@ GabY: gewoon lekker thuis bezig blijven, zolang het goed gaat is dat prima toch? hoef je geen duur abbo van de sportschool te hebben! Ik heb het idee dat de Infacol al enigsinds begint te werken *zeg ik heel zachtjes en klopt 3x af*
@gaby: groot gelijk...zonde van je geld als je toch niet naar de sportschool gaat @mum: fijn dat het al begint te werken *bos klopt ook heel zachtjes af*
ik heb trouwens een fles gekregen van iemand om te lenen voor krampjes (niet verkrijgbaar in nederland)...ben er gister mee begonnen dus ben benieuwd of het werkt. hij is nu rustig op bed dat zegt al een hele hoop *bos klopt voor zichzelf ook even af*
@ Bos.. Dank je voor je uitleg. Ik denk dat ik hem dan toch maar ga halen . Fijn dat Lars zich gedragen heeft en jij niks hebt! @ Dees.. uhmm ff kijken. Het is Temazepam 10 mg.. deze moest ik samen met 2 paracetamol 500 mg innemen. En als ik snachts wakker werd dan mocht ik het nog een keer nemen (zelfde dosis) maar heb ik niet gedaan (durfde het niet, vind slaappillen altijd eng. Zeker nu) @ Mum.. fijn dat het al aanslaat! *klopt ook 3x af!* Zo hier is de collega met zoontje alweer weg. Was gezellig maar wat een grote baby zeg! Zit inderdaad al in 74 en hij is bijna 5 maand!
zo abbo staat stop voorlopig... weer een zorg minder dat ik naar de sportschool MOET omdat t me anders geld kost... nu nog even opruimen en dan verzinnen wat ik nog ga doen vandaag... t is pokke weer dus ja.. word moeilijk bedenken..
ja het is zeker pokke weer..hoop dat het toch wel droog blijft anders regen ik behoorlijk nat vanmiddag met noten rapen...
@ Bos: thnx voor het afkloppen, ze lag trouwens al anderhalf uur wakker naast me, nu heb ik haar strak in een badcape gerold, leg haar neer en ze slaapt :O *klop ook voor jou af* is dat toevallig sab simplex wat je hebt gekregen? Aangezien jij Hemakenner bent, hebben ze daar slaapzakjes maat 56?? de slaapzakjes die ik heb zijn veel te groot helaas... @ Ukkie: Jij ook bedankt voor het afkloppen, gezellig dat je collega is geweest @ Gaby: Pokkeweer hé? blegh...
@ Bos.. hij woog 9 pond en was 56 cm. Ja dus, ze heeft ook therapie voor haar traumatische bevalling. Is echt vreselijk geweest. (zij is vrij klein en iel) @ Weer.. ook in het midden oosten van het land is het vreselijk weer! Word er depri van!
ben nu zin aan t maken om te gaan opruimen.. en de was op te hangen en een nieuwe aan te zetten.. en de afwasmachiene moet ook nog ingeruimt worden en aan...poeh.. echt geeeeeen zin.. maar ga toch maar beginnen..
@ gaby.. vervelend he! Ik moet hier ook ff snel de kruimels weg zuigen voordata eef er is.. (is wel zo netjes) maar heb ook geen zin. Gelukkig doen wij de was altijd alleen in het weekend (nu nog) dus dat duurd nog ff voordat we daar weer aan moeten beginnen.. Ga ff broodje smeren, krijg trek!
@mum: nee de fles heet b-free geloof ik...is weer wat anders sab simplex is volgens mij iets wat je geeft en dit is puur alleen een speciale fles. ik als hema kenner haha...geloof dat ze die wel hebben (wist het zelf niet maar volgens mij zei oma dat laatst hier) @gaby: hup joh ga eens aan de slag haha ik ga ook ff was opvouwen en strijken.
