Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Hoi Ladies!

@ Suus.. misschien je bloeddruk ff laten testen??

@ Nen.. hee! Ik kan je helaas geen antwoord geven.. Sorry!

@ Dees.. fijn dat het goed ging bij de VK! en 10 kilo is inderdaad netjes!

@all.. net weer terug.. heb net men kraamcadeautje uitgezocht die ik van eef krijg, heel schattig winterjasjes van BFC met bijpassend mutsje van BFC! Kan niet wachten ;)
    Verder ben ik vreselijk moe! Heb er koppijn van. Probeer het te rekken tot half 9, pil erin en slapen!

2. @ Nen ik ben het wel eens met oma. Al moet ik zeggen dat ik niet iedere ronde dezelfde symptomen van de progesteron had. Meestal werden mijn borsten voller maar heb ook een aantal keer gehad dat dat reuze meeviel. Pin je niet vast op wat je de vorige keren hebt gevoeld. Vind het maar raar dat je FA niet heeft gekeken. In jouw situatie zou ik dat wel eisen. Straks moet je vriend toch weer weg voor een tijdje, dan kan er niks gebeuren en moet je weer wachten. Je moet het tempen echt niet vergeten ;) naast een echo is dat de enige zekerheid ongeveer van een eisprong. Maar denk zelf dat je ei nog niet is geweest. Sta maar wel op je strepen he bij de FA, soms zijn ze een beetje laks en dan denk je ik zal maar niet zeuren, maar het gaat om jou en niet om hem en laat hem maar denken wat ie wilt. Dan maar een zeur, als je maar zekerheid hebt!
    Leuk dat je vanavond weer komt kletsen btw :) vroeg me vanmorgen nog af hoe het met je ging. Had je al ff niet meer gezien hier.

@ Dreamer heb jij je nieuwe rijbewijs al opgehaald?

@ all pff ik word een beetje moe van mezelf vandaag :) ik ging net dus boodschappen doen en wat op de post. Loop ik naar de brievenbus, besef ik me dat de envelop thuis nog op tafel ligt. Dus weer terug, envelop gehaald en gepost. Boodschappen gehaald, die wat zwaarder waren dan verwacht. Bedenk ik me thuis, dat ik vandaag me nieuwe rijbewijs had moeten ophalen. Alleen het gemeentehuis ging om 16.00 dicht en ik was dus weer net te laat. Nou ga ik morgenochtend maar. Want dan mag je officieel niet meer met een bromfietscertificaat rijden. Slim ben ik weer! :)
    Ik droom trouwens enorm veel de laatste week, maar heb telkens ruzie met iedereen, zou het ergens voor staan? Heb telkens geen zin om te slapen met zulke dromen.

3. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Wat gaan jullie trouwens vanavond eten?

4. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Juffie.. simpel, aardappels, jus, varkensfiletlapjes en rodekool met appelmoes.. (hoezo makkelijk!)

5. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Meiden,

Ben er helemaal door en kom voorlopig ook niet on-line..
    De vocht is zo erg dat ik binnenkort een operatie krijg in het Martini ziekenhuis in Groningen.
    Het zat in het uiteinde van mijn oor tot mijn holtes en kaak toe, en heb ook binnenkort een hersenscan om te kijken of er niet een lek zit...

Voel me nu echt niet lekker... als ik een operatie snel krijg, moet ik mijn kinderwens een half jaar uitstellen... :(

6. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Zo meiden, heb even bijgelezen tot en met pagina 1502. Ik reageer een beetje kort, omdat ik anders hele verhalen schrijft haha. Nu ga ik afsluiten en naar huis.. Vanavond weer verder lezen!!

@ dreamer, wat een gezeik gehad zeg om de uitslag te krijgen... Ik vind het echt heel erg voor jullie dat de uitslag niet is veranderd. Ik ga vanavond thuis je filmpje kijken, want heb hier geen geluid op de pc *dikke knuffel*

@ kristel, vervelend dat Yentle dus toch kma heeft... Wel goed dat je er achter bent gekomen! Misschien is ze straks toch een stuk rustiger als ze op de FV blijft..

@ debby, vervelend dat je geopereerd moet worden down under. Hebben ze het toen zo lelijk gedaan dan?

@ red, je moet je niet druk maken om je gewicht joh :) Ik zou geen 'streven' doen voor een bepaald aantal weken. Je kunt beter nu gewoon normaal & gezond eten en na de bevalling/bv aan de lijn.

