. Weltrusten!!
@dees: nee ik doe het niet in badje maar op zijn lijfje heeft hij niks zitten dus heeft ook niet zo heel veel nut denk ik... ja hij lacht zijn pa nu al uit.. je zit die kleine man niet te plagen he hihi.. truste @mum: mijn vriendin had het ook dat ze na de bevalling nog meer vergat....ik heb nooit last gehad van zwangerschapsdementie en na de bevalling ook niet eigenlijk.. fijne avond.. is nu iedereen weg?