@ Gaby: Ik zou hier ook nog van alles moeten doen, maar ik mag niks! dat is helemaal frustrerend! zit tegen die bende aan te kijken @ Bos: ow okeej zo... hihi had je verkeerd begrepen Sab simplex schijnt namelijk dezelfde samenstelling te hebben als Infacol las ik op internet... Ik kon de slaapzakjes op de site namelijk niet vinden, maar dan kijk ik van de week wel even in de winkel Goed dat jij het over de was vouwen hebt, vriendlief is nu thuis dan kan hij meteen even de manden naar beneden halen, doe ik ook nog iets nuttigs!
hee meiden ik kom me ook even laten zien naja horen/lezen what ever! Voel me beetje geradbraakt ofzo, heb tot 10 uur geslapen en nog een uurtje liggen lezen. Net gegeten en moet nu maar 's aan de slag. Zie er best wel tegenop om vrijdag weer aan het werk te moeten. 's Middags ook nog bijscholing waar ik eerst 3 kwartier voor moet rijden. Kans is groot dat ik daar niet heen kan, moet ik 't later in eigen tijd inhalen. Vorige heb ik ook al gemist. 't Zijn gewoon die dingen die ik dan naast m'n werk ook nog 's moet doen en 8 dagen is lang steeds en 3 vrije dagen tekort. haha. Kijk 't nog even aan en anders moet ik 't maar aankaarten. 4 dagen werke, 2 dagen vrij ofzo zou denk ik wel vol te houden zijn maar of dat realistisch is in m'n werk... 'k Ga nu toch maar wat doen, anders raak ik alleen maar in de stress dat m'n huis nooit schoon komt. Morgen de echo!!! Komt echt dichtbij nu! @Gaby, volgens mij vroeg jij dat... kan volgens mij geen kwaad dat ie wat scheef groeit. Volgens de vk groeide 't niet bij iedereen symetrisch. Zal straks denk ik wel weer bijtrekken ofzo. Kleine begint hier ook steeds harder te schoppen. Manlief heeft het nog niet gevoeld maar van de week trilde m'n buik er gewoon van. @Mum, wat een mooi meisje hebben jullie! @Sterretje, mooie kerel hoor! @Bos, haha grote kerel al he! @Gaby, wel slim ja om je abbo dan ff stop te zetten. Zonde van 't geld anders ja.
@ Red: Thnx meid Gewoon kijken wat haalbaar is met je werk hoor meid, jezelf over de kop werken is ook niet goed... Morgen de echoooo jeeeeej...
Hey! @sterretje: Wat een mooi mannetje! Geniet maar lekker van hem en je nieuwe gezinnetje, dat kletsen hier komt vanzelf wel! (Ik kom er ook nog steeds niet volledig aan toe) @All: Wel gelezen, even geen reacties.. Ben pas net een uurtje mn bed uit en voel me nog steeds niet lekker, maar moeten zo weg met Yentle naar therapeut. Daarna duik ik mn bed weer in, gelukkig is Kimo thuis vandaag!
@ ster.. prachtig mannetje! Zo lief aan het slapen! Hoe is het verder met jou? en wat Kristel zegt.. lekker rustig aan doen. het is niet niks! @ Kristel.. succes bij de therapeut en ik hoop dat je je snel weer beter voelt! @ Red.. doe je rustig aan meisje! Let goed op jezelf! Je lichaam geeft het vanzelf aan! Mijn broer heeft weer gedroomd over onze dochter. Ze was zo aan het lachen.. ze gaat op 4 oktober komen (dierendag) dat is iets wat ik NIET wil.. haha en daarom was ze zo aan het lachen kijken of hij gelkijk heeft
hallo lieve meisjes. ben vij vandaag, net de boodschappen gehaald en een slaapzakje en vanmiddag ff naar mediamarkt. krijg nog bezoek en heb om half 6 de laatste keer babymassage. Druk druk druk dus dikke kus en tot vanavond
@ Ryanne: lekker een vrije dag! idd druk dagje ik heb te vroeg geroepen Dimara krijst nu weer alles bij elkaar niks is goed...
zo alles is opgeruimt.. alleen de was nog.. die ga ik nu ook maar meteen doen.. dan is t klaar.. mum: ach wat zielig..