@ ryanne, jeetje wat een hoop allergieën! Ook lastige zeg.. Vervelend dat je zoveel dingen niet mag..

7. @ Juffie Hier is het weer pannenkoekendag (woensdag altijd :p) ik heb nu al trek erin.. ik ben sinds zo'n 10 weken helemaal pannenkoekengek weer.
    Maarre stamppot.. ook lekker! Ik heb voor morgen stoofperen en puree bedacht, heb ik ook al trek in :D
    Heb je nog last gehad van maagzuur?

@ Ukkie goed idee er op tijd in te duiken, neem je nu wel een beetje rust ook tussendoor? Leuk zeg dat je een jasje krijgt. 10mg temazepam moet genoeg zijn. Typische slaappillen zijn het, vind het zelf wel de beste. Slikken ook makkelijk door :) Hoop dat je een goede nachtrust hebt!

Hier ook ff verder met het huishouden. Ik vond het weer vies aan het worden, dus overal ff een doekie overheen halen.

8. juffie2008

Hi hi mijn buik gaat helemaal op en neer.. Het kleintje is de samba aan het dansen :D

9. juffie2008

@ Desiree

Ik heb continu last van maagzuur en jij? Nu weet ik ook wat ik eigenlijk al weken voelde...Ik dacht dat ik keelpijn had maar dat was het zuur wat daar kwam...

Hoe gaat het bij jou Dees?

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden..

@Hilli: beterschap, rust maar lekker uit!

@Mum: Ik ben zelf geen fan van medicatie bij die kleintjes (want hoe dan ook, Infacol en Cinababy ed zijn toch medicijnen alleen dan homeopatisch) dus ik zou t zeker eens bij een osteopaat proberen! Als dat niet voldoende werkt kun je altijd nog infacol oid bijgeven toch? :) Hoop dat ze er gauw vanaf is!

@Juffie: Lekker he, stamppotten! ik ben er ook gek op :D

@Desiree: Ik heb dat ook regelmatig, dromen waarin ik knallende ruzie heb met mensen.. Echt niet leuk. Ik weet ook niet waar t aan ligt, zal eens kijken of ik t kan vinden; heb zo'n boek thuis ;)

@Sam: pff, waarom zit t altijd tegen bij jou :( Ik vind dit zó sneu voor je! *hele dikke knuffel*

@All: Ik zit er nu helemaal doorheen.. :(
    Yentle is vanmiddag getest op allerlei allergieën en de koemelkallergie staat nu dus vast. Maar dat is niet t enige, ze heeft ook nog eens een allergie voor varkensvlees.
    Kortom, ik zou dus geen reet meer mogen eten!
    We gaan morgen bij de HA een verklaring regelen voor de verzekering zodat we de voeding vergoed kunnen krijgen, want ik trek t echt niet meer om op deze manier borstvoeding te blijven geven..
    Ben er echt boos en verdrietig om, heb ik daar al die moeite voor gedaan en dan moet ik nu alweer stoppen!! :(
    Kijk, ik kan best doorgaan ermee, maar ik doe al zoveel moeite (kolven is niet iets wat je 'ff' doet) en dan zou ik zóvéél moeten laten staan, daar ga ik echt aan onderdoor..
    KUTZOOI! (sorry dat ik t zo grof ff zeg)

11. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

nen: ik heb ook altijf precies 7 dagen voordat ik ongesteld moet worden hele erge tepel pijn... maar heb t een tijd terug ook ineens niet gehad... en de laatste keer ook niet.. toen had ik juist 3 weken pijn.. en een week voor mijn ongi was t weg... maar ja dat kwam wenk ik door de hormonen..

sammie: jeetje.. wat gaan ze dan doen bij die operatie?

12. @ Sammie heeeele dikke knuffel meid wat erg zeg van dat vocht, wel heel belangrijk dat je die operatie krijgt maar erg kut dat je de kinderwens dan moet uitstellen. Maarre.. het is ook niks als je zwanger bent dat vocht te hebben. Mijn kno arts zei dat het vaak erger wordt door de hormonen namelijk, dat kan je er nu niet bij hebben. Maar vind het echt erg en klote en kut voor je weet niet wat ik meer moet zeggen, zijn geen woorden voor zo pijnlijk klinkt het ook. Hele dikke knuffel van mij en ik hoop dat er snel duidelijkheid is voor je.. eigenlijk gewoon dat er een andere oplossing gevonden kan worden waardoor je ieder geval door kan blijven gaan met de kinderwens..

@ Juffie is die van jou voor het slapen gaan ook zo druk? Dan gaat mijn buik namelijk alle kanten op.. bulten, golven, alles zie ik dan gebeuren..

13. juffie2008

@ Kristel

Fijn dat je nu weet welke allergieen ze heeft.. Wel vervelend dat je niet meer borstvoeding kan geven.. Maar je hebt je best gedaan en nu is het misschien gewoon te ingewikkeld?
    Inderdaad dan maar kunstvoeding toch, daar is niks mis mee...
    Ik snap dat je even er doorheen bent, sterkte meis en dikke knuff!

14. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Sam: jeetje wat kut meis!
    Wordt er iets speciaals gebruikt tijdens de operatie, dat je een half jaar niet zwanger mag worden?
    Binnen welk termijn krijg je de scan en de operatie?
    Dikke knuff meis!

@Dees: ja ik heb hem al een aantal maandjes!
    En de ruzies .. misschien ben je dingen uit het verleden aan het verwerken?
    Gaan de ruzies nog ergens over?
    Misschien is het onzekerheid?
    Je kan medicijnen krijgen tegen dromen, maar weet niet of dat mag ivm zwangerschap.

15. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Kristel: balen meis!
    Kan me voorstellen dat je boos en verdrietig bent.
    Zoveel moeite gedaan en dan moet je alsnog stoppen.
    Maar zo doorgaan is ook geen doen denk.
    Denk er maar even goed overna meis!
    Knuff.

16. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Dreamer,

Ze moeten na de operatie regelmatig scans maken om te kijken hoe het vordert, en dit is niet goed als ik zwanger ben...
    Ik wil eerst horen welke methodes er allemaal zijn...wil niet meteen ja zeggen, want wil wel alle risico's van de operatie weten aangezien ik al links doof ben..
    Mijn gehoor aan rechts was ook flink achteruit gegaan, maar dit kwam door de vocht..
    Hij had het over littekens achter het oor en boven het oor (haarstreek)...

17. gaby1986

suus heeft de vk gebelt.. en ze moet naar huis van t werk.. en de vk komt langs om de bloeddruk te meten..

18. juffie2008

Wat een spannende nieuwtjes ineens..

Sammie heel veel sterkte en succes de komende tijd!!! Ik hoop dat de (herstel)operatie goed aanslaat..

Suus, wat is er aan de hand meis? Houdt je ons op de hoogte?

19. gaby1986

opdate'tje van suus.. alles is goed.. die krampen bovenin zijn waarschijnlijk omdat de baarmoeder een groeispeurt aan t maken is.. met baby is ook alles goed..

20. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Dees: Ik heb de laatste tijd ongeveer dezelfde dromen. Ik heb met iedereen ruzie. Maar vooral met mijn vriend, en telkens verlaat hij me voor een ander ... Ik vind het echt vervelend, want het is lang geleden dat ik happy ben opgestaan :)

@Sam: Ooh meid :( Het zit je idd niet mee. Maar als het echt zo serieus is, is het wel heel belangrijk dat je de operatie krijgt hé. Ik hoop voor je dat het meevalt, maar je kan er ook niet mee blijven rondlopen.

@Kristel: Ik kan me wel voorstellen dat je nu echt kwaad en verdrietig bent. Maar tis voor Yentle echt het beste dat ze niets meer van melk en varkensvlees binnenkrijgt. Voor jou is het niet te doen om zo weinig te eten, je moet ook aan je eigen gezondheid denken. Daarom moet je er echt niet teveel mee inzitten. (Wat je wss wel zal doen :)) Je hebt echt waar meer dan je best gedaan. Ik vind het ongelooflijk knap, dat je al die weken door bent blijven kolven. In eerste instantie zei je nog, dat als het moeizaam ging, je gewoon over zou gaan naar fv. Nee eerst wilde je zelfs geen bv geven hé. En kijk nu eens naar wat je gepresteerd hebt!! Ik vind het ongelooflijk knap van je. Echt waar! Maar je moet echt niet blijven vechten. Je moet nu doen wat het beste is voor jou en voor Yentle.

@Suus: Gelukkig is alles in orde meid! Rust nog maar lekker uit.

Deel Deze Pagina